Планування з основ здоров'я для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Основи здоров'я ( 1 год/ тиждень)

за навчальними посібниками:

- підручник: Основи здоров'я 2 клас. Н.М. Бібік,,Т.Є. Бойченко, Н.С. Коваль, О.І. Манюк -Київ, ""Навчальна книга", 2003 р.;

- зошит "Основи здоров'я" 2 клас, І.Д. Бек, Т.В. Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В. Страшко,. - Київ, вид-тво ""Алатон" 2017 р.

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Завдання в класі

Дата

Завдання додому

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

Тема : « Людина і здоров’я» ( 14 год.)

 

 

 

 

1.

Здоров’я та хвороби. Хвороби від брудних рук: дизентерія, глисти. Ознаки шлункових інфекцій.

 Підручник - Ст. 8 , зош. Ст. 8

 

 Зош. Ст. 9

Формування уявлень про шлункові хвороби.

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил запобігання інфекційним хворобам.

2.

Запобігання інфекціям і глистам.

Зош . ст.  10,

 

Зош. Ст.11

 

3.

Здоров’я та харчування. Продукти харчування, які потрібні для росту та розвитку дитячого організму.

Підручн. Ст. 16, зош. Ст. 20

 

Підручн. Ст. 17 – чит., відпов. на пит.., зош. Ст. 21

 

4.

Щоденне вживання води. Значення чистої води для здоров’я людини.

 

 

Зош. Ст. 5

Виховання елементів самостійності в діяльності.

5.

Українська кухня. Традиційні українські страви.

Зош. Ст. 4

 

Зош. Ст. 7

Збагачення, уточнення словника новими словами – назвами складових частин продуктів харчування.

Розвиток мислення на основі формування вмінь розпізнавати та називати традиційні страви укр.. кухні.

6.

Рух і здоров’я. фізичні вправи та спорт.

Підручн. Ст. 18 – 19, зош. Ст. 24 - 25

 

Зош. Ст. 26

Розвиток зосередженості уваги впродовж виконання фіз..вправ, гри в спорт. Рухливі ігри.

7.

Правильне виконання фіз..вправ – основна умова їх користі для організму.

Підручн. Ст. 20 – 21, зош.ст. 12

 

Підручн. Ст. 22 – 23, зош. Ст.13

Формування вміння координувати власні дії з діями інших учасників.

Розвиток пам’яті, концентрації уваги та швидкості реакції.

8.

Значення свіжого повітря під час занять спортом. Правила поведінки на спорт. майданчику.

Підручн. Ст.4 – 5, зош.ст. 28

 

Зош. Ст. 29

 

9.

Здоров’я у сім’ї. піклування про збереження та зміцнення здоров’я в родині. Обов’язки членів родини.

Підручн. Ст.29, зош. 14

 

Зош. Ст. 15

Розвиток мислення та мовлення на основі формування вмінь визначати обов’язки членів родини.

10.

Сімейні традиції щодо забезпечення здорового способу життя.

 

 

 

Виховання позитивного ставлення до членів сім’ї.

11.

Піклування про найменших та найстарших членів родини.

 

 

 

Виховання позитивних якостей особистості.

12.

Значення настрою для здоров’я людини. Уміння контролювати свої почуття, створювати гарний настрій.

Підручн.ст. 39,

 

 

Розвиток емоційної сфери на основі формування вмінь розпізнавати та визначати позитивні та негативні почуття.

13.

Правила спілкування з дорослими. Взаємовідносини з друзями. Правила товаришування, вибір друзів.

Підручн.ст. 40 – 41, зош. Ст. 36

 

Зош.ст. 37

Формування навичок культури спілкування з дорослими та товаришами.

14.

Шкідливі звички: тютюнопаління, токсикоманія; їх вплив на здоров’я людини.

Підручн. Ст. 42 – 43,

 

 

 

 

Тема: « Основи безпеки життєдіяльності» ( 19 год.)

 

 

 

 

15.

Причини травматизму у школі. Правила попередження травматизму у школі.

Підручн.ст. 63, зош. Ст.44

 

Зош.ст.44

Розвиток мислення на основі формування вмінь визначати причини та шляхи попередження травматизму у школі.

16.

Надзвичайна ситуація у школі. Екстрена евакуація зі школи правила поведінки під час евакуації. Знайомство з поняттям «паніка». Дії під час паніки.

Зош.ст. 38

 

Зош.ст. 39

Формування початкового уявлення про надзвичайні ситуації в школі.

Збагачення словникового запасу.

17.

Безпека пішоходів. Дорога з обмеженою оглядовістю. правила переходу таких доріг.

Підручн.ст. 64 – 65, зош.ст. 46 - 47

 

Підручн.ст.66 – 67,

Розвиток мислення та зв’язного мовлення шляхом навчання давати відповіді на запитання.

18.

Дорожня розмітка. Перехрестя.

Підручн.ст. 68 – 69, зош.ст.48

 

Підручн.ст.70 – 72, зош.ст.49

 

19.

Місця виїзду автомобілів із дворів, автостоянок. Дорога за несприятливих умов. Недостатня видимість на дорозі.

Підручн.ст. 73, зош.ст.31

 

Зош.ст.32 -34

Розвиток сприймання, концентрації уваги та формування навичок поводження на дорозі.

20.

Урок – екскурсія. Тема: « Маршрут до школи. Небезпечні місця по дорозі до школи.»

 

 

 

Конкретизація уваги.

21.

Особиста безпека. Небезпечні знайомства.

Підручн.ст.74 - 75

 

 

Розвиток мислення та зв’язного мовлення, розширення понять.

22.

Безпека вдома. Водопровідна мережа. Небезпека від води.

Підручн. Ст.59, зош. Ст.40 - 41

 

Підручн. Ст. 60, Зош.ст. 42 - 43

 

23.

Небезпека від газу, вогню.

Підручн.ст.78 - 79

 

Підручн. Ст.80

 

24.

Ліфт. Правила користування ліфтом.

 

 

 

Розвиток образної пам’яті, виховання організованості та дисципліни.

25.

Довкілля. Тварини навколо нас.

Зош. Ст.50 - 51

 

Зош. Ст. 51

 

26.

Відпочинок на природі. У лісі.

Підручн. Ст.81 – 82. Зош.ст 53

 

Підручн. Ст.83 – 84, зош. Ст. 52

 

27.

Сонце. Сам собі лікар.

Підручн. Ст.85, зош.ст.54

 

Підручн. Ст. 86, зош. 55

 

28.

На льоду і на воді.

Підручн.ст.87 - 88

 

Підручн. Ст.89

 

30.

Смаки і захоплення.

Зош.ст.56

 

Зош.ст.57

Розвиток сприймання, мислення, уяви.

31.

Друзі за інтересами.

Зош.ст. 59

 

Зош.ст.58

 

32.

Літній відпочинок.

Зош.ст.60 - 61

 

 

 

33.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Планування
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку