ПОКАЗОВИЙ УРОК.УКРАЇНСЬКА МОВА.ЧИТАННЯ. ЗА НАУКОВО -ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЕКТОМ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ » Тема. Алфавіт.Звук [й], букви Йй. Казка Ганса Крістіана Андерсена

Про матеріал
ПОКАЗОВИЙ УРОК. УКРАЇНСЬКА МОВА.ЧИТАННЯ. ЗА НАУКОВО -ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЕКТОМ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ »
Перегляд файлу

ПОКАЗОВИЙ УРОК.УКРАЇНСЬКА МОВА.ЧИТАННЯ. ЗА НАУКОВО -ПЕДАГОГІЧНИИМ

ПРОЕКТОМ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ »

Тиждень 22

День 30

 

Тема. Алфавіт.Звук [й], букви Йй. Казка Ганса Крістіана Андерсена  « Русалонька »

Мета. Формувати навичку раціонального читання, навичку роботи з текстом, вміння переказувати уривок, сприймати аудіо- та відеоінформацію; повторити звукове значення вивчених букв, алфавіт й розміщення слів в алфавітному порядку; вдосконалювати знання про чарівний світ казки, використовувати поняття теорії літератури ; розвивати пам'ять, увагу, зв’язне мовлення; виконувати вправи здоровязбережувального характеру, виховувати позитивні якості особистості

 

Обладнання. Таблиця «Алфавіт»,  ілюстрації до казки, аудіо- та відео матеріали, карта України.

 

Зміст уроку

 

1. Організаційний момент

Давайте привітаємося з нашими гостями.

- Хай першими сядуть дівчатка – наша краса, а потім хлопчики – наша сила.

2. Оголошення теми, завдань уроку

Починаємо урок використовуючи прийом стеження:

Алфавіт. Звук [й], букви Йй. Казка Ганса Крістіана Андерсена  « Русалонька »

- Назвіть ключові слова. Підкресліть.

- Отже, з  якою буквою працюватимемо на уроці? Який звук вона позначає? Що знаємо про цей звук?

- З якою казкою продовжимо знайомство? Хто її автор?

- А розпочнемо ми урок з пісеньки про алфавіт.

Пісня алфавіт.

3. Формування (закріплення) знань про букви, звукове значення вивчених букв, алфавіт й розміщення слів в алфавітному порядку.

Формування навичок читання.

- Яка літера не відкрила віконечко?  Який звук вона позначає? Поплескали букві.

- Хто живе поруч з нею? Над нею? Під нею?

- Назвіть букви, що проживають на ІІІ поверсі.

-  На якому поверсі живе буква, що не позначає звук? Назвіть її. Назвіть букви, що позначають два звука.                               

- Для чого в житті потрібен алфавіт?

- Пронумеруйте  слова в алфавітному порядку.

- Перевірте свою роботу.

- Хто справився із завданням? Похваліть себе.

- Прочитайте слова в алфавітному порядку на клас.

Вправа «Фотоапарат»

- Краще запам’ятовувати букви нам допомагає вправа фотоапарат. Приготували очки - фотоапаратики. Покліпали. Увага на екран.

Працюють у зошиті.

- Чи всі «віконечка» були заповнені?

- У якому «віконечку» склад починався з великої  літери?

- У якому «віконечку» склад починався з малої літери?

 (Перевірка,  запис біля дошки.)

- Прочитати, що записано у першому «віконечку». Другому. Третьому.

- Хто всі «віконечка» заповнив правильно? Хто допустив одну помилку? Дві помилки?

- Що ви можете сказати про букву Й ?

Вправляння у швидкому темпі читання

Вправа  заспівай склади на мелодію «Пісні про чарівника »

  • Плесніть у долоньки ті, хто хоче навчитися швидко читати. А допоможе нам вправа Маша й Антон. З чим до нас завітала Маша? Антон? Назвіть відкритий склад? Закритий? Скільки звуків у  складі йок? А в складі йо.

- Прочитайте зверху вниз.

- Читаємо як молоді сороки разом зліва на право.

- Розумні діти вміють не тільки читати, а й вправно співати. Разом, дівчатка, хлопчики.

- А швидше зможете?

Вправа «Черепаха Сорока»

 - А повправлятися у швидкому темпі нам допоможе чистомовка.

Спочатку прочитають хлопці, як повзе черепаха. (Хором).

- Як молода сорока прочитають дівчата .

- А хором прочитаємо, як досвідчена сорока, яка швидко розносить новину. (Читають хором )

Релакс

- Над якою казкою ми працюємо? Хто її автор?

- В якій країні народився? Покажіть на карті.  На якому материкові знаходиться?  В якому місті?

Давайте закріпимо наші знання прослухавши повідомлення від Знайка.

  • У якому році народився письменник?
  • Навіщо туристи приїжджають до міста Оденсе?

Вправа «Повітряні кульки».

Мавпочка і ведмедик зачекалися, коли ми їх спустимо на землю.

- Навчитися читати правильно і швидко нам допоможе вправа «Повітряні кульки».

Ручку поклали на діафрагму. Вдихаємо носом. …..

-Прочитайте слова, значення яких вам може бути незрозумілим.

Давайте звернемося до електронного тлумачного словника.

  • Читаємо перший стовпчик луною. Ручку поклали на діафрагму. Вдихаємо носом. Опускаємо мавпочку. …аналогічно.

- Які слова запам’ятали?

- Тваринки дякують вам за чудову роботу.

  • Ми чудово потренувалися, отже готові перейти до казочки, а перенесу нас туди пісенька.

Пісня про казку.

4. Робота над казкою Ганса Крістіана Андерсена  « Русалонька »

Давайте пригадаємо початок казочки «Русалонька».(Розповідають)

Вправа «Черепаха Сорока»

- Читаємо разом як повільні черепашки. … Прочитає як молода сорока.

- Прочитайте продовження казки Ганса Крістіана Андерсена  « Русалонька » за диктором.

Вправа для очей.

  • Прочитайте речення у якому сказано, кого за словами принца, він міг би покохати.
  • Що допомогло морській царівні терпіти біль?
  • Перегляньте фрагмент мультфільму.
  • З чого почався фрагмент?
  • Чим завершився?

   -    Знайдіть і підкресліть в тексті речення про переглянуте.       .

  • Хто зможе прочитати швидко?
  • Хто хоче бути звукорежисером?
  • Знайдіть на карті моря, які омивають Україну. Назвіть їх. Чи може  Русалонька жити в Чорному морі?
  • Скажіть, якою була Русалонька?
  • Я бажаю бути вам добрими, наполегливими,  сердечними, хай ваші мрії збуваються, як у Русалоньки.

5. Підсумок уроку

  •  Мені було цікаво ......

Пісня «Казка Андерсена»

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку