Тема. Порівняння натуральних чисел.
Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допомогою координатного променя; відпрацювати навички порівняння натуральних чисел за допомогою правила і координатного променя.
Тип уроку: повторення та систематизація знань.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
(Перевірка домашнього завдання)
Усні вправи
II. Повторення і систематизація доповнення знань
Методичні рекомендації
Оскільки в початковій школі учні навчилися порівнювати натуральні числа, то під час викладання основної частини теми (правило порівняння чисел) не виникає ніяких ускладнень.
Новим на цьому етапі є порівняння чисел за допомогою координатного променя. Але, враховуючи пропедевтичні вправи, виконані на попередньому уроці (№№ 129; 130; 132), сприйняття і засвоєння правила порівняння чисел за допомогою координатного променя також не повинно складати труднощів для учнів.
Щодо записів результатів порівняння чисел, деякі труднощі можуть виникнути під час уведення поняття «подвійної нерівності», і особливо під час читання учнями подвійних нерівностей. Але, враховуючи кількість вправ на відпрацювання цих навичок, сподіваюсь, і цю проблему буде розв'язано.
III. Відпрацювання навичок
Усні вправи
Розв’язування вправ
IV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
п. 6, №№ 154; 156; 161; на повторення № 174 (1; 3); 175.