Поради батькам,які мають дитину з ООП

Про матеріал
Психіка будь-якої людини включає в себе величезну кількість функцій. Вона відповідальна за мислення, пам'ять, увагу, почуття і емоції. Фізіологічно психічний розвиток дитини проходить кілька етапів і закінчується до 18-22 років, коли він здатний усвідомлено приймати зважені рішення і нести за них відповідальність.
Перегляд файлу

Рекомендації батькам (опікунам), які мають дитину із затримкою психічного розвитку

 Психіка будь-якої людини включає в себе величезну кількість функцій. Вона відповідальна за мислення, пам'ять, увагу, почуття і емоції. Фізіологічно психічний розвиток дитини проходить кілька етапів і закінчується до 18-22 років, коли він здатний усвідомлено приймати зважені рішення і нести за них відповідальність.

 

 Відставання від прийнятих функціональних показників для конкретного віку визначається як затримка психічного розвитку (ЗПР). Це крайня межа між нормою і важкою патологією. Основні проблеми, з якими стикаються діти з ЗПР, пов'язані спочатку з соціальною адаптацією і навчанням.

 Затримка психічного розвитку на противагу розумової відсталості є оборотним порушенням, при якому діти здатні продуктивно використовувати допомогу дорослого.

 То що б ми порадили для батьків(опікунів), які мають дитину із ЗПР:

  • Розвивайте вміння спілкування з дітьми.
  • Будуйте взаємини з дитиною за допомогою розуміння, довіри і тепла.
  • Контролюйте поведінку дитини, не нав'язуючи жорстких правил.
  • Уникайте надмірної м'якості та завищених вимог до дитини.
  • Не вказуйте категорично, уникайте слів «ні» і «не можна».
  • Повторюйте своє прохання одними і тими ж словами багато разів.
  • Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію чи методи заохочення.

Запам'ятайте: балакучість, рухливість і недисциплінованість дитини не є навмисними.

Завжди слухайте те, що хоче сказати дитина.

 Зміна психологічного мікроклімату в родині:

  • Встановіть точний розпорядок дня для дитини (та всіх членів сім'ї).
  • Уникайте впливів відволікаючих чинників під час того коли дитина виконує завдання.
  • Зменшуйте по можливості, час проведення у великій компанії людей.
  • Перевтома знижує самоконтроль і підвищує гіперактивність.
  • Спеціальна поведінкова програма:
  • Не застосовуйте фізичне покарання! Якщо є необхідність удатися до покарання, то доцільно використовувати сидіння в певному місці після скоєння вчинку.
  • Більше хваліть дитину, вони чутливі до негативних стимулів, діти із ЗПР не сприймають доган і покарань, проте чутливі до заохочень.
  • Давайте завдання, які не потрібно відкладати на інший час.
  • Допомагайте дитині розпочати виконання завдання, так як це найважчий етап.

 

docx
Додано
27 березня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку