Play портфоліо студентки

Про матеріал
Play портфоліо студентки. Виконується протягом навчального курсу. В портфоліо відкладені головні теми курсу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діяльнісний підхід у початковій школіPLAY портфоліо. Студентки ДДПУ Голуб’євої Яніни

Номер слайду 2

Креативний бейдж. Можливість креативно представити себе, та ментально включитися в процес.

Номер слайду 3

Парковка правил. Це набір правил, які потрібно формувати з учнями, колегами. Дає можливість доповнювати чи змінювати правила. А найголовніше забезпечує виконання встановлених правил, так як встановлювалися власноруч.

Номер слайду 4

Діяльнісний підхід. Діяльнісний підхід в освіті - спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію. Ідея діяльнісного підходу пов’язана з діяльністю, як засобом становлення і розвитку суб’єктності. Тобто, у процесі і результаті використання форм, прийомів і методів освітнього процесу народжується не робот, навчений і запрограмований на чітке виконання певних видів дій і операцій, а особистість, яка обирає, оцінює, програмує і конструює різні види діяльності, що задовольняють потреби в саморозвитку й самореалізації.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Агентність дитини. Це коли учні в школі сприймаються активними суб'єктами дії (не пасивними об'єктами сприйняття інформації), які усвідомлюють значимість своєї участі та готові брати на себе відповідальність за зміну ситуації на краще.

Номер слайду 8

Розкодування слів. QR-код — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання в навчанні як кодування слів або речень. Гра «Асоціація» розвиває уяву і творчість дитини, навички вирішення проблем та розвиває мовні навички. 

Номер слайду 9

Jamboard. Це цифрова дошка G Suite, яка пропонує багатий досвід спільної роботи для команд та аудиторій. Спостерігайте за тим, як ваша творчість розгортається: ви можете створити, редагувати його зі свого пристрою та ділитися ним з іншими. Всі можуть співпрацювати на дошці в будь-який час і в будь-якому місці. Для підприємств та шкіл, які використовують апаратне забезпечення Jamboard.

Номер слайду 10

Вправа «Ресурсність»Вправа «Ресурсність» -це зона стійкості, яка зображується як певне поле, коридор – це наш стан, коли ми почуваємося спокійно, впевнено й ресурсно. У такому стані людина може продуктивно працювати, ухвалювати виважені рішення, бути задоволеною собою й життям”, тому дуже важливо викликати в людини саме таку емоцію, яка дасть їй позитивний ресурс.

Номер слайду 11

Smart зарядка. Вправи виконуються в парах, або в колі. Це не тільки зарядка для м’язів. Це є гімнастика для мозку та очей. Більшість вправ цієї зарядки направлені на активізацію обох півкуль мозку.

Номер слайду 12

Mentimeter. Це онлайновий сервіс для створення та проведення миттєвих опитувань в аудиторії та під час вебінарів. В сервісі можна створювати опитування, проводити опитування. Створювати слайди та створити Quiz.

Номер слайду 13

Elevator Pitch. Дослівно це перекладається з англійської як «презентація у ліфті». Так називають коротку розповідь про себе та свій продукт (послугу, бізнес проект або ідею), яка дозволяє за дуже короткий час (від 20 до 120 секунд) зацікавити і надихнути інвестора, клієнта або партнера. Отже, презентація повинна займати стільки ж часу, скільки триває звичайна поїздка в ліфті у висотній офісній будівлі: від 30 секунд до 2 хвилин. В ідеалі — 60 секунд. Якщо автор здатен видати інформацію, яка цікава інвестору, можна зробити висновок, що він може ясно мислити і пра- вильно діяти. Формат «презентації у ліфті» добре показує зібраність і винахідливість початківця-бізнесмена. Ваша промова повинна звучати природно, без натяку на те, що Ви репетирували її тисячу разів (хоча саме це Ви й повинні були зробити). Головне, щоб Ваша Elevator Pitch була зрозумілою навіть Вашій бабусі.

Номер слайду 14

Відкрите запитання. Ефективний інструмент діалогу - відкриті питання. Відкрите питання — це питання, яке припускає розгорнуту відповідь. На нього неможливо відповісти просто "та або ні". Він має на увазі залучення знань, досвіду або емоцій людини. Він має бути побудований так, щоб було цікаво відповідати. Технологія відкритих питань - компонент коучинга, один з його головних механізмів, за допомогою якого можна аналізувати світогляд клієнта, ненав'язливо коригувати його рішення в правильному напрямі. Не рекомендується запитувати людину на абстрактну тему. Слід уникати завуальованих рад, докорів, звинувачень. 

Номер слайду 15

Сфери розвитку дитини.Інтелект. Воля. ЕмоціїФізичний розвиток. Духовний розвиток

Номер слайду 16

The LEGO Foundation Починаючи з 1 класу, діти разом вчаться будувати вежу, ставлячи цеглинки по черзі, розуміти, що треба не звинувачувати один одного, якщо башта впаде, а проаналізувати, чому це сталось і спробувати ще раз. Саме зробивши, «роботу над помилками» можна знайти правильне рішення. Не боятись робити помил ки – це теж завдання номер 1, адже не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Перед сучасною школою встали завдання не тільки забезпечити дитину знаннями, а ще сприяти тому, щоб дитина вміла їх використати в реальному житті. Кубики lego прекрасно справляються і з цим завданням.

Номер слайду 17

LEGO FOUNDATIONОсвітня подорож від The LEGO Foundation продовжується та набирає своєї швидкості. The LEGO Foundation вбачає свою місію цього навчального року в підтримці дошкільнят, адже дітям необхідний зв’язок з навчанням, одне з одним та педагогом щоб задовільнити потребу дітей у соціальній та навчальній взаємодії. Україна стала п’ятою державою у світі, яка приєдналася до Програми. Учасниками проекту «Сприяння освіті» в Україні є 125 таких закладів Харкова, Львова, Дніпра, Одеси і Києва. Серед учасників проекту є звичайні, комбіновані і спеціалізовані дитячі садки для дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату і затримкою психо-мовного розвитку. ЛЕГО використовується не тільки в грі, але й інтегрується в різні заняття з різних розділів програми.

Номер слайду 18

«Діяльнісна математика»Завдяки роботі з конструктором lego діти стають активними. Навіть сором’язливі діти хочуть презентувати свою роботу. Їм цікава думка однолітків, підвищується їх самооцінка. Якщо потрібно ілюструвати задачі – щоб процес рушив з місця. Замість предметів можна використати кубики lego – а це і є короткий запис задачі, а розв’язок підкажуть деталі конструктора. Дуже цікаво використовувати lego під час усного рахунку. Вивчення дробів буде набагато легшим, та цікавішим саме з lego. В роботі в групах lego допоможе швидко відповідати на запитання, а головне дає можливість бути почутим. The LEGO Foundation

Номер слайду 19

«Шість цеглинок не як сигнальні картки»Робота з конструктором «Шість цеглинок» LEGOдозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. За допомогою гри та творчості відбувається знайомство з навколишнім світом.«Шість цеглинок» LEGO, завдяки якому, діти навчаються через гру, у них формуються вміння генерувати нові ідеї, проявляти ініціативу, критично мислити та оперувати інформацією. Завдяки використанню конструктора «Шість цеглинок» LEGO на уроках, діти стають активними учасниками освітньго процесу, усвідомленими стають знання учнів, більш надійними навички. Формуються не тільки компетентності учнів, що вкрай необхідні для навчання в школі протягом життя, а й відбувається становлення педагога нової школи, змінюється роль педагога-виконавця на педагога-дизайнера.

Номер слайду 20

Правила легкого старту. Правила легкого старту – це коли складність пропонованого завдання має відповідати рівню впевненості дитини у своїх силах, адже це створює ситуацію успіху. А вірячи в успіх, дитина відчуває впевненість у своїх силах і готова крок за кроком виконувати все складніші і складніші завдання. У разі, якщо завдання заскладне, дитина втратить віру в себе і бажання просуватися далі; якщо ж занадто легке, їй буде не цікаво, і як результат, вона не зможе досягти стану «потоку».

Номер слайду 21

“Гра по-новому, навчання по-іншому”Кожен ранок починати з привітання (казати один одному приємні слова, жестикулювати, обійматися). Знайти навколо 5 цікавих предметів. Запропонувати дітям придумати, як вони і де можуть їх використати (намалювати, порахувати). Взяти стільки цеглинок Lego, скільки дівчаток або хлопчиків в класі. Скласти з них фігуру ( квадрат, прямокутник) попрацювати над вирахуванням площі, або периметру. Створити з цеглинок Lego власну 3 D фігуру, та розповісти про неї (придумати історію).

Номер слайду 22

«Стан потоку». Це психологічний стан, що характеризується почуттям повного занурення в діяльність і максимальною концентрацією уваги, завдяки чому процес приносить задоволення й радість. Можливо, ви помічали щось подібне, коли час летить, а ви й ваша команда повністю захоплені робочим процесом. Проте теорія припускає, що потік — це не те, що відбувається з вами спонтанно. Ви можете активно працювати над створенням ідеального середовища з метою досягнення стану потоку. Стан потоку виникає тоді, коли людина робить те, що їй подобається, та має чіткий баланс між власними вміннями та складністю завдання. Для цього стану характерні глибока концентрація, почуття легкості, радості і впевненості у собі..

Номер слайду 23

Теми проєктної діяльностіЗдорове харчування ( Чи є наше харчування корисним?). Секрети тварин (Яку користь приносять тварини людині?). Жителі підземелля (Що ховається під будинком?)Сміття – друге життя (Чи можемо ми уникнути забрудненню навколишнього середовища?). Моя улюблена іграшка (Які іграшки є корисними?). Таємниче життя предків (Чого нас навчили наші предки?). Червона книга України (Як ми можемо врятувати природу України?).

Номер слайду 24

Візуалізувати враження.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кучер Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яцкевич Поліна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
2472
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку