Планування з української мови 2-3 клас-комплект

Про матеріал
Календарне планування з української мови розроблено для 2-3 класу-комлекту за підручником К.Пономарьової "Українська мова та читання. Частина 1"
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА  2-3 КЛАС

Календарне планування в класі-комплекті

ІІ  семестр 2021/2022 н.р.

     За підручником:   Українська мова та читання:Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.

                                      Українська мова та читання:Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.

      За посібником: Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 2 клас /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021

                               

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 3 клас /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021

Перелік перевірних робіт

Клас

2 клас

 

3 клас

 

Вид перевірки

ІІ семестр

дата

ІІ семестр

дата

Списування

1

 

1

 

Диктант

 

2

 

2

 

Діалог

1

 

1

 

Перевірка мовних знань і вмінь

2

 

2

 

Усний твір

1

 

1

 

Загальна кількість

7

 

7

 

 

 

 

п/п

                   2 клас

Дата

Скоригдата

3 клас

54

Повторення вивченого про іменник.

 

Т1

 

Пишу записку і СМС-повідомлення.

Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

(с.74-76).

55

Навчальне списування тексту.

 

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником.

Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77).

56

РЗМ Складання розповіді про зимові розваги Розповідь «Малюю зимові розваги». Правила спілкування по телефону

Посібник с.28-30

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді.

Тема для спілкування: «Пишу про враження від свята».

(Зошит «Малюю словом», с.29-31).

 

 

 

 

Дізнаюся більше про іменники

 

57

Добираю іменники.

Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями

Підручник с.59. Впр.7-11

 

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот.

Складання речень

(Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

58

Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. Знаходження в тексті потрібної інформації. Записування відповіді на запитання

Підручник с.63. впр.7-12

Т2

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

59

Добирання іменників, близьких за значенням

 

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

60

Добирання іменників, протилежних за значенням

 

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запи­тання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

61

Змінювання іменників за числами (один — багато). Пошук у тексті потрібної інформації

Підручник с.71. Впр.5-7

Т3

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-9, с. 90-91).

62

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

63

РЗМ. Розповідь за поданими запитаннями «Розповідаю про допомогу птахам»

Посібник с.31-33

 

 

Аналіз діагносту вальної роботи.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу. Тема для спілкування: «Віщуни погоди». (Зош. с.32-34).

 

    Досліджую прикметники

 

 

Дізнаюся більше про прикметники

63

Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?.Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень.

Підручник с.72-73. Впр.1-9

 

 

Розпізнаю прикме­тники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-10, с. 92-93).

64

Ознайомлення з терміном «прикметники».

 Добирання прикметників для опису пір року.

Складання розповіді про улюблену пору року

Підручник с.74-75 . Впр.1-11

Т4

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, впр. 1-8, с. 94-95).

65

Утворення прикметників від поданих іменників.Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків

Підручник с.76-77. Впр.1-8

 

 

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 97-99).

66

Встановлення зв'язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту

Підручник с.77-78. Впр.1-11

 

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-7, с. 99-100).

67

Змінювання прикметників за числами.

Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями  Підручник с.79. Впр.1-8

Т5

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень

(Ч. 1, впр. 1-9, с. 96-97).

68

Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикмет-ника з групи близьких зазначенням  

Підручник с.80-81. Впр.1-7

 

 

Прикметники-синоніми

69

РЗМ . Розповідь про домашню тваринку.

 Посібник с.34-36

 

 

РЗМ. Текст-опис друга

Посібник с.35-37

70

Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком.  Підручник с.82-83. Впр.1-8

 

 

Прикметники-антоніми

71

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами.  

Підручник с.83-84. Впр.1-7

Т6

 

Прикрашаю своє мовлення прикметниками

(Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

72

Тематична діагностувальна робота.

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

73

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.  

 

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

Досліджую дієслова  

 

 

Дізнаюся більше про дієслова

74

Формування уявлення про слова — назви дій.

Розпізнавання їх за питаннями що робить? Що роблять?.  Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами

  Підручник с.85-86. Впр.1-9

Т7

 

Розпізнаю дієслова.

Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

75

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами

Підручник с.87-88. Впр.1-10

 

 

Правильно записую дієслова на -ться, -ся. Складання тексту за малюнками

 (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

76

РЗМ. Складання розповіді за кадрами фільму

Посібник с.37-39

 

 

РЗМ. Пишу переказ тексту

Посібник с.38-40

77

Використовую дієслова в мовленні.Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями.     Підручник с.89-90. Впр.1-9

 

 

Розрізняю часові форми дієслів

 (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

78

Змінювання дієслів за числами.

 Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником        Підручник с.90-91. Впр.1-7

Т8

 

Змінюю дієслова за часами.

Складання розповіді про козаків

(Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

79

Розпізнавання близьких за значенням дієслів.

Підручник с.92-93. Впр.1-8

 

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

80

Розпізнавання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами  

Підручник с.93-94. Впр.1-9

 

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

81

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами

Підручник с.95-96. Впр.1-9

Т9

 

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад

(Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

82

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті

Підручник с.96-97. Впр.1-10

 

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

83

Тематична діагностувальна робота.

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

84

Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово

Підручник с.7-0-71. Впр.1-7

Т10

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

85

РЗМ. Складання розповіді «Малюю весну»

Посібник с.40-42

 

 

РЗМ. Складання розповіді про свою сім’ю.

Посібник с.41-43

 

Досліджую числівники

 

 

Розпізнаю числівники

86

Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? .Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих        Підручник с.98-99. Впр.1-9

 

 

Пригадую числівники.

Робота з географічною картою

(Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

87

Ознайомлення з терміном «числівник».

 Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання 

 Підручник с.100-101 . Впр.1-11

Т11

 

Правильно наголошую і записую числівники.

Складання речень

 (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

88

Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників  5, 6, 9, 11, 14, 16

Підручник с.102-103. Впр.1-12

 

 

Правильно наголошую і записую числівники.

Складання речень

(Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

89

РЗМ. Підписую святкову листівку. Складання діалогу.       Посібник с.43-45

 

 

РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я»

Посібник с.44-46

90

Встановлення зв'язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв'язних висловленнях

Підручник с.103-104. Впр.1-8

 

 

Правильно читаю числові вирази.

Складання тексту

(Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

 

Досліджую службові слова  

 

 

Розпізнаю службові слова

91

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами.

Підручник с.105-106. Впр.1-8

Т12

 

 

Пригадую службові слова

(Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

 

92

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки         Підручник с.106-107. Впр.1-8

 

 

Розпізнаю прийменники.

 (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

 

93

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочита­ного.     Підручник с.108-109. Впр.1-14

 

 

Сполучення прийменників з іменниками

(Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

94

Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку

Підручник с.108-109. Впр.1-14

Т13

 

Використовую  прийменники у мовленні

95

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття  

Підручник с.110-111. Впр.1-12

 

 

Розрізняю частини мови.

Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

96

Тематична діагностувальна робота.

 

 

 

Тематична діагносту вальна робота

 

97

РЗМ . Складання тексту-опису «Малюю весняні квіти»     Посібник с.46-48

 

 

РЗМ. Переказ тексту за планом.

Посібник с.50-52

98

Аналіз діагносту вальної роботи.

Узагальнення знань про частини мови.

Т14

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Досліджую речення

 

 

Будую речення

99

Розрізнення груп слів і речень.

Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки

Підручник с.112-113. Впр.1-10

 

 

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні

(Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

100

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті.

Підручник с.114-115. Впр.1-10

 

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог

(Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

101

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті..    Підручник с.115-116. Впр.1-8

Т15

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

102

РЗМ. Розповідь за кадрами мультфільму

Посібник с.49-51

 

 

РЗМ. Переказ тексту «Зозуля»

Посібник с.53-55

103

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками.     Підручник с.117-118. Впр.1-8

 

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень

(Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

104

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками.

 Підручник с.118-119. Впр.1-7

Т16

 

Утворюю словосполучення.

Головне і залежне слово у словосполученні

(Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

105

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв'язку між головними словами в реченні запитаннями.

Підручник с.120-121. Впр.1-11

 

 

Утворюю словосполучення.

Головне і залежне слово у словосполученні

(Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

106

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв'язку слів у реченні. Підручник с.122-123. Впр.1-10

Т17

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138).

107

Тематична діагностувальна робота.

 

 

 

Тематична діагносту вальна робота

 

108

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань про речення

 

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

 

Досліджую текст

 

 

Досліджую текст

109

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту.

 Підручник с.125-126. Впр.1-10

Т18

 

Пригадую будову тексту. Редагування тексту

 (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

110

Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформова-ного тексту.

Підручник с.127-128. Впр.1-10

 

 

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

111

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту.  

Підручник с.129-130. Впр.1-10

 

 

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

 

112

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту.

Підручник с.131-132. Впр.1-9

Т19

 

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

113

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними  засобами. Підручник с.133-134. Впр.1-11

 

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Скла­дання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

114

Добирання виражальних засобів мови для поширення речень.  Під-к с.135-136. Впр.1-11

 

 

Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

115

Тематична діагностувальна робота.

Диктант

 

 

Тематична діагностувальна робота.

Диктант

116

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком.

Підручник с.137-138. Впр.1-10

Т20

 

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

117

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань про текст

 

 

Аналіз діагносту вальної роботи.

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

 

Повторюю вивчене

 

 

Повторюю вивчене

118

РЗМ. Розповідь «Мрію про канікули»

Посібник с.52-53

 

 

РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний.     Посібник с.47-49

119

Повторення вивченого

Підручник с.139. Впр.1-5

 

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене

(Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

120

Повторення вивченого

Підручник с.139. Впр.6-8

 

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене

(Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

121

Повторення вивченого

Підручник с.140. Впр.9-15

 

 

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

122

Узагальнення вивченого

Підручник с.141-142. Впр.1-14

 

 

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2022
Переглядів
1050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку