Площина. Пряма. Промінь.

Про матеріал
Тема. Площина. Пряма. Промінь. Мета: закріпити знання, здобуті на попередньому уроці, про власти¬вості прямої, площини і променя; розвивати просторову уяву учнів; пе¬ревірити засвоєння матеріалу з тем «Відрізок» та «Площина. Пряма. Промінь» під час виконання самостійної роботи.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Площина. Пряма. Промінь.

Мета: закріпити знання, здобуті на попередньому уроці, про власти­вості прямої, площини і променя; розвивати просторову уяву учнів; пе­ревірити засвоєння матеріалу з тем «Відрізок» та «Площина. Пряма. Промінь» під час виконання самостійної роботи.

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання та актуалізація опорних знань

Усні вправи

  1. Назвіть усі відрізки, прямі і промені, зображені на рис. 6
  2. Прочитайте число: а) 3 007 020; б) 5 213 000.
  3. числа 28; знайдіть чверть числа 28. Чому дорівнює потроєне число 28?
  4. Учитель. Я побудував на дошці відрізок AВ = 70 см, точка С — сере­дина відрізка АВ. Потім зтер точки А і В, залишивши т. С і частину відрізка. Як поновити рисунок?

II. Розв'язання вправ

№ 103, 104,105, 107, 108, додатково 110.

III. Самостійна робота

Відповідно до тексту тематичної контрольної роботи, самостійна ро­бота з цих тем може бути такою:

Варіант 1

  1. Накресліть відрізок АВ довжиною 5 см 2 мм. Позначте на ньому точку D. За­пишіть усі відрізки, що утворились на рисунку та виміряйте їх довжини.
  2. Назвіть усі відрізки, прямі та промені, зображені на рис. 7.
  3. Точка М належить відрізку КР, МК = 13 см, відрізок РМ на 18 см дов­ший за відрізок МК. Знайдіть довжину відрізка КР.

4*. На відрізку MN = 21 см позначили точки Р і К так, що МР = 15 см;       NK = 14 см. Чому дорівнює довжина відрізка РК?

Варіант 2

  1. Накресліть відрізок MN довжиною 6 см 5 мм. Позначте на ньому точ­ку D. Запишіть усі відрізки, що утворилися на рисунку і виміряйте їх довжини.
  2. Назвіть усі відрізки, прямі і промені, зображені нарис. 8.
  3. Точка А належить відрізку ВС; АВ = 18 см, АС на 13 см довший за відрізок АВ. Знайдіть довжину відрізка ВС.

4*. На відрізку ТК = 13 см позначи­ли точки М і N так, що МТ = 5 см, a KN = 9 см. Чому дорівнює довжи­на відрізка РК?

IV. Домашнє завдання

п. 4, №№ 106, 109, 110, додатково № 120.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку