Матриця календарного планування з трудового навчання для 5-9 класів |
(проектне навчання - технологія формування творчої особистості) |
|
Основною частиною праці є напрям на індивідуалізацію навчання та розвиток творчої особистості. Ця частина роботи над матрицею спрямована на розвиток індивідуальних пізнавальних та творчих здібностей кожної дитини, сприяє самовизначенню, самореалізації та самовдосконаленню кожної особистості на ім’я «Учень». |
|
HP |
10.08.2018 |
|
Підготувала вчитель трудового навчання Святогорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Добропільської районної ради Учитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Шаданія Марина Йосипівна |
№ |
Малюнок проекту для 5-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
1 |
|
8 |
Проект №1 «Листівка»
Основна технологія Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту . Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення та вартість. |
2 |
|
8 |
Проект №2 «Панно» Технологія Основна технологія Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів) Додаткова технологія виготовлення вишитих виробів.
|
Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Знає властивості конструкційних матеріалів. Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Розрізняє деталі за способом отримання. Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми). Оздоблює виріб за готовою композицією. Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
. |
3 |
|
6 |
Проект №3 «Гольниця»
Основна технологія
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу.
|
4 |
|
10 |
Проект №4 «Пласка м`яка іграшка» Основна технологія Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія виготовлення вишитих виробів та аплікації.
|
Розуміє етапи проектування. Знає властивості конструкційних матеріалів. Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням .Дотримується правил безпечної праці
|
5 |
|
8 |
Проект №5 «Серветка» технологія виготовлення вишитих виробів. Додаткова технологія обробка текстильних матеріалів ручним способом.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням та правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
6 |
|
10 |
Проект №6 «Торбинка для дрібничок» технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія виготовлення вишитих виробів Технологія виготовлення аплікації.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
7 |
|
6 |
Проект №7 «Лялька –мотанка» (оберіг) Технологія виготовлення ляльки-мотанки |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими . Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
8 |
|
6 |
Проект №8
«Лялька –мотанка» (іграшка) Технологія виготовлення ляльки-мотанки
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
9 |
|
4 |
Проект №9
«Прикраса з ниток» Технологія виготовлення виробів у техніці макраме
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
№ |
Малюнок міні- проєкту проекту для 5-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
10 |
|
2 |
Проект №10 «Сервірування святкового столу.» Технологія споживання їжі, технологія сервірування столу. |
Знає правила сервірування на різні випадки оформлення столу.
Знає правила поведінки за столом.
Читає і розуміє інформацію культури споживання їжі.
Розрізняє та добирає посуд для сервіровки і подачі різних страв.
|
11 |
|
2 |
Проект №11 «Побутові єлектро-прилади в моєму житті.» Технологія користування побутовими єлектро-приладами. |
Знає властивості та сфери застосування електроприладів у житті. Правила безпеки користування електроприладами. Характеризує роботу електроприладів. Виконує технологічні операції відповідно до обраного електроприладу. Дотримується правил догляду за електроприладами. |
№ |
Малюнок проекту для 6-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
1 |
|
6
|
ПРОЄКТ №1 «Листівка» Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів). Додаткова технологія виготовлення вишитих виробів. |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту . Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Прогнозує якість виготовлення та вартість.
|
2 |
|
|
ПРОЄКТ №2 «Лялька – мотанка» (оберіг) Основна технологія Технологія виготовлення ляльки-мотанки Додаткова технологія виготовлення вишитих виробів.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали та інструменти . Дотримується прийомів роботи з інструментами. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
3 |
|
8 |
ПРОЄКТ №3 «Оргонайзер для рукоділля» Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом. Додаткова технологія: Технологія вишитих виробів; технологія виготовлення аплікації. |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
4 |
|
8 |
ПРОЄКТ №4 «Ялинкова прикраса» Основна технологія: Виготовлення вишитих виробів. Додаткова технологія Обробки текстильних матеріалів ручним способом. |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
5 |
|
8 |
ПРОЄКТ №5 «О`бємна мяка іграшка» Основна технологія: Обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія: Технологія вишитих виробів.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
6 |
|
8 |
ПРОЄКТ №1 «Декоративні квіти» Основна технологія: Обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія: Виготовлення виробів з бісеру.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
8 |
|
6 |
ПРОЄКТ №8 «Брелок» Основна технологія: Японська техніка «темарі» Додаткова технологія: Обробки текстильних матеріалів ручним способом та виготовлення виробів з бісеру.
|
Володіє японською технікою «кульки темарі» Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів . Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
9 |
|
4 |
ПРОЄКТ №1 «Прикраса із стрічок» Основна технологія Виготовлення виробів з бісеру.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
№ |
Малюнок проекту для 6-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
10 |
|
2 |
ПРОЄКТ №10 «Охайне житло» Технологія догляду за житлом
|
Знає правила добору мийних засобів для догляду за різними видами поверхонь. Знає правила безпечного користування мийними засобами та побутовою технікою. Читає і розуміє інформацію про товари. Розрізняє та добирає мийні засоби та інструменти для прибирання житла. Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров’я. Висловлює власну думку щодо важливості для людини гігієни житла |
12 |
|
2 |
ПРОЄКТ №12 «Здоров`я та краса мого волосся»
Технологія догляду за волоссям |
Знає, які чинники впливають на стан волосся. Знає правила безпечного користування мийними засобами та побутовою технікою. Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за своїм волоссям залежно від його типу. Планує дії по догляду за власним волоссям. Усвідомлює важливість вибору мийних засобів та їхнього впливу на довкілля. Усвідомлює необхідність догляду за волоссям |
№ |
Малюнок проекту для 7-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
1 |
|
7 |
Проект №1 «Рамка для фото» Основна технологія Оздоблення мозаікою
|
Розуміє призначення методу фокальних обєктів Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Комбінує композицію для оздоблення виробу. Оздоблює виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології й його виготовлення. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
2
|
|
6 |
Проект №2
«Підставка під горнятко»
Основна технологія: Обробки текстильних матеріалів машинним способом.
Додаткова технологія: Випилювання, або використання клею і шпагату
|
Розуміє призначення методу фокальних обєктів Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Комбінує композицію для оздоблення виробу. Оздоблює виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів. Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки. Характеризує властивості конструкційних матеріалів. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Виготовляє виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує графічне зображення (схеми). Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. |
3 |
|
6 |
Проект №2
«Текстильна лялька»
Основна технологія Обробки текстильних матеріалів машинним способом.
Додаткова технологія: Виготовлення вишитих виробів; оздоблення одягу.
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
4 |
|
9 |
Проект №4
«Технологіч ний одяг для кухні – фартух» |
Пояснює сутність моделі-аналогу для проектування виробу. Відтворює алгоритм методу фокальних об'єктів для вдосконалення чи створення виробу. Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Використовує контрольно-вимірювальний інструмент. Розрізняє види механізмів перетворення та передачі руху. Читає та виконує графічне зображення (схеми). Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Усвідомлює важливість грамотного виконання графічного зображення для виготовлення виробу. Розуміє призначення методу фокальних Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Комбінує композицію для оздоблення виробу. Оздоблює виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів.
|
5 |
|
5 |
Проект №5
«Штучні квіти»
Технологія виготовлення штучних квітів
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконуєтехнологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
№ |
Малюнок проекту для 7-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
6 |
|
1 |
Проект №6 «Малярні роботи». Технологія виконання малярних робіт. |
Знає правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь. Знає правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою. Читає і розуміє інформацію про товари. Розрізняє та добирає миючі засоби та інструменти для прибирання житла.
|
7 |
|
1 |
Проект №7
«Маркування споживчих товарів.»
Читання маркування товарів. |
Наводить приклади призначення етикеток та екологічних символів. Читає та розуміє значення спеціальних символів, штрих-кодів. Розрізняє екологічні символи і стандарти якості та безпеки. Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров’я. Висловлює власні судження про необхідність маркування споживчих товарів Календарне планування |
№ |
Малюнок проекту для 8-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
1 |
|
7 |
Проект №1 «панно» Основна технологія: Основна Технологія виготовлення штучних квітів Додаткова технологія Технологія шкіряної пластики
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
2 |
|
10 |
Проект №2
«Поясний швейний виріб» Основна технологія: Виготовлення швейних виробів машинним способом.
Додаткова технологія Оздоблення одягу |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
3 |
|
5 |
Проект №3
«Краватка метелик»
Основна технологія Оздоблення одягу Додаткова технологія Вишивки, або канзаши
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими . Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
4 |
|
9 |
Проект №4
«Головний убір. Пов`язка.»
Основна технологія виготовлення виробів шпицями. Додаткова технологія оздоблення одягу
|
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими . Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добираєматеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
5 |
|
5 |
Проект №3
«Заколка для волосся»
Основна технологія Виготовлення штучних квітів. |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
№ |
Малюнок проекту для 8-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
6 |
|
1 |
Проект №6 «Моя зачіска» Технологія догляду зачіски
|
Знає типи волосся. Використовує практичні навички по оформленню зачіски. Дотримується безпечного . миття та розчісування волосся. Надає уваги догляду за кінчиками волосся. Прививає охайне ставлення за зовнішнім виглядом свого волосся.
|
2 |
|
1 |
Проект №7
«Мій одяг – мій імідж».
Технологія добору одягу та взуття і догляду за ними. |
Знає культуру зовнішнього вигляду. Вміє вибирати взуття. Удосконалює догляд за одягом і взуттям.
|
№ |
Малюнок проекту для 9-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
1 |
|
16 |
Проект №1 «Вироби в етнос тилі» Основна технологія: Виготовлення швейних виробів машинним способом. Додаткова технологія: Виготовлення вишитих виробів |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту . Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення . Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів |
2 |
|
16+1 |
Проект №1
«Вироби для власних потреб»
Основні технології:
Виготовлення швейних виробів машинним способом. Виготовлення в’язаних виробів. Технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія: Технологія оздоблення одягу, печворк, виготовлення штучних квітів.
|
матеріалів Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінюєоб'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу з застосування виробу у залежності від вибору конструкційних |
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
№ |
Малюнок проекту для 9-го класу |
Кіль кість Год. |
Назва проекту. Технологія виготовлення. |
Учень |
3 |
|
1 |
Проект №3 «Мій стиль» |
Знає властивості та сфери застосування сучасних моделей одягу. Характеризує стилі одягу Оцінює складність та практичність моделей одягу. Розраховує орієнтовний бюджет на необхідний одяг. Дотримується етикету вимог до зовнішнього вигляду . Дотримується правил безпечного користування елементами прикрас в підкреслюванні особистого стилю. Виховує в собі елегантність і охайність. |