Площі плоских фігур .Розв'язування задач

Про матеріал
Матеріал стане в нагоді вчителям для закріплення знань учнів з теми "Площі плоских фігур", а також для підготовки до ЗНО з математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«Щедрик» у виконанні військового оркестру Вінницького гарнізону ВПС України

Номер слайду 3

Мета та завдання уроку: узагальнити та систематизувати знання з теми «Площі плоских фігур»;удосконалити вміння розв’язувати задачі прикладного характеру;розглянути різні аспекти використання набутих знань під час вивчення теми;розвивати кругозір, просторову уяву, вміння аналізувати умову задачі.

Номер слайду 4

Інтерактивна вправана платформі Learning. Apps. Виконати вправу самостійно можна за посиланням:https://learningapps.org/watch?v=pjyu1gsuk21

Номер слайду 5

Виконаємо усно

Номер слайду 6

У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см×30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Який масштаб має креслення?1

Номер слайду 7

У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см×30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Який масштаб має креслення?1 Масштаб креслення 1:3

Номер слайду 8

У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см. Х30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Яка площа тієї частини фанери, щопотрібно відрізати?23 Яку площу необхідно заклеїти

Номер слайду 9

1. Неважко здогадатися, що фігура, яку необхідно відрізати складається з восьми рівних трикутників зі стороною 15 см та висотою, проведеною до цієї сторони – 6 см. Знайдемо площу одного такого трикутника:𝑺∆ =𝟏𝟐 15∙𝟔=45(см²)𝟖𝑺∆ =360(см²) 2. Фігура, яку потрібно заклеїти має форму круга, r = 4,5 см. S=3,14∙𝟒,𝟓²≈63,585 см² 

Номер слайду 10

ВПРАВА ДЛЯ ОЧЕЙ

Номер слайду 11

У Вінниці проходив фестиваль Різдвяної зірки. Учні однієї зі шкіл для виготовлення зірки з листа фанери розміром 30 см. Х30 см намалювали креслення (див. малюнок). У середині зірки має бути вклеєний круглий образ Новонародженого Ісуса Христа. Дайте відповіді на питання: Яку площу зірки (з двох боків) слід покрити фарбою?4 Чи вистачить дітям одного балончика фарби для того, щоб пофарбувати зірку в золотистий колір, якщо один балончик фарби розрахований на 0,1 м²?5

Номер слайду 12

Обчислимо спочатку. Яку площу слід зафарбувати з одного боку. S=900-360-63,585≈476, 415см²З обох сторін:2 S=952,83 см² Перетворимо величини0,1 м²=1000см²1000см²>952,83 см²Відповідь: вистачить 

Номер слайду 13

1. Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 3см та 5см. А) 8см2; Б) 16 см2; В) 15 см2; Г)225 см2.2. Знайдіть площу паралелограма зі стороною 5см та проведеною до неї висотою 4см. А) 18 см2; Б) 9 см2; В) 10 см2; Г) 20 см2.3. Сторона правильного трикутника дорівнює 4см. Знайдіть його площу. А) 163 см2; Б) 43см2; В) 15 см2; Г) 20 см2.4. Знайти радіус кола, описаного навколо трикутника зі сторонами 15см, 24см. і 15см. А) 8см2; Б) 16 см2; В) 15 см2; Г)12,5 см2. Закріпимо наші знання

Номер слайду 14

Руханка: «Вектор»Головою: квадрат. Бедрами: трапецію Очима: коло. Лівою ногою: паралелограм. Правою ногою: трикутник. Правим плечем: ромб. Лівим плечем: прямокутник. Під музику намалювати в повітрі геометричні фігури різними частинами тіла

Номер слайду 15

Відповіді до тесту

Номер слайду 16

Самооцінювання. Напишіть в коментарях свій рівень розуміння теми уроку:)) – я все зрозумів, можу працювати самостійно;:) – більшість інформації під час уроку була зрозуміла, спробую працювати самостійно;:( - інформація була здебільшого зрозуміла, потребую допомоги при виконанні окремих завдань;:(( - зрозумів окремі фрагменти уроку, потребую допомоги та підтримки при виконанні усіх завдань.

Номер слайду 17

Домашнє завдання1 Виконати №5.31 (підручник О. С. Істера) (4б)2 Виконати тест за посиланням (6б) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5501667 Або кодом доступу 55016673 Придумати свою задачу з життя на знаходження площі плоскої фігури. Домашнє завдання та презентацію до цього уроку можна переглянути в Google classrom

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малиновська Марина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
974
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку