1 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція зростає? (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)= (5х-3)3
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х3+3х2
Б) у=
|
2 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція спадає? (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)= (5х2-3)3
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х3-3х2
Б) у=
|
3 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 1]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)= (4х-3)4
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=4х3+3х2
Б) у=
|
4 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–4; –3]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)= (4х-3)2
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=3х2-4х3
Б) у=
|
5 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–5; -2]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=6х3+3х2
Б) у=
|
6 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [1; 3]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=6х3-3х2
Б) у=
|
7 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [0; 1]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=3х3-3х2
Б) у=
|
8 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 0]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=3х3+3х2
Б) у=
|
9 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–3; -1]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=tg2х
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х4-3х2
Б) у=
|
10 в.
-
На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–5; -4]. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=tgх2
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х4+3х2
Б) у=
|
11 в.
-
На малюнку зображено графік функції
у = f(x). Укажіть точку максимуму. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=cos2х
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=х4-3х2
Б) у=
|
12 в.
-
На малюнку зображено графік функції у = f(x). Укажіть точку мінімуму. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=cosх2
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=х4+3х2
Б) у=
|
13 в.
-
На малюнку зображено графік функції
у = f(x). Укажіть проміжки зростання функції. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=sin2х
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=х2-3х4
Б) у=
|
14 в.
-
На малюнку зображено графік функції
у = f(x). Укажіть проміжки спадання функції. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=sinх2
3.Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=х2+3х4
Б) у=
|
15. в.
1. На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок мінімуму? (2 б.)
2.Знайти похідну (2 б.):
f(x)=ctg2х
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=4х4+3х2
Б) у=
|
16 в.
-
На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок максимуму? (2 б.)
2.Знайти похідну (2 б.):
f(x)=ctgх2
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=4х4-3х2
Б) у=
|
17 в.
-
На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок екстремуму? (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х4+3х2
Б) у=
|
18 в.
-
На малюнку зображено графік функції у = f(x). Скільки існує точок екстремуму? (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=2х4-3х2
Б) у=
|
19 в.
-
Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки мінімуму функції. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=6х2-3х4
Б) у=
|
20 в.
-
Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки максимуму функції. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=6х2+3х4
Б) у=
|
21 в.
-
Знак похідної функції y=g(x) , визначеної на R, змінюється за схемою, зображеною на рисунку. Визначте точки екстремуму функції. (2 б.)
-
Знайти похідну (2 б.):
f(x)=
-
Дослідити функцію та побудувати схематично її графік ( по 3 б. кожне завдання):
А) у=х2-х4
Б) у=
|
|