Порівняння натуральних чисел.

Про матеріал
Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допо¬могою координатного променя; відпрацювати навички порівняння нату¬ральних чисел за допомогою правила і координатного променя.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Порівняння натуральних чисел.

Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допо­могою координатного променя; відпрацювати навички порівняння нату­ральних чисел за допомогою правила і координатного променя.

Тип уроку: повторення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

(Перевірка домашнього завдання)

Усні вправи

  1. Яким числам відповідають точки М, N, P, K, T, F нарис. 161

  1. Скільки одиничних відрізків треба відкласти від початку координат­ного променя, щоб позначити на ньому число: а) 5; б) 178; в) 1234 567?
  2. Назвіть усі одноцифрові числа, які на координатному промені розта­шовані: а) праворуч від числа 6; б) ліворуч від числа 6.
  3. На рисунку 17 подано шкалу часу від 0 до 25 днів. Яка з точок відповідає 25 дням?

 

II. Повторення і систематизація доповнення знань
Методичні рекомендації

Оскільки в початковій школі учні навчилися порівнювати натуральні числа, то під час викладання основної частини теми (правило порівняння чисел) не виникає ніяких ускладнень.

Новим на цьому етапі є порівняння чисел за допомогою координат­ного променя. Але, враховуючи пропедевтичні вправи, виконані на попе­редньому уроці (№№ 129; 130; 132), сприйняття і засвоєння правила порівняння чисел за допомогою координатного променя також не повин­но складати труднощів для учнів.

Щодо записів результатів порівняння чисел, деякі труднощі можуть виникнути під час уведення поняття «подвійної нерівності», і особливо під час читання учнями подвійних нерівностей. Але, враховуючи кіль­кість вправ на відпрацювання цих навичок, сподіваюсь, і цю проблему буде розв'язано.

 

III. Відпрацювання навичок
Усні вправи

  1. Яке з чисел 617 і 716 розташоване на координатному промені ліворуч?
  2. Яке з чисел 304 і 403 розташоване на координатному промені праворуч?
  3. Які натуральні числа лежать на координатному промені між числами 2730 і 2 738?
  4. № 151 (див. підручник).
  5. №157 (1; 2).

Розв’язування вправ

  1. Запис нерівностей, подвійних нерівностей: № 152, 165.
  2. Правило порівняння натуральних чисел №153 (1, 3, 5, 7, 9); 155; 157 (3; 4); 160.
  3. Порівняння чисел за допомогою координатного променя № 159.

 

IV. Підсумок уроку

 

V. Домашнє завдання

п. 6, №№ 154; 156; 161; на повторення № 174 (1; 3); 175.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку