Планування уроків географії в 7 класі спеціальної школи

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено на основі Навчальних програм для 6 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладачі: Одинченко Л.К., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти «ДВНЗ» Донбаського державного педагогічного університету; Скиба Т.Ю., викладач кафедри корекційної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумської спеціальної загальноосвітньої школи Сумської міської ради, вчитель географії вищої категорії
Перегляд файлу

1

 

7 клас

«Загальна географія»

 (35 год., 1 год. на тиждень)

 

К-ть

год

Тема та зміст уроку

Дата

При-мітки

1

2

3

 

 

Повторення (1 година)

1

1

Географічне положення своєї місцевості на карті України. Узагальнення відомостей про природу своєї місцевості і занять населення.

Практична робота:

Знаходження своєї місцевості на карті України, області.

 

 

Земна куля (10 годин)

2

1

Уявлення про Землю в давні часи.  Форма Землі. Докази кулястості Землі.

 

 

3

1

Глобус – модель земної кулі. Земна вісь, екватор, полюси. Зображення суші й води на глобусі.

Практична робота:

Моделювання з пластиліну земної кулі з позначенням екватора і полюсів.

 

 

4

1

Умовне зображення поверхні Землі на площині (фізична карта півкуль).  Розподіл води і суші на Землі. Материки і океани на глобусі та карті півкуль.

Практичні роботи:
  1. Складання таблиці назв материків і частин світу.
  2. Позначення на контурній карті півкуль назв материків й океанів.
  3. Заочні мандрівки за глобусом і картою півкуль.

 

 

5

1

Градусна сітка та її призначення. Меридіани та паралелі.

Практична робота:

Вправи на визначення напрямків, материків й океанів на глобусі та карті.

 

 

6

1

Перші кругосвітні подорожі.

Практична робота:

Позначення на контурній карті півкуль шляхів кругосвітніх подорожей, кордонів теплових поясів різними кольорами.

 

 

7

1

Обертання Землі навколо своєї осі. Зміна дня і ночі.

Практична робота:

Показ за допомогою телурія або глобуса і джерела світла зміни дня і ночі.

 

 

8

1

Нерівномірність нагрівання поверхні земної кулі Сонцем (прямі, похилі промені). Поняття про клімат.

 

 

9

1

Теплові пояси: жаркий. Зображення  на глобусі та карті півкуль. Особливості природних умов.

 

 

10

1

Теплові пояси: помірний. Зображення  на глобусі та карті півкуль.  Особливості природних умов.

 

 

11

1

Теплові пояси: холодний. Зображення  на глобусі та карті півкуль.  Особливості природних умов.

 

 

Природні зони та їх розміщення на земній кулі (24 години)

12

1

Різноманітність природних умов на Землі. Природні зони, закономірності їх розміщення на поверхні Землі. Карта природних зон.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

 

 

Зона арктичних пустель (3 години)

 

 

13

1

Географічне положення зони арктичних пустель.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

14

1

Особливості природи: поверхня, клімат.

Практичні роботи:
  1. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  2. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

15

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу зони арктичних пустель. Заняття населення.             

Практичні роботи:
  1. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
  2. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Зона тундри (3 години)

 

 

16

1

Географічне положення зони тундри.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

17

1

Особливості природи: поверхня, клімат.

Практичні роботи:
  1. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  2. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

18

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу зони арктичних пустель. Заняття населення.             

Практичні роботи:

1.     Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

2.     Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Лісова зона (5 годин)

 

 

19

1

Географічне положення лісової зони.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

20

1

Особливості природи: поверхня.

Практичні роботи:
  1. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  2. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

21

1

Особливості природи лісової зони: клімат.

 

 

22

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу лісової зони.

Практична робота:

Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

23

1

Заняття населення лісової зони.      

Практична робота:

Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Зона степів (2 години)

 

 

24

1

Географічне положення природної зони. Особливості природи: поверхня.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.
  3. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  4. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

25

1

Клімат, своєрідність рослинного і тваринного світу зони степів. Заняття населення.

Практичні роботи:
  1. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
  2. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Зона пустель (3 години)

 

 

26

1

Географічне положення зони пустель.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

27

1

Особливості природи пустель: поверхня, клімат,

Практичні роботи:
  1. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  2. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

28

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

Практичні роботи:
  1. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
  2. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Зона субтропіків (3 години)

 

 

29

1

Географічне положення субтропічної зони.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.

 

 

30

1

Особливості природи зони субтропіків: поверхня, клімат,

Практичні роботи:
  1. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  2. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

31

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

Практичні роботи:
  1. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
  2. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Тропічна зона (2 години)

 

 

32

1

Географічне положення тропічної зони. Особливості природи: поверхня, клімат.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.
  3. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  4. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

33

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

Практичні роботи:
  1. Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).
  2. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.

 

 

 

 

Висотна поясність в горах (2 години)

 

 

34

1

Географічне положення  висотної поясності в горах. Особливості природи: поверхня, клімат.

Практичні роботи:
  1. Робота з картою природних зон і фізичною картою світу.
  2. Позначення природної зони на контурній карті.
  3. Нанесення на контурну карту назв вивчених об’єктів (за вибором вчителя).
  4. Складання схеми зв’язків між компонентами природного комплексу.
  5. Складання елементарних описів географічних об’єктів за планом (на основі ілюстрацій, тексту підручника, уявлень, картографічних зображень).

 

 

35

1

Своєрідність рослинного і тваринного світу. Заняття населення.

Практична робота:

Фронтальна й індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

 

 

36

 

Повторення

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
23 травня
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку