.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
3 клас
(2 години на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Корекція |
Тема 5. Тварини. 10 годин |
|
||
33 |
Тварини. Різноманітність тварин .. |
|
|
34 |
Комахи. |
|
|
35 |
Риби. |
|
|
36 |
Птахи. Піклування про потомство. |
|
|
37 |
Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. |
|
|
38 |
Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. |
|
|
39 |
Ланцюги живлення. Практична робота. Складання схеми ланцюгів живлення. |
|
|
40 |
Свійські та дикі тварини. |
|
|
41 |
Пристосування тварин до життя в різних умовах. |
|
|
42 |
Узагальнюючий урок за темою «Тварини». |
|
|
Тема 6. Гриби. Бактерії. Віруси. 11 годин |
|||
43 |
Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі. |
|
|
44 |
Гриби їстівні та отруйні |
|
|
45 |
Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини. |
|
|
46 |
Віруси. |
|
|
47 |
Охорона рослинного і тваринного світу. |
|
|
48 |
Червона книга України. Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння) |
|
|
49 |
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. |
|
|
50 |
Заповідні території рідного краю. |
|
|
51 |
Повторення вивченого. |
|
|
52 |
Контрольна робота. Живі організми та середовище їхнього існування. |
|
|
53 |
Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю. Тематична. |
|
|
|
Тема 7. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ 14 годин. |
|
|
54 |
Організм людини.Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. |
|
|
55 |
Опора тіла і рух. |
|
|
56 |
Формування постави. |
|
|
57 |
Травна система. |
|
|
58 |
Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота . Складання раціону здорового харчування. |
|
|
59 |
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. |
|
|
60 |
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. Практична робота. Вимірювання частоти пульсу. |
|
|
61 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. |
|
|
62 |
Шкіра. Практична робота. Дослідження ознак шкіри. |
|
|
63 |
Органи чуття. Гігієна органів чуття . |
|
|
64 |
Дослідницький практикум. Як визначити гостроту свого зору? |
|
|
65 |
Здоровий спосіб життя. Правила здорового способу життя. |
|
|
66 |
Контрольна робота. Людина та її організм. |
|
|
67 |
Повторення та узагальнення вивченого. Тематична. |
|
|
1