Планування з української мови 4 клас

Про матеріал
Українська мова за підручником М. Захарійчук, А. Мовчун 4 години на тиждень
Перегляд файлу

                                              Українська мова за підручником М. Захарійчук, А. Мовчун 4 години на тиждень

Зміст уроку

Змістові лінії

Ключові компетентності

 

                  Очікувані результати

Дата

1.

Державні символи України. Мова — жива скарбниця істо­рії народу. Складання тексту-розповіді (стр. 1-4).

ВУ

ДМ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають державні символи

України

Діяльнісний компонент:

-користуються формулами

мовленнєвого етикету;

-використовують відповідно

до ситуації спілкування

несловесні засоби ( жести,

міміка тощо.

-використовують відповідні

розділові знаки в кінці речень

під час письма.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці.

 

2.

Розвиток мови. Старі та нові слова в мові. Сучасна україн­ська мова. Висловлювання про мову (впр. 5-8).

ВУ

ВП

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

 уважно слухають репліки співрозмовника, уточнюють почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування.

Діяльнісний компонент:

-знаходять інформацію на

етикетці за поданими

запитаннями;

-пояснюють значення мови в житті людини;

-правильно інтонують прості

речення будь-якого виду.

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої

думки щодо роботи в парі.

 

3.

Культура мовлення та спілкування. Узагальнення знань і вмінь учнів із розділу «Мова і мовлення» (впр. 9-12).

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і уточнюють  почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; сприймають уважно монологічне висловлення з конкретною метою. Діяльнісний компонент:

 розуміють й адекватно виконують навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці.

 

4.

Тема, основна думка, заголовок тексту (впр. 13-16).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

-знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні).

Діяльнісний компонент:

-визначають тему,основну думку тексту;

-добирають заголовок;

-дотримується загальних правил письма.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

5.

Тема, основна думка в текстах розповідях, описах, мір­куваннях (впр. 17-20).

ВП

ДМЯ

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні).

Діяльнісний компонент:

-визначають тему, основну думку тексту;

-добирають заголовок;

-дотримується загальних правил письма.

-прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

6.

Засоби зв'язку речень у тексті. Редагування тексту (впр. 21-24).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

Знають і вміють редагувати тексти.

Діяльнісний компонент:

намагаються виявити приховану інформацію в медіапродуктах.

 

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

7.

Поділ тексту на частини. План тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті (впр. 25-28).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і визначають тему, мету тексту, добирають заголовок.

Діяльнісний компонент:

-добирають план до тексту;

-ділять текст на частини ;

-записують абзац тексту.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

8.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання запитань і відповідей на задану тему (впр. 29).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються

правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

будують і записують речення на задану тему;

дають відповіді на запитання.

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі.

 

9.

Текст-міркування: твердження, докази, висновки. Побудо­ва тексту-міркування (впр. 30-33).

ВП

ДМЯ

 

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і визначають тему, мету тексту, добирають заголовок.

Діяльнісний компонент:

Виявляють в тексті слова,що містять важливі відомості тексту;

повязують речення за допомогою особових займенників;

складають тексти-міркування.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

10.

Спостереження за особливостями змісту та побудови тексту-міркування. Побудова тексту-міркування за поданим твер­дженням, доказом (доведенням) і висновком (впр. 34-37).

ВП

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

 Знаннєвий компонент:

 знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні).

Діяльнісний компонент:

-добирають план до тексту;

-ділять текст на частини ;

 

 

дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

11.

Текст-опис, його мета. Складання текстів-описів за пода­ним планом і малюнками (впр. 38-41).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають який текст називаємо текст-опис його характерні ознаки.

Діяльнісний компонент:

Діяльнісний компонент:

-розглядають подані малюнки;

-складають текст опис ;

-записуют текст;

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

12.

Художній і науково-популярний тексти-описи. Складання художнього і науково-популярного текстів-описів птаха (впр. 42-45).

ВУ

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і виявляють в текстах-міркуваннях твердження,доказ та висновок.

Діяльнісний компонент:

аналізують в навчальній роботі тексти -міркування; будують в навчальній роботі тексти-міркування; беруть участь в іхньому вдосконаленні.

 Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

13.

Замітка в газету. Вправляння у написанні замітки до стін­газети (впр. 46-49).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають як писати замітку до шкільної стіннівки.

Діяльнісний компонент:

берутиь участь в обговоренні письмових робіт у парах,групах;

висловлюють поради щодо можливого вдосконалення тексту.

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі.

 

14.

Особливості змісту та побудови есе. Узагальнення знань і вмінь учнів із розділу «Текст».

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються

правил письма

Діяльнісний компонент:

застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці

 

15.

Контрольна робота .

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються

правил письма

Діяльнісний компонент:

застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці

 

16.

Аналіз контрольної роботи. Види речень за метою вислов­лювання та інтонацією. Повторення вивченого (впр. 50-53).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-математична

компетентність;

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають визначення речень за метою висловлювання. Діяльнісний компонент:

розрізняють на слух і на письмі розповідні, питальні та спонукальні речення;

вміють користуватися навчальними довідниками; роблять висновки.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці

 

17.

Головні та другорядні члени речення. Усне переказування тексту (впр. 54-57).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-математична

компетентність;

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають та називають головні та другорядні члени  речення;вміють встановлювати зв»язки між ними за допомогою питань,поширювати речення словами і словосполученнями.

Діяльнісний компонент:

складають речення за поданими графічними схемами;

 відновлюють зміст деформованих речень; п

равильно вживають розділові знаки в кінці речень.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на

уроці

 

18.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису за змістом малюнка (впр. 58).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються

правил спілкування

Діяльнісний компонент:

будують і записують звязні

речення за метою

висловлювання;

складають речення за поданими графічними схемами;

 відновлюють зміст деформованих речень;

правильно вживають розділові знаки в кінці речень.

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі.

 

19.

Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв'язку слів у реченнях (впр. 59-62).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-математична

компетентність;

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються

правил спілкування

Діяльнісний компонент:

будують і записують звязні

речення за метою

висловлювання;

встановлюють зв'язок слів у реченнях.

Ціннісний компонент:

 впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі.

 

 

20.

Поширення речень словами та словосполученнями. Пере­казування тексту за складеним планом (впр. 63-66).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами.

Діяльнісний компонент:

добирають слова прикметники, що характеризують однорідні слова іменники;

будують речення з однорідними членами за зразком.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями,успіхами та невдачами на уроці.

 

21.

Однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення (впр. 67-70).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами.

Діяльнісний компонент:

добирають слова прикметники, що характеризують однорідні слова іменники;

будують речення з однорідними членами за зразком.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями,успіхами та невдачами на уроці.

 

22.

Однорідні члени речення. Інтонації перелічування та про­тиставлення (кома, сполучники) (впр. 71-74).

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

з нають та уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами.

Діяльнісний компонент:

 знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках;

установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань;

виявляють в реченні однорідні члени.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

23.

Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами (впр. 75-78).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та складають речення з однорідними членами,поширюють їх залежними словами.

Діяльнісний компонент: з

находять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках;

 установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань;

виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

24.

Закріплення знань про однорідні члени речення. Узагаль­нення знань і вмінь учнів із розділу «Речення» (впр. 79-82).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та удосконалюють вміння у  визначенні речень за метою висловлювання.

Діяльнісний компонент:

знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань;

виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

25.

Контрольна робота.

ВП

 

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та удосконалюють вміння у  визначенні речень за метою висловлювання.

Діяльнісний компонент:

знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань;

виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями

стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

26.

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про слово (впр. 83-86).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент: 

 знають і розбирають прості слова за будовою.

Діяльнісний компонент: 

застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв  та  їх поєднань.                                           

  Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки

 

27.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Робота з деформованим текстом: переставляння частин тексту, додавання кінця (впр. 87).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:  

 дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова;

-створюють і записують речення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

28.

Будова слова. Спільнокореневі слова. Форми слова. (впр. 88-92).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:  

знають і розбирають прості слова за будовою.

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-визначають будову слова;

 -дотримується загальних правил письма.

 Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки

 

29.

Частини мови. Узагальнення й повторення вивченого. Пе­реказування тексту (впр. 93-96).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і називають частини мови

Діяльнісний компонент:

-визначають пряме і переносне значення іменника;

-складають словосполучення. речення;

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

30.

Іменник як частина мови. Повторення вивченого. Значен­ня, в яких уживаються іменники в мовленні (впр. 97-100).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-культурна

компетентність;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають і називають іменники

Діяльнісний компонент:

-визначають пряме і переносне значення іменника;

-складають словосполучення. речення;

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

31.

Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях (впр. 101-104).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають і називають іменники -синоніми, іменники-антоніми.

Діяльнісний компонент:

-називають і добирають іменники-синоніми,іменники-антоніми ;

-складають словосполучення. речення;

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

32.

Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів Складання речень (впр. 105-108).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число іменників.

Діяльнісний компонент:

-змінюють іменники за числами;

-визначають рід і число іменників;

-висловлюють своє ставлення від почутого

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

33.

Змінювання іменників за числами (впр. 109-112).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число іменників.

Діяльнісний компонент:

-змінюють іменники за числами;

-визначають рід і число іменників;

-висловлюють своє ставлення від почутого

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

34.

Відмінювання іменників за відмінками. Початкова форма іменників (вир. 113-116).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та відміняють іменники

Діяльнісний компонент:

-визначають початкову форму іменників ;

-змінюють іменники за відмінками;

-створюють і записують речення;

-роблять висновки із пояснення вчителя.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми почуттями

 

35.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Робота з деформованим текстом (заміна недоречно повторюваних слів) (впр. 117).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова;

-створюють і записують речення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

36.

Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінчення­ми. Редагування тексту (впр. 118-121).

ВП

ДМЯ

 

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

 знають та розрізняють відмінки іменників з однаковими закінченнями

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

-дотримується загальних правил письма;

-прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв  та  їх поєднань.                                           

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

37.

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини (впр. 122-125).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають правопис закінчень іменників жіночого роду на _а,-я  в родовому відмінку однини.

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

-дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв  та  їх поєднань.                                           

Ціннісний компонент:

 впевнено висловлюють свої думки

 

38.

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини. Навчальний діалог (впр. 126-129).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають вимову і правопис закінчень іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини.

Діяльнісний компонент:

-користуються орфографічним словником для перевірки написання слів;

-списують друкований текст;

-виконують всі настанови вчителя.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

39.

Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмін­ку однини. Складання речень (впр. 130-133).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають вимову і правопис закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмін­ку однини.

Діяльнісний компонент:

-користуються орфографічним словником для перевірки написання слів;

-списують друкований текст;

-виконують всі настанови вчителя

-аргументують свої думки під час розмови;

-відновлюють зміст деформрваних речень;

-записують взаємоповязані речення.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

40.

Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родо­вому й орудному відмінках однини (впр. 134-137).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма закінчень іменників чоловічого роду.

Діяльнісний компонент:

-користуються орфографічним словником для перевірки написання слів;

-виконують всі настанови вчителя;

-створюють і записують речення.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

41.

Закінчення іменників чоловічого роду назв істот у дава­льному та місцевому відмінках однини (впр. 138-141).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають відмінювання іменників чоловічого роду назв істот у дава­льному та місцевому відмінках однини

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

-дотримується загальних правил письма;

прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв  та  їх поєднань.                                      

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

 

 

42.

Відмінювання іменників середнього роду в однині. Скла­дання словосполучень (впр. 142-145).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-математична

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та відміняють іменники середнього роду в однині.

Діяльнісний компонент:

-складають словосполучення;

-вживають у власному мовленні слова різних лексичних груп;

-спостерігають за лексичним значенням слова.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

43.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Вибірковий переказ те­ксту з елементами опису (впр. 146).

ВП

ДМЯ

спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова;

-створюють і записують речення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

44.

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з], [, J перед за­кінченням -і  в іменниках різного роду (впр. 147-150).

ВП

ДМЯ

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-математична

компетентність

Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова;

-створюють і записують речення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

45.

Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголос­ним основи. Робота з фразеологізмами і прислів'ями (впр. 151-157).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

 Знаннєвий компонент: знають фразеологізми та прислів»я

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану

інформацію в навч. діяльності;

-дотримується загальних правил письма;

_прискорюють  письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв  та  їх поєднань.                                           

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

46.

Чергування кореневих звуків [о], [е] з [і] в іменниках жі­ночого та чоловічого роду з основою на приголосний (впр. 158-161).

ВП

ДМЯ

спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають про чергування кореневих звуків [о], [е] з [і] в іменниках жі­ночого та чоловічого роду з основою на приголосний

Діяльнісний компонент:

-пояснює різні значення багатозначних слів;

-складають і записують текст за опорними словами;

-добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

47.

Відмінювання іменників у множині. Усне переказування тексту (впр. 162-165).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються правил відмінювання іменників у множині.

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навч. діяльності;

 -створюють і записують речення;

-відновлюють зміст деформованих речень.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

48.

Розбір іменника як частини мови. Узагальнення й системати­зація знань і вмінь учнів із розділу «Іменник» (впр. 166-169).

ВП

ДМЯ

спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та визначають рід та число  іменників, змінюють за числами, визначають відмінок.

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінок іменників;

-вживають правильні відмінкові закінчення;

-визначають правильні та неправильні судження.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

49.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та визначають рід та число  іменників, змінюють за числами, визначають відмінок.

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінок іменників;

-вживають правильні відмінкові закінчення;

-визначають правильні та неправильні судження.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

50.

Аналіз контрольної роботи. Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні (впр. 170-173).

ВП

ДМЯ

спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають про прикметник як частину мови, його роль у мовленні.

Діяльнісний компонент:

-відносять до  прикметників слова ,що означають різні ознаки предметів;

-вживають прикметники у мовленні в прямому і переносному значенні;

-визначають правильні та неправильні судження.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

51.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання письмового висловлювання з елементами міркування за прочитаним твором (впр. 174).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-складають письмове висловлювання з елементами спілкування;

-створюють і записують речення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

52.

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Вживання прикметників у прямому та переносному значеннях (впр. 175-178).

ВП

ДМЯ

 

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та добирають до поданого прикметника 2-3 синоніми,антонім.

Діяльнісний компонент:

-знаходять потрібні слова в навчальному словнику;

-пишуть тексти про свої бажання;

-виконують творчі завдання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

53.

Уживання прикметників у художніх і науково-популярних текстах. Усний переказ тексту (впр. 179-182).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:  знають і вживають у мовленні  прикметники у прямому та переносному значенні.

Діяльнісний компонент:

-самостійно формулюють тему та мету тексту;

-висловлюють власну думку з приводу почутого;

-будують самостійно звязне висловлювання за опорними словами.

Ціннісний компонент:

діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

54.

Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами й числами (впр. 183-186).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число прикметника за родом зв*язаного з ним іменника.

Діяльнісний компонент:

-розповідають про свої враження та спостереження;

-відновлюють зміст деформрваних речень;

-зіставляють написане зі зразком.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

55.

Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в однині та множині. Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний (впр. 187-190).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами.

Діяльнісний компонент:

-визначають рід і число прикметників;

-відновлюють зміст деформованих речень;

-будують звязне висловлювання за поданим зачином.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

56.

Відмінювання прикметників з основою на м'який приго­лосний в однині та множині (впр. 191-194).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами.

Діяльнісний компонент:

-визначають рід і число прикметників;

-відновлюють зміст деформованих речень;

-будують звязне висловлювання за поданим зачином.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

57.

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменни­ків. Утворення словосполучень. Усний переказ тексту (впр. 195-202).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами.

Діяльнісний компонент:

-виконують творчі завдання;

-визначають рід і число прикметників;

-відновлюють зміст деформованих речень;

-будують звязне висловлювання за поданим зачином.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

58.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Детальний переказ тек­сту за колективно складеним планом (впр. 203).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

 Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-складають план за поданим  текстом;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного;

-записують текст .

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

59.

Уживання знака м'якшення (ь) перед закінченням прикме­тників у родовому, давальному, орудному та місцевому ві­дмінках однини (впр. 204-207).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінки прикметників;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

60.

Закріплення вживання знака м'якшення (ь) перед закінчен­ням прикметників у родовому, давальному, орудному та мі­сцевому відмінках однини. Доповнення вірша прикметни­ками (впр. 208-219).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінки прикметників;

-виконують творчі завдання;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

61.

Вимова та написання найуживаніших прикметників на

-ський, -цький, —зький (впр. 220-223).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінки прикметників;

-виконують творчі завдання;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

62.

Відмінювання прикметників у множині (впр. 224-227). Контрольна робота (списування).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінки прикметників;

-виконують творчі завдання;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

63.

Закріплення відмінювання прикметників у множині. Робо­та з прислів'ями. Усний переказ тексту (впр. 228-231).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

 Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-визначають відмінки прикметників;

-користуються таблицею відмінювання;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

64.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання запрошення (впр. 232).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-складають письмове висловлювання з елементами спілкування;

-створюють і записують запрошення;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

65.

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уве­дення їх у текст (впр. 233-236).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-складають словосполучення з прикметниками;

- відновлюють зміст деформованих речень;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

66.

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Скла­дання тексту-розповіді за поданим початком (впр. 237-244).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-складають словосполучення  та речення з прикметниками;

- відновлюють зміст деформованих речень;

-складають текст-розповідь за поданим початком.

-виправляють допущені помилки.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

67.

Доповнення речень і текстів прикметниками. Складання тексту-розповіді на тему «За що я дякую батькам» (впр. 245-248).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-складають словосполучення  та речення з прикметниками;

- відновлюють зміст деформованих речень;

-складають текст-розповідь ;

-виправляють допущені помилки.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

68.

Розбір прикметника як частини мови. Узагальнення і сис­тематизація  знань  і  вмінь  із розділу «Прикметник» (впр. 249-252).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-добирають до поданого прикметника антонім;

- змінюють прикметники за числами і в однині за родами;

-дотримуються правил  вимови написання прикметників.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

69.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Детальний переказ тек­сту за колективно складеним планом (впр. 253).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

 Знаннєвий компонент:    дотримуються загальних правил письма

Діяльнісний компонент:

-складають план за поданим  текстом;

-відповідають на запитання за змістом прочитаного;

-записують текст .

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

70.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-культурна

компетентність

 Знаннєвий компонент:

знають, що прикметники означають різні ознаки предметів

Діяльнісний компонент:

-добирають до поданого прикметника антонім;

- змінюють прикметники за числами і в однині за родами;

-дотримуються правил  вимови написання прикметників.

Ціннісний компонент:

 діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

71.

Аналіз контрольної роботи. Числівник як частина мови. Правильна вимова числівників (впр. 254-257).

ВП

ДМЯ

 

ВУ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, як утворити слова за допомогою  суфіксів

Діяльнісний компонент:

-утворюють слова за допомогою суфіксів;

-працюють з інформацією на карті;

-складають текст про свої вподобання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

72.

Вимова та правопис найуживаніших у мовленні числівни­ків (впр. 258-261).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають будову слова

Діяльнісний компонент:

визначають будову слова;

-дотримуються загальних правил письма;

-складають текст про свої вподобання

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

73.

Відмінкові форми окремих числівників. Утворення слово­сполучень із числівниками (впр. 262-265).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають будову слова

Діяльнісний компонент:

-розбирають слова за будовою;

-складають розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

74.

Словесні формули на означення часу протягом доби. Складання тексту-розповіді за малюнком і поданими сло­восполученнями (впр. 266-269).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають, що таке орфограма

Діяльнісний компонент:

-пояснюють ,що таке орфограма;

-користуються орфографічним словником;

-правильно записують слова з орфограмами

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

75.

Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті. Ре­дагування тексту (впр. 270-273).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

-пишуть розповіді на основі малюнка;

-знаходять у власному тексті помилки;

-обговорюють письмові роботи

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

76.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-розповіді з елементами міркування про прочитаний текст (впр. 274).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають правила написання слів з ненаголошеними е,и.

Діяльнісний компонент:

-перевіряють написання слів з ненаголошеними е,и.

-працюють з картою України;

-шукають інформацію на рекламному плакаті.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

77.

Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах. Складання словосполучень (впр. 275-279).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що таке смс повідомлення

Діяльнісний компонент:

-складають і записують смс повідомлення;

-користуються орфографічним словником

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

78.

Відмінювання особових займенників 1-ї та 2-ї особи одни­ни й множини. Навчальний діалог (впр. 280-284).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються правил письма

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навч. діяльності

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

79.

Відмінювання особових займенників 3-ї особи однини й множини. Робота з прислів'ями (впр. 285-288).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають будову слова

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-дотримуються загальних правил письма

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

80.

Уживання займенників із прийменниками. Усний переказ тексту (впр. 289—296).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

-громадянська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають та дотримуються правил письма

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навч. діяльності

Ціннісний компонент: оцінюють результати роботи

 

81.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання й записування зв'язаних між собою речень, які описують зміст малюнка (впр. 297).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

Діяльнісний компонент:

пишуть тексти за складеним планом;

-висловлюють своє ставлення до того,про що пишуть.

Ціннісний компонент: оцінюють результати роботи

 

82.

Удосконалення текстів, шляхом використання займенників замість лексичних повторів. Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Займенник» (впр. 298-301).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навч. діяльності

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

83.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

84.

Аналіз контрольної роботи. Дієслово як частина мови. По­вторення вивченого. Роль дієслів у реченнях (впр. 302-305).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма

Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навч. діяльності

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

85.

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме й переносне значення дієслів. Складання тексту-опису на тему «Хмара» за опорними словами (впр. 306-309).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова, спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-визначають корені у словах;

-проводять інтерв'ю за поданими запитаннями;

-пишуть розгорнуту відповідь на запитання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

86.

Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. Утво­рення словосполучень дієслів з іменниками (впр. 310-313).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова, спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-розпізнають і добирають спільнокореневі слова;

-пишуть тексти про свої бажання;

-визначають корінь у словах.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свох думки

 

87.

Побудова речень з однорідними присудками. Усний пере­каз тексту (впр. 314-317).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:  знають правила чергування голосних звуків у коренях слів

Діяльнісний компонент: правильно записує слова із чергуванням голосних звуків у коренях слів

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

88.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу (впр. 318).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

-розповідають про свої враження та спостереження;

-створюють і записують речення;

-розповідають про свої враження та спостереження.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

89.

Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Складання тексту-опису на тему «Океан» за опорними словами (впр. 319-322).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають правила чергування приголосних звуків у коренях слів

Діяльнісний компонент: складають розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

90.

Неозначена (початкова) форма дієслова. Навчальне аудію-вання. Робота з фразеологізмами (впр. 323-326).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова

Діяльнісний компонент:

-розрізняють корені з однаковим звучанням;

-проводять інтерв'ю за поданими запитаннями;

-пишуть тексти за світлиною

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

91.

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. Усний переказ тексту (впр. 327-331).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають, що таке закінчення у слові

Діяльнісний компонент:

-визначають закінчення у слові;

-пишуть розгорнуті відповіді на запитання

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

92.

Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за числа­ми. Розбір дієслів за будовою (впр. 332-335).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:

знають, що таке нульове закінчення

Діяльнісний компонент:

-визначають нульове закінчення у слові;

-відновлюють деформовані речення;

-складають і записують речення

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

93.

Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами (впр. 336-339).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

знають, що таке основа слова

Діяльнісний компонент:

-визначають основу в слові;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

94.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Детальний переказ тек­сту (за колективно складеним планом) (впр. 340).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:

Знають, що таке спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-розрізняють різні форми одного слова;

-записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

95.

Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами. Робота з прислів'ями (впр. 341-348).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

- будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

96.

Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутньо­го часу (впр. 349-352).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:

-знають, що таке префікс

Діяльнісний компонент:

-визначають префікси у словах;

-складають і записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

97.

Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Робота з прислів'ями (впр. 353-360).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

98.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали (впр. 361).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:

знають, що таке службові слова

Діяльнісний компонент:

-розрізняють префікси і службові слова;

-записують службові слова з іншими словами;

-складають тексти про свої вподобання.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

99.

Визначення часу й числа дієслів. Редагування тексту (впр. 362-369).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя-

громадська та

соціальна

компетентність

Знаннєвий компонент:

Знають правило написання слів з префіксами роз-, без-.

Діяльнісний компонент:

-правильно записують слова з префіксами роз-, без-;

-працюють з картою;

-складають і записують тексти за власним спостереженням.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

100.

Дієслова на -ся. Вимова і правопис дієслів на -ся. Скла­дання словосполучень (впр. 370-373).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-компетентності

у галузі

природничих

наук

Знаннєвий компонент:

знають, що таке основа слова

Діяльнісний компонент:

-визначають основу в слові;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

101.

Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення й система­тизація знань і вмінь із розділу «Дієслово» (впр. 374-377).

ВУ

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають, що таке спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-розрізняють різні форми одного слова;

-записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

102.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

- будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

103.

Аналіз контрольної роботи. Прислівник як частина мови. Робота з прислів'ями (впр. 378-381).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

-знають, що таке префікс

Діяльнісний компонент:

-визначають префікси у словах;

-складають і записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

104.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Удосконалення напи­саного тексту (впр. 382).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

105.

Зв'язок прислівників із дієсловами. Складання речень. На­вчальний діалог (впр. 383-390).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

знають, що таке основа слова

Діяльнісний компонент:

-визначають основу в слові;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

106.

Прислівники, близькі й протилежні за значенням. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мов­ленні (впр. 391-394). Контрольна робота (списування).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають, що таке спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-розрізняють різні форми одного слова;

-записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

107.

Поширення речень прислівниками. Усний переказ тексту (впр. 395-398).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

- будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

108.

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Письмо з пам'яті (впр. 399-402).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

-знають, що таке префікс

Діяльнісний компонент:

-визначають префікси у словах;

-складають і записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

109.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Привітання до Дня ма­тері (впр. 403).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

110.

Спостереження за роллю прислівників у тексті. Складання речень із прислівниками (впр. 404-407).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-громадська та

соціальна

компетентність

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

знають, що таке основа слова

Діяльнісний компонент:

-визначають основу в слові;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

111.

Вибір прислівників, що відповідають меті й типу вислов­лювання. Складання інструкції «Як спілкуватися по теле­фону». Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник» (впр. 408-411).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають, що таке спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-розрізняють різні форми одного слова;

-записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

112.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

- будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

113.

Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст, ре­чення, слово (впр. 412-413).'

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

-знають, що таке префікс

Діяльнісний компонент:

-визначають префікси у словах;

-складають і записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

114.

Що ми знаємо про іменник і прикметник. Утворення сло­восполучень (впр. 414-415).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

115.

Контрольна робота.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

знають, що таке основа слова

Діяльнісний компонент:

-визначають основу в слові;

-складають і записують розповіді про свою мрію;

-дотримуються загальних правил письма.

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

116.

Що ми знаємо про займенник і числівник. Усний переказ тексту (впр. 416-417).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

Знають, що таке спільнокореневі слова

Діяльнісний компонент:

-добирають спільнокореневі слова;

-розрізняють різні форми одного слова;

-записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

117.

Що ми знаємо про дієслово і прислівник (впр. 418-419).

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування

Діяльнісний компонент:

- будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

118.

Державна підсумкова атестація.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

-знають, що таке префікс

Діяльнісний компонент:

-визначають префікси у словах;

-складають і записують розповіді за поданими запитаннями

Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

 

119.

Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) з елементами опису (впр. 420).

ВУ

 

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя;

-інноваційність

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

120.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

ВП

ДМЯ

-спілкування

державною

мовою;

-уміння вчитися

впродовж життя

Знаннєвий компонент:

Знають,що таке буклет

Діяльнісний компонент:

-шукають інформацію на рекламному щиті;

-відновлюють текст в буклеті;

-складають і записують текст про своє бажання

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

 

1

 

docx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
2180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку