УКРАЇНСЬКА МОВА 2-3 КЛАС
Календарне планування в класі-комплекті
ІІ семестр 2021/2022 н.р.
За підручником: Українська мова та читання:Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.
Українська мова та читання:Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.
За посібником: Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 2 клас /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021
Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник 3 клас /К.І.Пономарьова– Київ : УОВЦ «Оріон», 2021
Перелік перевірних робіт
Клас |
2 клас |
|
3 клас |
|
Вид перевірки |
ІІ семестр |
дата |
ІІ семестр |
дата |
Списування |
1 |
|
1 |
|
Диктант
|
2 |
|
2 |
|
Діалог |
1 |
|
1 |
|
Перевірка мовних знань і вмінь |
2 |
|
2 |
|
Усний твір |
1 |
|
1 |
|
Загальна кількість |
7 |
|
7 |
|
№ п/п |
2 клас |
Дата |
Скоригдата |
3 клас |
54 |
Повторення вивченого про іменник.
|
Т1 |
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76). |
55 |
Навчальне списування тексту. |
|
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77). |
56 |
РЗМ Складання розповіді про зимові розваги Розповідь «Малюю зимові розваги». Правила спілкування по телефону Посібник с.28-30
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді. Тема для спілкування: «Пишу про враження від свята». (Зошит «Малюю словом», с.29-31). |
|
|
|
|
Дізнаюся більше про іменники
|
57 |
Добираю іменники. Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями Підручник с.59. Впр.7-11 |
|
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). |
58 |
Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. Знаходження в тексті потрібної інформації. Записування відповіді на запитання Підручник с.63. впр.7-12 |
Т2 |
|
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81). Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83). |
59 |
Добирання іменників, близьких за значенням |
|
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85). |
60 |
Добирання іменників, протилежних за значенням |
|
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87). |
61 |
Змінювання іменників за числами (один — багато). Пошук у тексті потрібної інформації Підручник с.71. Впр.5-7 |
Т3 |
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89). Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-9, с. 90-91). |
62 |
Тематична діагностувальна робота
|
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
63 |
РЗМ. Розповідь за поданими запитаннями «Розповідаю про допомогу птахам» Посібник с.31-33 |
|
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу. Тема для спілкування: «Віщуни погоди». (Зош. с.32-34). |
|
Досліджую прикметники |
|
|
Дізнаюся більше про прикметники |
63 |
Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?.Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Підручник с.72-73. Впр.1-9 |
|
|
Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-10, с. 92-93). |
64 |
Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року Підручник с.74-75 . Впр.1-11 |
Т4 |
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, впр. 1-8, с. 94-95). |
65 |
Утворення прикметників від поданих іменників.Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків Підручник с.76-77. Впр.1-8 |
|
|
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 97-99). |
66 |
Встановлення зв'язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту Підручник с.77-78. Впр.1-11 |
|
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-7, с. 99-100). |
67 |
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями Підручник с.79. Впр.1-8 |
Т5 |
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, впр. 1-9, с. 96-97). |
68 |
Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикмет-ника з групи близьких зазначенням Підручник с.80-81. Впр.1-7 |
|
|
Прикметники-синоніми |
69 |
РЗМ . Розповідь про домашню тваринку. Посібник с.34-36 |
|
|
РЗМ. Текст-опис друга Посібник с.35-37 |
70 |
Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком. Підручник с.82-83. Впр.1-8 |
|
|
Прикметники-антоніми |
71 |
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами. Підручник с.83-84. Впр.1-7 |
Т6 |
|
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). |
72 |
Тематична діагностувальна робота.
|
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
73 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник. |
|
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». |
|
Досліджую дієслова |
|
|
Дізнаюся більше про дієслова |
74 |
Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? Що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами Підручник с.85-86. Впр.1-9 |
Т7 |
|
Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109). |
75 |
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами Підручник с.87-88. Впр.1-10 |
|
|
Правильно записую дієслова на -ться, -ся. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). |
76 |
РЗМ. Складання розповіді за кадрами фільму Посібник с.37-39 |
|
|
РЗМ. Пишу переказ тексту Посібник с.38-40 |
77 |
Використовую дієслова в мовленні.Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Підручник с.89-90. Впр.1-9 |
|
|
Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113). |
78 |
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником Підручник с.90-91. Впр.1-7 |
Т8 |
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115). |
79 |
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Підручник с.92-93. Впр.1-8 |
|
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
80 |
Розпізнавання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами Підручник с.93-94. Впр.1-9 |
|
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
81 |
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами Підручник с.95-96. Впр.1-9 |
Т9 |
|
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116). |
82 |
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті Підручник с.96-97. Впр.1-10 |
|
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118). |
83 |
Тематична діагностувальна робота.
|
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
84 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово Підручник с.7-0-71. Впр.1-7 |
Т10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». |
85 |
РЗМ. Складання розповіді «Малюю весну» Посібник с.40-42 |
|
|
РЗМ. Складання розповіді про свою сім’ю. Посібник с.41-43 |
|
Досліджую числівники |
|
|
Розпізнаю числівники |
86 |
Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? .Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих Підручник с.98-99. Впр.1-9 |
|
|
Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). |
87 |
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання Підручник с.100-101 . Впр.1-11 |
Т11 |
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
88 |
Вправляння у правильному написанні та наголошуванні числівників 5, 6, 9, 11, 14, 16 Підручник с.102-103. Впр.1-12 |
|
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
89 |
РЗМ. Підписую святкову листівку. Складання діалогу. Посібник с.43-45 |
|
|
РЗМ. Розповідь «Як я турбуюся про своє здоров’я» Посібник с.44-46 |
90 |
Встановлення зв'язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв'язних висловленнях Підручник с.103-104. Впр.1-8 |
|
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
|
Досліджую службові слова |
|
|
Розпізнаю службові слова |
91 |
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Підручник с.105-106. Впр.1-8 |
Т12 |
|
Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).
|
92 |
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добирання службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки Підручник с.106-107. Впр.1-8 |
|
|
Розпізнаю прийменники. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).
|
93 |
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Підручник с.108-109. Впр.1-14 |
|
|
Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124). |
94 |
Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку Підручник с.108-109. Впр.1-14 |
Т13 |
|
Використовую прийменники у мовленні |
95 |
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття Підручник с.110-111. Впр.1-12 |
|
|
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126). |
96 |
Тематична діагностувальна робота.
|
|
|
Тематична діагносту вальна робота
|
97 |
РЗМ . Складання тексту-опису «Малюю весняні квіти» Посібник с.46-48 |
|
|
РЗМ. Переказ тексту за планом. Посібник с.50-52 |
98 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань про частини мови. |
Т14 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
|
Досліджую речення |
|
|
Будую речення |
99 |
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки Підручник с.112-113. Впр.1-10 |
|
|
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129). |
100 |
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Підручник с.114-115. Впр.1-10 |
|
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130). |
101 |
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті.. Підручник с.115-116. Впр.1-8 |
Т15 |
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133). |
102 |
РЗМ. Розповідь за кадрами мультфільму Посібник с.49-51 |
|
|
РЗМ. Переказ тексту «Зозуля» Посібник с.53-55 |
103 |
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Підручник с.117-118. Впр.1-8 |
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134). |
104 |
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Підручник с.118-119. Впр.1-7 |
Т16 |
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).
|
105 |
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв'язку між головними словами в реченні запитаннями. Підручник с.120-121. Впр.1-11 |
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
106 |
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв'язку слів у реченні. Підручник с.122-123. Впр.1-10 |
Т17 |
|
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138). |
107 |
Тематична діагностувальна робота.
|
|
|
Тематична діагносту вальна робота
|
108 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань про речення |
|
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
|
Досліджую текст |
|
|
Досліджую текст |
109 |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Підручник с.125-126. Впр.1-10 |
Т18 |
|
Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140). |
110 |
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформова-ного тексту. Підручник с.127-128. Впр.1-10 |
|
|
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143). |
111 |
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Підручник с.129-130. Впр.1-10 |
|
|
Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).
|
112 |
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Підручник с.131-132. Впр.1-9 |
Т19 |
|
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147). |
113 |
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Підручник с.133-134. Впр.1-11 |
|
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149). |
114 |
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Під-к с.135-136. Впр.1-11 |
|
|
Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151). |
115 |
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
|
|
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
116 |
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Підручник с.137-138. Впр.1-10 |
Т20 |
|
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153). |
117 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань про текст |
|
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155). |
|
Повторюю вивчене |
|
|
Повторюю вивчене |
118 |
РЗМ. Розповідь «Мрію про канікули» Посібник с.52-53 |
|
|
РЗМ. Текст-опис. Розрізняю опис художній і науково-популярний. Посібник с.47-49 |
119 |
Повторення вивченого Підручник с.139. Впр.1-5 |
|
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156). |
120 |
Повторення вивченого Підручник с.139. Впр.6-8 |
|
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156). |
121 |
Повторення вивченого Підручник с.140. Впр.9-15 |
|
|
Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157). |
122 |
Узагальнення вивченого Підручник с.141-142. Впр.1-14 |
|
|
Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157). |