УКРАЇНСЬКА МОВА
І семестр, 5 год на тиждень
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)
( Підручник Большакова І.О., Пристінська М.С., «Українська мова та читання» )
№ |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка |
1. |
РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ Я вивчаю українську мову |
02.09. |
С.6-7 |
2. |
Повторення. Текст. Речення. Слово. «Першокласник» (за Марією Дуриковою). |
03.09. |
С.7-10 |
3. |
Повторення. Текст. Речення. Слово «Які школи є у світі» Дискусія. |
04.09. |
С.10-11 |
4. |
Мова і мовлення. Ситуація спілкування. |
05.09. |
С.12 |
5. |
Урок розвитку мовлення. Я спілкуюся з другом/подругою |
06.09. |
С.13 |
6. |
Стилі мовлення. |
09.09. |
С.13-14 |
7. |
Культура мовлення. |
10.09. |
С.15-16 |
8. |
Культура спілкування |
11.09. |
С. 16-18 |
9. |
Усне мовлення. Діалог. Звертання |
12.09. |
С. 18-20 |
10. |
Робота з дитячою книжкою. «В своїм краю щасливим виростай» |
13.09. |
С.5-10 «Золотий віночок» |
11. |
Усне мовлення. Діалог. Звертання «Як я вчора виступав» (Грицько Бойко) |
16.09. |
С.20-22 |
12. |
Розвиток мовлення. Усний виступ. Діагностувальна робота. Діалог. |
17.09. |
С.23 |
13. |
Писемне мовлення. Роди літератури «Такі різні бібліотеки» |
18.09. |
С.23-26 |
14. |
Я вибираю книгу. Відгук та анотація. |
19.09. |
С. 26-27 |
15. |
Урок розвитку мовлення. Анотація до книги. |
20.09. |
С.27-29 |
16. |
Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом) |
23.09. |
С.29-31 |
17. |
Відгук про книгу. |
24.09. |
С.32 |
18. |
Підсумок за темою. Що я знаю/умію? |
25.09. |
С.33 |
19. |
Діагностувальна робота . Диктант. |
26.09. |
|
20. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з дитячою книжкою. «В своїм краю щасливим виростай» |
27.09. |
С.11-18 «Золотий віночок» |
21. |
РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ Звуки і букви. Усна народна творчість |
30.09. |
С.34 |
22. |
Загадка. Скоромовка. Лічилка* (напам׳ять) |
01.10. |
С.34-35 |
23. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади |
02.10. |
С.35-38 |
24. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфограма. |
03.10. |
С.38-40 |
25. |
Урок розвитку мовлення. Усний вибірковий переказ в парах. |
04.10. |
С.43 |
26. |
Авторська казка. Вибірковий переказ (за К.Єгорушкіною). Діагностувальна робота . Усний переказ. |
07.10. |
С.41-42 |
27. |
Чергування голосних у коренях слів. |
08.10. |
С.43-44 |
28. |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі. |
09.10. |
С.45-46 |
29. |
Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних. |
10.10. |
С.46-47 |
30. |
Робота з дитячою книжкою. «Від успіхів у навчанні – до успіхів у житті» |
11.10. |
С. 21-34 «Золотий віночок»
|
31. |
Авторська казка. Докладний переказ «Трамвай і щиглик» (Юрій Ярмиш) |
14.10. |
С.48-49 |
32. |
Авторська казка. Докладний переказ «Трамвай і щиглик» (Юрій Ярмиш) |
15.10. |
С.49-50 |
33. |
Підсумок за темою. Що я знаю/умію? |
16.10. |
С.51 |
34. |
Урок розвитку мовлення. Стислий переказ тексту. |
17.10. |
|
35. |
Діагностувальна робота . Списування. |
18.10. |
|
36. |
РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА Аналіз діагностичної роботи. Однозначні і багатозначні слова. |
21.10. |
С.52-53 |
37. |
Власне українські слова та слова з інших мов. |
22.10. |
С.53-55 |
38. |
Омоніми і багатозначні слова. |
23.10. |
С. 55-57 |
39. |
Робота з дитячою книжкою. «Від успіхів у навчанні – до успіхів у житті» |
24.10. |
С.35-52 «Золотий віночок» |
40. |
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда). |
25.10. |
С.57-60 |
41. |
Синоніми. Українські народні казки «Пан Коцький» (українська народна казка) |
04.11. |
С.60-62 |
42. |
«Пан Коцький» (українська народна казка) Діагностувальна робота . Аудіювання.
|
05.11. |
С.63-64 |
43. |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки «Котигорошко» (українська народна казка) |
06.11. |
С.64-67 |
44. |
Урок розвитку мовлення. Розповідь за малюнком. |
07.11. |
|
45. |
Підсумок за темою. Що я знаю/умію? |
08.11. |
С.68 |
46. |
Діагностувальна робота . Письмовий переказ.
|
11.11. |
|
47. |
РОЗДІЛ 4. СЛОВО. БУДОВА СЛОВА Аналіз діагностичної роботи. Будова слова.Закінчення слова. |
12.11. |
С.69-71 |
48. |
Основа слова . |
13.11. |
С.71-72 |
49. |
Робота з дитячою книжкою. «Немає дерева без коріння, а людини без свого роду» |
14.11. |
С.55-62 «Золотий віночок» |
50. |
«Казка про Оха-чародія» (Леся Українка) Діагностувальна робота . Перевірка навички читання мовчки. |
15.11. |
С.73-74 |
51. |
Корінь слова. Споріднені слова |
18.11. |
С.74-76 |
52. |
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів |
19.11. |
С.76-78 |
53. |
Ненаголошені е, и в коренях слів. |
20.11. |
С.78-79 |
54. |
Урок розвитку мовлення. Діалог. |
21.11. |
С.79 |
55. |
Префікс |
22.11. |
С.80 |
56. |
Префікси і прийменники |
25.11. |
С.81-82 |
57. |
Вимова і правопис слів із префіксами роз-, без |
26.11. |
С.82-83 |
58. |
Правопис слів із префіксами з-, с |
27.11. |
С.83-84 |
59. |
Робота з дитячою книжкою. «Немає дерева без коріння, а людини без свого роду» |
28.11. |
С.63-72 «Золотий віночок» |
60. |
Апостроф після префіксів. Байка «Лисиця і ворона» (Езоп) |
29.11. |
С.84-87 |
61. |
Суфікс. Байка «Ґава і лисиця» (Л.Глібов) |
02.12. |
С.87-89 |
62. |
Переказ байки |
03.12. |
С.90 |
63. |
Суфікс. Утворення нових слів. |
04.12. |
С.90-91 |
64. |
Урок розвитку мовлення. Художній опис сови. |
05.12. |
|
65. |
Підсумок за темою. Що я знаю/умію. |
06.12. |
С.92 |
66. |
Діагностувальна робота . Мовна тема. |
09.12. |
|
67. |
РОЗДІЛ 5. СЛОВО.ЧАСТИНИ МОВИ Аналіз діагностичної роботи . Самостійні та службові частини мови. Дискусія. |
10.12. |
С.93-95 |
68. |
Поняття про іменник «Грип» (Григорій Фалькович) |
11.12. |
С.95-97 напам׳ять |
69. |
Робота з дитячою книжкою. «Уроки чемності» |
12.12. |
С.75-85 «Золотий віночок» |
70. |
Іменники. Назви істот і неістот. Власні і загальні іменники. «Байка про байку» (Іван Франко). |
13.12. |
С.97-101 |
71. |
Правопис власних іменників. Оповідання «Як Катруся хотіла вчитися» (За Ірен Роздобудько) Діагностувальна робота . Перевірка навички читання вголос. |
16.12. |
С.100-105 |
72. |
Діагностувальна робота . Перевірка навички читання вголос. |
17.12. |
|
73. |
Аналіз діагностичної роботи . Змінювання іменників за числами. Однина і множина. П’єса. Особливості жанру «Горіхові принцеси»(за Лесею Мовчун) |
18.12. |
С.106-109 |
74. |
Урок розвитку мовлення. Вітання. |
19.12. |
С.102 |
75. |
«Босо-взутий сніговик»(О.Мамчич) Рід іменників. Підсумок за темою. Що я знаю/умію. |
20.12. |
С.110-111 напам׳ять |