Планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво»
9 клас (за підручником Л.М.Масол)
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
|
||||
9 клас |
||||
Розділ 1. Стилі і напрямки мистецтва |
||||
|
1 |
Школи і лідери модерну. Особливості архітектури модерну. Архітектурні споруди Василя Кричевського. |
1 |
|
|
2 |
Живопис і графіка модерну. Видатні українські митці епохи модерну. Творчість Георгія Нарбута. |
1 |
|
|
3 |
Символізм як одна з течій модерну. Символізм – вступ у ХХ століття. |
1 |
|
|
4 |
Українські митці-символісти. Символізм у музичному мистецтві. |
1 |
|
|
5 |
Імпресіонізм. Зародження імпресіонізму в Європі. Твори Клода Моне, Пьєра Огюста Ренуа, Огюста Родена та ін..Таорчість Ван Гога. |
1 |
|
|
6 |
Імпресіонізм в українському мистецтві. Микола Бурачек, Олександр Мурашко. |
1 |
|
|
7 |
Авангардні напрямки в мистецтві: кубізм, футуризм, кубофутуризм. Творчість Пабло Пікассо. |
1 |
|
|
8 |
Авангардизм у музиці, скульптурі, живопису. Архипенко – засновник кубізму у скульптурі. |
1 |
|
|
9 |
Виникнення абстракціонізму. Течії абстракціонізму. Казимир Малевич і його творчість. |
1 |
|
|
10 |
Лабіринти художньої абстракції. Василь Кандинський і його абстрактні композиції. |
1 |
|
|
11 |
Експресіонізм як нова течія модернізму. Роздуми перед картинами «Тайна вечеря» С.Далі та Л.да Вінчі. |
1 |
|
|
12 |
Фовізм. Сюрреалізм. Творчість Анрі Матісса, Сальвадора Далі. |
1 |
|
|
13 |
Неокласицизм – повернення до ідеалів краси минулого. Будинок уряду України,Володимирський собор у києві як приклади неокласицизму. |
1 |
|
|
14 |
Видатні митці неокласицизму. Особливості творчості Марії Приймаченко, Михайла Бойчука. |
1 |
|
|
15 |
Постмодернізм як напрямок у мистецтві другої половини ХХ століття. |
1 |
|
|
16 |
Поп-арт, кінетизм як течії постмодернізму. |
1 |
|
|
17 |
Урок узагальнення знань з розділу «Стилі і напрямки мистецтва». Тематичне оцінювання. |
1 |
|
Розділ 2. Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва.
|
||||
|
18 |
Кінематограф – один з наймолодших видів мистецтва. Винахідники світового кіно брати Люм’єр. |
1 |
|
|
19 |
Особливості кіномистецтва. Найвищі досягнення кіно. Світові та українські кінопремії. |
1 |
|
|
20 |
Жанри кіномистецтва. |
1 |
|
|
21 |
Стилі і течії в кіномистецтві. |
1 |
|
|
22 |
Професії та школи в сучасному кіномистецтві. |
1 |
|
|
23 |
Найвідоміші режисери та актори кіно. |
1 |
|
|
24 |
Українське кіномистецтво. Ознайомлення з творчістю Параджанова, Довженка. Українські кіностудії. |
1 |
|
|
25 |
Найвідоміші режисери та актори українського кіно. Анімаційне українське кіно. Використання сучасних технологій в кіномистецтві. |
1 |
|
|
26 |
Телебачення. Вплив телебачення у сучасному світі. |
1 |
|
|
27 |
Відеомистецтво. Музичні відеокліпи. Створення кліпа. |
1 |
|
|
28 |
Фотомистецтво. Жанри сучасної фотографії. |
1 |
|
|
29 |
Реклама та її вплив на формування громадської думки. |
1 |
|
|
30 |
Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки. |
1 |
|
|
31 |
Віртуальна екскурсія в провідні музеї та галереї світу. |
1 |
|
|
32 |
Мистецтво в діалозі культур. |
1 |
|
|
33 |
Найвідоміші музеї Прикарпаття. Видатні митці Івано-Франківщини. |
1 |
|
|
34 |
Урок узагальнення знань з розділу «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
35 |
Підсумкове заняття. Вікторина «Мистецтво у моєму житті» |
1 |
|