3 клас
Тема місяця: Між минулим і майбутнім.
Тема дня. Між минулим і майбутнім. Вступ.
Мета. Формувати уміння виявляти інтерес до подорожей Україною і світом добирати (з різних джерел) і представляти загальні відомості про Україну та інші держави ділиться, своїми мріями та планами робити висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо, задумувати об’єкт праці для виготовлення самостійно створювати виріб власним задумом із використанням паперу, картону, прогнозувати орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації, самостійно й у складі групи робити презентацію, взаємодіяти з іншими на основі спільних цілей, дотримуватися правил співпраці у парі, групі виконувати різні ролі під час роботи у групі, обговорювати повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених, наводити аргументи на захист власної думки та ілюструвати її прикладами.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: Я досліджую світ. Навчальний зошит для 3-го класу пілотних шкіл НУШ. Інтегрована тема “ Між минулим і майбутнім ”/О. Волощенко,О.Козак, Г.Остапенко, О. Романюк — К. : Світич, 2019. — 48 с.; ТВ, ноутбук, картон, клей ПВА, ножиці.
Зміст |
Матеріал до уроку |
І.Самовизначення до діяльності (1-2 хв.) |
|
Ці фотокартки належать до минулого, теперішнього чи майбутнього людей на них зображених? Чи можна зробити фотокартку майбутнього? Чому А тема цього місяця «Між минулим і майбутнім»?
А що знаходиться між минули і майбутнім? |
|
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (6 - 10хв.) |
|
У вересні ми подорожували разом із жевжиками. Скільки областей відвідали? Які? Покажіть на карті? Що там знайшли?
Сьогодні ми прочитаємо ще про одну подорож Жевжиків. Прочитайте слова, що можуть зустрітися в тексті. Які не зрозумілі? Дніпро – це не тільки ріка, а й місто на річці Дніпро. Перегляньте відео. Що найбільш вас зацікавило Знайдіть його на карті. Обласним центром якої області є це місто. Покажіть обрис цієї області. З якими областями межує. Послухайте про наступну подорож Жевжиків? Слухаючи, слідкуйте за текстом. Яку область відвідали жевжики? Що мусили дістати жевжики? |
Назва області, показ на карті.
Зошит с. 2-3 Скощулюються – припиняють своє існування, кам’яніють Обрис- контур Потішний Дніпро- |
ІІІ. Пошук рішення проблеми.(5 - 10 хв.) |
|
Яким чином набрали воду у пляшечку жевжики.
Як ми отримали інформацію про цю пригоду. А як ще ми можемо передати інформацію? Який ми можемо зробити висновок. Прочитайте текст в оранжевій рамці після тексту. |
|
Фізкультхвилинка 3 хв |
|
ІV. Первинне закріплення(6 - 10 хв.) |
|
Ми створимо колажі і згадаємо як ми прожили цей час. А для цього об’єднаємось в групи за кольорами. Оберіть капітана, отримайте завдання. Ваше завдання розглянути світлини. Обрати ті події на яких вам найбільше запам’ятались. Обирайте лише ті фото на яких події, які ви пам’ятаєте.Створіть колаж. Презентуйте чому ви обрали саме ті фото. |
|
V. Рефлексія (3—5 хв.) |
|
Мені найбільше на уроці сподобалося … Я знаю … Я дослідив … А ось погляньте: наш час між минулим і майбутнім. |
|