Похідна складеної функції. Дослідження функції та побудова графіка

Про матеріал
Ця робота містить 21 варіант, який складається із трьох завдань різних рівнів. Може бути використана як самостійна робота у класі з профільним вивченням математики або як контрольна робота у класі рівня стандарт.
Перегляд файлу

1 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція зростає? (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)= (5х-3)3

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х3+3х2

Б) у=

 

2 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція спадає? (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)= (5х2-3)3

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х3-3х2

Б) у=

3 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 1]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)= (4х-3)4

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=4х3+3х2

Б) у=

 

4 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–4; –3]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)= (4х-3)2

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=3х2-4х3

Б) у=

5 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–5; -2]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=6х3+3х2

Б) у=

6 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [1; 3]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=6х3-3х2

Б) у=

7 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [0; 1]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=3х3-3х2

Б) у=

 

8 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 0]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=3х3+3х2

Б) у=

9 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–3; -1]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=tg2х

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х4-3х2

            Б) у=

10 в.

  1. На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–5; -4]. (2 б.)

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/485779/971508/873098_1619160653.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=tgх2

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х4+3х2

            Б) у=

 

11 в.

  1. На малюнку зображено графік функції

у = f(x). Укажіть точку максимуму. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/188094_1589310696.jpg

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=cos2х

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=х4-3х2

            Б) у=

 

12 в.

  1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Укажіть точку мінімуму. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/188094_1589310696.jpg

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=cosх2

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=х4+3х2

            Б) у=

13 в.

  1. На малюнку зображено графік функції 

у = f(x). Укажіть проміжки зростання функції. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/188094_1589310696.jpg

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=sin2х

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=х2-3х4

            Б) у=

 

14 в.

  1. На малюнку зображено графік функції 

у = f(x). Укажіть проміжки спадання функції. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/188094_1589310696.jpg

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=sinх2

3.Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=х2+3х4

            Б) у=

15. в.

1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок мінімуму? (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/316973_1589310853.png

2.Знайти похідну (2 б.):

f(x)=ctg2х

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=4х4+3х2

            Б) у=

 

 

 

 

16 в.

  1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок максимуму? (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/316973_1589310853.png

2.Знайти похідну (2 б.):

f(x)=ctgх2

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=4х4-3х2

            Б) у=

 

17 в.

  1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок екстремуму? (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/316973_1589310853.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х4+3х2

            Б) у=

 

 

18 в.

  1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок екстремуму? (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/188094_1589310696.jpg

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=2х4-3х2

            Б) у=

 

 

 

19 в.

  1. Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки мінімуму функції. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/776052_1589311277.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=6х2-3х4

            Б) у=

 

 

 

 

20 в.

  1. Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки максимуму функції. (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/776052_1589311277.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=6х2+3х4

            Б) у=

 

 

21 в.

  1. Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки екстремуму функції.  (2 б.)

https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/722690/435308/776052_1589311277.png

  1. Знайти похідну (2 б.):

f(x)=

  1. Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):

А) у=х24

            Б) у=

 

 

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку