КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з «української мови» для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик)
122 годин на рік, 3.5 годин на тиждень
Вчитель: Малая Анастасія Русланівна
2020-2021 р.
№ |
Дата По плану/по факту |
Тема уроку |
Сторінка підручника |
Примітки |
|
I семестр Розділ І. Текст |
|||||
1 |
|
|
Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками. |
4 |
|
2
|
|
|
Мета тексту, типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів. |
6 |
|
4 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 1. Докладний переказ. |
Ст.зошита 1-4 |
|
|
|
|
Складаю тексти. |
8 |
|
5
|
|
|
Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів. |
10 |
|
6
|
|
|
Будова тексту. Визначаю частини тексту. |
12 |
|
7
|
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст. |
14 |
|
8
|
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст. |
16 |
|
9 |
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст. |
18 |
|
10 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 2 Художній опис зайця (за світлиною) |
С. зошита 5-6 |
|
11 |
|
|
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів. |
20 |
|
12
|
|
|
Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні. |
22 |
|
13
|
|
|
Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци. |
24 |
|
14
|
|
|
Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом. |
26 |
|
15
|
|
|
Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх. |
28 |
|
16
|
|
|
Діагностична робота № 1 |
|
|
17 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 3 Твір-розповідь «По гриби» (за фрагментом тексту)
|
Ст..зошита 7-9 |
|
Розділ 2. Речення |
|||||
18
|
|
|
Розпізнаю речення за його основними ознаками. |
32 |
|
19 |
|
|
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією. |
34 |
|
20 |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. |
36 |
|
21 |
|
|
Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх. |
38 |
|
22 |
|
|
Навчаюся виокремлювати звертання. |
40 |
|
23 |
|
|
Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення. |
40 |
|
24 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 4 Текст-міркування «Книга дорожча за найбільше багатство» (Твір за прислів’ям)
|
Ст.зошита 10-12 |
|
25 |
|
|
Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення |
44 |
|
26 |
|
|
Установлюю зв’язок між словами в реченні. |
46 |
|
27 |
|
|
Діагностична робота № 2 |
|
|
Розділ 3. Слово |
|||||
28 |
|
|
Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. |
48 |
|
29 |
|
|
Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова. |
50 |
|
30 |
|
|
Близькі за значенням слова – синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова. |
52 |
|
31 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 5 Перебудова казки. |
Ст.зошита 13-16 |
|
32 |
|
|
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. |
54 |
|
33 |
|
|
Протилежні за значенням слова – антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова. |
56 |
|
34 |
|
|
Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів |
57 |
|
35 |
|
|
Діагностична робота № 3 |
|
|
Розділ 4. Будова слова |
|||||
36 |
|
|
Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові. |
60 |
|
37 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 6 Вибірковий переказ. |
Ст..зошита 17-19 |
|
38 |
|
|
Навчаюся визначати нульове закінчення. |
62 |
|
39 |
|
|
Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. |
64 |
|
40 |
|
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати спільнокореневі слова. |
66 |
|
41 |
|
|
Наголос. Правильно наголошую слова. |
68 |
|
42 |
|
|
Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх. |
70 |
|
43 |
|
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и]. |
72 |
|
44 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 7 Твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом (подругою)?» (за вказаною темою).
|
Ст..зошита 20-21 |
|
45 |
|
|
Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и]. |
74 |
|
46 |
|
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються голосом. Навчаюся користуватися орфографічним словником. |
76 |
|
47 |
|
|
Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками. |
78 |
|
48 |
|
|
Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [дз’]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова. |
80 |
|
49 |
|
|
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу. |
82 |
|
50 |
|
|
Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів. |
84 |
|
51 |
|
|
Урок розвитку мовлення № 8 Створення коміксу.
|
Ст..зошита 22-25 |
|
52 |
|
|
Навчаюся правильно записувати слова із префіксами роз-, без-. |
86 |
|
53 |
|
|
Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з префіксами с-, з-, зі-. |
88 |
|
54 |
|
|
Діагностична робота № 4 |
|
|
55 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого за I семестр. |
|
|