Подолання викликів сьогодення завдяки інноваційним технологіям в роботі шкільного психолога

Про матеріал

Есе про роботу шкільного психолога в умовах сучасних викликів.

Інноваційна робота психолога в новій українській школі відкриває безмежні можливості для підвищення якості освіти та психологічного благополуччя учнів.

Перегляд файлу

Подолання викликів сьогодення завдяки інноваційним технологіям в роботі шкільного психолога

 

Нова українська школа переживає значні зміни та реформи, спрямовані на підвищення якості освіти та підготовку молодого покоління до викликів сучасності. У цьому контексті, інноваційна робота психолога в школі стає надзвичайно важливою.

Військовий стан в країні і безпосереднє знаходження нашого краю і всіх мешканців в зоні бойових дій, роблять першочерговим завданням психологічної роботи - формування навичок антистресу у всіх учасників навчального процесу. В умовах військового стану, використання інноваційних технологій стає єдиним шляхом для перетворення наслідків цього виклику у стійку перевагу Нової української школи.

Подолання стресу в учасників виховного процесу і робота шкільного психолога онлайн формуються зі спеціального  підходу.

Ось кілька кроків, з яких складається процес роботи:

Оцінка стресових факторів: Перш за все, психолог з’ясовує, які саме стресові ситуації і фактори впливають на учасників виховного процесу. Це повітряні тривоги, страх за своє життя та життя рідних, втрата близьких, відсутність або проблеми у стосунках з однолітками, навчальні навантаження, сімейні проблеми тощо.

Онлайн консультації: Надає необхідну підтримку та консультації через відеодзвінки або чат. Учасники виховного процесу мають можливість звертатися до психолога для висловлення своїх почуттів та отримання порад.

Розвиток навичок копінгу: Вчить учасників виховного процесу методикам подолання стресу, таким як релаксація, медитація, глибоке дихання або позитивне мислення.

Психоосвіта: Проводить вебінари та лекції для учасників виховного процесу щодо стресу, його впливу на здоров'я та способи управління ним.

Підтримка вчителів: Шкільний психолог також працює з педагогами, надає їм поради щодо подолання стресу та сприяє становленню успішної особистості.

Співпраця з батьками : Психолог проводить зустрічі з батьками, на яких вони діляться своїми турботами та отримують поради щодо того, як підтримувати своїх дітей.

Моніторинг і оцінка: Психолог веде облік, аналізує результати подолання стресу учасниками виховного процесу та оцінює ефективність своєї роботи.

Залучення до ігрових та творчих активностей: Використовує онлайн ігри та творчі заняття для відволікання від стресу та розвитку психологічного комфорту.

У своїй роботі Світлана використовує платформу АІС «Я - психолог».

Програма допомагає проводити онлайн-опитування, тестування, зберігати результати, вести поточну документацію, журнал щоденної роботи, аналітичні звіти тощо. https://xn----ftbomobdq1b9f.xn--j1amh/cpanel/cpanel.

Багато корисної та цікавої інформації надає подкаст громадської організації «Смарт освіта» – «Дофамін для освіти».  https://edutalks.nus.org.ua/

Психолог повинен бути в курсі останніх досягнень у сфері психології та використовувати їх у своїй роботі. Писхолог постійно підвищує свою кваліфікацію. Пройшла навчальний курс «Цифрові інструменти Google для освіти» і успішно працює на «Chromebook». Також під час проходження курсу «Зміцнення потенціалу практичних психологів» опанувала психологічні навички:

  • Діагностичні інструменти та протоколи для виявлення стресу та ПТСР.
  • Цифрові технології (додатки та подкасти) для підтримки психічного благополуччя під час кризи та збройних конфліктів.
  • Діагностичні інструменти, кризове консультування та самодопомога,
  • Інструменти для онлайн-консультування та переваги і недоліки телепсихології в умовах збройного конфлікту.

C:\Users\UNICEF\Desktop\віртуальна реальність.jpgУ планах на майбутнє: використання  віртуальної реальності для тренування навичок самодопомоги та визначення подальшого освітнього шляху учнів. При організації роботи у такий спосіб психолог та учні знаходяться в одній віртуальні аудиторії. Учні разом спілкуються, взаємодіють та виконують групові вправи, що створює ефект присутності і прибирає кордони, які виникають при використанні інших комп’ютерних технологій в дистанційному навчанні. Очевидно, що подібні технології можна застосувати й при проведенні профорієнтаційних заходів та занять. З’являється можливість спробувати себе у ролі фахівця обраної спеціальності. https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/download/659/578

Інноваційна робота психолога в новій українській школі відкриває безмежні можливості для підвищення якості освіти та психологічного благополуччя учнів. Цей процес вимагає постійного самовдосконалення та адаптації до змін, адже він є невід'ємною складовою успішної та гармонійної освітньої системи.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку