Календарно тематичне планування з української мови до підручника Кравцова

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА 3 клас Частина 1 Календарно-тематичне планування складено: За програмою: Складено за типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко, затверджена Наказом МОН України від 12. 08. 2022 № 743-22 За підручником: Кравцова Н., Романова В., Савчук А. «Українська мова та читання Частина 1». Підручник для 3 класу. – Т.: Вид-во«Підручники і посібники», 2020
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

3 клас

Частина 1

Календарно-тематичне планування складено: 

    За програмою: Складено за типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко, затверджена Наказом МОН України від 12. 08. 2022 № 743-22

    За підручником: Кравцова Н., Романова В., Савчук А. «Українська мова та читання  Частина 1». Підручник для 3 класу. – Т.: Вид-во«Підручники і посібники», 2020

І семестр - 64 год ( 4 год на тиждень)

Тема

Дата

Прим.

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос

1.

Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого у

1–2 класах. (впр. 1-4)

 

 

2.

Апостроф. (впр. 5-8)

 

 

3.

Правильна вимова слів зі звуком [ґ]. (впр. 9-12)

 

 

4.

Правильна вимова слів зі звуками [͡дз], [͡дз׳], [дж]. (впр. 13-16)

 

 

5.

Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками. (впр. 17-20)

 

 

6.

Алфавіт. Розташування слів (7–9) за алфавітом,

орієнтуючись на першу і другу літери. (впр. 21-24)

 

 

7.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний переказ за

планом. Акваріум. Вимова і правопис слова акваріум. (впр. 25-27)

 

 

8.

Використання алфавіту під час роботи з навчальними

словниками. Вимова і правопис слів асфальт, апельсин. (впр. 28-31)

 

 

9.

Підсумковий урок за темою «Звуки і букви. Алфавіт.

Наголос». (впр. 32-35)

 

 

10.

Діагностувальна робота 1. Списування

 

 

Слово. Значення слова

11.

Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів,

пояснення їх різних значень. (впр. 36-40)

 

 

12.

Пряме і переносне значення слів. (впр. 41-44)

 

 

13.

Синоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших

синонімів. Вимова і правопис слова приязний. (впр. 45-48)

 

 

14.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом. Вимова і

правопис слова велосипед. (впр. 49-51)

 

 

15.

Антоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших

антонімів. (впр. 52-57)

 

 

16.

Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті.

Вимова і правопис слова вогнище. (впр. 58-61)

 

 

17.

Діагностувальна робота 2. Диктант

 

 

Дослідження будови слова

18.

Форми слова. Закінчення. (впр. 62-65)

 

 

19.

Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення. (впр. 66-69)

 

 

20.

Основа слова. (впр. 70-73)

 

 

21.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору- опису на основі власних спостережень «Айстра».

Вимова і правопис слова айстра. (впр. 74-76)

 

 

22.

Корінь. Роль кореня. (впр. 77-80)

 

 

23.

Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і

правопис слова фермер. (впр. 81-84)

 

 

24.

Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого

слова. Вимова і правопис слова кишеня. (впр. 85-89)

 

 

25.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені. (впр. 90-93)

 

 

26.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Дослідження орфограм,

пов’язаних з будовою слова. (впр. 94-99)

 

 

27.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які

перевіряються наголосом. (впр. 94-99)

 

 

28.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова електрика. (впр. 100-102)

 

 

29.

Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не

перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів

депутат, президент. (впр. 103-106)

 

 

30.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу перед

глухим. (впр. 107-112)

 

 

31.

Підсумковий урок за темою «Корінь слова»

 

 

32.

Діагностувальна робота 3. Мовні теми «Звуки і букви», «Слово», «Значення слова», «Будова слова»

 

 

33.

Префікс. Словотворча роль префіксів. (впр. 113-116)

 

 

34.

Словотворчі вправи з використанням префіксів. (впр. 117-120)

 

 

35.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів

милосердний, вдячний. (впр. 121-123)

 

 

36.

Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова

директор. (впр. 124-127)

 

 

37.

Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис

слова апетит. (впр. 128-131)

 

 

38.

Слова з префіксами з- (с-).(впр. 132-136)

 

 

39.

Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис

слова коридор. (впр. 137-140)

 

 

40.

Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет. (впр. 141-144)

 

 

41.

Спостереження за роллю суфіксів на прикладі

спільнокореневих слів.

 

 

42.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору

за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія. (впр. 145-147)

 

 

43.

Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня. (впр. 148-150)

 

 

44.

Діагностувальна робота 4. Діалог

 

 

Досліджуємо частини мови. Іменник

45.

Формування поняття про іменник. (впр. 151-154)

 

 

46.

Іменники — на́зви істот і неістот. (впр. 155-158)

 

 

47.

Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і

правопис слова внесок. (впр. 159-163)

 

 

48.

Іменники, які називають опредмечені ознаки. (впр. 164-167)

 

 

49.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова

колектив . (впр. 168-169)

 

 

50.

Власні та загальні іменники. (впр. 170-175)

 

 

51.

Власні та загальні іменники. (впр. 170-175)

 

 

52.

Змінювання іменників за числами. (впр. 176-179)

 

 

53.

Рід іменників. (впр. 180-182)

 

 

54.

Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і

правопис слова тривога. (впр. 183-186)

 

 

55.

Діагностувальна робота 5. Мовна тема «Іменник»

 

 

56.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Карнавал. Створення простих медіапродуктів (запрошення). (впр. 187-189)

 

 

Досліджуємо прикметники

57.

Формування поняття про прикметники. (впр. 190-193)

 

 

58.

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. (впр. 194-197)

 

 

59.

Побудова словосполучень прикметників з іменниками. (впр. 194-197)

 

 

60.

Граматичний зв’язок прикметників з іменниками за

допомогою питань. (впр. 198-201)

 

 

61.

Змінювання прикметників за родами та числами

(словосполучення «іменник + прикметник»). (впр. 202-205)

 

 

62.

Змінювання прикметників за родами (словосполучення

«іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова

пиріг. (впр. 206-210)

 

 

63.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за

планом. (впр. 211-214)

 

 

64.

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

ІІ семестр - 56 год ( 3 год на тиждень)

65.

Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та

іменником, з яким він зв’язаний. Вимова і правопис слова горизонт. (впр. 215-219)

 

 

66.

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. (впр. 220-223)

 

 

67.

Узагальнення вивченого про прикметник.

 

 

68.

Діагностувальна робота 6. Диктант

 

 

Досліджуємо числівники

69.

Формування поняття про числівник. (впр. 224-227)

 

 

70.

Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів

сантиметр, дециметр. (впр. 228-231)

 

 

71.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова

вокзал. (впр. 232-234)

 

 

72.

Правильне читання числових виразів. (впр. 235-238)

 

 

73.

Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і

правопис слів хвилина, секунда.

 

 

74.

Діагностувальна робота 7. Списування

 

 

Досліджуємо дієслова

75.

Формування поняття про дієслово. (впр. 239-243)

 

 

76.

Роль дієслів у мовленні. (впр. 244-247)

 

 

77.

Часові форми дієслів. (впр. 248-253)

 

 

78.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Вимова і написа-

ння слова криниця. (впр. 254-255)

 

 

79.

Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова

гриміти. (впр. 256-260)

 

 

80.

Правопис не з дієсловами. (впр. 261-264)

 

 

81.

Доречне вживання дієслів-синонімів у власних

висловленнях. (впр. 265-268)

 

 

82.

Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях. (впр. 269-272)

 

 

83.

Доречне вживання дієслів з прямим і переносним

значенням у власних висловленнях. (впр. 273-277)

 

 

84.

Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і

правопис слова кипіти. (впр. 278-281)

 

 

85.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення

власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос. (впр. 282-285)

 

 

86.

Діагностувальна робота 8. Мовні теми «Прикметкик», «Числівник»,  «Дієслово»

 

 

Досліджуємо речення

87.

Повторення вивченого про речення. (впр. 286-290)

 

 

88.

Речення, різні за метою висловлювання та вираженням

почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення. (впр. 291-294)

 

 

89.

Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні). (впр. 295-298)

 

 

90.

Звертання. Речення зі звертанням. Використання

кличного відмінка під час звертань. (впр. 299-303)

 

 

91.

Головні члени речення (підмет і присудок). (впр. 304-308)

 

 

92.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки

за малюнковим планом та кінцівкою. (впр. 309-311)

 

 

93.

Визначення в реченні другорядних членів речення (без

поділу на види). (впр. 312-316)

 

 

94.

Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за

допомогою питань. (впр. 317-320)

 

 

95.

Зв’язок між головним і залежним словом у

словосполученні. (впр. 321-324)

 

 

96.

Словосполучення в групі підмета і групі присудка. (впр. 325-329)

 

 

97.

Побудова різних видів простих речень.

 

 

98.

Узагальнення знань про речення.

 

 

99.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання

переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова

космонавт. (впр. 330-332)

 

 

100.

Діагностувальна робота 9. Диктант

 

 

Досліджуємо текст

101.

Повторення відомостей про текст. (впр. 333-336)

 

 

102.

Будова тексту. Тема і мета тексту. (впр. 333-336)

 

 

103.

Текст-розповідь та текст-опис. (впр. 337-340)

 

 

104.

Текст-міркування. (впр. 341-344)

 

 

105.

Текст-есе. (впр. 345-348)

 

 

106.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчальний

переказ. Вимова і правопис слова адреса. (впр. 349-352)

 

 

107.

Діагностувальна робота 10. Письмовий переказ

 

 

108.

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх

текстів. Тема і мета художніх текстів. (впр. 353-357)

 

 

109.

Спостереження за найголовнішими ознаками науково- популярних текстів. Тема і мета науково-популярних

текстів. (впр. 358-362)

 

 

110.

Спостереження за найголовнішими ознаками ділових

текстів. Тема і мета ділових текстів. (впр. 363-366)

 

 

111.

План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі.

Заголовок відповідно до теми тексту. (впр. 367-372)

 

 

112.

Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників,

прислівників, близьких за значенням слів. (впр. 373-375)

 

 

113.

Узагальнення відомостей про текст. (впр. 376-377)

 

 

114.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

115.

Підсумковий урок за темою «Текст».

Діагностувальна робота 11. Мовна тема «Текст»

 

 

116.

Повторення. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Слово. Значення слова.

 

 

117.

Повторення. Будова слова.

 

 

118.

Повторення. Частини мови.

 

 

119.

Повторення. Речення, текст.

 

 

120.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Додано
9 вересня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку