ПОБУДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ, ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ НАВИЧОК САМОСТІЙНО ОВОЛОДІВАТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА ЗНАННЯМИ

Про матеріал
Презентаціяна тему "ПОБУДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ, ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ НАВИЧОК САМОСТІЙНО ОВОЛОДІВАТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА ЗНАННЯМИ ".

Висвітлено основні види самостійних робіт на уроках біології та географії. Особлива увага приділяється творчому методу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОБУДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ, ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ НАВИЧОК САМОСТІЙНО ОВОЛОДІВАТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА ЗНАННЯМИ

Номер слайду 2

Бернард Шоу: «Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність». За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіють іншими уміннями.

Номер слайду 3

Учитель та учні як учасники освітнього процесу зустрічаються на уроці. Між ними завжди - океан знань та рифи протиріч. І це нормально. Тих, хто наполегливо долає цей океан, він обдаровує мальовничими пейзажами, недосяжністю горизонту, таємничим життям своїх глибин і несподіваними берегами. У цьому плаванні капітаном і штурманом завжди буде вчитель. Саме від нього залежить, як отримують знання учні: чи звичним способом - завчив-зазубрив, чи через активну пізнавальну діяльність, спрямовану на осмислене сприйняття нової інформації.

Номер слайду 4

Типи самостійних робіт: У відповідності з рівнем самостійної продуктивної діяльності учнів виділяють чотири типи самостійних робіт: відтворюючі, реконструктивно-варіативні, евристичні  творчі роботи. Кожний з цих типів має свою дидактичну мету.

Номер слайду 5

Відтворюючі самостійні роботи за зразком необхідні для запам'ятовування способів дій в конкретних ситуаціях, формування умінь і навичок та їх міцного засвоєння. При виконанні робіт цього типу діяльність учнів не зовсім самостійна, оскільки їхня самостійність обмежується простим відтворенням, повторенням дій за зразком (Характеристика об’єкта за планом)

Номер слайду 6

Реконструктивно-варіативні самостійні роботи дозволяють на основі раніше отриманих знань та за даної вчителем ідеї самостійно знайти конкретні способи вирішення завдань. Самостійні роботи цього типу сприяють осмисленому перенесенню знань у типові ситуації, виробленню умінь аналізувати події, явища, факти, формуванню прийомів і методів пізнавальної діяльності, розвитку внутрішніх мотивів пізнання, створюють умови для розвитку розумової активності школярів. (Чим можна пояснити розташування пустелі Атакама на узбережжі Тихого океану?)

Номер слайду 7

Творчі самостійні роботи є вінцем системи самостійної діяльності школярів, яка дозволяє їм отримувати принципово нові знання, зміцнити навички самостійного пошуку знань. Психологи вважають, що розумова діяльність школярів при вирішенні проблемних, творчих завдань аналогічна розумовій діяльності творчих і наукових працівників. Завдання такого типу — один з найефективніших засобів формування творчої особистості.

Номер слайду 8

Анатомічні . Прихована анатомія фресок Мікеланджелоособливості шиї на образі Бога в композиції «Відділення Світла від Пітьми»

Номер слайду 9

Фреска «Створення Адама» - обрисами головного мозку

Номер слайду 10

Хвороби казкових героїв. Шрек. Акромегалія Це захворювання пов'язане з посиленою продукцією гормону росту (соматотропного гормону). Причина акромегалії- пухлина гіпофіза.

Номер слайду 11

Дюймовочка. Карликовість Недолік соматотропного гормону гормону в дитячому віці призводить до порушення росту в бік його зменшення, що і є гіпофізарний нанізм.

Номер слайду 12

Царівна жаба. Клептоманія - імпульсивний невмотивований потяг до злодійства. А інакше навіщо б жабі хапати стрілу на болоті, а пізніше ховати в рукавах кістки і вино?

Номер слайду 13

«Помилкова подорож», або «Подорож мандрівника невдахи»

Номер слайду 14

Використання творів живопису на уроках географіїБрюлов "Останній день Помпеї"

Номер слайду 15

6 клас «Світовий океан та його частини.»,» Рух води в океані»Картина Івана Айвазовського «Дев'ятий вал»

Номер слайду 16

До теми «Озера» у 6 класах застосовую. Левітан І.І. Лісове озеро.

Номер слайду 17

«Паливна промисловість України» та 8 клас»Паливні корисні копалини України»Три царівни підземного царства. ЇЇ автор — Васнецов Віктор Михайлович Версія 1881 року

Номер слайду 18

Використовую фото пейзажі териконів Донбасу, як антропогенних форм ландшафту.

Номер слайду 19

8 клас Тема: «Клімат України» Відображення кліматичних умов України у історичному костюмі. Кептар (хутряна безрукавка населення Карпат та Прикарпаття)

Номер слайду 20

8 клас до теми «Озера України»Легенда про озеро Синевір

Номер слайду 21

Симфонічна кантата Філіпа Гласса «Ітайпу»

Номер слайду 22

Самостійна дослідницька робота

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
2674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку