Поняття комп’ютерної графіки.

Про матеріал
Тема: БЖД. Поняття комп’ютерної графіки. Мета: формування ключових компетентностей: • вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя; • соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі; • загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу; • здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи; • інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; • спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології; • формування предметної компетентності: познайомити учнів з комп’ютерною графікою, сферами її застосування в реальному житті; навчити визначати об’єкти з яких складається графічний об’єкт та вміти описувати його.
Перегляд файлу

Тема: БЖД. Поняття комп’ютерної графіки.

Мета: формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;
  • соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;
  • загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;
  • здоровязабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;
  • інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;
  • спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;
  • формування предметної компетентності: познайомити учнів з комп’ютерною графікою, сферами її застосування в реальному житті; навчити визначати об’єкти з яких складається графічний об’єкт та вміти описувати його.

Тип уроку:

  • урок вивчення нового метеріалу.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, картки з прикладами комп’ютерної графіки та малюнками, картки «Знайди пару».

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання з класом та ознайомлення з структурою вивчення навчального метеріалу в 6 кл.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Кожного дня ми з вами зустрічаємось із зображеннями: на картинках, фото, бігбордах, в газетах, в книгах, по телевізору та на екрані монітора. Це графіка, яка нас оточує постійно і оминути та не навчитись працювати з нею сучасній людини неможливо.

Демонстрація карток із різними видами графіки з акцентом на те, що одна створена людьми за допомогою техніки, а інша – ні.

Таким чином, сьогодні на уроці ми з вами спробуємо розібратись що таке комп’ютерна графіка і як вона створюється.

Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Скажіть, будь ласка, з тих карток , які Ви бачили які ми можемо зробити висновки?

Вчитель вислуховує відповіді учнів і робить, за потреби, корекцію щодо того, що графіка може створюватись людьми за допомогою комп’ютера. При цьому, вона інколи може бути точною або розмитою, займати великий обсяг пам’яті.

 IV. Вивчення нового матеріалу

Отже, як Ви уже зрозуміли комп’ютерна графіка - це розділ інформатики, який вивчає технології опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютерної техніки.

Але як і художники, так і дизайнери комп’ютерної графіки всі вони мають справу з об’єктом.

Об'єкт - це те, що можна розглядати як ціле. Він має свою назву і  може складатися з декількох інших об'єктів.

А зараз ми з вами спробуємо зіграти в гру «Знайди пару». Необхідно знайти пару до картинки із прикладом комп’ютерної графіки та картки із найменуванням об’єкта ( об’єктів), що на ній знаходиться та властивостями даного зображення.

Робота з картками

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Дякую, ви гарно попрацювали! А зараз ми з вами спробуємо попрацювати в найпростішому графічному редакторі Paint.

Учні отримують завдання побудувати малюнок «Спогади про літо». Обов’язково! Розбити робочу область на 3 частини, для того щоб відобразити всі 3 місяці канікул.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

Отже, сьогодні ми з вами на уроці дізнались що таке комп’ютерна графіка.

Давайте ж дамо відповідь на декілька запитань:

  • Що таке комп’ютерна графіка?
  • Які Ви знаєте переваги і недоліки комп’ютерної графіки?
  • Люди, яких професій у своїй роботі використовують комп’ютерну графіку?

Рефлексія

  • Сьогодні на уроці мені сподобалось…
  • Я зустріла труднощі з….
  • Найлегшим завдання для мене було…
  • Тепер своїм батькам я зможу пояснити, що…

VIІ. Домашнє завдання

Підготувати вивчений матеріал та цікавий історичний факт про комп’ютерну графіку.

Дякую всім за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Солощук Олександра
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
1588
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку