УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником І.Большакової, М.Пристінської
( 5 годин на тиждень )
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовноcтi дій за малюнком. (Ч. 2, с. 18). |
|
76 |
Письмо малої букви я, складів у поєднанні з буквами, що позначають приголосні звуки, слів із нею. |
|
77 |
Закріплення вивчених букв (я Я). Встановлення послідовності дій за малюнком. (Ч. 2, с, 19). |
|
|
Письмо великої букви Я, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів. |
|
78 |
Закріплення вивчених букв (ґ Ґ). Тема i головна думка тексту. Ключові слова. (Ч. 2, с. 20). |
|
79 |
Закріплення вивчених букв (ґ Ґ). Складання речень. Факти i думки. (Ч. 2, с. 21). |
|
80 |
Письмо малої букви ґ. Написання складів, слів з буквою «ґе». |
|
81 |
Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання слів з апострофом. Тема тексту (Ч. 2, с. 22). Робота з дитячою книжкою._____________________________________________ ______________________________________________________
|
|
82 |
Письмо великої букви Ґ. Написання складів та слів з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
83 |
Письмо слів з апострофом. Звуко- буквенний аналіз слів з апострофом. Розвиток зв 'язного мовлення.________________ ______________________________________________________ |
|
|
Апостроф. Звуковий аналіз слів. Читання слів з апострофом. Театралізування (Ч. 2, с. 23) |
|
|
Письмо слів з апострофом. Правопис iмeн. Коментоване письмо. Списування з друкованого тексту |
|
84 |
Закріплення вивчених букв (нН). Тема тексту. «Зайве» речення в тексті. (Ч. 2, с. 24). |
|
85 |
Закріплення вивчених букв (н Н). Передбачення. Театралізува- ння. (Ч. 2, с. 25). |
|
86 |
Письмо малої букви н, складів, слів з нею. Списування речення з друкованого тексту.
|
|
87 |
Закріплення вивчених букв (к К). Співставлення речения i малюнка. (Ч. 2, с. 26).
|
|
88 |
Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речення. Диктант складів. |
|
|
Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. |
|
|
Закріплення вивчених букв (к К). Заголовок вipшa. Послідов-ність подій у вірші . (Ч. 2, с. 27). Робота з дитячою книжкою ______________________________________________________ |
|
89 |
Закріплення вивчених букв (і І).Складання речень. (Ч. 2,с. 28).
|
|
90 |
Закрілення вивчених букв (і І). Текст-опис. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення. (Ч.2.С.29). |
|
91 |
Закріплення вивчених букв (ї Ї). Слова, які називають один/багато предметів. (Ч. 2, с. 30) |
|
|
Закріплення вивчених букв (ї Ї). Bipш. Головний герой вipша. Послідовність подій у вipiшi. (Ч. 2, с. 31) |
|
92 |
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, речень. Звуко- буквенний аналіз слів. Розвиток зв 'язного мовлення ______________________________________________________
|
|
93 |
Письмо малої букви i. Написання буквосполучень, складів та слів із нею. Звуковий аналіз слів.
|
|
|
Закріплення вивчених букв (и И). Обкладинка i назва книжки. Передбачення. (Ч. 2, с. 32). Робота з дитячою книжкою. ____ ___________________________________________________
|
|
94 |
Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
Письмо малої букви ї. Написання складів, слів і речення. |
|
95 |
Закріплення вивчених букв (и И). Тема i заголовок тексту. Слова, які називають багато предметів. ( Ч.2, с. 33) |
|
96 |
Закріплення вивчених букв (й Й). Казка. Головний герой казки. (Ч. 2, с. 34). |
|
97 |
Письмо великої букви Ї, буквосполучень, слів із нею. Письмо під диктовку слів з великої букви Ї. |
|
98 |
Закріплення вивчених букв (й Й). Буквосполучення йо. Театралізування. (Ч. 2, с. 35). |
|
99 |
Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. Розвиток зв 'язного мовлення______________ ______________________________________________________
|
|
|
Закріплення вивчених букв (ц Ц). Тема тексту. Дискусія. Заголовок тексту. Передбачення. (Ч.2, с. 36). |
|
100 |
Закріплення вивчених букв (ц Ц).Заголовок тексту. Передбаче- ння. (Ч. 2, с. 37). Робота з дитячою книжкою______________ ______________________________________________________ |
|
|
Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Списування слів, речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
101 |
Закріплення вивчених букв (ш Ш). Співставлення речення i малюнка. (Ч. 2, с. 38). |
|
102 |
Закріплення вивчених букв (ш Ш). Заголовок тексту. Передба -чення. Театралізування. (Ч. 2, с. 39). |
|
103 |
Письмо малої букви й i великої букви Й. Написання складів, слів і речень. |
|
104 |
Написання буквосполучення йо. Звуко- буквенний аналіз слів. |
|
|
Закріплення вивчених букв (щ Щ). Текст-опис. Заголовок тексту. Скоромовки. (Ч. 2, с. 40). |
|
105 |
Письмо малої букви ц. складів, слів з нею. Письмо під диктовку вивчених букв і слів. |
|
|
Письмо великої букви Ц. Написання слів з великої букви. Розвиток зв 'язного мовлення____________________________ ______________________________________________________ |
|
106 |
Закріплення вивчених букв (щ Щ). Bipш. Рима. (Ч. 2, с. 41). |
|
107 |
Закріплення вивчених букв (е Е). Тема тексту. Головна думка. Передбачення. (Ч. 2, с. 42). Робота з дитячою книжкою. ______________________________________________________ |
|
108 |
Письмо малої букви ш, складів, слів з нею. |
|
109 |
Письмо великої букви Ш. Письмо під диктовку. |
|
|
Закріплення вивчених букв (е Е). Театралізування. Репліки героїв. (Ч. 2, с. 43). |
|
110 |
Закріплення вивчених букв (є Є). Факта i думки. Складання речень. (Ч. 2, с. 44). |
|
111 |
Закріплення вивчених букв (є Є). Тема i заголовок тексту. Театралізування. (Ч. 2, с. 45). |
|
|
Письмо малої букви щ , складів, слів з нею.Повторення правил з’єднання вивчених букв. |
|
112 |
Закріплення вивчених букв (ь). Опрацювання тексту. Опис предмета. Змінювання слів: «один - багато». (Ч. 2, с. 46). |
|
113 |
Письмо великої букви Щ , складів, слів з нею. Звуко- буквен- ний аналіз слів. |
|
114 |
Письмо малої букви е , складів, слів з нею. Письмо під диктов- ку слів, речень, з вивченими буквами. Розвиток зв 'язного мовлення____________________________________________________________________________________________________ |
|
|
Закріплення вивчених букв (ь). Буквосполучення ьо. Опрацю- вання тексту. (Ч. 2, с. 47). Робота з дитячою книжкою_______ ______________________________________________________ |
|
115 |
Письмо великої букви Е . Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
116 |
Закріплення вивчених букв (в В). Текст-розповідь. Головна думка тексту. Театралізування. (Ч. 2, с. 48). |
|
|
Письмо малої букви є. Письмо букви є у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. |
|
117 |
Письмо великої букви Є, буквосполучень, складів та слів із нею. Списування з друкованого тексту. |
|
118 |
Закріплення вивчених букв (в В). Текст i малюнок. (Ч. 2, с. 49). |
|
119 |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами . |
|
120 |
Закріплення вивчених букв (у У). Головний герой i головна думка вірша. (Ч. 2, с. 50). |
|
121 |
Закріплення вивчених букв (у У). Складання речень. Правопис власних назв. (Ч. 2, с. 51). |
|
|
Письмо буквосполучення ь . Поділ слів на склади із буквою ь. Розвиток зв 'язного мовлення____________________________ ______________________________________________________ |
|
122 |
Письмо малої букви в. Типи поєднань малої букви в із вивче -ними рядковими буквами. Написання складів, слів із нею. |
|
123 |
Закріплення вивчених букв (дД). Заголовок i головна думка тексту. (Ч. 2, с. 52). Робота з дитячою книжкою.___________ ______________________________________________________ |
|
124 |
Письмо великої букви В , складів, слів та речень. Письмо під диктовку. |
|
|
Закріплення вивчених букв (дД). Bipш. Складання діалогу. (Ч. 2, с. 53). |
|
125 |
Письмо малої букви у, складів, слів з нею. Виділення вивче- них букв у словах. |
|
|
Закріплення вивчених букв (з 3). Лічилка. Опис. Заголовок i головка думка тексту. (Ч. 2, с. 54). |
|
126 |
Письмо великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
127 |
Закріплення вивчених букв (з 3). Дзвінкі i глухi приголосні. Передбачення. (Ч. 2, с. 55). |
|
|
Письмо малої букви д . Написання букви в словах і складах. Розвиток зв 'язного мовлення____________________________ ______________________________________________________ |
|
128 |
Письмо великої букви Д , складів та слів із нею. |
|
129 |
Закріплення звукового значения буквосполучення «дз». Заголовок i головна думка тексту. Передбачення. (Ч.2, с. 56) |
|
130 |
Письмо малої букви з . Типи поєднань з іншими буквами. Написання слів з буквою з. |
|
131 |
Письмо великої букви З, слів та речень із нею. Навчальний диктант. |
|
|
Закріплення звукового значения буквосполучення «дз». Тема тексту. Ключові слова (Ч. 2, с. 57,). Робота з дитячою книжкою______________________________________________ ______________________________________________________ |
|
132 |
Закріплення вивчених букв (гГ). Головна думка i заголовок тексту. Слова, протилежні за значениям. (Ч,2, с, 58). |
|
133 |
Закріплення вивчених букв (г Г). Досліджуємо медіа: газета. Факта i думки. (Ч. 2, с. 59). |
|
|
Написання буквосполучення дз. Звуко- буквенний аналіз слів. |
|
134 |
Закріплення написання буквосполучення дз, слів із дз. Розвиток зв 'язного мовлення____________________________ ______________________________________________________ |
|
135 |
Закріплення вивчених букв (пП). Тема i головна думка тексту. Ключові слова. (Ч. 2, с. 60). |
|
136 |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів з нею. |
|
137 |
Письмо великої букви Г , слів з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
Закріплеиня вивчених букв (п П). Дзвінкі i глyxi приголосні звуки. Встановлення послідовності подій. (Ч..2, с. 61). |
|
138 |
Письмо малої букви п. Написання складів, слів із вивчених букв. |
|
139 |
Закріплення вивчених букв (рР). Досліджуємо медіа: реклама. (Ч. 2, с. 62). Робота з дитячою книжкою._________________
|
|
|
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Списування речення з друкованого тексту. |
|
140 |
Письмо малої букви р . Типи поєднань малої букви р з іншими буквами. Розвиток зв 'язного мовлення_____________________ ______________________________________________________ |
|
141 |
Закріплення вивчених букв (рР). Bipш. Заголовок твору. Опис. Правопис власних назв. (Ч. 2, с. 63) |
|
|
|
|
142 |
Письмо великої букви Р , слів із нею. Коментоване письмо. Списування з друкованого тексту. |
|
143 |
Письмо малої букви т, складів та слів із нею. |
|
|
Закріплення вивчених букв (т Т). Тема i головна думка вipшa. (Ч. 2, с. 64). |
|
144 |
Закріплення вивчених букв (m T). Дзвінкі i глухі приголосні. Заголовок тексту. Прислів’я. (Ч. 2, с. 65) |
|
145 |
Закріплення вивчених букв (ю Ю). Тема вipшa. Головний герой. (Ч. 2, с. 66). |
|
|
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Списування речень, поданих друкованим текстом. |
|
146 |
Письмо малої букви ю, складів, слів із нею. Письмо під диктовку. |
|
147 |
Закріплення вивчених букв (юЮ). Дражнилка. Складання розповіді про улюблену справу. (Ч. 2, с. 67). Робота з дитячою книжкою_____________________________________ ______________________________________________________ |
|
148 |
Письмо великої букви Ю, слів із нею. Письмо під диктовку слів, речень. Розвиток зв 'язного мовлення_________________ ______________________________________________________ |
|
|
Письмо малої букви х, складів, слів із нею. Списування з друкованого тексту. |
|
|
Закріплення вивчених букв (хХ). Передбачеиня за заголовком тексту. Послідовність подій. (Ч. 2, с. 68). |
|
|
Письмо великої букви Х. Письмо слів з великою буквою Х. |
|
149 |
Закріплення вивчених букв (хХ). Bipш. Заголовок i головна думка вipшa. (Ч. 2, с. 69). |
|
150 |
Письмо малої букви ж , складів, слів із нею. |
|
151 |
Письмо великої букви Ж, слів із нею. Письмо під диктовку. |
|
152 |
Написания буквосполучення дж . Звуко- буквенний аналіз слів. Розвиток зв 'язного мовлення________________________ ______________________________________________________ |
|
|
Закріплення вивчених букв (ж Ж). Дзвінкі i глyxi приголосні. Досліджуємо медіа: дитячі журнали. (Ч. 2, с. 70).
|
|
153 |
Закріплення вивчених букв (ж Ж). Заголовок i головна думка вipшa. Головний герой. (Ч. 2,с. 71). |
|
154 |
Закріплення звукового значения буквосполучення «дж». Тема i головна думка тексту. Прислів'я. (Ч. 2, с. 72). Робота з дитя -чою книжкою_________________________________________ _____________________________________________________ |
|
|
Написания буквосполучення дж . Складання речень. |
|
155 |
Закріплення звукового значения буквосполучення «дж».Скла- дання речень. Заголовок тексту. Театралізування (Ч. 2, с. 73). |
|
156 |
Письмо малої та великої букв чЧ . складів, слів із ними. |
|
|
Закріплення вивчених букв (ч Ч). Bipш. Головний герой твору. (Ч. 2, с. 74). |
|
157 |
Закріплення знань про вивчені букви. Письмо під диктовку слів, речень. |
|
158 |
Закріплення вивчених букв (ч Ч). Текст. Послідовність подій. Передбачеиня. (Ч. 2, с. 75). |
|
|
Письмо малої букви ф, слів із нею. |
|
159 |
Закріплення вивчених букв (ф Ф). Тема тексту. Співвіднесення речень i малюнків. (Ч. 2, с. 76). |
|
160 |
Письмо великої букви Ф,слів із нею. Списування з друковано- го тексту. Розвиток зв 'язного мовлення____________________ ______________________________________________________ |
|
161 |
Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту. |
|
|
Закріплення вивчених букв (ф Ф). Досліджуємо медіа: афіша. (Ч. 2, с. 77). Робота з дитячою книжкою__________________ ______________________________________________________ |
|
162 |
Закріплення вивчених букв. Г. Фалькович «Дитяча мова» (Ч. 2, с. 78). |
|
163 |
Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. Робота з деформованим текстом. |
|
|
Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту. Навчальний диктант. |
|
164 |
Мнемотаблиці: прислів’я, скоромовки. Вдосконалення навичок читання. |
|
165 |
Списування з друкованого тексту. Безвідривне з’єднання букв. Деформовані слова. |
|
|
« В гості казка завітала». Читання казок. Головні герої. Перед- бачення. |
|
166 |
Списування тексту. Безвідривне письмо букв. Коментоване письмо. |
|
|
Творчі письмові вправи. Письмо під диктовку. |
|
167 |
Списування з друкованого тексту. Розвиток зв 'язного мовлен- ня._________________________________________________________________________________________________________ |
|
168 |
« Загадки пригадаємо, нові прочитаємо». Урок-подорож. Робота з дитячою книжкою____________________________ _________________________________________________ |
|
169 |
Наші зелені друзі. Читання тексту « Ліс- народне багатство». |
|
170 |
Робота з деформованим текстом. Списування тексту. |
|
|
Прислухайся до мови природи. Урок- вікторина. |
|
171 |
Творчі письмові вправи. Диктант. |
|
172 |
Гра « Поле чудес» для першокласників. |
|
173 |
« У тварин як у людей». Робота з дитячою книжкою _______ Т.Коломієць « Веселе місто Алфавіт»_______________________ |
|
|
Виконання творчих письмових вправ. Розвиток зв 'язного мов- лення_________________________________________________ ______________________________________________________ |
|
174 |
Узагальнення i систематизація знань учнів. Вправи для роз-витку навички читання. |
|
175 |
Підсумковий урок. Урок – подорож океаном Знань. |
|