«Щедрик» у виконанні військового оркестру Вінницького гарнізону ВПС України
Номер слайду 3
Мета та завдання уроку: узагальнити та систематизувати знання з теми «Площі плоских фігур»;удосконалити вміння розв’язувати задачі прикладного характеру;розглянути різні аспекти використання набутих знань під час вивчення теми;розвивати кругозір, просторову уяву, вміння аналізувати умову задачі.
Номер слайду 4
Інтерактивна вправана платформі Learning. Apps. Виконати вправу самостійно можна за посиланням:https://learningapps.org/watch?v=pjyu1gsuk21
Номер слайду 5
Виконаємо усно
Номер слайду 6
У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см×30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Який масштаб має креслення?1
Номер слайду 7
У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см×30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Який масштаб має креслення?1 Масштаб креслення 1:3
Номер слайду 8
У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см. Х30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Яка площа тієї частини фанери, щопотрібно відрізати?23 Яку площу необхідно заклеїти
Номер слайду 9
1. Неважко здогадатися, що фігура, яку необхідно відрізати складається з восьми рівних трикутників зі стороною 15 см та висотою, проведеною до цієї сторони – 6 см. Знайдемо площу одного такого трикутника:𝑺∆ =𝟏𝟐 15∙𝟔=45(см²)𝟖𝑺∆ =360(см²) 2. Фігура, яку потрібно заклеїти має форму круга, r = 4,5 см. S=3,14∙𝟒,𝟓²≈63,585 см²
Номер слайду 10
ВПРАВА ДЛЯ ОЧЕЙ
Номер слайду 11
У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см. Х30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Яку площу зірки (з двох боків) слід покрити фарбою?4 Чи вистачить дітям одного балончика фарби для того, щоб пофарбувати зірку в золотистий колір, якщо один балончик фарби розрахований на 0,1 м²?5
Номер слайду 12
Обчислимо спочатку. Яку площу слід зафарбувати з одного боку. S=900-360-63,585≈476, 415см²З обох сторін:2 S=952,83 см² Перетворимо величини0,1 м²=1000см²1000см²>952,83 см²Відповідь: вистачить
Номер слайду 13
1. Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 3см та 5см. А) 8см2; Б) 16 см2; В) 15 см2; Г)225 см2.2. Знайдіть площу паралелограма зі стороною 5см та проведеною до неї висотою 4см. А) 18 см2; Б) 9 см2; В) 10 см2; Г) 20 см2.3. Сторона правильного трикутника дорівнює 4см. Знайдіть його площу. А) 163 см2; Б) 43см2; В) 15 см2; Г) 20 см2.4. Знайти радіус кола, описаного навколо трикутника зі сторонами 15см, 24см. і 15см. А) 8см2; Б) 16 см2; В) 15 см2; Г)12,5 см2. Закріпимо наші знання
Номер слайду 14
Руханка: «Вектор»Головою: квадрат. Бедрами: трапецію Очима: коло. Лівою ногою: паралелограм. Правою ногою: трикутник. Правим плечем: ромб. Лівим плечем: прямокутник. Під музику намалювати в повітрі геометричні фігури різними частинами тіла
Номер слайду 15
Відповіді до тесту
Номер слайду 16
Самооцінювання. Напишіть в коментарях свій рівень розуміння теми уроку:)) – я все зрозумів, можу працювати самостійно;:) – більшість інформації під час уроку була зрозуміла, спробую працювати самостійно;:( - інформація була здебільшого зрозуміла, потребую допомоги при виконанні окремих завдань;:(( - зрозумів окремі фрагменти уроку, потребую допомоги та підтримки при виконанні усіх завдань.
Номер слайду 17
Домашнє завдання1 Виконати №5.31 (підручник О. С. Істера) (4б)2 Виконати тест за посиланням (6б) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5501667 Або кодом доступу 55016673 Придумати свою задачу з життя на знаходження площі плоскої фігури. Домашнє завдання та презентацію до цього уроку можна переглянути в Google classrom