Календарно-тематичне планування з Я досліджую світ для учениці 1-А класу за інклюзивною формою навчання --------------------------------------------------------------------
|
||||||||||||
№З/П |
Назва тижня |
Тема уроку |
Пропонований зміст |
Очікувані результати навчання:
Єлізавєта буде (з допомогою педагога): |
Дата |
Кориг .дата |
||||||
106 107 108 |
Тиждень 16. Зимові свята. |
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? |
СЗО: Правила безпечної поведінки вдома на вулиці під час зимових свят. ГІО: Родинні зимові свята і традиції. ТЕО: Розв’язування практичних завдань у власному побуті. МОВ: Норми спілкування з людьми різного віку. Буква «Е». МАО: Лічба предметів. |
Відповідати на запитання «хто?», «що?», «де?», «коли?» за сюжетним малюнком; лічити предмети; друкувати, називати, малювати букву «Е»; називати зимові свята (за малюнками); дивитися мультфільми, відео. |
|
|
||||||
109 110 |
|
Як підготуватися до свята? |
Роздивлятися комікс, відповідати (показувати) на прості запитання педагога за малюнком коміксу; обирати букви, називати їх. |
|
|
|||||||
111 112 |
|
Чому під час свята нам краще бути разом? |
Роздивлятися комікс, відповідати (показувати) на прості запитання педагога за малюнком коміксу; обирати букви, називати їх. |
|
|
|||||||
113 |
Тиждень 17. Світ захоп лень. |
Чим захоплюються мої однокласники? Розгляд ілюстрації у підручнику про захоплення (с.4), бесіда за її змістом (відповіді на запитання «Хто грає? На чому? Де? Який? тощо).
|
ПРО: дотримання правил безпеки під час проведення спостережень та дослідів. СЗО: Навчання і відпочинок. ГІО: Виявлення своїх вподобань. ТЕО: Економне використання матеріалів. Виготовлення іграшки «Акробат». МОВ: Загальне уявлення про віртуальне спілкування, безпеку в Інтернеті. Буква «ь». МАО: Додавання чисел в межах 3. Прості операції з грошима. МИО: Використання різних ліній, плям, форм, кольорів для створення візуальних образів. |
Вибирати смайлик, картинку тощо, що її вразило, схвилювало, повторюючи слова за вчителем; показувати, хто з дітей, які вподобання має (за малюнками); слухати розповіді однокласників про власні захоплення; показувати, називати свої зацікавлення, як їй подобається проводити дозвілля. |
|
|
||||||
114 115 |
|
Які справи дарують мені радість? Розмальовка «Моє захоплення». Складання пазлів-малюнків про дитячі захоплення. Обговорення їх зображень. Гра з картками про дитячі захоплення «Вибери, що тобі подобається?». Малювання виразу свого обличчя, коли робиш улюблену справу. Побудова з цеглинок «Лего» фігурок, обведення їх на аркуші паперу, домальовування й перетворення на цікаві зображення. |
Називати чи показувати світлину, листівку, мультфільм, що зацікавив її або що називає педагог (показує педагог); показувати, яка діяльність приносить і радість, і користь (за малюнками); розрізняти ситуації, коли вона або інші люди потребують допомоги ( за малюнками тощо); створювати просту графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями |
|
|
|||||||
116 117 |
|
Чи завжди захоплення нам на користь? Буква «ь». Друкування букви. Наведення букв по зразку, шаблону. Вправи на розпізнавання та називання букв. Групування іграшок, іграшок-малюнків за різними ознаками ( машинки, ляльки, для дівчаток, для хлопчиків, за кольором, за матеріалом із якого виготовлена тощо). Рахування іграшок, записування їх кількості відповідною цифрою з допомогою педагога. Викладання фігур із сірників (трикутники, квадрати та інші). Сірники- не забавка для дітей. Гра «Лабіринт». Відповіді за запитаннями та малюками (с.7 завдання 4). Бесіда про безпеку під час зимових ігор з використанням ілюстрацій, відео, мультфільмів. |
Проводити просте дослідження чи спостереження, дотримуючись правил техніки безпеки та інструкцій вчителя; друкувати, наводити, малювати букву «ь»; виконувати різноманітне групування предметів; рахувати іграшки тощо; викладати геометричні фігури із сірників; визначати правила безпечного поводження із сірниками за ілюстраціями; дивитися відео, мультфільм. |
|
|
|||||||
118 119 |
|
Як знайти для себе нове захоплення? Дослід «Тайнопис» під керівництвом асистента вчителя. Виготовлення з паперу та трубочок іграшки «Акробат» за заготовкою та з допомогою педагога. Практична робота: слухаючи музики, «потанцюй» олівчиком по аркушу, намагаючись уловити ритм музики. Гра «Знайди відмінності» (с.10 завдання 6). Вправа на розфарбовування.
|
Проводити просте дослідження чи спостереження, дотримуючись правил техніки безпеки та інструкцій вчителя; створювати виріб «Акробат» за шаблоном та зразком із використанням паперу, картону, трубочок, скотча; розфарбовувати, малювати, слухаючи музику; виконувати вправи на знаходження відмінностей. |
|
|
|||||||
120 |
Тиждень 18. Ми – мандрів ники? |
Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати мандрівником/мандрівницею? Розгляд та бесіда за малюнком про Джмелика (с.11). Відповіді-малюнки на запитання про мандрівки. |
ПРО: Правила безпечної поведінки в довкіллі. СЗО: Безпечна поведінка на екскурсії. ГІО: Погані вчинки. Як протидіяти поганим вчинкам. ТЕО: Виготовлення об’ємних виробів з елементами вторинних матеріалів. МОВ: Буква «г». Буква «ґ». МАО: Прилічування, відлічування предметів в межах 5. |
Поповнювати словниковий запас; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані хаотично); показує на малюнках, яка діяльність приносить і радість, і користь; розглядає малюнки і відповідає на прості запитання. |
|
|
||||||
121 122 |
|
Як мандрувати безпечно? Виконання завдання 1 (с.12). Гра «Танграм» (викладання транспортних засобів). Букви Г г та Г г. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв за картками. Перегляд відео, ілюстрацій про правила безпеки у громадських транспортах. Створення знаку-піктограми про правила безпеки під час мандрівок. Вибір малюнків, де порушено правила безпечної поведінки. |
За картинками складати (показувати) правила безпечної мандрівки; називати, друкувати, малювати букви «г , ґ»; конструювати об’ємні фігури з конструктора тощо. |
|
|
|||||||
123 124 |
|
Чим цікава мандрівка до Києва? Перегляд відео про Київ. Розгляд фото про туристичні місця Києва. Моделювання ситуацій з використання грошових купюр ( назви, роздивись, порахуй, порівняй). Наведення по контурам транспортних засобів. Знаходження на малюнку захованих предметів, зафарбовування їх, рахування їх кількості та запис відповідною цифрою. Розфарбовування предметів для мандрівки. |
Дивитися відео про Київ; відповідати на прості запитання; наводити по контуру; виконувати прості операції з грошима; виконувати вправи на уважність та спостережливість; малювати, розфарбовувати; рахувати; називати та позначати цифри. |
|
|
|||||||
125 126 |
|
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? Слухання оповідання В.Сухомлинського «Соромно перед соловейком». Відповіді на запитання за змістом оповідання та ілюстраціями (с.16 завдання 1). Наведення і розфарбовування малюнка обома руками. Конструювання органайзера з пляшки з-під соку чи йогурту (с.17 завдання 4) з допомогою педагога. |
Слухати оповідання; знаходити відповіді-картинки; наводити та розфарбовувати малюнки обома руками; конструювати органайзер з пляшки з-під соку. |
|
|
|||||||
127 |
Тиждень 19. Ми – винахідники. |
Хто такий винахідник?/ Які риси характеру притаманні винахідникам? Розгляд та бесіда за малюнком «Ми-винахідники». Вправа «Знайди на малюнку винахідників» (с.18). Вправи на лічбу. Гра «Знайди відмінності». |
ПРО: Винаходи людства. СЗО: Яка людина підприємлива? ГІО: Які я маю звички. ІФО: Визначення «Моє», «Чуже». ТЕО: Виготовлення сердечка із скріпки. МОВ: Буква «Х». МАО: Числа 1-10. МИО: Розміщення зображень на аркуші, компонування елементів композиції. Створення колективного панно. |
Вибирати із картинок мандрівників; показувати, яка діяльність приносить і радість, і користь; виконувати вправи на лічбу, вправи на знаходження відмінностей. |
|
|
||||||
128 129 |
|
Як люди придумують винаходи? Слухання розповіді про винайдення шапки-навушники, бесіда за її змістом (с.19 завдання 1).Вправа на розпізнавання предмету, називання його та як чи де його використовують (Н-д: шапка-на голову, щоб було тепло, взуття-на ноги, щоб ходити, морозиво-щоб їсти тощо). Вправа на уважність «Якого морозива бракує у клітинках?» (с.19 завдання 3) та подібні. Перегляд відео, мультфільмів про винаходи. Малювання робота, якого тобі хотілося б зробити. Підбір тіні до малюнка робота. |
Показувати свої вподобання, дитячі вподобання (за малюнками); слухати розповідь; розпізнавати предмети, називати його; виконувати вправи на уважність; дивитися відео, мультфільм; малювати робота. |
|
|
|||||||
130 131 |
|
Природа – мудрий винахідник. Як природа допомагає винахідникам? Гра «Знайди подібне» (с.20 завдання 1). Букви Х х. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв. Гра «Знайди літери «х» на малюнку, наведи їх, порахуй». Лічба предметів в межах 10 за малюнками, картками, у класі. Перегляд відео чи мультфільму про природні прототипи приладів, створених людьми. |
Називати, друкувати букву «х»; розпізнавати та називати букви; виконувати вправу на відповідність; лічити предмети в межах 10 за малюнками, картками тощо; дивитися відео, мультфільм про природні прототипи приладів. |
|
|
|||||||
132 133 |
|
Чи можна бути винахідником у наш час? Виготовлення сердечка зі скріпки з допомогою асистента вчителя. Малювання мильними бульбашками. Вправа «Оживи букви свого імені». Копіювання написання свого імені та прізвища. Розгляд коміксу про те, як 11-річний хлопець винайшов фруктове морозиво (с.24). Гра «Лабіринт». Гра «Танграм»: побудова гелікоптера за зразком. |
Підписувати свою роботу (вказувати авторство); здійснювати вимірювання величин нестандартно (відро, зошит тощо); конструювати; малювати мильними бульбашками; «блукати» лабіринтом.. |
|
|
|||||||
134 |
Тиждень 20. Спорт. |
Якими видами спорту займалися (займаються) мої рідні, друзі, знайомі? Розгляд та бесіда за малюнком «Спорт» (с.25). Перегляд мультфільму про спорт. Знаходження відповідних букв у таблиці з буквами. |
СЗО: Режим дня. Фізичні вправи і здоров’я. ГІО: Бажання і потреби. Навіщо я навчаюсь. ТЕО: Конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора за зразком. МОВ: Комікси. Буква «Б». МАО: Числа 1-10. МИО: Розміщення зображень на аркуші, компонування елементів композиції. Створення колективного панно. |
Розказувати про свої зацікавлення під час дозвілля: рахувати предмети у порядковій лічбі; відповідати за змістом сюжетного малюнка; знаходити зображення названих букв. |
|
|
||||||
135 136 |
|
Чому варто займатися фізкультурою? Вправа «Хто і що робить?» за сюжетними малюнками. Виконання комплексу ранкової зарядки за зразком (с. 27 завдання 4) та під музичний супровід з а відео. |
Розрізняти здорові та шкідливі звички; відповідає за малюнками на запитання «Хто і що робить?»; виконувати вправи для ранкової гімнастики за зразком під музичний супровід. |
|
|
|||||||
137 138 |
|
Які риси характеру розвиває спорт? Розгляд коміксу (с.28 завдання 1). Букви Б б. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв. |
Позначати на письмі букву «Б»; друкування, наведення, називання букв. |
|
|
|||||||
139 140 |
|
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Перегляд відео, мультфільму про олімпійські ігри. Складання емблеми Олімпійських ігор з деталей конструктора «Лего». Гра «Доміно» ( рахування крапочок…). Гра «Лабіринт» (с.31 завдання 5). Складання із паперу ведмедика Бандабі. |
Конструювати знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (конструктора) за графічним зображенням схем, за власним задумом; |
|
|
|||||||
141 |
Тиждень 21. Книжка. |
Чому варто читати книги? Розгляд ілюстрації про виникнення книжки (с.32-33). Перегляд відео за темою уроку. |
ПРО Людина. Охорона природи. СЗО: Фізичні вправи і здоров’я. Утома і способи її зняття. ГІО: Працюємо гуртом ( у групі, у парі). Ми – одна команда. Правила взаємодії. ТЕО: Презентація власної діяльності. МОВ: Назва книжки. Елементи книжки: обкладинка, титульна сторінка, ілюстрації. Бібліотека. Буква «я». МАО: Числа 1-10. МИО: Розміщення зображень на аркуші, компонування елементів композиції. Створення колективного панно. |
Показувати, розповідати про свою улюблену книжку; надавати допомогу тим, хто її потребує, і висловлювати вдячність за підтримку; визначати, яка діяльність приносить і радість, і користь; визначати, що дає природа. |
|
|
||||||
142 143 |
|
Як книга з’являється на світ? Букви Я я. Друкування, наведення букв. Вправа «Оживи букву я». Вправи на розпізнавання називання букв. Слухання розповіді, який шлях проходить книжка від автора до читача (с.34 завдання 1). Рахування книг на полиці (завдання 2 с. 35). Створення власної книжки із готових шаблонів з допомогою педагога. |
Лічити за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно); створювати власну книжечку з готових шаблонів; виконувати вправи на розпізнавання, називання, написання букв; слухати розповідь педагога. |
|
|
|||||||
144 145 |
|
Які бувають книги? Розгляд та бесіда книг (за завданням 1 с.36). Розмальовка про казку. Гра «Лабіринт». Гра «Знайди відмінності на малюнках». Виконання комплексу вправ для збереження зору за малюнками, за показом відео.
|
Застосовувати різні способи зняття втоми (за допомогою гімнастики, дихальних вправ, музики, прогулянки, зміну виду діяльності тощо; розглядати різні види книг; розмальовувати; виконувати вправи «Лабіринт», на знаходження відмінностей. |
|
|
|||||||
146 147 |
|
Чому потрібно берегти книжку? Відповіді на запитання за малюнками про те, як Петрик поводився з книжкою (с.38 завдання 1). Вибір малюнків про бережне ставлення до книги. Виготовлення закладки для своєї книжки за шаблонами та поданим зразком з допомогою дорослого. Мультфільм про книгу. |
Відповідати за змістом малюнка; вибирати малюнки про бережне ставлення до книги; вготовляти закладинку за шаблонами та зразком; визначати, що дає нам природа; дивитися мультфільм про книгу. |
|
|
|||||||
148 140 150 |
Тиждень 22. Транспорт. |
Який буває транспорт? Називання транспорту за малюнками (с.40-41). Гра з математики «Долети. Доїдь за цифрами». Наведення і розфарбовування малюнка велосипеда обома руками. |
ПРО: Людина і довкілля. Вплив людини на довкілля. СЗО: Правила пішохідного руху. ГІО: Приватний простір і громадські місця: у чому відмінність. Правила поведінки у громадських місцях. ІФО: Інформаційні знаки, схеми як закодована інформація. МОВ: Норми спілкування з людьми різного віку. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Буква «Й». МАО: числа 1-10. |
Об’єднувати об’єкти у групу за спільною ознакою; розповідати про свої зацікавлення; наводити приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (серед них і механізми) допомагають людині; слухати думку співрозмовника; називати вид транспорту за малюнками; виконувати вправи-ігри на засвоєння цифр; наводити та розфарбовувати велосипед. |
|
|
||||||
151 152 |
|
Як бути гарним пасажиром? Перегляд відео чи мультфільму про поведінку пасажирів у транспорті. Бесіда за сюжетними малюнками за темою уроку. Розгляд піктограм «Що вони означають?» (с.42 завдання 2). Розфарбовування піктограми. Розгляд коміксу (с.43). |
Розказувати про подію за коміксом; дивитися відео і мультфільм про поведінку пасажирів у транспорті; розглядати та аналізувати зміст піктограм; розфарбовувати піктограми. |
|
||||||||
153
|
|
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Слухання розповіді про автомобіль Жучок (с.45 завдання 4). Малюнки із зображенням правил на дорозі, вибір із зображенням гарних пасажирів. Виготовлення світлофора. Знаходження на малюнку захованих предметів, зафарбовування їх, рахування їх кількості. Гра «Допоможи вантажівці довезти будівельні матеріали, дотримуючись правил дорожнього руху». |
Розпізнавати ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснювати, що робити в цих ситуаціях; обирати свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим ризиком; дотримуватися правил безпечної поведінки в різних ситуаціях; слухати розповідь; виготовляти світлофор із паперу чи пластиліну; виконувати вправу на знаходження зайвого на малюнку; грати у сюжетну гру. |
|
|
|||||||
154 |
|
Який транспорт найкращий? Букви Й й. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Зображення різних видів транспорту. Гра «Який транспорт де і як рухається» (за карками-малюнками).
|
Розпізнавати, називати, друкувати, наводити букву «Й»; виконувати вправи на розпізнавання, називання інших букв; малювати транспорт; грати в гру «Який транспорт де і як рухається?» |
|
|
|||||||
155 |
Тиждень 23. Світ професій. |
Ким працюють мої батьки? Робота за малюнком «Світ професій» (с.47). Вправа за зображеннями професій «Назви професію та розкажи, що роблять представники цієї професії». |
ПРО: Вплив людини на довкілля. Охорона природи. СЗО: Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях. ГІО: Про що я мрію. Кола спілкування. МОВ: Інсценізація віршів. Жести, міміка. Інтонація. Пози, дії – несловесний складник висловлювання. Буква «Ж». МАО: Числа 1-10. Розв’язання повсякденних проблем математичного змісту. ТЕО: Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою «Орігамі». |
Називати професії своїх батьків; розповідати про свої зацікавлення, пояснювати, як їй подобається проводити дозвілля; ініціювати спільну справу чи гру, розвагу. |
|
|
||||||
156 157 |
|
Люди яких професій тобі допомагають? Слухання розповіді (с. 48 завдання 1). Букви Ж ж. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв. Вправа за малюнками «Які професії людей мені допомагають?». Гра «Лабіринт». Складання сердечка із паперу з допомогою педагога.
|
Використовувати голос та мову тіла ( міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок тощо; розрізняти, називати, позначати на письмі букву «ж»; моделювати ситуації/ грати рольові ігри; складати сердечка з паперу. |
|
|
|||||||
158 159 |
|
Яка професія моєї мрії? Слухання вірша Л.Відута «Я у мріях побувала…» та визначення, ким мріє стати дівчинка – персонаж вірша. Вправа «Ким хоче стати дитина» ( за завданням 3 с. 51). Вправа «Вибери професію та відповідний інструмент» (за прикладом завдання 5 с. 51).
|
Слухати вірш; відповідати на прості запитання за його змістом; виконувати вправи на визначення професій дітей; виконувати вправу на відповідність. |
|
||||||||
160 161 |
|
Яка професія найважливіша? Розмальовка про професії. Комікс «Які професії важливі» (с. 52 завдання 1). Мультфільм про професії.
|
Сприймати монологічне висловлення (казки, розповіді тощо); малювати або добирати ілюстрацію; розмальовувати; дивитися мультфільм про професії. |
|
|
|||||||
162 163 164 |
Тиждень 24. Підкорюємо час. |
Чим вимірюють час? Робота над малюнком «Підкорюємо час» (с. 53). Бесіда-розгляд моделей годинників. Букви Ч ч. Друкування, наведення букв. Ліплення з пластиліну букви. Вправи на розпізнавання, називання букв. |
ПРО: Спостереження за сезонними змінами у природі. СЗО: планування вихідного дня. ГІО: Пунктуальність. МОВ: Комікс, ілюстрація. Буква «Ч». МАО: Числа 1-10. Годинник. |
Називати пристрої, якими люди вимірюють час (годинник, календар); пробувати визначати час за годинником; знайомитися з календарем; розв’язувати повсякденні проблеми математичного змісту; вирізняти інформацію про природу; виконувати вправи на розпізнавання, називання, друкування букв. |
|
|
||||||
165 166 |
|
Навіщо нам потрібно бути пунктуальним? Інсценізація життєвих ситуацій (завдання 2 с. 56). Комікс «Чому треба стежити за часом» (с. 57 завдання 3). |
Показувати за ілюстраціями , навіщо людині знати точний час, бути пунктуальним у школі та удома; встановлювати дружні стосунки з дітьми; дивитися мультфільми про дружні стосунки; брати участь у інсценізації. |
|
|
|||||||
167 168 |
|
Як керувати часом? Складання пазла «Режим дня». Розмальовка «Годинник». Слухання розповіді про Іванка, що спізнився на тренування ( завдання 4 с. 59). |
Складати пазл; розмальовувати; слухати розповідь; відповідати на прості запитання; за картинками складає режим дня для себе. |
|
|
|||||||
169 |
Тиждень 25. Весняна мозаїка. |
Чи завжди приходить весна за календарем? Розгляд малюнка «Весняна мозаїка» (с. 60) та визначення ознак весни. Гра «Що переплутав художник?». Перегляд відео про весну. |
ПРО: Весна та її ознаки. Особливості життя рослин і тварин навесні. ГІО: Родинні свята і традиції. МОВ: Заклички. Буква «ч», «ц». МАО: Числа 1-10. ТЕО; Використання у роботі соленого тіста. Виготовлення жайворонка. |
Вчитися спостерігати за сезонними змінами у природі; розглядати малюнок; відповідати/ показувати на запитання педагога; виконувати вправу на уважність та спостережливість; дивитися відео про весну. |
|
|
||||||
170 171 |
|
Як приходить весна? Вивчення напам’ять заклички про весну. Бесіда за малюнками із зображенням весни. Знаходження на малюнку захованих предметів і розмальовування їх. |
Встановлювати дружні стосунки з дітьми; вчити напам’ять закличку про весну; знаходити на малюнку захованих предметів і розмальовувати їх. |
|
|
|||||||
172 173 |
|
Які квіти розквітають першими? Слухання розповіді «Як прийшла весна до лісу і хто її зустрів» (с. 64 завдання 1). Букви Ц ц. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв, з’єднання пар букв – великої і маленької. Зображення первоцвітів. Вправа з математики «Назви «сусідів» числа…». Комікс про те, чому не можна зривати первоцвіти (с.66 завдання 7). Розфарбовування зображення первоцвіта. |
Приєднуватися до дитячих груп для навчання та гри; вказувати на правила поведінки в довкіллі; називати за зображеннями і підказками педагога назви первоцвітів ; називати сусідів чисел в межах 10; слухати розповідь; виконувати вправи на називання, розпізнавання букв, друвати/ писати букви. |
|
|
|||||||
174 175 |
|
Чим заклопотані птахи навесні? Називання пташок за їх зображенням. Гра «Танграм» (викладання пташок за поданим зразком). Вправа на встановлення послідовності (завдання 4 с. 63). Відео про лелек. |
Конструювати з «Танграму»; називати пташок за їх зображенням, коротким описом; виконувати вправи на встановлення послідовності; ліпити з солоного тіста жайворонка. |
|
|
|||||||
176 |
Тиждень 26. Велик день. |
Чому Великдень – особливе свято? Робота над ілюстрацією «Великдень» (с.67). Відео про Великдень.
|
ПРО: Використання природних і штучних матеріалів у побуті. СЗО: Народні традиції, родинні свята і здоров’я. ГІО: Родинні свята. МОВ: Малі фольклорні твори: ігрова лічилка. Буква «ш». МАО: Числа 1-10. Вимірювання маси за допомогою підручних засобів та вимірювальних приладів. ТЕО: Технологічна послідовність у виготовленні за зразком. Виготовлення крашанки. МИО: Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва. |
Долучатися до підтримання родинних і шкільних традицій, брати участь у громадських урочистостях тощо; залучати інших дітей / людей до співпраці; дивитися відео; відповідати на прості запитання. |
|
|
||||||
177 178 |
|
Про що розповідає писанка? Крашанка, крапанка, дряпанка, писанка. Дослідження з допомогою дорослих, яке яйце варене, а яке – сире; якого кольору будуть крашанки, створені за допомогою природних барвників (завдання 4-5 с.69). Малювання крашанки, писанки. |
Створювати виріб за зразком (шаблоном) самостійно чи із допомогою дорослих; демонструвати результати власної діяльності; виконувати дослідження. |
|
|
|||||||
179 180 |
|
Що покладемо у великодній кошик? Комікс. Гра з математики «Порахуй, запиши число». Букви Ш ш. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Малювання великоднього кошика. Гра «Що покладемо до Великоднього кошика?». |
Відповідати на прості запитання за змістом коміксу; розпізнавати, називати, друкувати букви; малювати великодній кошик ; грати у гру «Що покладемо до Великоднього кошика?». |
|
|
|||||||
181 182 |
|
Як святкують Великдень у світі? Мультфільм про Великдень. Букви Щ щ. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання та називання букв. |
Розпізнавати, називати, друкувати букви; дивитися мультфільм; у «Щоденнику вражень» малювати про Великдень свої враження. |
|
||||||||
183 184 185 |
Тиждень 27. Навіщо їсти? |
Навіщо ми їмо? Вправа «Які продукти зображенні на малюнку с.74?». Букви Ї ї. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Викладання букв із геометричних фігур тощо. Слухання розповіді «Для чого потрібна їжа». Гра на розпізнавання «Який продукт зайвий?». Знаходження та розфарбовування захованих предметів на малюнку. |
ПРО: Людина. Взаємозв’язок людини і природи. СЗО: Харчування і здоров’я. продукти харчування (корисні, некорисні, шкідливі). ГІО: Працюємо у групі (у парі). Ми – одна команда. Правила взаємодії. МОВ: Буква «ю». МАО: числа 1-10. ІФО: Використання готових малюнків для отримання інформації. ТЕО: Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу. |
Розпізнавати, називати, друкувати букви; викладати букви з геометричних фігур; слухати розповідь; вибирати відповідь –картинку на запитання педагога; визначати «зайві» продукти; виконувати вправи на уважність; розфарбовувати. |
|
|
||||||
186 187 |
|
Яка їжа корисна для мого організму? Відео про корисну та шкідливу їжу. Визначення корисної і шкідливої їжі за малюнками. Дослід із солодким газованим напоєм (завдання 2 с. 76). Створення міні-книги «Корисні та шкідливі продукти» із заготовок-малюнків. |
Виконувати дослідження; визначати корисну і шкідливу їжу за малюнками; створювати міні-книгу «Корисні та шкідливі продукти» із заготовок-малюнків. |
|
|
|||||||
188 189 |
|
Як поводитися за столом під час споживання їжі? Мультфільм про культуру поведінки за столом. Комікс «Хто з героїв знає правила етикету?» (с.78 завдання 1). Вправа з математики «Порахуй гостей за столом» за сюжетними малюнками. Букви Ю ю. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Гра з однокласниками «За столом». |
Знайомитися з початковими навичками сервірування столу, спираючись на запитання дорослого; сервірувати стіл; рахувати предмети; позначати названу цифру відповідним графічним зображенням; дивитися мультфільм про культуру поведінки за столом; роздивлятися комікс; розпізнавати, називати, позначати букви; грати з однокласниками у гру «За столом». |
|
|
|||||||
190
|
Тиждень 28. Світ рослин. |
Чому людина не може жити без рослин? Робота над малюнком «Світ рослин» (с. 80). Відео про рослини. Вправа на визначення «З чого виготовили?» (с.81 завдання 1).
|
ПРО: Різноманітність рослин. Будова рослин: корінь, квітка, стебло, листки, плоди). Умови вирощування рослин. Охорона рослин. СЗО: Кроки до виконання завдань (навчальних, ігрових, дослідницьких). МОВ: Буква «Ф». Буква «є». МАО: Числа 1-10. Розв’язання повсякденних проблем математичного змісту. ТЕО: Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. МИО: Малювання графічними матеріалами, фарбами. |
Розпізнавати, називати, показувати, друкувати букви; досліджувати, яка будова рослин за малюнками; дивитися відео. |
|
|
||||||
191 192 |
|
Що потрібно рослинам для життя? Комікс «Що шкодить рослинам?» (с.82 завдання 1). Букви Ф ф. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Дослід «Вирощування цибулинки». |
Розпізнавати, називати, показувати, друкувати букви; проводити дослід про вирощування цибулинки; роздивлятися комікс, вибирати відповідь на запитання педагога. |
|
||||||||
193 194 |
|
Що спільного між усіма рослинами? Дослідження «З яких частин складається рослина». Слухання розповіді про суперечку (с.85 завдання 4). Вправа на знаходження «зайвої» рослини в кожному ряді. Розфарбовування рослини. |
Визначати спільні ознаки рослин (будову); слухати розповідь про суперечку з опорою на ілюстрацію підручника; знаходити «зайву» рослину за малюнками; розфарбовувати рослинку. |
|
|
|||||||
195 196 |
|
Як берегти рослини? Букви Є є. Друкування, наведення букв. Вправи на розпізнавання, називання букв. Визначення за малюнками: хто з дітей дбайливо ставиться до природи?». Презентація про бережне ставлення до рослин. Гра «Лабіринт». Відшукування на малюнку захованих предметів та розмальовування їх. |
Розпізнавати, називати, показувати, наводити, друкувати букви; аналізувати малюнків за запитанням «Хто з дітей дбає (береже) природу?»; переглядати презентації; грати у «Лабіринт»; виконувати вправу на уважність та спостережливість. |
|
|
|||||||
197 198 199 |
Тиждень 29. Світ тварин. |
Які бувають тварини? Робота над малюнком (с.87) та визначення чим тварини відрізняються від рослин. Вправа на об’єднання тварин у групи: птахи, звірі, риби, комахи, павуки. Букви ДЖ. Вправи на розпізнавання. Називання букв. Вивчення віршика «Песик джмелика зустрів» (с.89 завдання 3). Дослідження комахи ( за допомогою лупи). Складання з цеглинок «Лего» тваринки. Викладання павучка із лічильних паличок. |
ПРО: Тварини дикі і свійські. Спостереження за тваринами (комахами, павуками, рибами, жабами, птахами, звірами). СЗО: Ситуації, коли інші люди потребують допомоги. Чи важливо бути добрим? ГІО: Хто мені друг/ подруга, а хто приятель/ка? Приклади щирості, розуміння та підтримки у сосунках. ІФО: Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою. МОВ: Комікс, ілюстрація. Звуки [дж], [дз], [дж'], [дз']. МАО: Числа 1-10. Конструювання знайомих площинних та об’ємних геометричних фігур із підручного матеріалу. ТЕО Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою «Орігамі».: |
Знайомитися (за малюнками, відео) із тваринами України та рідного краю; впізнавати деяких тварин рідного краю за їх описом та зображенням; знати та називати тварин; розпізнавати за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів; знаходити схожі та відмінні властивості об’єктів; групувати об’єкти, давати назву групі; конструювати знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу 9пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо); вивчати віршика напам’ять; розпізнавати, називати, відшукувати. Друкувати букви. |
|
|
||||||
200 201 |
|
Як живуть свійські і дикі тварини? Вправа на поділ тварин на групи: свійські та дикі. Букви Д З. Вправи на розпізнавання, називання букв. Виготовлення тваринки з паперу. Відео про диких та свійських тварин. |
Порівнювати свійських та диких тварин; вказувати за малюнками, які можуть бути небезпеки в довкіллі; групувати картки із зображенням тварин, давати назву групі; виготовляти із паперу тваринки; дивитися відео про диких та свійських тварин. |
|
|
|||||||
202 203 |
|
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? Комікс «Яка домівка для їжачка виявилася найкращою» (с.94). Гра «Заповни пропуски» (завдання 3 с.93). Гра «Знайди маму та дитину кожної тварини» (за малюнками).
|
Роздивляється комікс, слухаючи розповідь учителя; визначати маму і дитинча тваринок за малюнками; повторювати назви тварин за дорослим. |
|
|
|||||||
204 205 206 |
Тиждень 30. Веселка. |
Як з’являється веселка? Відео про веселку. Робота над малюнком «Веселка» (с. 94). Дослід: створи райдугу власноруч ( завдання 2 с. 95).
|
ПРО: Веселка як об’єкт неживої природи. СЗО: Емоції (позитивні, негативні). ІФО: Правила поведінки у класі. МОВ: Вибір свого настрою, називання його. Букви. МАО: Числа 1-10. ТЕО: Виготовлення виробів з паперу чи картону. Презентація власної діяльності. МИО: Порівняння природних форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням. |
Малювати або добирати ілюстрації до художнього тексту (казки, вірша); створювати аплікації, ліпити (наприклад, персонажів казок); вибирає смайл своєї емоції; дивиться відео про веселку; виконує дослідження про веселку. |
|
|
||||||
207 208 |
|
Які кольори має веселка? Дослідження: які кольори має веселка. Пазл «Веселка». Вивчення речення-підказки про кольори веселки. Створення кольорового місточка-веселки з кольорового паперу. Слухання віршика «Веселкова лічилка» Л. Вознюк (с.97). Вправи з математики «Порахуй кольори у веселці, назви перший, четвертий…». |
Досліджувати, які кольори має веселка; складати пазл; вчити речення-підказку про веселку; створювати містечок-веселку з кольорового паперу; рахувати предмети. |
|
|
|||||||
209 210 |
|
Що спільного між словами «веселка» і «весело»? Відео про «веселку» і слово «весело». Вправи з математики «Складання прикладів на додавання та віднімання в межах 10 за малюнками (на прикладі завдання (3 с. 98). Визначення за коміксом (с.99) чому радіє веселка. |
Дивитися відео про веселку; складати приклади на додавання і віднімання в межах 5 з опорою на предметні малюнки; відповідати за змістом коміксу на прості зхапитання. |
|
|
|||||||
211 212 213 |
Тиждень 31. Моя родина. |
Хто є в моїй родині? Представлення своєї родини за допомогою фото. Слухання вірша про родину (с.101 завдання 1). Вправа з математики: порахуй скільки осіб у твоїй родині. |
ГІО: Моя родина. Скільки у нас у родині. Право дитини на життя в родині, любов та піклування. Обов’язки батьків щодо дітей. Обов’язки дітей у сім’ї. СЗО: Повага до себе та інших людей. МОВ: Букви. МАО: Числа 1-10. Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. ТЕО: Створення та оздоблення простих виробів із допомогою дорослих чи самостійно за зразком та власним задумом. |
Пояснювати (за малюнками) значення батьків для дитини, які почуття пов’язують її з батьками; називає членів своєї родини; слухати вірш про родину, відповідати на запитання за його змістом; рахувати кількість членів родини. |
|
|
||||||
214 215 |
|
У чому сила родини? Мультфільм про родину. Вправа «Вибери речення про щасливу родину» (за завданням 3 с.102). Комікс про маленьких мурашок та великого зайчика ( с.103). |
Дивитися мультфільм про щасливу родину; слухати за ілюстраціями підручника розповідь про Левка, про обов’язки членів родини; роздивлятися комікс. Відповідати на запитання. |
|
|
|||||||
216 217 |
|
Які я маю обов’язки у своїй родині? Слухання розповіді про Левка (завдання 1 с. 104). Розповідь за ілюстраціями, які обов’язки можуть виконувати діти в родині (с.105 завдання 2). Розповідь «Як я допомагаю своїм рідним». Вправа на встановлення закономірності (завдання 4 с.105).
|
Дивитися мультфільм про родину; слухати за ілюстраціями підручника розповідь про Левка, про обов’язки членів родини; роздивлятися комікс. Відповідати на запитання. Виконувати вправу на встановлення закономірності. |
|
||||||||
218 219
|
Тиждень 32. Ми – українці./Ми – європей ці. |
Українці – хто ми? Робота над малюнком с.106-107. Слухання розповіді «Кого називають українцями» (с.108 завдання 1). |
ПРО: Україна – моя країна. ГІО: Україна – європейська держава. СЗО: Повага до себе та інших людей. МОВ: Букви, склади. МАО: Числа 1-10. ІФО: Спілкування (однокласники, учитель, батьки). |
Розпізнавати державні символи України; називати країну, у якій живе (повторювати за педагогом); працювати за малюнком; дивитися відео про Україну; вивчати вірш напам’ять про Україну; складати пазл. |
|
|
||||||
220 221
|
|
Мандрівка Україною. Відео про туристичні місця України. Вивчення віршика про Україну. Пазл «Карта України». |
Розпізнавати державні символи України; називати країну, у якій живе (повторювати за педагогом); працювати за малюнком; дивитися відео про Україну; вивчати вірш напам’ять про Україну; складати пазл. |
|
|
|||||||
222 223
|
|
Що закодовано в українській вишиванці? Слухання розповіді про символи українських вишиванок (завдання 1 с. 110). Дослідження своєї вишиванки. Комікс (с.111). Вправа «Домалюй візерунки на вишиванці». |
Досліджувати візерунки на вишиванках; слухати розповідь про символи українських вишиванок; домальовувати візерунки на вишиванці. |
|
|
|||||||
224 |
|
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Слухання листа Соломії (с.112 завдання 1). Виготовлення ляльки-мотанки (с.113 завдання 5). |
Дивитися мультфільм про Україну; співати пісню про Україну; виготовляти ляльку-мотанку за зразком. |
|
|
|||||||
225 |
Тиждень 33. Літня мозаїка. |
За що я люблю літо? Робота за малюнком «Літо». Ознаки літа.
|
ПРО: Літо та його ознаки. ГІО: Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую. СЗО: Безпечні місця для гри та розваг. Ознаки підозрілих предметів, забутих речей, вибухових пристроїв. МОВ: Букви, склади. МАО: Числа 1-10. ТЕО: Робота з пластиліном чи солоним тістом, тканиною, нитками для виготовлення аплікації. Виготовлення літньої мозаїки. |
Спостерігати за сезонними змінами у природі; вибирати та називати за малюнками пори року; малювати. |
|
|
||||||
226 227 |
|
Як упізнати літо? Слухання вірша Є. Гуменка «Літо в гості завітало». Ознаки літа. Розмальовка «Літо».
|
Називати ознаки літа у живій і неживій природі; слухати вірш; розмальовувати. |
|
|
|||||||
228 229 |
|
Як змінюється природа влітку? Як птахи піклуються про своїх дитинчат. Відео. Називання рослин рідного краю за зображеннями. Створення літньої мозаїки із пластиліну та бісеру. |
Дивитися відео; визначати , як птахи піклуються про своїх дитинчат; називати рослини рідного краю; створювати літню мозаїку із пластиліну та бісеру. |
|
|
|||||||
230 231 |
|
Як провести літні канікули безпечно? Робота за сюжетними малюнками (с.118 завдання 1). Дослідження: надання допомоги товаришеві, якщо той поріже палець. Моделювання своїх дій. Комікс «чи варто слухати дорослих» (с.119 завдання 3). Розмальовка. |
Розрізняти підозрілі предмети (забуті речі, зброя…); показувати до кого можна звернутися по допомогу; показуватиме, яку просту першу допомогу можна надати; |
|
|
|||||||
|
Тиждень 34. Плануємо екскурсію. |
Як планувати екскурсію? Робота за малюнком (с.120-121). Відео про правила поведінки на природі. Лабіринт «Куди вирушає група дітей». Вправа на визначення «Яке взуття ти обереш для походу в ліс у суху погоду, а яке – після дощу?» (за малюнками). Гра «Вибери необхідні речі під час екскурсії». |
ПРО: Екскурсія. Зоопарк. ГІО: Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую. СЗО: Безпечні місця для гри та розваг. Ознаки підозрілих предметів, забутих речей, вибухових пристроїв. Правила поведінки у автобусі, аввтомобілі. МОВ: Букви, склади. МАО: Числа 1-10. ТЕО: Виготовлення з паперу мешканця зоопарку. |
Відповідати на прості запитання за сюжетом малюнка; дивитися відео за темою уроку; виконувати різні вправи на розвиток уважності, спостережливості; грати в ігри; роздивлятися комікс; визначати заборонені знаки; розфарбовувати малюнки; створювати з паперу одного з мешканців зоопарку. |
|
|
||||||
235 236 |
|
Як поводитися під час екскурсії? Комікс «Хто розумніший?» (с.124). Заборонені знаки. Слухання діалогу про школярів у музеї (с.125 завдання 3).
|
|
|
||||||||
237 |
|
Їхати автобусом. Розфарбовування автобуса. |
|
|
||||||||
238 |
|
У зоопарку. Перегляд відео про зоопарк. Створення з паперу одного з мешканців зоопарку. |
|
|
||||||||
239 |
|
Віртуальна екскурсія.
|
|
|
||||||||
240 |
|
Давай разом пригадаємо, що ми вивчали на уроках Я досліджую світ.
|
|
|
||||||||