Тема: БЖД. Поняття комп’ютерної графіки.
Мета: формування ключових компетентностей:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, картки з прикладами комп’ютерної графіки та малюнками, картки «Знайди пару».
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання з класом та ознайомлення з структурою вивчення навчального метеріалу в 6 кл.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Кожного дня ми з вами зустрічаємось із зображеннями: на картинках, фото, бігбордах, в газетах, в книгах, по телевізору та на екрані монітора. Це графіка, яка нас оточує постійно і оминути та не навчитись працювати з нею сучасній людини неможливо.
Демонстрація карток із різними видами графіки з акцентом на те, що одна створена людьми за допомогою техніки, а інша – ні.
Таким чином, сьогодні на уроці ми з вами спробуємо розібратись що таке комп’ютерна графіка і як вона створюється.
Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Скажіть, будь ласка, з тих карток , які Ви бачили які ми можемо зробити висновки?
Вчитель вислуховує відповіді учнів і робить, за потреби, корекцію щодо того, що графіка може створюватись людьми за допомогою комп’ютера. При цьому, вона інколи може бути точною або розмитою, займати великий обсяг пам’яті.
IV. Вивчення нового матеріалу
Отже, як Ви уже зрозуміли комп’ютерна графіка - це розділ інформатики, який вивчає технології опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютерної техніки.
Але як і художники, так і дизайнери комп’ютерної графіки всі вони мають справу з об’єктом.
Об'єкт - це те, що можна розглядати як ціле. Він має свою назву і може складатися з декількох інших об'єктів.
А зараз ми з вами спробуємо зіграти в гру «Знайди пару». Необхідно знайти пару до картинки із прикладом комп’ютерної графіки та картки із найменуванням об’єкта ( об’єктів), що на ній знаходиться та властивостями даного зображення.
Робота з картками
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Дякую, ви гарно попрацювали! А зараз ми з вами спробуємо попрацювати в найпростішому графічному редакторі Paint.
Учні отримують завдання побудувати малюнок «Спогади про літо». Обов’язково! Розбити робочу область на 3 частини, для того щоб відобразити всі 3 місяці канікул.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Підбиття підсумків уроку
Отже, сьогодні ми з вами на уроці дізнались що таке комп’ютерна графіка.
Давайте ж дамо відповідь на декілька запитань:
Рефлексія
VIІ. Домашнє завдання
Підготувати вивчений матеріал та цікавий історичний факт про комп’ютерну графіку.
Дякую всім за увагу!