Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання
«Крок за кроком»
Автор методичної розробки
Овчаренко Ольга Василівна
вчитель початкових класів
Криничанського ЗЗСО
2020р
Шановні батьки!
У зв’язку з ситуацією, яка склалася при введенні карантину та з метою організації якісного дистанційного навчання прошу ВАС:
Працюємо разом, заради наших дітей!
Графік уроків та фото- звітів
Дата |
Предмети |
Прізвище та ім’я учня |
|||||
|
|
|
|
|
|
||
30.03. |
Я досліджую світ (діагност. роботи) |
|
|
|
|
|
|
|
Математика (робочий зошит) |
|
|
|
|
|
|
31.03. |
Читання (сторінка «Крок за кроком») |
|
|
|
|
|
|
|
Математика (діагност. роботи) |
|
|
|
|
|
|
|
Укр мова (роздруковка) |
|
|
|
|
|
|
01.04. |
Читання |
|
|
|
|
|
|
|
Укр мова (робочий зошит) |
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
|
|
|
|
|
|
|
Я досліджую світ |
|
|
|
|
|
|
02.04. |
Читання(сторінка «Крок за кроком») |
|
|
|
|
|
|
|
Укр мова (робочий зошит) |
|
|
|
|
|
|
|
Я досліджую світ |
|
|
|
|
|
|
03.04. |
Укр мова(сторінка «Крок за кроком») |
|
|
|
|
|
|
|
Математика (робочий зошит) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата: 31.03.20р.
Урок: читання
Тема: Коли буває соромно
Крок 1: Привітайся
Напиши, як би ти привітався зі своїми друзями.
Крок 2: Загадка для розумників
Вона нам дуже дорога,
В житті усім допомага,
Коли вона у тебе є
І радісним життя стає.
Разом можна все зробити
Нам без неї не прожити.
. . . . . .
Крок 3: Робота з підручником
Прочитай оповідання Л. Нечаєва «Про жовті грушки та червоні вушка» на ст. 111 - 112
Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.
Дай відповіді на запитання на ст.112. Не поспішай. Давай повні відповіді.
Крок 5: Працюю з словничком.
Що означає слово алергія?
На сторінці 112 знайдеш відповідь.
Крок 6: Допоможи
Поєднай частини прислів’їв олівцем:
Добре скрізь а поганого цурайся.
Добре діло добре.
Не одяг красить людину, роби сміло.
Добре слово квітка, а добрі справи.
Роби добро - а зле колючка.
Доброго тримайся, воно дорожче золота.
Крок 7: Попрацюй
Прочитай виразно оповідання «Про жовті грушки та червоні вушка».
Перекажи оповідання. Розфарбуй малюнок.
Сфотографуй цю сторіночку і відправ мені у Вайбер.
Дата: 01.04.20р.
Урок: читання
Тема: Наполеглива праця – запорука успіху.
Крок 1: Привітайся. Побажай усім вдалого дня.
Крок 2: Приготуйся до читання
1. Прочитай слова перестрибуючи через одну літеру:
ПОЛСАТСУТКИФЛДІЮНПОМВСИБЙЧ ПРЕЯСЦИЖК
2.На ст.113, зверху, прочитай правильно слова.
Крок 3: Робота з підручником.
Прочитай оповідання О.Кротюк «Пластиліновий песик» на ст. 113 - 114
Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.
Дай відповіді на запитання на ст.114 Не поспішай. Давай повні відповіді.
Крок 5: Склади асоціативний кущ
Мої риси характеру
Крок 6: Допоможи вирішити проблему
ТАК |
ПРОБЛЕМА |
НІ |
Так, якщо ти хочеш добре вчитися і досягнути успіху у житті. |
Чи варто бути наполегливим? |
Ні, можна братися до іншої справи. |
|
|
|
Постав + .
Крок 7: Попрацюй наполегливо.
Прочитай виразно оповідання «Пластиліновий песик».
Перекажи оповідання.
Придумай свою назву твору.
Розфарбуй малюнок.
Дата: 02.04.20р.
Урок: читання
Тема: Маленькими кроками до великої перемоги
Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні
Прочитай виразно віршик.
Крок 2: Приготуйся до читання
1.Підбери до поданих слів слова протилежні за значенням:
Біле - ………………… , тепле - ……………………….., зло - …………………. .
2. На ст.115, зверху, прочитай правильно слова.
Крок 3: Робота з підручником.
Прочитай оповідання Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!» на ст. 115 - 117
Крок 4: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.
Дай відповіді на запитання на ст.116 - 117 Не поспішай. Давай повні відповіді.
Крок 5: Поміркуй
Яку важливу думку хотіла донести читачам авторка оповідання.
Як ти вважаєш, що означає бути щасливим. Запиши свої міркування.
Я вважаю, що бути щасливим – це ____________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сфотографуй цю сторіночку і відправ у Вайбер.
Дата: 07.04.
Урок: читання
Тема: Маленькими кроками до великих перемог (продовження)
Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні
Прочитай виразно віршик.
Він лежати зовсім не хоче
Якщо кинуть, він підскочить,
Ледве вдариш, а він навскач.
Ну, звичайно, що це …… Здогадався?
Крок 2: Приготуйся до читання.
Прочитай спочатку повільно.
Другий раз швидше.
Третій раз дуже швидко.
Спробуй напам’ять розказати перші два рядочки.
Крок 3: Поміркуй.
Як ти розумієш народну мудрість
Крок 4: Читаю виразно.
Прочитай виразно оповідання Дженніфеер Мур-Маллінос « Я все зможу».
Крок 5: Закрий підручник. Чесни, чесно – закрий!
Крок 6: Тестування.
Вибери одну, або декілька відповідей:
А) «Я все зможу!»
Б) «Я все знаю!»
В)»Я все досягну!»
А)Він перебував на лікуванні.
Б) Він пересувався на візку.
В)Він навчався вдома .
А) Щедрість.
Б) Злість.
В)Співпереживання.
А)Ховався.
Б) Тренувався.
В)Боявся.
А)У шкільній команді з тенісу.
Б) У шкільній команді з шахів.
В)У шкільній баскетбольній команді.
А) Можливість грати з друзями.
Б) Можливість мати багато іграшок.
В)Любов батьків.
Крок 6: Роздуми. Чи можеш ти зробити інших щасливими? Продовж рядки.
Я можу _________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сфотографуй цю сторінку та надішли мені.
Дата: 08.04
Урок: читання
Тема: Чи варто ризикувати?
Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні.
Прочитай виразно віршик.
Крок 2:Давай помріємо!
Щоб ти хотів отримати на день народження? Напиши тут:
Я мрію про
Крок 3: Приготуйся до читання.
Крок 4: Робота з підручником.
Прочитай оповідання Оксани Радушинської «День народження»ст. 117 - 118
Крок 5: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.
Дай відповіді на запитання на ст.118 -119 Не поспішай. Давай повні відповіді.
Крок 5: Поміркуй
Що сталося далі? Придумай своє продовження оповідання.
Дата: 09.04
Урок: читання
Тема: Чи варто ризикувати? (продовження)
Крок 1: Привітайся. Покажи свій настрій сьогодні.
Прочитай виразно віршик.
Крок 2:Давай помріємо!
Склади асоціативний кущ.
День народження
Можеш вибрати з цього переліку, або придумати свої слова:
Крок 3: Приготуйся до читання.
Крок 4: Робота з підручником.
Прочитай продовження оповідання Оксани Радушинської «День народження»ст. 119 - 120
Крок 5: Запитання я читаю, поміркую – відповідаю.
Дай відповіді на запитання на ст.120 Не поспішай. Давай повні відповіді.
Крок 5: Вправа «ПОПС -формула» (усно).
Твердження: «Потрібно мати справжніх друзів».
П – (позиція) ----------------------- Я вважаю , що…
О – (обґрунтування) -------------Тому, що …
П – (приклад) ----------------------Я зможу довести це на прикладі …
С – (судження) ---------------------Отже , я роблю висновок, що …