Тема « Весняні турботи тварин ».
Мета: розширити уявлення учнів про зимуючих і перелітних птахів, поглибити знання про різноманітність пташиного царства, розкрити сутність весняних турбот птахів, продемонструвати різноманітність пташиних гнізд , умінь пристосуватися до умов життя і розмноження.
Обладнання: підручник « Я досліджую світ 1 клас » І.А. Андрусенко, Н.В.Котелянець, О.В. Агєєва ( ст. 70 – 71 ), картки надруковані на паперових носіях, представляють собою смужки з зображенням послідовності весняного циклу у житті птахів, які складено поступово у «гармошку» ( загальною кількістю 5 примірники по 3 зображення на кожному) і смужки з зображенням циклів весняних турбот птахів ( у кількості 8 примірників по 2 зображення на кожному) .
Галузі використання: мовно - літературна, природнича, технологічна.
Очікувані результати:
Види роботи:
1. Пояснення нового матеріалу. Розповідь учителя супроводжується демонстрацією карток з послідовним їх відкриттям ( додатки 28 - 32 ).
2. Робота у групах. Віднови процес весняних турбот птахів. Смужка розрізається на окремі елементи. Учні відновлюють весняний цикл шляхом наклеювання малюнків на смужку ( додатки 33 - 40 ).
3. Індивідуальна робота. На смужці весняного циклу птахів є вільні клітинки. Учні домальовують один з етапів весняного циклу життя птахів, якого не вистачає або доклеюють не достаючий елемент ( додатки 33 – 40 ).
4. Колективна робота. Склади речення про весняні турботи птахів ( додатки 28 – 32 ) .
Додаток 28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 29
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 31
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 32
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 33
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 34
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 35
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 36
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 37
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 38
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 39
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 40
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 55
1