Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Основи здоров'я ( 1 год/ тиждень)
за навчальними посібниками:
- підручник: Основи здоров'я 2 клас. Н.М. Бібік,,Т.Є. Бойченко, Н.С. Коваль, О.І. Манюк -Київ, ""Навчальна книга", 2003 р.;
- зошит "Основи здоров'я" 2 клас, І.Д. Бек, Т.В. Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В. Страшко,. - Київ, вид-тво ""Алатон" 2017 р.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання в класі |
Дата |
Завдання додому |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи |
|
Тема : « Людина і здоров’я» ( 14 год.) |
|
|
|
|
1. |
Здоров’я та хвороби. Хвороби від брудних рук: дизентерія, глисти. Ознаки шлункових інфекцій. |
Підручник - Ст. 8 , зош. Ст. 8 |
|
Зош. Ст. 9 |
Формування уявлень про шлункові хвороби. Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил запобігання інфекційним хворобам. |
2. |
Запобігання інфекціям і глистам. |
Зош . ст. 10, |
|
Зош. Ст.11 |
|
3. |
Здоров’я та харчування. Продукти харчування, які потрібні для росту та розвитку дитячого організму. |
Підручн. Ст. 16, зош. Ст. 20 |
|
Підручн. Ст. 17 – чит., відпов. на пит.., зош. Ст. 21 |
|
4. |
Щоденне вживання води. Значення чистої води для здоров’я людини. |
|
|
Зош. Ст. 5 |
Виховання елементів самостійності в діяльності. |
5. |
Українська кухня. Традиційні українські страви. |
Зош. Ст. 4 |
|
Зош. Ст. 7 |
Збагачення, уточнення словника новими словами – назвами складових частин продуктів харчування. Розвиток мислення на основі формування вмінь розпізнавати та називати традиційні страви укр.. кухні. |
6. |
Рух і здоров’я. фізичні вправи та спорт. |
Підручн. Ст. 18 – 19, зош. Ст. 24 - 25 |
|
Зош. Ст. 26 |
Розвиток зосередженості уваги впродовж виконання фіз..вправ, гри в спорт. Рухливі ігри. |
7. |
Правильне виконання фіз..вправ – основна умова їх користі для організму. |
Підручн. Ст. 20 – 21, зош.ст. 12 |
|
Підручн. Ст. 22 – 23, зош. Ст.13 |
Формування вміння координувати власні дії з діями інших учасників. Розвиток пам’яті, концентрації уваги та швидкості реакції. |
8. |
Значення свіжого повітря під час занять спортом. Правила поведінки на спорт. майданчику. |
Підручн. Ст.4 – 5, зош.ст. 28 |
|
Зош. Ст. 29 |
|
9. |
Здоров’я у сім’ї. піклування про збереження та зміцнення здоров’я в родині. Обов’язки членів родини. |
Підручн. Ст.29, зош. 14 |
|
Зош. Ст. 15 |
Розвиток мислення та мовлення на основі формування вмінь визначати обов’язки членів родини. |
10. |
Сімейні традиції щодо забезпечення здорового способу життя. |
|
|
|
Виховання позитивного ставлення до членів сім’ї. |
11. |
Піклування про найменших та найстарших членів родини. |
|
|
|
Виховання позитивних якостей особистості. |
12. |
Значення настрою для здоров’я людини. Уміння контролювати свої почуття, створювати гарний настрій. |
Підручн.ст. 39, |
|
|
Розвиток емоційної сфери на основі формування вмінь розпізнавати та визначати позитивні та негативні почуття. |
13. |
Правила спілкування з дорослими. Взаємовідносини з друзями. Правила товаришування, вибір друзів. |
Підручн.ст. 40 – 41, зош. Ст. 36 |
|
Зош.ст. 37 |
Формування навичок культури спілкування з дорослими та товаришами. |
14. |
Шкідливі звички: тютюнопаління, токсикоманія; їх вплив на здоров’я людини. |
Підручн. Ст. 42 – 43, |
|
|
|
|
Тема: « Основи безпеки життєдіяльності» ( 19 год.) |
|
|
|
|
15. |
Причини травматизму у школі. Правила попередження травматизму у школі. |
Підручн.ст. 63, зош. Ст.44 |
|
Зош.ст.44 |
Розвиток мислення на основі формування вмінь визначати причини та шляхи попередження травматизму у школі. |
16. |
Надзвичайна ситуація у школі. Екстрена евакуація зі школи правила поведінки під час евакуації. Знайомство з поняттям «паніка». Дії під час паніки. |
Зош.ст. 38 |
|
Зош.ст. 39 |
Формування початкового уявлення про надзвичайні ситуації в школі. Збагачення словникового запасу. |
17. |
Безпека пішоходів. Дорога з обмеженою оглядовістю. правила переходу таких доріг. |
Підручн.ст. 64 – 65, зош.ст. 46 - 47 |
|
Підручн.ст.66 – 67, |
Розвиток мислення та зв’язного мовлення шляхом навчання давати відповіді на запитання. |
18. |
Дорожня розмітка. Перехрестя. |
Підручн.ст. 68 – 69, зош.ст.48 |
|
Підручн.ст.70 – 72, зош.ст.49 |
|
19. |
Місця виїзду автомобілів із дворів, автостоянок. Дорога за несприятливих умов. Недостатня видимість на дорозі. |
Підручн.ст. 73, зош.ст.31 |
|
Зош.ст.32 -34 |
Розвиток сприймання, концентрації уваги та формування навичок поводження на дорозі. |
20. |
Урок – екскурсія. Тема: « Маршрут до школи. Небезпечні місця по дорозі до школи.» |
|
|
|
Конкретизація уваги. |
21. |
Особиста безпека. Небезпечні знайомства. |
Підручн.ст.74 - 75 |
|
|
Розвиток мислення та зв’язного мовлення, розширення понять. |
22. |
Безпека вдома. Водопровідна мережа. Небезпека від води. |
Підручн. Ст.59, зош. Ст.40 - 41 |
|
Підручн. Ст. 60, Зош.ст. 42 - 43 |
|
23. |
Небезпека від газу, вогню. |
Підручн.ст.78 - 79 |
|
Підручн. Ст.80 |
|
24. |
Ліфт. Правила користування ліфтом. |
|
|
|
Розвиток образної пам’яті, виховання організованості та дисципліни. |
25. |
Довкілля. Тварини навколо нас. |
Зош. Ст.50 - 51 |
|
Зош. Ст. 51 |
|
26. |
Відпочинок на природі. У лісі. |
Підручн. Ст.81 – 82. Зош.ст 53 |
|
Підручн. Ст.83 – 84, зош. Ст. 52 |
|
27. |
Сонце. Сам собі лікар. |
Підручн. Ст.85, зош.ст.54 |
|
Підручн. Ст. 86, зош. 55 |
|
28. |
На льоду і на воді. |
Підручн.ст.87 - 88 |
|
Підручн. Ст.89 |
|
30. |
Смаки і захоплення. |
Зош.ст.56 |
|
Зош.ст.57 |
Розвиток сприймання, мислення, уяви. |
31. |
Друзі за інтересами. |
Зош.ст. 59 |
|
Зош.ст.58 |
|
32. |
Літній відпочинок. |
Зош.ст.60 - 61 |
|
|
|
33. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|