Урок "Між минулим і майбутнім. Вступ."

Про матеріал
Урок розроблено з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за експерементальною програмою Р.Шияна для пілотних шкіл
Перегляд файлу

3 клас

Тема місяця: Між минулим і майбутнім.

Тема дня. Між минулим і майбутнім. Вступ.

Мета. Формувати уміння виявляти інтерес до подорожей Україною і світом добирати (з різних джерел) і представляти загальні відомості про Україну та інші держави ділиться, своїми мріями та планами робити висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо, задумувати об’єкт праці для виготовлення самостійно створювати виріб власним задумом із використанням паперу, картону, прогнозувати орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації, самостійно й у складі групи робити презентацію, взаємодіяти з іншими на основі спільних цілей, дотримуватися правил співпраці у парі, групі виконувати різні ролі під час роботи у групі, обговорювати повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених, наводити аргументи на захист власної думки та ілюструвати її прикладами.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: Я досліджую світ. Навчальний зошит для 3-го класу пілотних шкіл НУШ. Інтегрована тема “ Між минулим і майбутнім ”/О. Волощенко,О.Козак, Г.Остапенко, О. Романюк — К. : Світич, 2019. — 48 с.; ТВ, ноутбук, картон, клей ПВА, ножиці.

 

Зміст

Матеріал до уроку

І.Самовизначення до діяльності (1-2 хв.)

  1. Ранкова зустріч
  1. Привітання.
  2. Промовка
  3. Новини дня
  4. Бесіда
  • Яка тема місяця була у нас? Що ми робили протягом теми? З ким подорожували? Хто це такі? Чому вони подорожують Україною?
  • Розгляньте фотокартку. Як ви думаєте, хто, на  вашу думку зображений на фотокартці?
  • А на цій? Чи схожі люди на фото?

Ці фотокартки належать до минулого, теперішнього чи майбутнього людей на них зображених?

 Чи можна зробити фотокартку майбутнього? Чому

А тема цього місяця «Між минулим і майбутнім»?

  • В жовтні, ми продовжимо подорожувати Україною разом із жевжиками. А на чому ми будемо подорожувати?  Змайструйте жевжоліт ? З якого він часу?

А що знаходиться між минули і майбутнім?

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (6 - 10хв.)

  1. Бесіда.

 У вересні ми подорожували разом із жевжиками.

Скільки областей відвідали? Які? Покажіть на карті? Що там знайшли?

  1. Робота з текстом « Щасливий випадок»

Сьогодні ми  прочитаємо ще про одну подорож Жевжиків.

  Прочитайте слова, що можуть зустрітися в тексті.

Які не зрозумілі?

Дніпро – це не тільки ріка, а й місто на річці Дніпро.

Перегляньте відео. Що найбільш вас зацікавило

Знайдіть його на карті. Обласним центром якої області є це місто. Покажіть обрис цієї області. З якими областями межує.

Послухайте про  наступну подорож Жевжиків?

Слухаючи, слідкуйте за  текстом. Яку область відвідали жевжики? Що мусили дістати жевжики?

 

Назва області, показ на карті.

 

 

Зошит с. 2-3

Скощулюються – припиняють своє існування, кам’яніють

Обрис- контур

Потішний

Дніпро-

ІІІ. Пошук рішення проблеми.(5 - 10 хв.)

  1. Самостійне читання учнями.

Яким чином набрали воду у пляшечку жевжики.

  1. Аналіз прочитаного
  • Хто допоміг набрати води у пляшечку?  Прочитай
  • Чому жевжикам було складно здобути знахідку в Дніпропетровській області?
  • Що допомогло їм у цьому: винахідливість, сміливість чи випадок?

Як ми отримали інформацію про цю пригоду.

А як ще ми можемо передати інформацію?

Який ми можемо зробити висновок. Прочитайте  текст в оранжевій рамці після тексту.

 

 

 

 

Фізкультхвилинка 3 хв

 

ІV. Первинне закріплення(6 - 10 хв.)

  1. Сьогодні ми з вами згадаємо наші роки навчання у школі.

Ми створимо колажі і згадаємо як ми прожили цей час.

 А для цього об’єднаємось в групи за кольорами.

Оберіть капітана, отримайте завдання.

Ваше завдання розглянути світлини. Обрати ті події на яких вам найбільше запам’ятались.

Обирайте лише ті фото на яких події, які ви пам’ятаєте.Створіть колаж. Презентуйте чому ви обрали саме ті фото.

 

 

 

V. Рефлексія (3—5 хв.)

  1. Продовжити речення:

Мені найбільше на уроці сподобалося …

Я знаю …

Я дослідив …

 А ось погляньте: наш час між минулим і майбутнім.

 

 

docx
Додано
1 березня 2020
Переглядів
2930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку