20 липня о 18:00Вебінар: Як вчителю зберегти своє здоров'я в умовах сучасного буремного життя

Позакласний захід "Ярмарок професій"

Про матеріал
Мета: - Розширити знання учнів про професії, якими вони можуть оволодіти; - Розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; - Виховувати в дітей бажання вчитися, повагу до праці людей.
Перегляд файлу

                                   Ярмарок професій

 

Мета:

  • Розширити знання учнів про  професії, якими вони можуть оволодіти;
  • Розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість;
  • Виховувати в дітей бажання вчитися, повагу до праці людей.

Завдання:

  • узагальнити й систематизувати  знання учнів щодо вибору професій;
  • надихнути дітей на роздум про свою майбутню професію.

Матеріали та обладнання: ілюстрації, наочність, робочий інвентар для кожної професії, які представлені на ярмарок.

                                             Перебіг заходу

І.Організаційна частина

1. Привітання, налаштування учнів класу на проведення заходу.

2.Повідомлення теми і мети заходу.

ІІ. Основна частина

      Бібліотекар. Добрий день, любі друзі, дорогі гості! Щиро вітаємо вас на нашому ярмарку професій!  Яке то дзвінке, веселе й багате слово – ЯРМОРОК! Він –  спілкується,торгується,  купує й продає. Себе показує і на людей подивляється. Славний ярмарок – давній як історія нашої країни. Веселий  - мов народний жарт. Щирий як пісня вкраїнська. Багатий – як земля рідна. Святий  - мов хліб насущний і святковий – як материнська вишиванка.   

Вчитель. Ярмарок  для українського народу завжди був очікуваною і бажаною подією.  Тож і сьогодні у нас  на ярмарку зібралось  багато гостей. Прийшли  майстри різних професій позмагатись,пожартувати, прийшли вони зі своїми  виробами, інструментами  та всякою поклажею і кожен з них гадає, що його професія найкраща.  

Учні .Увага! Увага! Спішіть  - поспішайте!

Господарі й гості, глядіть, не минайте!

На ярмарок прошу гуртом, поодинці,

Тут речі умільців, ні з чим не зрівняні,

Барвисті спідниці, рушники вишивані.

Букети із квітів – тістечка, салати

Стрижки – хлоп’ятам, манікюр -  дівчатам.

 

ІІІ. Практична частина

Аукціон професій 

(Кожен учень розповідає про свою професію, показує що вміє сам)

1.Кухар, кондитер

Підходьте скоріш до кухаря дітки!

Сто страв він зготує,

  Усіх  нагодує!

 

2.Квітникар, флорист

Дивуйтесь, купуйте квіти, не баріться,

Краса то яка – підійдіть подивіться!

 

3.Перукар, манікюрниця

Підходьте, сюди, дорогі господині,

Та й  виберіть зачіску – окрасу людини

 

4.Маляр – штукатур

Підходьте скоріше, тут акція нині!

На ремонтні роботи малярні – штукатурні.

5.Швачка

Вишиванку   купіть!

Яка - то робота , які – то узори!

В цих вишивках пісня й лани неозорі.

Вчитель. Справді, світ професій такий різноманітний, і кожна професія в ньому неповторна, потрібна і важлива. Обирати професію слід свідомо, ураховуючи свої нахили і здібності. Щоб бути щасливим усе життя – потрібно знайти справу до душі.

Давно в народі так ведеться,

Що працею ти зміниш світ.

Лиш майстру легко все дається –

Це мудрих давній заповіт.

Весела вікторина для гостей «Відгадай професію»

1.Перед ким усі люди знімають шапки? (Перед перукарем)

2.Хто збирає будинок по цеглині? (Каменяр)

3.Овечий охоронець – це …(Чабан)

4.Найсолодший майстер (Кондитер)

5.Людина що працює з напругою (Електрик)

6.Доглядач за деревами (Садівник)

7.Хто приносить їжу у ресторані (Офіціант)

8.Перукар для трави (Газонокосар)

9.Хто працює зі смаком (Повар)

10. Перетворювач тканини на одяг (Кравець)

11.  «Звірячий» лікар – це (ветеринар)

12. Майстер який займається обробкою деревини (Столяр)

13. «Особистий» художник для обличчя (Візажист)

14. Майстер який ремонтує  машини    (Автомеханік)

15.Хто живе і працює приспівуючи?  (Співак)

16.Ким буде дитина у якої сім п’ятниць на тиждень? ( Безробітним   )

Бібліотекар . А який же ярмарок без циган?

Циганка .

Я циганка молода, щира та завзята,

Я вам карти розкладу  - чи на щастя, чи біду.

1.Позолоти, дорогоцінний, рученьку! Усю правду скажу.

2.Не маєте золотого, дайте срібного бо мідяків ніде ховати.

3. Бачу, бачу що тобі грошей не вистачає, то я тобі скажу що треба робити!

 Будеш гарно працювати,

Значить з того будеш мати.

Якщо будеш ти ледачий –

То не буде в тебе вдачі.

5.Ось ти, красуне чорноброва,   щастя тобі нагадаю! Тільки спочатку  позолоти ручку.

Швачка.  Іди геть звідси, ще грошей не вторгувала, ще як слід не поярмаркувала!

Циганка. Ой і веселий ярмарок, танцювати хочеться! (Танцює)

Загадки

1.Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує.(Перукар)

2.Хто одежу шиє всім:
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.(Швачка)

3.Там де він,чудові пахощі,
На людей чекають ласощі:
Шоколадки і цукерки із начинками,
Тістечка із кремом і родзинками.(Кондитер)
4.У цій чарівниці,

Цієї художниці,

Не пензлі і фарби,

А гребінець і ножиці.

Вона володіє

Таємничою силою:

До кого доторкнеться,

Той стане красивий. (Перукар.)

 

 5.Прокидається він рано
І пече нам хліб духмяний.
Бублики і періжки
Пряники й медівники.(Пекар)

6.Рівно цеглу викладає,
Дах старанно покриває…
Каменяр і покрівельник
Носять назву… будівельник.
7. Фарбують стіни, клеять шпалери

На висоті працювати готові.

 Допоможуть в порядок привести квартиру,

 І прекрасний ремонт знайти. (Малярі)

8. У кафе чи ресторані
Допоможе пану й пані,
Страв обрати варіант
Пособить ОФІЦІАНТ.

9.Посадила в квітнику 
Квітку ніжну та струнку. 
Жовті ніжні пелюстки, 
Зеленесенькі листки. 
В квітнику у мене зріс 
Гордий красень... Це —
(Нарцис)

10.На квітник погляньте, діти,
Там козак стоїть між квітів.
Весь червоний – гордий пан.
Не козак це, а ...
(Тюльпан)

11.З льону витікають,

як струмочки,

хвилями розходяться з овець,

райдуги лишають на сорочках

зігрівають нас у морозець.(Нитка)

 

12.Широке поле простелилось,

широким полем одяглось. (Тканина)

13.Довгі зуби має але ні кого не кусає (граблі)

14.В землю опало

В міху відпочивало

В млинці танцювало

Людей згодувало. (борошно)

Бібліотекар. Конкурс «Склади прислів’я»

1.Говорити легко, …(а робити важко)

2.Тяжко тому жити,…(хто не хоче робити)

3.Майстерні руки від ( доброї науки)

4. Людина красна не словами, …(а ділами)

5.Хто рано підводиться - …(за тим діло водиться)

6.Робили наспіх… (вийшло насміх)

7.Як робити дружно,…(не буде сутужно)

8.Над чим попотієш, …(тому й порадієш)

9.Майстром не можна народитися, майстерності …(треба вчитися)

А допоможуть вам у навчанні,  книги (книжкова виставка)

Рефлексія

Вправа  «Бінго»

На різнокольорових фігурках кожна дитина пише своє ім’я,  майбутню професію. Діти озвучуючи свої відповіді, наклеюють фігурки на великий аркуш паперу створюючи хоровод із кольорових фігурок.

V. Завершальна частина

1. Підбиття підсумків

Оцінювання конкурсів

2.Завершальне слово вчителя

Світ професій можна порівняти з містом у якому живуть багато буденних професій, але чи не найголовніші  вони,  це як будівельник, кухар, перукар, квітникар. Тому що немає поганих професій, є люди, які займаються не своєю справою. І щоб усе вдалося, потрібно бути наполегливим і працелюбним. Нехай здобуті в школі знання допоможуть вам у майбутньому  і ви обов’язково знайдете свою улюблену справу в житті.

Бібліотекар . На доброму ярмарку ми побували,

Одні – продавали, інші – купували.

Та  про предків  наших славних

З шаною згадали.

Наш ярмарок завершився. Ми бажаємо всім, щоб у ваших родинах завжди був достаток, щоб було що продати, і було за що купувати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-й. Погодьтеся, в кожному з нас живе незгубне бажання до змін. Найлегше це зробити, змінюючи зачіску. Гарна зачіска є окрасою людини і відображає її характер. Причісане та укладене у певному порядку волосся може підкреслювати красу обличчя та фігури або приховати їх недоліки.

2-й. Недаремно говорять, що гарна зачіска допомагає створити людині свій імідж та стиль. Треба тільки визначити, як доглядати за своїм волоссям та шкірою, навчитися мистецтву макіяжу, тому що турбота про свій зовнішній вигляд стане вашою другою натурою.

1-й. Сучасна мода йде назустріч нашим бажанням, пропонуючи все нові та нові стрижки та зачіски.

2-й. Тому ми зараз пропонуємо вам уважно спостерігати, як учениці виконують своє завдання. Завдяки цим навичкам ви зможете засвоїти не тільки чотири зачіски, які зараз продемонструють учасниці конкурсу, але на основі їх можна виконати будь-яку іншу швидко, професійно навіть у домашніх умовах.

 (Учениці-перукарі покидають сцену а учениці-моделі демонструють зачіски).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні .Увага! Увага! Спішіть  - поспішайте!

Господарі й гості, глядіть, не минайте!

На ярмарок прошу гуртом, поодинці,

Тут речі умільців, ні з чим не зрівняні,

Барвисті спідниці, рушники вишивані.

Букети із квітів – тістечка, салати

Стрижки – хлоп’ятам, манікюр -  дівчатам.

 

4.Маляр – штукатур

Підходьте скоріше, тут акція нині!

На ремонтні роботи малярні – штукатурні.

 

1.Кухар, кондитер

Підходьте скоріш до кухаря дітки!

Сто страв він зготує,

  Усіх  нагодує!

 

2.Квітникар, флорист

Дивуйтесь, купуйте квіти, не баріться,

Краса то яка – підійдіть подивіться!

 

3.Перукар, манікюрниця

Підходьте, сюди, дорогі господині,

Та й  виберіть зачіску – окрасу людини

 

 

5.Швачка

Вишиванку   купіть!

Яка - то робота , які – то узори!

В цих вишивках пісня й лани неозорі.

 

docx
Додав(-ла)
Иванова Алла
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
12 березня 2019
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку