Сьогодні ми продовжимо закріплювати свої знання про звуки та букви української мови, а також пригадаємо, як можна переносити слова з рядка в рядок. Каліграфічна хвилинкабус куль Ґа цир гло дзи. ГлобусдзиҐа. Циркуль- Яке слово тут зайве?Доповни і запиши речення: Лінійка,…..,…….,………,…… - шкільне приладдя.
Пригадаймо,як можна переносити слова з рядка в рядок.1. Слова переносимо по складах: мо-ре, лі- то, де-ре-во.2. Слова с одним складом не переноиться: гриб, кіт, дім.3. Одна буква в рядку не залишається і не переноситься на другий рядок.4. не можна розривати буквосполучення «дж» , «дз», якщо вони позначають один звук: хо-джу, ра-джу-ся, гу-дзик.5. не можна розривати буквосполучення «ьо» , «йо»: пе-ньок, зна-йо-мий.6. у словах, де є подвоєння приголосних 1 літера залишається в робочому рядку, а інша переноситься: гіл-ля, колос-ся, волос-ся.
Спиши слова, поділяючи їх для переносу: Абрикос, апельсин, черешня, черемха, очерет, пшениця, пиріг, апетит, знання, читання, приладдя. Аб-ри-кос,апель-син. Че-реш-ня. Че-рем-ха, че-ре-мха. Оче-рет. Пше-ни-ця. Пи-ріг. Апе-тит. Знан-ня, зна-ння. Чи-тан-ня, чи-та-ння. При-лад-дя, при-ла-ддя.
Прочитай початок казки. Слова, що в дужках, змінюй за змістом. Як дівчинка Буквар образила Дівчинка пішла до школи. Мама дала їй Буквар. Новенький,з яскравими (малюнки). Дівчинка швидко навчилась читати. (Закинути) Буквар. Прикро йому, (Буквар). Одного разу повернулась дівчинка зі (школа), поклала порфель,(пообідати). Вийняла з портфеля книгу з червоним вітрилом на палітурці й читає. Раптом чує – хтось говорить тоненьким-тоненьким голосом, ніби маленька дитина: Чом ти забула про мене, дівчинко? Адже я (навчити) тебе читати. Здивуваласяь дівчинка…Знайди склади з м’якими приголосними звуками.(якшо після приголосної стоїть буква я, і, є,ю,ь)