Планування уроків основ здоров’я 8 клас
(за підручником Н.М.Поліщук)
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
|
||||
9клас |
||||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
|
1 |
Фізіологічна та соціальна зрілість |
1 |
|
|
2 |
Психологічна зрілість. Соціальні ролі й життєві навички у сучасному світі. |
1 |
|
|
3 |
Класифікація надзвичайних ситуацій |
1 |
|
|
4 |
Основні принципи порятунку та захисту людей у надзвичайних ситуаціях. |
1 |
|
|
5 |
Визначення стану потерпілого. Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях. |
1 |
|
|
6 |
Алгоритм рятування людей під час пожежі. |
1 |
|
|
7 |
Тематичне оцінювання учнів з розділу «Здоров’я людини».
Розділ 2. Фізична складова здоров’я
|
1 |
|
|
8 |
Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем. |
1 |
|
|
9 |
Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я.
|
1 |
|
|
10 |
Вибір харчових продуктів. Харчові добавки. Дієтичне харчування. |
1 |
|
|
11 |
Негативні наслідки незбалансованого харчування. Симптоми харчових отруєнь. |
1 |
|
|
12 |
Отруйні рослини та гриби. Профілактика харчових отруєнь.
|
1 |
|
|
13 |
Тематичне оцінювання з розділу «Фізична складова здоров’я»
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я
|
1 |
|
|
14 |
Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. |
1 |
|
|
15 |
Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Піраміда Маслоу. |
1 |
|
|
16 |
Ідеали краси та здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я. |
1 |
|
|
17 |
Складові вміння вчитися. Розвиток логічного й образного мислення. |
1 |
|
|
18 |
Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті і уваги. |
1 |
|
|
19 |
Тематичне оцінювання з розділу Психічна і духовна складові здоров’я
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я
|
1 |
|
|
20 |
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. |
1 |
|
|
21 |
Психологічні та соціальні наслідки ранніх статевих стосунків і підліткової вагітності. |
1 |
|
|
22 |
Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом. |
1 |
|
|
23 |
Особливості дії тютюнового диму, алкоголю та наркотиків на розвиток репродуктивної системи. |
1 |
|
|
24 |
Віктимна поведінка. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. |
1 |
|
|
25 |
Розділ 4.2. Безпека на дорозі. Організація дорожнього руху. «Трикутник безпеки». Правила дорожнього руху.
|
1 |
|
|
26 |
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла. |
1 |
|
|
27 |
Розділ 4.3. Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища та вплив техногенних чинників на здоров’я. Поняття про алергію. |
1 |
|
|
28 |
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище. |
1 |
|
|
29 |
Розділ 4.4. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Структури, що захищають права людини. |
1 |
|
|
30 |
Права, обов’язки та правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. |
1 |
|
|
31 |
Дитяча безпритульність і бездоглядність. Протидія торгівлі людьми. Загроза тероризму. |
1 |
|
|
32 |
Розділ 4.5. Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. |
1 |
|
|
33 |
Значення Інтернету. Залежність від комп’ютерних ігор. |
1 |
|
|
34 |
Тематичне оцінювання з розділу Соціальна складові здоров’я
|
1 |
|
|
35 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|