Календарно-тематичне планування з української мови 1 семестр 3 КЛАС НУШ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з «української мови» 1 СЕМЕСТР для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик) 122 годин на рік, 3.5 годин на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з «української мови» для 3 класу

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик)

122 годин на рік, 3.5 годин на тиждень

Російської не буде – в РНБО назвали другу мову для України

 

Вчитель: Малая Анастасія Русланівна

 

2020-2021 р.

 

Дата

По плану/по факту

Тема уроку

Сторінка підручника

Примітки

I семестр

Розділ І. Текст

1

 

 

Що таке текст.

Розпізнаю текст за його основними ознаками.

4

 

2

 

 

 

Мета тексту, типи текстів.

Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів.

6

 

4

 

 

Урок розвитку мовлення № 1.

Докладний переказ.

Ст.зошита 1-4

 

 

 

 

Складаю тексти.

8

 

5

 

 

 

Засоби зв’язку речень у тексті.

Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів.

10

 

6

 

 

 

Будова тексту.

Визначаю частини тексту.

12

 

7

 

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст.

14

 

8

 

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст.

16

 

9

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст.

18

 

10

 

 

Урок розвитку мовлення № 2

Художній опис зайця (за світлиною)

С. зошита 5-6

 

11

 

 

Спостереження за ознаками текстів різних стилів.

Навчаюся розрізняти тексти різних стилів.

20

 

12

 

 

 

Порівняння художніх і науково-популярних описів.

Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні.

22

 

13

 

 

 

Спостереження за роллю абзаців у тексті.

Навчаюся ділити текст на абзаци.

24

 

14

 

 

 

Складання плану тексту.

Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом.

26

 

15

 

 

 

Робота з медіатекстами.

Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх.

28

 

16

 

 

 

Діагностична робота № 1

 

 

17

 

 

Урок розвитку мовлення № 3

Твір-розповідь «По гриби» (за фрагментом тексту)

 

Ст..зошита 7-9

 

Розділ 2. Речення

18

 

 

 

Розпізнаю речення за його основними ознаками.

32

 

19

 

 

Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією.

34

 

20

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень.

36

 

21

 

 

Звертання.

Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх.

38

 

22

 

 

Навчаюся виокремлювати звертання.

40

 

23

 

 

Члени речення.

Навчаюся розпізнавати члени речення.

40

 

24

 

 

Урок розвитку мовлення № 4

Текст-міркування «Книга дорожча за найбільше багатство» (Твір за прислів’ям)

 

Ст.зошита 10-12

 

25

 

 

Зв’язок слів у реченні.

Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення

44

 

26

 

 

Установлюю зв’язок між словами в реченні.

46

 

27

 

 

Діагностична робота № 2

 

 

Розділ 3. Слово

28

 

 

Багатозначні слова.

Пояснюю значення багатозначних слів.

48

 

29

 

 

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова.

50

 

30

 

 

Близькі за значенням слова – синоніми.

Розпізнаю близькі за значенням слова.

52

 

31

 

 

Урок розвитку мовлення № 5

Перебудова казки.

Ст.зошита 13-16

 

32

 

 

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні.

54

 

33

 

 

Протилежні за значенням слова – антоніми.

Розпізнаю протилежні за значенням слова.

56

 

34

 

 

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів

57

 

35

 

 

Діагностична робота № 3

 

 

Розділ 4. Будова слова

36

 

 

Закінчення слова, його роль у реченні.

Навчаюся визначати закінчення у слові.

60

 

37

 

 

Урок розвитку мовлення № 6

Вибірковий переказ.

Ст..зошита 17-19

 

38

 

 

Навчаюся визначати нульове закінчення.

62

 

39

 

 

Основа слова. Частини основи.

Навчаюся визначати основу слова.

64

 

40

 

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

Навчаюся визначати спільнокореневі слова.

66

 

41

 

 

Наголос. Правильно наголошую слова.

68

 

42

 

 

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх.

70

 

43

 

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и].

72

 

44

 

 

Урок розвитку мовлення № 7

Твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом (подругою)?» (за вказаною темою).

 

Ст..зошита 20-21

 

45

 

 

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и].

74

 

46

 

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються голосом. Навчаюся користуватися орфографічним словником.

76

 

47

 

 

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками.

78

 

48

 

 

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [дз’]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова.

80

 

49

 

 

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.

82

 

50

 

 

Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів.

84

 

51

 

 

Урок розвитку мовлення № 8

Створення коміксу.

 

Ст..зошита 22-25

 

52

 

 

Навчаюся правильно записувати слова із префіксами роз-, без-.

86

 

53

 

 

Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з префіксами с-, з-, зі-.

88

 

54

 

 

Діагностична робота № 4

 

 

55

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
12 січня 2022
Переглядів
4131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку