Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання "Крок за кроком"

Про матеріал
Навчальний матеріал розроблено до підпечника 2 класу О. Вашуленко "Українська мова та читання ", частина 2 (читання).Розробка "Крок за кроком" допоможе вчителю організувати дистанційне навчання в умовах карантину, буде корисним для організації самостійної роботи учнів 2 класу, самоорганізації, самоконтролю".
Перегляд файлу

 

Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання

 

 

Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання

«Крок за кроком»

 

Автор методичної розробки

Овчаренко Ольга Василівна

вчитель початкових класів

Криничанського ЗЗСО

 

 

2020р

 

 

Батьківська сторінка Archives - ДНЗ №46

Шановні батьки!

У звязку з ситуацією, яка склалася при введенні карантину та з метою організації якісного дистанційного навчання прошу ВАС:

  1. Слідкувати за режимом дня Ваших діток.
  2. Організувати зручне робоче місце учня.
  3. Початок дистанційних занять о 9.00
  4. Консультація вчителя з 9.00 по 11.00. (Мережа Вайбер, телефонний режим ).
  5. Фото – звіт про виконану роботу з 12.00 по 13.00.
  6. Кожну п’ятницю онлайн – зустріч «Підсумки за тиждень».
  7. Дякую Вам, шановні батьки, за співпрацю та взаєморозуміння.

Працюємо разом, заради  наших дітей!

        Графік уроків та фото- звітів                        ✅ Дитячий фотоапарат, Summer Vacation Cam, перший фотоапарат, для ...

Дата

Предмети

Прізвище та ім’я  учня

 

 

 

 

 

 

30.03.

Я досліджую світ (діагност. роботи)

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(робочий зошит)

 

 

 

 

 

 

31.03.

Читання (сторінка «Крок за кроком»)

 

 

 

 

 

 

 

Математика (діагност. роботи)

 

 

 

 

 

 

 

Укр мова (роздруковка)

 

 

 

 

 

 

01.04.

Читання

 

 

 

 

 

 

 

Укр мова

(робочий зошит)

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

 

 

 

 

 

 

02.04.

Читання(сторінка «Крок за кроком»)

 

 

 

 

 

 

 

Укр мова

(робочий зошит)

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

 

 

 

 

 

 

03.04.

Укр мова(сторінка «Крок за кроком»)

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(робочий зошит)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 31.03.20р.                                                                Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Коли буває соромно

 

Крок 1: Привітайся

C:\Users\asus_k56c\Desktop\Новая папка\P00131-122103.jpgНапиши, як би ти привітався зі своїми друзями.

 

Крок 2: Загадка для розумників

 

Вона нам дуже дорога,

В житті усім допомага,

Коли вона у тебе є

І радісним життя стає.

Разом можна все зробити

Нам без неї не прожити.        

 .  .  .  .  .  .

 

Крок 3: Робота з підручником

Прочитай  оповідання Л. Нечаєва «Про жовті грушки та червоні вушка» на ст. 111 - 112

 

Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.

Дай відповіді на запитання на ст.112. Не поспішай. Давай повні відповіді.

 

Крок 5: Працюю з словничком.

Що означає слово алергія?

На сторінці 112 знайдеш відповідь.

Крок 6: Допоможи

Поєднай частини прислів’їв олівцем:

Добре скрізь                                                             а поганого цурайся.

Добре діло                                                                 добре.

Не одяг красить людину,                                       роби сміло.

Добре слово квітка,                                                 а добрі справи.

Роби добро -                                                              а зле колючка.

Доброго тримайся,                                                воно дорожче золота.

 

Крок 7: Попрацюй

Прочитай виразно оповідання «Про жовті грушки та червоні вушка».

Перекажи оповідання. Розфарбуй малюнок.

Результат пошуку зображень за запитом розмальовка грушки

Сфотографуй цю сторіночку і відправ мені у Вайбер.

Дата: 01.04.20р.                                                                Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Наполеглива праця – запорука успіху.

Крок 1: Привітайся. Побажай усім вдалого дня.

 

Результат пошуку зображень за запитом сімя

Крок 2: Приготуйся до читання

1. Прочитай слова перестрибуючи через одну літеру:

ПОЛСАТСУТКИФЛДІЮНПОМВСИБЙЧ      ПРЕЯСЦИЖК

2.На ст.113, зверху, прочитай правильно слова.

Крок 3: Робота з підручником.

Прочитай  оповідання О.Кротюк «Пластиліновий песик» на ст. 113 - 114

Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.

Дай відповіді на запитання на ст.114 Не поспішай. Давай повні відповіді.

Крок 5: Склади асоціативний кущ

 

 

 

Мої  риси характеру

 

 

 

 

Крок 6: Допоможи вирішити проблему

ТАК

ПРОБЛЕМА

НІ

Так, якщо ти хочеш добре вчитися і досягнути успіху у житті.

Чи варто бути наполегливим?

Ні, можна братися до іншої справи.

 

 

 

Постав   +  .

Крок 7: Попрацюй наполегливо.

Прочитай виразно оповідання «Пластиліновий песик».

Перекажи оповідання.

Придумай свою назву твору.

Розфарбуй малюнок.

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом песик розмальовка

 

 

 

 

 

Дата: 02.04.20р.                                                               Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Маленькими кроками до великої перемоги

Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні

Результат пошуку зображень за запитом смайлик

Прочитай виразно віршик.

Результат пошуку зображень за запитом Добрим будьте без причини

Крок 2: Приготуйся до читання

1.Підбери до поданих слів слова протилежні за значенням:

Біле - …………………  , тепле - ……………………….., зло - …………………. .                      

2. На ст.115, зверху, прочитай правильно слова.

Крок 3: Робота з підручником.

Прочитай  оповідання Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!» на ст. 115 - 117

Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.

Дай відповіді на запитання на ст.116 - 117 Не поспішай. Давай повні відповіді.

 

Крок 5: Поміркуй

Яку важливу думку хотіла донести читачам авторка оповідання.

Як ти вважаєш, що означає бути щасливим. Запиши свої міркування.

 

Я вважаю, що бути щасливим – це ____________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сфотографуй цю сторіночку і відправ у Вайбер.

 

Результат пошуку зображень за запитом Я щасливий

 

 

 

 

 

Дата: 07.04.                                                                        Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Маленькими кроками до великих перемог (продовження)

Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні

Результат пошуку зображень за запитом смайлик

Прочитай виразно віршик.

Він лежати зовсім не хоче

Якщо кинуть, він підскочить,

Ледве вдариш, а він навскач.

Ну, звичайно, що це ……                         Здогадався?

Крок 2: Приготуйся до читання.

Прочитай спочатку повільно.

Другий раз швидше.

Третій раз дуже швидко.

Спробуй напам’ять розказати перші два рядочки.

Читання та обговорення української народної казки «Ріпка»

 

Крок 3: Поміркуй.

Як ти розумієш народну мудрість

  • «Хочеш бути щасливим – не будь лінивим».
  • «Праця –дає, а лінь - забирає».
  • «Хочеш їсти калачі – не сиди на печі».

 

Крок 4: Читаю виразно.

Прочитай виразно оповідання Дженніфеер Мур-Маллінос « Я все зможу».

Крок 5: Закрий підручник. Чесни, чесно – закрий!

Крок 6: Тестування.

Вибери одну, або декілька відповідей:

  1. Яка назва твору?

А) «Я все зможу!»

Б) «Я все знаю!»

В)»Я все досягну!»

 

  1. Чому йому було складно дружити з дітьми??

А)Він перебував на лікуванні.

Б) Він пересувався на візку.

В)Він навчався вдома .

 

  1. Які почуття викликав цей твір у тебе?

А) Щедрість.

Б) Злість.

В)Співпереживання.

 

  1. Що робив хлопчик, аби бути таким, як усі?

А)Ховався.

Б) Тренувався.

В)Боявся.

 

  1. Де грає хлопчик?

А)У шкільній команді з тенісу.

Б) У шкільній команді з шахів.

В)У шкільній баскетбольній команді.

 

  1. Що зробило хлопчика щасливим ?

А) Можливість грати з друзями.

Б) Можливість мати багато іграшок.

В)Любов батьків.

Крок 6: Роздуми. Чи можеш ти зробити інших щасливими? Продовж рядки.

Я можу _________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

✅ Дитячий фотоапарат, Summer Vacation Cam, перший фотоапарат, для ...Сфотографуй цю сторінку та надішли мені.

Дата: 08.04                                                                       Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Чи варто ризикувати?

Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні.

Результат пошуку зображень за запитом смайлик

Прочитай виразно віршик.

Крок 2:Давай помріємо!

Щоб ти хотів отримати на день народження? Напиши тут:

                                                                

 

 

Я мрію про

 

 

 

Крок 3: Приготуйся до читання.

Презентація "КОЛИСКОВІ ПІСЕНЬКИ — ПЕРЛИНКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ."

 

 

Крок 4: Робота з підручником.

Прочитай  оповідання Оксани Радушинської «День народження»ст. 117 - 118

Крок 5: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.

Дай відповіді на запитання на ст.118 -119 Не поспішай. Давай повні відповіді.

Крок 5: Поміркуй

Що сталося далі? Придумай своє продовження оповідання.

 

Раскраска - Шарлотта Земляничка: Ягодные приключения - День ...Розмальовки до Дня матері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: 09.04                                                                       Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: читання

Тема: Чи варто ризикувати? (продовження)

Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні.

Результат пошуку зображень за запитом смайлик

Прочитай виразно віршик.

Крок 2:Давай помріємо!

Склади асоціативний кущ.

 

 

День народження

 

 

 

Можеш вибрати з цього переліку, або придумати свої слова:


  • Веселощі;
  • Радість;
  • Привітання;
  • Цукерки;
  • Торт;
  • Солодощі;
  • Квіти;
  • М’яч;
  • Ляльки;
  • Пісні;
  • Музика;
  • Конструктор;
  • Друзі;
  • Свято

          Крок 3: Приготуйся до читання.

Читання. Платон Воронько. «В лісі є зелена хата», «Суничка ...

   Презентація до уроку з літературного читання для 3 класу  Стокові векторні зображення Ожина | Depositphotos®  Презентація до уроку з літературного читання для 3 класу

 

Крок 4: Робота з підручником.

Прочитай  продовження оповідання Оксани Радушинської «День народження»ст. 119 - 120

Крок 5: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.

Дай відповіді на запитання на ст.120 Не поспішай. Давай повні відповіді.

Крок 5: Вправа «ПОПС -формула» (усно).

Твердження: «Потрібно мати справжніх друзів».

П – (позиція) ----------------------- Я вважаю , що…

О – (обґрунтування) -------------Тому, що …

П – (приклад) ----------------------Я зможу довести це на прикладі …

С – (судження) ---------------------Отже , я роблю висновок, що …

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку