Інтегрований урок «Подорож до осіннього лісу».
Природознавство. Які бувають рослини.
Навчання грамоти . Закріплення знань про звукове значення букви « с»(ес). Читання слів.
Математика. Додавання і віднімання 0 і 1.
Образотворче мистецтво. Малювання композиції «Осіннє дерево».
Тема. Інтегрований урок «Подорож до осіннього лісу».
Природознавство. Які бувають рослини.
Навчання грамоти . Закріплення знань про звукове значення букви « с»(ес). Читання слів.
Математика. Додавання і віднімання 0 і 1.
Образотворче мистецтво. Малювання композиції «Осіннє дерево».
Мета. Формувати в учнів поняття « дерева», « кущі», « трав’янисті рослини»; навчати порівнювати їх, розрізняти за певними ознаками. Закріпити в учнів набуті знання про вивчену літеру; формувати навички читання, мовлення. Вдосконалювати вміння складати і обчислювати вирази на додавання та віднімання 0 і 1 . Розвивати логічне мислення, уважність, кмітливість. Виховувати старанність, охайність, наполегливість, співпереживання, бажання допомогти іншим та охороняти природу і примножувати її красу.
Обладнання: презентація до уроку, корзинки пронумеровані цифрами, картки з словами, дерево, роздатковий матеріал для малювання, смайлики, горішки.
Тип уроку: урок-подорож
Вид уроку: інтегрований
Хід уроку
Слайд 2
І. Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він незвичний і цікавий,
Гостей багато завітало.
Аж сівтліше в класі стало.
Тож до гостей поверніться,
Їм ласкаво усміхніться.
І тепер часу не гаймо
Наш урок розпочинаймо.
ІІ Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми і завдань уроку.
1. Урок сьогодні не звичайний – у нас урок- подорож до осіннього лісу. Незвичайна чарівниця до нас завітала. Хто це? Мерщій -но відгадайте!
Робота над загадкою.
Виснуть хмари низько-низько,
Опустили пасма-коси.
Всюди мокро, всюди слизько –
Ходить нашим краєм…(Осінь)
Слайд3
Ось ми прийшли до лісу.
Слайд 4
Розгляньте рослини які є у лісі.
У природі є різні рослини. Серед них – дерева, кущі, трав’янисті рослини.
Дерево має одне міцне, велике стебло, його називають стовбуром.
У куща від кореня росте кілька стебел. Вони теж міцні, але значно тонші й менші, ніж стебло дерева.
Рослини з м’якими соковитими стеблами називаються травами, або трав’янистими рослинами.
Слайд 5
Що то є? - Відгадайте діти. ( Береза)
Слайд 6
Видивляється у воду,
На свою хорошу вроду. ( Калина)
Слайд 7
Слайд 8
3. Робота в зошиті.
Слайд 9
4. Фізкульхвилинка.
Слайд 10
5. - Сьогодні у лісі ми будемо зустрічати лісових мешканців. Вони підготували багато цікавих завдань, які ми з вами із задоволенням виконаємо!
На лісовій галявинці з’явилося звірятко.
Слайд 11
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)
Слайд 12
Щоб лисенятко добралося до мами Лисичка просить виконати завдання: прочитати слова.
а) читання буксиром;
б) читання ланцюжком.
Лис ліс ліс ліс ліс
Ли ліс лис лис лис
Мис міс мис мис мис
Син син син мис син
Слайд 13
6.Словникова робота.
Слайд 14
Мис - частина землі, яка гострим кінцем врізається у море, озеро або річку.
7. Йдемо далі. Назустріч нам ...
Слайд 15
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)
Слайд 16
Їжачок хоче пограти з нами в гру «Один – багато».
( Учитель показує табличку зі словом, діти читають її і змінюють за зразком: син - сини.)
Сосна, слово, оса, лис, сова, лимон.
Складіть звукову модель слова сосна.
(один учень працює біля дошки)
Складіть речення зі словом сосна.
Слайд 17
8. Фізкультхвилинка. Розминка для очей.
Сплять маленькі совенята.
Раз - розкрили оченята,
Подивилися навколо,
Потім вгору і додолу.
Оченята – блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо , вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будем працювати.
9.Ми продовжуємо подорож. А на зустріч нам…
Слайд 18
Я веселенький звірок,
Плиг з ялинки на дубок.
(Білка)
Білочка приготувала нам завдання з математики.
Слайд 19
- На партах у вас лежать листочки з рівностями. Вам потрібно розв’язати ці рівності і почепити на дерево, але якщо рівність дорівнює нулю, то листочки кладемо під дерево.
Слайд 20
- Ще білочка просить допомогти їй позбирати горішки на зиму.
( робота в парах)
Перед вами стоять 5 корзинок з цифрами. Вам потрібно покласти туди стільки ж горішків .
10. Діти ми сьогодні подорожували до осіннього лісу,
-Кого ми зустрічали? (звірят)
-З чим познайомились? (дерева, кущі, трави та тварини)
-У вас на партах є зображення, розмалюйте їх!
Слайд 21
-Із ваших малюнків я пропоную створити разом проект на тему «В осінньому лісі».
Слайд 22
ІІІ. Підсумок уроку.