Подорож у царство тварин

Про матеріал
Формувати в учнів уявлення про особливі ознаки звірів; про значення звірів у природі та цінність їх для людей, закріпити знання дітей про види тварин, вчити розрізняти тварин різних видів; розвивати у дітей , мислення, вміння порівнювати, ставити запитання; виховувати бережливе ставлення до природи. формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури; виховувати пізнавальний інтерес до математики
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                Інтегрований урок

     з природознавства і математики

                     1 клас  НУШ

          « Цікава подорож  »

                              Вчитель : Доденко С.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           2018р

Інтегрований урок (  природознавство  і математика) 1клас.

Тема уроку: Подорож у царство тварин

Природознавство.Звірі.                                                                                                                              Мета : формувати в учнів  уявлення про особливі ознаки звірів; про значення звірів у природі та цінність їх для людей, закріпити знання дітей про види тварин, вчити розрізняти тварин різних видів; розвивати у дітей , мислення, вміння порівнювати, ставити запитання; виховувати бережливе ставлення до природи.       

Математика. Лічба в межах 20. Розв’язання задач та прикладів на додавання та віднімання. Розпізнання геометричних фігур.                                                                                      Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури; виховувати пізнавальний інтерес до математики.                                   Тип  уроку: урок засвоєння нових нових знань.

Вид  уроку: інтегрований, урок – подорож.

Обладнання: картки із зображенням чисел і тварин, малюнки тварин за групами, геометричний матеріал.

                                               Хід уроку                                                                  

І.Етап організаційни

Привітання.  ( 2 хв.) 

- Діти, в народі кажуть, що добрий гість - дому радість, сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашім гостям. Давайте разом привітаємо гостей.

Всі: Ми вам раді, добрі люди, і вітаємо щиро вас,

        Та запрошуєм ласкаво на урок у 1 клас!                                                                                                                 

 

ІІ. Етап. Актуалізація опорних знань. ( 2 хв.)

  • Отже діти, я пропоную вам відправитись у подорож на потязі. Тримайте квитки та проходьте на свої місця.

(Діти отримують квитки з зображенням тварин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Картинки по запросу картинка дятел для детей

 

  • Але для того, щоб відправитись у подорож, треба знати прогноз погоди.

Вправа « Синоптик».

  • Дякую!

-    Потяг відправляється.

 Чух – чух – чух.

Потяг швидкість набирає

До першої станції нас доставляє.

 

ІІІ. Етап. Повторення  вивченого матеріалу.

  1.  Станція «Весела геометрія».
  • Нас зустрічає черговий станції «Сніговик», який приготував нам цікаві завдання.

 

 

 

  • Наш Сніговик складається із геометричних фігур, назвіть із яких? (Трикутників і кругів, овалів, чотирикутників).
  • Скільки кругів?
  • Скільки трикутників?
  • Скільки овалів?
  • Скільки чотирикутників?
  • Давайте порівняємо, яке число менше? Покладіть відповідний знак.

(на дошці картки з числами та знаками > < ).

  • Дякую! Проїхали станцію «Весела геометрія», швидко і без зупинки прямуємо далі.

Сніговик пропонує вам проїхати до наступної станції.

 

  • Отже ми прибули на станцію, яка називається «Жива природа». Розділіться на групи за зображенням тварин на ваших квитках.

Робота в групах  (7 хв.)

1 група: як ми називаємо одним словом цих тварин? (комахи).

2 група: А як одним словом називаються ці тварини? (птахи).

3 група: Остання група тварин як називається? (риби).

Отже, ви розділилисьна групи і завдання таке: кожна група розповість про те, що вона знає про своїх мешканців. (комах, риб, птахів).

1. перша група пригадає , що вона знає про комах? (Мають шість ніг, тіло поділено на три частини:голова, груди, черевце. На голові у комах є очі, рот, вусики. За допомогою вусиків комахи відчувають запах. У них дуже добрий нюх. Це допомагає їм шукати їжу.)

  •   А хто згадає, де живуть комахи у природі? ( У природі комахи живуть усюди: на луках, у лісі, у водоймах і ґрунті)
  • А яких комах ви ще знаєте? Яку користь приносять комахи?(Відповіді  дітей)
  • Дякую! Ваші відповіді були правильними.

2. А що друга група знає про птахів? ( Тіло птахів вкрите пір’ям. У них є крила і дзьоб.)

  • Діти, скажіть, чи всі птахи літають?(Ні, страус, пінгвін не літають)
  • А чи всі птахи залишаються зимувати? Які із зображених птахів у нас не зимують? Як їх називають?
  • Як допомогти пташкам узимку?

 

3. А тепер черга третьої групи, що вони нам хочуть розповісти? Що ви знаєте про риб?

  • Яку будову вони мають? (Тіло риб складається з голови, тулуба, хвоста. Воно  вкрите лускою та слизом і сплюснуте з боків.)
  • За допомогою чого плавають риби?( Риби плавають за допомогою плавців і хвоста, дихають зябрами)
  • Де живуть риби? (Риби живуть в морях, океанах, озерах, річках, ставках)

(відповіді дітей).

  • Дякую! Ваші відповіді були правильними. Ці всі тварини приготували для вас завдання, їх треба виконати, щоб проїхати далі. Але спочатку відпочинемо.

 

  • ФІЗХВИЛИНКА     (2 хв.)
  • Перше завдання від комашок: вони хочуть перевірити, чи добре ви знаєте математику і пропонують вам математичний диктант.

 

  • 1 завдання: Математичний диктант  ( 2 хв.)
  • Покажіть «сусідів» чисел 3, 7.
  • Покажіть найменше одноцифрове число.
  • Покажіть найбільше одноцифрове число.
  • Покажіть число, яке позначає кількість лап у комах.

 

  • 2  завдання: Складання задачі за  малюнком  ( 2 хв.)
  • Діти, до нас у гості завітав ще один гість. Він  приніс нам завдання. Це відомий вам герой Кар – Карич.
  • Пригадайте із яких частин складається задача?

                   

( вивішуємо на дошку)

  • А ще Кар - Карич хоче, щоб ми з вами  склали і розв’язали задачу.
  • До годівнички прилетіли горобці та синички.
  • Скільки синичок прилетіло до годівнички?
  • Скільки горобців прилетіло до годівнички?
  • Яке питання поставимо в задачі?
  • Як будемо розв’язувати?
  • Молодці і з цим завданням ви впорались.

 

  • 3 завдання «Рибалка»   (2 хв.)
  • Діти, рибки теж приготували для вас завдання (діти виконують на картках самостійно, потім перевіряють (на дошці).
  •  

                  Картинки по запросу дидактична гра рибалка відерця з прикладами та рибки з відповідями

Дякую! Швидко впорались із завданням. Їдемо далі.

Чух – чух – чух.

Потяг швидкість набирає

До першої станції нас доставляє.

 

ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ. Вправи для очей.    (2 хв.)

ІV. Узагальнення і систематизація опорних знань.

  • В природі є ще одна група тварин, нагадайте, як вона називається? (звірі).

 

Технологія «Мікрофон»

- Що ви вже знаєте про звірів?

- Де мешкають звірі?

- Чим вони відрізняються від інших тварин?

- Чим вкрите  тіло звірів?

 

-Дякую вам за відповіді, їдемо далі.

Чух – чух – чух.

Потяг швидкість набирає

До першої станції нас доставляє.

 

  • Ось і наступна станція  «Лісова галявина».

І зустрічає нас начальник станції  – Дідусь Лісовичок . 

Він приготував для вас завдання.

 

  1. Гра «Так чи ні»
  • Зайчик, лисиця та вовк не готують запаси на зиму. (Так )
  • Ведмідь на зиму впадає у сплячку. (Так.)
  • Білочка не робить запаси на зиму. (Ні)
  • Барсучок вистилає свою нірку листочками і цілу зиму спить. (Так).
  • Хом’ячок інколи просинається, щоб поїсти. (Так.)

 

  1. Гра «Порахуй »
  • Послухайте вірш Наталі Забіли і порахуйте скільки звірі згадується у вірші?

Є тут мишка – гострозубка

є тут зайчик – куций хвіст,

є тут білка – тепла шубка,

що малесенька на зріст.

Ще й лисиця є, сестриця

і вигадлива, й метка

є кабан, їжак, куниця.

Ну, а хто це нас ляка?

  • Я ведмідь, я хочу спати,

сміху, жартів не люблю!

Сяду я на вашу хату,

Всіх вас разом роздавлю!

           V. Етап. Підсумок уроку рефлексія.

- Ось і закінчується наша подорож.  Чи сподобалась вона вам ?

- Покажіть свій настрій за допомогою смайликів.

Закінчіть  речення:

  • Я повторював  на уроці…..
  • Мені сподобалося……
  • Мені було важко…..

 

  • Діти, візьміть свої квитки з тваринами  і прикріпіть їх до сонячних промінчиків. У нас вийшов чудовий заказник. Я думаю ви здивовані, різноманітністю світу тварин. А наше сонечко буде освітлювати і зігрівати наших вихованців. Якщо ми по справжньому будемо турбуватися про природу ми станемо ще добріші.

 

 

 

 

 

  • Давайте скажемо всі разом.

Промінчик, сонячний візьму

До серця ніжно притулю.

Довкола стане все світліше,

Миліше і добріше!

Дякую всім, хто працював,

Письмові роботи, хто гарно писав.

На всі запитання відповідав,

Різні завдання старанно  виконував.

  • А тепер пропоную вийти в шкільний парк і повісити годівнички, які ви разом з батьками зробили вдома.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 липня 2019
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку