Українська мова за підручником М. Захарійчук, А. Мовчун 4 години на тиждень
№ |
Зміст уроку |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата |
1. |
Державні символи України. Мова — жива скарбниця історії народу. Складання тексту-розповіді (стр. 1-4). |
ВУ ДМ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають державні символи України Діяльнісний компонент: -користуються формулами мовленнєвого етикету; -використовують відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби ( жести, міміка тощо. -використовують відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
2. |
Розвиток мови. Старі та нові слова в мові. Сучасна українська мова. Висловлювання про мову (впр. 5-8). |
ВУ ВП |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: уважно слухають репліки співрозмовника, уточнюють почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування. Діяльнісний компонент: -знаходять інформацію на етикетці за поданими запитаннями; -пояснюють значення мови в житті людини; -правильно інтонують прості речення будь-якого виду. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в парі. |
|
3. |
Культура мовлення та спілкування. Узагальнення знань і вмінь учнів із розділу «Мова і мовлення» (впр. 9-12). |
ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і уточнюють почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; сприймають уважно монологічне висловлення з конкретною метою. Діяльнісний компонент: розуміють й адекватно виконують навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
4. |
Тема, основна думка, заголовок тексту (впр. 13-16). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: -знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні). Діяльнісний компонент: -визначають тему,основну думку тексту; -добирають заголовок; -дотримується загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
5. |
Тема, основна думка в текстах — розповідях, описах, міркуваннях (впр. 17-20). |
ВП ДМЯ ВУ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні). Діяльнісний компонент: -визначають тему, основну думку тексту; -добирають заголовок; -дотримується загальних правил письма. -прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
6. |
Засоби зв'язку речень у тексті. Редагування тексту (впр. 21-24). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: Знають і вміють редагувати тексти. Діяльнісний компонент: намагаються виявити приховану інформацію в медіапродуктах.
Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
7. |
Поділ тексту на частини. План тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті (впр. 25-28). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і визначають тему, мету тексту, добирають заголовок. Діяльнісний компонент: -добирають план до тексту; -ділять текст на частини ; -записують абзац тексту. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
8. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання запитань і відповідей на задану тему (впр. 29). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: будують і записують речення на задану тему; дають відповіді на запитання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі. |
|
9. |
Текст-міркування: твердження, докази, висновки. Побудова тексту-міркування (впр. 30-33). |
ВП ДМЯ
|
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і визначають тему, мету тексту, добирають заголовок. Діяльнісний компонент: Виявляють в тексті слова,що містять важливі відомості тексту; повязують речення за допомогою особових займенників; складають тексти-міркування. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
10. |
Спостереження за особливостями змісту та побудови тексту-міркування. Побудова тексту-міркування за поданим твердженням, доказом (доведенням) і висновком (впр. 34-37). |
ВП ВУ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і передають зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні). Діяльнісний компонент: -добирають план до тексту; -ділять текст на частини ;
дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
11. |
Текст-опис, його мета. Складання текстів-описів за поданим планом і малюнками (впр. 38-41). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають який текст називаємо текст-опис його характерні ознаки. Діяльнісний компонент: Діяльнісний компонент: -розглядають подані малюнки; -складають текст опис ; -записуют текст; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
12. |
Художній і науково-популярний тексти-описи. Складання художнього і науково-популярного текстів-описів птаха (впр. 42-45). |
ВУ ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і виявляють в текстах-міркуваннях твердження,доказ та висновок. Діяльнісний компонент: аналізують в навчальній роботі тексти -міркування; будують в навчальній роботі тексти-міркування; беруть участь в іхньому вдосконаленні. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
13. |
Замітка в газету. Вправляння у написанні замітки до стінгазети (впр. 46-49). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають як писати замітку до шкільної стіннівки. Діяльнісний компонент: берутиь участь в обговоренні письмових робіт у парах,групах; висловлюють поради щодо можливого вдосконалення тексту. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі. |
|
14. |
Особливості змісту та побудови есе. Узагальнення знань і вмінь учнів із розділу «Текст». |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
15. |
Контрольна робота . |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
16. |
Аналіз контрольної роботи. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Повторення вивченого (впр. 50-53). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -математична компетентність; -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають визначення речень за метою висловлювання. Діяльнісний компонент: розрізняють на слух і на письмі розповідні, питальні та спонукальні речення; вміють користуватися навчальними довідниками; роблять висновки. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
17. |
Головні та другорядні члени речення. Усне переказування тексту (впр. 54-57). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -математична компетентність; -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та називають головні та другорядні члени речення;вміють встановлювати зв»язки між ними за допомогою питань,поширювати речення словами і словосполученнями. Діяльнісний компонент: складають речення за поданими графічними схемами; відновлюють зміст деформованих речень; п равильно вживають розділові знаки в кінці речень. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
18. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису за змістом малюнка (впр. 58). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: будують і записують звязні речення за метою висловлювання; складають речення за поданими графічними схемами; відновлюють зміст деформованих речень; правильно вживають розділові знаки в кінці речень. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі. |
|
19. |
Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв'язку слів у реченнях (впр. 59-62). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -математична компетентність; -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: будують і записують звязні речення за метою висловлювання; встановлюють зв'язок слів у реченнях. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки щодо роботи в групі.
|
|
20. |
Поширення речень словами та словосполученнями. Переказування тексту за складеним планом (впр. 63-66). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами. Діяльнісний компонент: добирають слова прикметники, що характеризують однорідні слова іменники; будують речення з однорідними членами за зразком. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями,успіхами та невдачами на уроці. |
|
21. |
Однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення (впр. 67-70). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами. Діяльнісний компонент: добирають слова прикметники, що характеризують однорідні слова іменники; будують речення з однорідними членами за зразком. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями,успіхами та невдачами на уроці. |
|
22. |
Однорідні члени речення. Інтонації перелічування та протиставлення (кома, сполучники) (впр. 71-74). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: з нають та уміють складати речення з однорідними членами,поширювати їх залежними словами. Діяльнісний компонент: знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань; виявляють в реченні однорідні члени. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
23. |
Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами (впр. 75-78). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та складають речення з однорідними членами,поширюють їх залежними словами. Діяльнісний компонент: з находять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань; виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
24. |
Закріплення знань про однорідні члени речення. Узагальнення знань і вмінь учнів із розділу «Речення» (впр. 79-82). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та удосконалюють вміння у визначенні речень за метою висловлювання. Діяльнісний компонент: знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань; виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
25. |
Контрольна робота. |
ВП
ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та удосконалюють вміння у визначенні речень за метою висловлювання. Діяльнісний компонент: знаходять головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках; установлюють логіко-граматичні звязки між членами речення за допомогою запитань; виявляють в реченні однорідні члени,поширюють їх за допомогою запитань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
26. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про слово (впр. 83-86). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і розбирають прості слова за будовою. Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
27. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Робота з деформованим текстом: переставляння частин тексту, додавання кінця (впр. 87). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова; -створюють і записують речення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
28. |
Будова слова. Спільнокореневі слова. Форми слова. (впр. 88-92). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і розбирають прості слова за будовою. Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -визначають будову слова; -дотримується загальних правил письма. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
29. |
Частини мови. Узагальнення й повторення вивченого. Переказування тексту (впр. 93-96). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і називають частини мови Діяльнісний компонент: -визначають пряме і переносне значення іменника; -складають словосполучення. речення; -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
30. |
Іменник як частина мови. Повторення вивченого. Значення, в яких уживаються іменники в мовленні (впр. 97-100). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають і називають іменники Діяльнісний компонент: -визначають пряме і переносне значення іменника; -складають словосполучення. речення; -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
31. |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях (впр. 101-104). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають і називають іменники -синоніми, іменники-антоніми. Діяльнісний компонент: -називають і добирають іменники-синоніми,іменники-антоніми ; -складають словосполучення. речення; -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
32. |
Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів Складання речень (впр. 105-108). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число іменників. Діяльнісний компонент: -змінюють іменники за числами; -визначають рід і число іменників; -висловлюють своє ставлення від почутого Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
33. |
Змінювання іменників за числами (впр. 109-112). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число іменників. Діяльнісний компонент: -змінюють іменники за числами; -визначають рід і число іменників; -висловлюють своє ставлення від почутого Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
34. |
Відмінювання іменників за відмінками. Початкова форма іменників (вир. 113-116). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та відміняють іменники Діяльнісний компонент: -визначають початкову форму іменників ; -змінюють іменники за відмінками; -створюють і записують речення; -роблять висновки із пояснення вчителя. Ціннісний компонент: діляться своїми почуттями |
|
35. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Робота з деформованим текстом (заміна недоречно повторюваних слів) (впр. 117). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова; -створюють і записують речення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
36. |
Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями. Редагування тексту (впр. 118-121). |
ВП ДМЯ
ВУ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та розрізняють відмінки іменників з однаковими закінченнями Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; -дотримується загальних правил письма; -прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
37. |
Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини (впр. 122-125). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають правопис закінчень іменників жіночого роду на _а,-я в родовому відмінку однини. Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; -дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
38. |
Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини. Навчальний діалог (впр. 126-129). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають вимову і правопис закінчень іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини. Діяльнісний компонент: -користуються орфографічним словником для перевірки написання слів; -списують друкований текст; -виконують всі настанови вчителя. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
39. |
Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Складання речень (впр. 130-133). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають вимову і правопис закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Діяльнісний компонент: -користуються орфографічним словником для перевірки написання слів; -списують друкований текст; -виконують всі настанови вчителя -аргументують свої думки під час розмови; -відновлюють зміст деформрваних речень; -записують взаємоповязані речення. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
40. |
Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родовому й орудному відмінках однини (впр. 134-137). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма закінчень іменників чоловічого роду. Діяльнісний компонент: -користуються орфографічним словником для перевірки написання слів; -виконують всі настанови вчителя; -створюють і записують речення. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
41. |
Закінчення іменників чоловічого роду — назв істот у давальному та місцевому відмінках однини (впр. 138-141). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають відмінювання іменників чоловічого роду — назв істот у давальному та місцевому відмінках однини Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; -дотримується загальних правил письма; прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці
|
|
42. |
Відмінювання іменників середнього роду в однині. Складання словосполучень (впр. 142-145). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -математична компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та відміняють іменники середнього роду в однині. Діяльнісний компонент: -складають словосполучення; -вживають у власному мовленні слова різних лексичних груп; -спостерігають за лексичним значенням слова. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
43. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Вибірковий переказ тексту з елементами опису (впр. 146). |
ВП ДМЯ |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова; -створюють і записують речення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
44. |
Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з], [ц[,[с J перед закінченням -і в іменниках різного роду (впр. 147-150). |
ВП ДМЯ ВУ |
-спілкування державною мовою; -математична компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова; -створюють і записують речення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
45. |
Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним основи. Робота з фразеологізмами і прислів'ями (впр. 151-157). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають фразеологізми та прислів»я Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; -дотримується загальних правил письма; _прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
46. |
Чергування кореневих звуків [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний (впр. 158-161). |
ВП ДМЯ |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають про чергування кореневих звуків [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний Діяльнісний компонент: -пояснює різні значення багатозначних слів; -складають і записують текст за опорними словами; -добирають правильні слова шляхом змінювання форми слова. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
47. |
Відмінювання іменників у множині. Усне переказування тексту (впр. 162-165). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил відмінювання іменників у множині. Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності; -створюють і записують речення; -відновлюють зміст деформованих речень. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
48. |
Розбір іменника як частини мови. Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Іменник» (впр. 166-169). |
ВП ДМЯ |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та визначають рід та число іменників, змінюють за числами, визначають відмінок. Діяльнісний компонент: -визначають відмінок іменників; -вживають правильні відмінкові закінчення; -визначають правильні та неправильні судження. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
49. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та визначають рід та число іменників, змінюють за числами, визначають відмінок. Діяльнісний компонент: -визначають відмінок іменників; -вживають правильні відмінкові закінчення; -визначають правильні та неправильні судження. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
50. |
Аналіз контрольної роботи. Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні (впр. 170-173). |
ВП ДМЯ |
спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають про прикметник як частину мови, його роль у мовленні. Діяльнісний компонент: -відносять до прикметників слова ,що означають різні ознаки предметів; -вживають прикметники у мовленні в прямому і переносному значенні; -визначають правильні та неправильні судження. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
51. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання письмового висловлювання з елементами міркування за прочитаним твором (впр. 174). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -складають письмове висловлювання з елементами спілкування; -створюють і записують речення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
52. |
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Вживання прикметників у прямому та переносному значеннях (впр. 175-178). |
ВП ДМЯ
ВУ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та добирають до поданого прикметника 2-3 синоніми,антонім. Діяльнісний компонент: -знаходять потрібні слова в навчальному словнику; -пишуть тексти про свої бажання; -виконують творчі завдання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
53. |
Уживання прикметників у художніх і науково-популярних текстах. Усний переказ тексту (впр. 179-182). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають і вживають у мовленні прикметники у прямому та переносному значенні. Діяльнісний компонент: -самостійно формулюють тему та мету тексту; -висловлюють власну думку з приводу почутого; -будують самостійно звязне висловлювання за опорними словами. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
54. |
Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами й числами (впр. 183-186). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та визначають рід і число прикметника за родом зв*язаного з ним іменника. Діяльнісний компонент: -розповідають про свої враження та спостереження; -відновлюють зміст деформрваних речень; -зіставляють написане зі зразком. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
55. |
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в однині та множині. Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний (впр. 187-190). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами. Діяльнісний компонент: -визначають рід і число прикметників; -відновлюють зміст деформованих речень; -будують звязне висловлювання за поданим зачином. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
56. |
Відмінювання прикметників з основою на м'який приголосний в однині та множині (впр. 191-194). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами. Діяльнісний компонент: -визначають рід і число прикметників; -відновлюють зміст деформованих речень; -будують звязне висловлювання за поданим зачином. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
57. |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників. Утворення словосполучень. Усний переказ тексту (впр. 195-202). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та змінюють прикметники за числами,а в однині за родами. Діяльнісний компонент: -виконують творчі завдання; -визначають рід і число прикметників; -відновлюють зміст деформованих речень; -будують звязне висловлювання за поданим зачином. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
58. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом (впр. 203). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -складають план за поданим текстом; -відповідають на запитання за змістом прочитаного; -записують текст . Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
59. |
Уживання знака м'якшення (ь) перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини (впр. 204-207). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -визначають відмінки прикметників; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
60. |
Закріплення вживання знака м'якшення (ь) перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини. Доповнення вірша прикметниками (впр. 208-219). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -визначають відмінки прикметників; -виконують творчі завдання; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
61. |
Вимова та написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, —зький (впр. 220-223). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -визначають відмінки прикметників; -виконують творчі завдання; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
62. |
Відмінювання прикметників у множині (впр. 224-227). Контрольна робота (списування). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -визначають відмінки прикметників; -виконують творчі завдання; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
63. |
Закріплення відмінювання прикметників у множині. Робота з прислів'ями. Усний переказ тексту (впр. 228-231). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -визначають відмінки прикметників; -користуються таблицею відмінювання; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
64. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання запрошення (впр. 232). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -складають письмове висловлювання з елементами спілкування; -створюють і записують запрошення; -відповідають на запитання за змістом прочитаного. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
65. |
Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст (впр. 233-236). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -складають словосполучення з прикметниками; - відновлюють зміст деформованих речень; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
66. |
Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком (впр. 237-244). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -складають словосполучення та речення з прикметниками; - відновлюють зміст деформованих речень; -складають текст-розповідь за поданим початком. -виправляють допущені помилки. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
67. |
Доповнення речень і текстів прикметниками. Складання тексту-розповіді на тему «За що я дякую батькам» (впр. 245-248). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -складають словосполучення та речення з прикметниками; - відновлюють зміст деформованих речень; -складають текст-розповідь ; -виправляють допущені помилки. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
68. |
Розбір прикметника як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь із розділу «Прикметник» (впр. 249-252). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -добирають до поданого прикметника антонім; - змінюють прикметники за числами і в однині за родами; -дотримуються правил вимови написання прикметників. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
69. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом (впр. 253). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: дотримуються загальних правил письма Діяльнісний компонент: -складають план за поданим текстом; -відповідають на запитання за змістом прочитаного; -записують текст . Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
70. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що прикметники означають різні ознаки предметів Діяльнісний компонент: -добирають до поданого прикметника антонім; - змінюють прикметники за числами і в однині за родами; -дотримуються правил вимови написання прикметників. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
71. |
Аналіз контрольної роботи. Числівник як частина мови. Правильна вимова числівників (впр. 254-257). |
ВП ДМЯ
ВУ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, як утворити слова за допомогою суфіксів Діяльнісний компонент: -утворюють слова за допомогою суфіксів; -працюють з інформацією на карті; -складають текст про свої вподобання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
72. |
Вимова та правопис найуживаніших у мовленні числівників (впр. 258-261). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають будову слова Діяльнісний компонент: визначають будову слова; -дотримуються загальних правил письма; -складають текст про свої вподобання Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
73. |
Відмінкові форми окремих числівників. Утворення словосполучень із числівниками (впр. 262-265). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають будову слова Діяльнісний компонент: -розбирають слова за будовою; -складають розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
74. |
Словесні формули на означення часу протягом доби. Складання тексту-розповіді за малюнком і поданими словосполученнями (впр. 266-269). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають, що таке орфограма Діяльнісний компонент: -пояснюють ,що таке орфограма; -користуються орфографічним словником; -правильно записують слова з орфограмами Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
75. |
Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті. Редагування тексту (впр. 270-273). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: -пишуть розповіді на основі малюнка; -знаходять у власному тексті помилки; -обговорюють письмові роботи Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
76. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-розповіді з елементами міркування про прочитаний текст (впр. 274). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають правила написання слів з ненаголошеними е,и. Діяльнісний компонент: -перевіряють написання слів з ненаголошеними е,и. -працюють з картою України; -шукають інформацію на рекламному плакаті. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
77. |
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах. Складання словосполучень (впр. 275-279). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке смс повідомлення Діяльнісний компонент: -складають і записують смс повідомлення; -користуються орфографічним словником Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
78. |
Відмінювання особових займенників 1-ї та 2-ї особи однини й множини. Навчальний діалог (впр. 280-284). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
79. |
Відмінювання особових займенників 3-ї особи однини й множини. Робота з прислів'ями (впр. 285-288). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають будову слова Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -дотримуються загальних правил письма Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
80. |
Уживання займенників із прийменниками. Усний переказ тексту (впр. 289—296). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності Ціннісний компонент: оцінюють результати роботи |
|
81. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання й записування зв'язаних між собою речень, які описують зміст малюнка (впр. 297). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: Діяльнісний компонент: пишуть тексти за складеним планом; -висловлюють своє ставлення до того,про що пишуть. Ціннісний компонент: оцінюють результати роботи |
|
82. |
Удосконалення текстів, шляхом використання займенників замість лексичних повторів. Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Займенник» (впр. 298-301). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навч. діяльності Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
83. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
84. |
Аналіз контрольної роботи. Дієслово як частина мови. Повторення вивченого. Роль дієслів у реченнях (впр. 302-305). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил письма Діяльнісний компонент: застосовують одержану інформацію в навч. діяльності Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
85. |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме й переносне значення дієслів. Складання тексту-опису на тему «Хмара» за опорними словами (впр. 306-309). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова, спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -визначають корені у словах; -проводять інтерв'ю за поданими запитаннями; -пишуть розгорнуту відповідь на запитання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
86. |
Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. Утворення словосполучень дієслів з іменниками (впр. 310-313). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова, спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -розпізнають і добирають спільнокореневі слова; -пишуть тексти про свої бажання; -визначають корінь у словах. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свох думки |
|
87. |
Побудова речень з однорідними присудками. Усний переказ тексту (впр. 314-317). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають правила чергування голосних звуків у коренях слів Діяльнісний компонент: правильно записує слова із чергуванням голосних звуків у коренях слів Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
88. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу (впр. 318). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: -розповідають про свої враження та спостереження; -створюють і записують речення; -розповідають про свої враження та спостереження. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
89. |
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Складання тексту-опису на тему «Океан» за опорними словами (впр. 319-322). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають правила чергування приголосних звуків у коренях слів Діяльнісний компонент: складають розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
90. |
Неозначена (початкова) форма дієслова. Навчальне аудію-вання. Робота з фразеологізмами (впр. 323-326). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке корінь слова Діяльнісний компонент: -розрізняють корені з однаковим звучанням; -проводять інтерв'ю за поданими запитаннями; -пишуть тексти за світлиною Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
91. |
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. Усний переказ тексту (впр. 327-331). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке закінчення у слові Діяльнісний компонент: -визначають закінчення у слові; -пишуть розгорнуті відповіді на запитання Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
92. |
Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за числами. Розбір дієслів за будовою (впр. 332-335). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: знають, що таке нульове закінчення Діяльнісний компонент: -визначають нульове закінчення у слові; -відновлюють деформовані речення; -складають і записують речення Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
93. |
Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами (впр. 336-339). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке основа слова Діяльнісний компонент: -визначають основу в слові; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
94. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Детальний переказ тексту (за колективно складеним планом) (впр. 340). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: Знають, що таке спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -розрізняють різні форми одного слова; -записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
95. |
Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами. Робота з прислів'ями (впр. 341-348). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: - будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
96. |
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу (впр. 349-352). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: -знають, що таке префікс Діяльнісний компонент: -визначають префікси у словах; -складають і записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
97. |
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Робота з прислів'ями (впр. 353-360). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
98. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали (впр. 361). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: знають, що таке службові слова Діяльнісний компонент: -розрізняють префікси і службові слова; -записують службові слова з іншими словами; -складають тексти про свої вподобання. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
99. |
Визначення часу й числа дієслів. Редагування тексту (впр. 362-369). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя- громадська та соціальна компетентність |
Знаннєвий компонент: Знають правило написання слів з префіксами роз-, без-. Діяльнісний компонент: -правильно записують слова з префіксами роз-, без-; -працюють з картою; -складають і записують тексти за власним спостереженням. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
100. |
Дієслова на -ся. Вимова і правопис дієслів на -ся. Складання словосполучень (впр. 370-373). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент: знають, що таке основа слова Діяльнісний компонент: -визначають основу в слові; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
101. |
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення й систематизація знань і вмінь із розділу «Дієслово» (впр. 374-377). |
ВУ ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають, що таке спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -розрізняють різні форми одного слова; -записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
102. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: - будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
103. |
Аналіз контрольної роботи. Прислівник як частина мови. Робота з прислів'ями (впр. 378-381). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: -знають, що таке префікс Діяльнісний компонент: -визначають префікси у словах; -складають і записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
104. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Удосконалення написаного тексту (впр. 382). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
105. |
Зв'язок прислівників із дієсловами. Складання речень. Навчальний діалог (впр. 383-390). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке основа слова Діяльнісний компонент: -визначають основу в слові; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
106. |
Прислівники, близькі й протилежні за значенням. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні (впр. 391-394). Контрольна робота (списування). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають, що таке спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -розрізняють різні форми одного слова; -записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
107. |
Поширення речень прислівниками. Усний переказ тексту (впр. 395-398). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: - будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
108. |
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Письмо з пам'яті (впр. 399-402). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: -знають, що таке префікс Діяльнісний компонент: -визначають префікси у словах; -складають і записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
109. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Привітання до Дня матері (впр. 403). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
110. |
Спостереження за роллю прислівників у тексті. Складання речень із прислівниками (впр. 404-407). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -громадська та соціальна компетентність -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке основа слова Діяльнісний компонент: -визначають основу в слові; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
111. |
Вибір прислівників, що відповідають меті й типу висловлювання. Складання інструкції «Як спілкуватися по телефону». Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник» (впр. 408-411). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають, що таке спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -розрізняють різні форми одного слова; -записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
112. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: - будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
113. |
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст, речення, слово (впр. 412-413).' |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: -знають, що таке префікс Діяльнісний компонент: -визначають префікси у словах; -складають і записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
114. |
Що ми знаємо про іменник і прикметник. Утворення словосполучень (впр. 414-415). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
115. |
Контрольна робота. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають, що таке основа слова Діяльнісний компонент: -визначають основу в слові; -складають і записують розповіді про свою мрію; -дотримуються загальних правил письма. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
116. |
Що ми знаємо про займенник і числівник. Усний переказ тексту (впр. 416-417). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: Знають, що таке спільнокореневі слова Діяльнісний компонент: -добирають спільнокореневі слова; -розрізняють різні форми одного слова; -записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
117. |
Що ми знаємо про дієслово і прислівник (впр. 418-419). |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування Діяльнісний компонент: - будують і записують зв'язні речення за метою висловлювання. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
118. |
Державна підсумкова атестація. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: -знають, що таке префікс Діяльнісний компонент: -визначають префікси у словах; -складають і записують розповіді за поданими запитаннями Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
|
119. |
Урок розвитку зв 'язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) з елементами опису (впр. 420). |
ВУ
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інноваційність |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
120. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
ВП ДМЯ |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: Знають,що таке буклет Діяльнісний компонент: -шукають інформацію на рекламному щиті; -відновлюють текст в буклеті; -складають і записують текст про своє бажання Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
1