Планування уроків з трудового навчання без поділу класу на хлопчиків та дівчаток на 2018-2019 навчальний рік. Планування складено за новою програмою з трудового навчання 2017 року.
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
7клас |
||||
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки |
||||
Проект 1: Рамка для фото Основна технологія: технологія оздоблення мозаїкою |
||||
|
1 |
Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП |
1 |
|
|
2 |
Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. |
1 |
|
|
3 |
Призначення методу фокальних об’єктів для вдосконалення чи створення виробу. |
1 |
|
|
4 |
Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
1 |
|
|
5 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення основи рамки та мозаїчного набору. |
1 |
|
|
6 |
Виготовлення рамки. |
|
|
|
7 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту. |
1 |
|
Проект 2: Вішак для одягу Основна технологія: технологія ручної обробки деревини Додаткова технологія: технологія ручної обробки сортового прокату |
||||
|
8 |
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Виконання креслень виробу. |
1 |
|
|
9 |
Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір гачків. Моделі-аналоги |
1 |
|
|
10 |
Розмічання деталей вішака. Розмічальні інструменти та їх призначення. |
1 |
|
|
11-12 |
Виготовлення вішака. Інструменти для пиляння деревини. Їх призначення. Випилювання заготовок. |
2 |
|
|
13-14 |
Стругання заготовок для виготовлення вішака. Інструменти для стругання. |
2 |
|
|
15-16 |
Виготовлення вішака. Інструменти для обробки сортового прокату. Гнуття заготовок. |
2 |
|
|
17 |
Складання виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проекту. |
1 |
|
Проект 3:Кухонне приладдя Основна технологія: технологія механічної обробки деревини
|
||||
|
18 |
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування на дві площини проекцій. |
1 |
|
|
19 |
Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
1 |
|
|
20 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів та обладнання. Призначення та будова токарного верстата з обробки деревини СТД-120М. |
1 |
|
|
21 |
Закріплення заготовки на верстаті. Інструменти для точіння деревини. Прийоми роботи ними. |
1 |
|
|
22-23 |
Виготовлення кухонного приладдя на токарному верстаті(качалка, макогін) |
2 |
|
|
24-25 |
Виготовлення виробу. Шліфування виробу. Види шліфувальних шкурок. |
2 |
|
|
26 |
Художня обробка виробу. Оздоблення виробу. |
1 |
|
|
27 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту |
1 |
|
Проект 4: Штучні квіти Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів |
||||
|
28 |
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
1 |
|
|
29 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. |
1 |
|
|
30 |
Виготовлення виробу: створення квіток та листків |
1 |
|
|
31 |
Компонування квітів у виріб. |
1 |
|
|
32 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту |
1 |
|
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування |
||||
Міні-проект 1: Малярні роботи в побуті власними руками. Технологія: технологія малярних робіт. |
||||
|
33-34 |
Малярні роботи. Технологія виконання малярних робіт |
2 |
|
Проект 2: Я-споживач. Технологія: технологія придбання продуктів харчування та інших товарів. |
||||
|
35 |
Маркування споживчих товарів. Читання маркування товарів. |
1 |
|