Планування з української мови

Про матеріал
Планування складено за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником Большакова І.О., Пристінська М.С., «Українська мова та читання» , 3 клас (5 годин на тиждень )
Перегляд файлу

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

І семестр, 5 год на тиждень

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

( Підручник Большакова І.О., Пристінська М.С., «Українська мова та читання» )

 

Тема уроку

Дата

Сторінка

 

1.

РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ

Я вивчаю українську мову

 

02.09.

 

С.6-7

2.

Повторення. Текст. Речення. Слово. «Першокласник» (за Марією Дуриковою).

03.09.

С.7-10

3.

Повторення. Текст. Речення. Слово «Які школи є у світі» Дискусія.

04.09.

С.10-11

4.

Мова і мовлення. Ситуація спілкування.

05.09.

С.12

5.

Урок розвитку мовлення. Я спілкуюся з другом/подругою

06.09.

С.13

6.

Стилі мовлення.

09.09.

С.13-14

7.

Культура мовлення.

10.09.

С.15-16

8.

Культура спілкування

11.09.

С. 16-18

9.

Усне мовлення. Діалог. Звертання

12.09.

С. 18-20

10.

Робота з дитячою книжкою. «В своїм краю щасливим виростай»

13.09.

С.5-10

«Золотий віночок»

11.

Усне мовлення. Діалог. Звертання «Як я вчора виступав» (Грицько Бойко)

16.09.

С.20-22

12.

Розвиток мовлення. Усний виступ.

Діагностувальна робота. Діалог.

17.09.

С.23

13.

Писемне мовлення. Роди літератури «Такі різні бібліотеки»

18.09.

С.23-26

14.

Я вибираю книгу. Відгук та анотація.

19.09.

С. 26-27

15.

Урок розвитку мовлення. Анотація до книги.

20.09.

С.27-29

16.

Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом)

23.09.

С.29-31

17.

Відгук про книгу.

24.09.

С.32

18.

Підсумок за темою. Що я знаю/умію?

25.09.

С.33

19.

Діагностувальна робота . Диктант.

26.09.

 

20.

Аналіз діагностичної роботи.

Робота з дитячою книжкою. «В своїм краю щасливим виростай»

27.09.

С.11-18

«Золотий віночок»

 

21.

РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ

Звуки і букви. Усна народна творчість

 

30.09.

 

С.34

22.

Загадка. Скоромовка. Лічилка* (напам׳ять)

01.10.

С.34-35

23.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади

02.10.

С.35-38

24.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфограма.

03.10.

С.38-40

25.

Урок розвитку мовлення. Усний вибірковий переказ  в парах.

04.10.

С.43

26.

Авторська казка. Вибірковий переказ (за К.Єгорушкіною).

Діагностувальна робота . Усний переказ.

07.10.

С.41-42

27.

Чергування голосних у коренях слів.

08.10.

С.43-44

28.

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі.

09.10.

С.45-46

29.

Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних.

10.10.

С.46-47

30.

Робота з дитячою книжкою. «Від успіхів у навчанні – до успіхів у житті»

11.10.

С. 21-34

«Золотий віночок»

 

31.

Авторська казка. Докладний переказ «Трамвай і щиглик» (Юрій Ярмиш)

14.10.

С.48-49

32.

Авторська казка. Докладний переказ «Трамвай і щиглик» (Юрій Ярмиш)

15.10.

С.49-50

33.

Підсумок за темою. Що я знаю/умію?

16.10.

С.51

34.

Урок розвитку мовлення. Стислий переказ тексту.

17.10.

 

35.

Діагностувальна робота . Списування.

18.10.

 

 

 

36.

РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

Аналіз діагностичної роботи. Однозначні і багатозначні слова.

 

 

21.10.

 

 

С.52-53

37.

Власне українські слова та слова з інших мов.

22.10.

С.53-55

38.

Омоніми і багатозначні слова.

23.10.

С. 55-57

39.

Робота з дитячою книжкою. «Від успіхів у навчанні – до успіхів у житті»

24.10.

С.35-52

«Золотий віночок»

40.

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда).

25.10.

С.57-60

41.

Синоніми. Українські народні казки «Пан Коцький» (українська народна казка)

04.11.

С.60-62

42.

 «Пан Коцький» (українська народна казка)

Діагностувальна робота . Аудіювання.

 

05.11.

С.63-64

43.

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки «Котигорошко» (українська народна казка)

06.11.

С.64-67

44.

Урок розвитку мовлення. Розповідь за малюнком.

07.11.

 

45.

Підсумок за темою. Що я знаю/умію?

08.11.

С.68

46.

Діагностувальна робота . Письмовий переказ.

 

11.11.

 

 

47.

РОЗДІЛ 4. СЛОВО. БУДОВА СЛОВА

Аналіз діагностичної роботи. Будова слова.Закінчення слова.

 

12.11.

 

С.69-71

48.

Основа слова .

13.11.

С.71-72

49.

Робота з дитячою книжкою. «Немає дерева без коріння, а людини без свого роду»

14.11.

С.55-62

«Золотий віночок»

50.

«Казка про Оха-чародія» (Леся Українка) Діагностувальна робота . Перевірка навички читання мовчки.

15.11.

С.73-74

51.

Корінь слова. Споріднені слова

18.11.

С.74-76

52.

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів

19.11.

С.76-78

53.

Ненаголошені е, и в коренях слів.

20.11.

С.78-79

54.

Урок розвитку мовлення. Діалог.

21.11.

С.79

55.

Префікс

22.11.

С.80

56.

Префікси і прийменники

25.11.

С.81-82

57.

Вимова і правопис слів із префіксами роз-, без

26.11.

С.82-83

58.

Правопис слів із префіксами з-, с

27.11.

С.83-84

59.

Робота з дитячою книжкою. «Немає дерева без коріння, а людини без свого роду»

28.11.

С.63-72

«Золотий віночок»

60.

Апостроф після префіксів. Байка «Лисиця і ворона» (Езоп)

29.11.

С.84-87

61.

Суфікс. Байка «Ґава і лисиця» (Л.Глібов)

02.12.

С.87-89

62.

Переказ байки

03.12.

С.90

63.

Суфікс. Утворення нових слів.

04.12.

С.90-91

64.

Урок розвитку мовлення. Художній опис сови.

05.12.

 

65.

Підсумок за темою. Що я знаю/умію.

06.12.

С.92

66.

Діагностувальна робота . Мовна тема.

09.12.

 

 

67.

РОЗДІЛ 5. СЛОВО.ЧАСТИНИ МОВИ

Аналіз діагностичної роботи . Самостійні та службові частини мови. Дискусія.

 

10.12.

 

С.93-95

68.

Поняття про іменник «Грип» (Григорій Фалькович)

11.12.

С.95-97

напам׳ять

69.

Робота з дитячою книжкою. «Уроки чемності»

12.12.

С.75-85

«Золотий віночок»

70.

Іменники. Назви істот і неістот. Власні і загальні іменники. «Байка про байку» (Іван Франко).

13.12.

С.97-101

71.

Правопис власних іменників. Оповідання «Як Катруся хотіла вчитися» (За Ірен Роздобудько) Діагностувальна робота . Перевірка навички читання вголос.

16.12.

С.100-105

72.

Діагностувальна робота . Перевірка навички читання вголос.

17.12.

 

73.

Аналіз діагностичної роботи .

 Змінювання іменників за числами. Однина і множина. П’єса. Особливості жанру «Горіхові принцеси»(за Лесею Мовчун)

18.12.

С.106-109

74.

Урок розвитку мовлення. Вітання.

19.12.

С.102

75.

«Босо-взутий сніговик»(О.Мамчич) Рід іменників. Підсумок за темою. Що я знаю/умію.

20.12.

С.110-111

напам׳ять

 

docx
Додав(-ла)
Марчук Наталія
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку