Пори року. Вивчення букв Hh, Ii, Kk

Про матеріал

Мета: ввести нові ЛО, ознайомити з буквами Hh, Ii, Kk, формувати вміння будувати прості речення про пори року, навички читання, письма; розвивати комунікативну компетентність, вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух, розуміти вирази класного вжитку; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.

Перегляд файлу

Клас: 1             

Урок  №21         

Дата проведення: 07.02.2018

 

Тема: Пори року. Вивчення букв Hh, Ii, Kk

Мета: ввести нові ЛО, ознайомити з буквами Hh, Ii, Kk,  формувати вміння будувати прості речення про пори року, навички читання, письма; розвивати комунікативну компетентність, вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух, розуміти вирази класного вжитку; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.

Обладнання: дошка, підручник, зошит з друкованою основою, тематичні малюнки, картки-звуки, картки-букви, плакат «Алфавіт».

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Good morning, pupils!

Pupils: Good morning!

Teacher: I am glad to see! how are you?

- I am OK! Thank you!

Teacher: Сьогодні на уроці ми повторимо слова, що позначають рухи, повторимо, як розпитати один одного, що вмієте робити, вивчимо назви пір року, віршик про пори року і, звичайно ж, вивчимо ще  нові букви та будемо продовжувати вчитися читати та писати.

2. Актуалізація знань ЛО, отриманих на попередньому уроці.

а) Бесіда за малюнками.

Teacher: Look at the picture and answer my questions.

What is it? – It’s a monkey. Can it fly? – No, it cannot. What can it do? – It can climb.

(Така сама робота проводиться за малюнками , дельфіна, лева, тигра).

б) Фонетична розминка.

Teacher:

- Look at the blackboard and listen to the story. Our Mr Tongue likes to travel very much. And he makes travelling around the world. When he starts to travel it was autumn (звуки на листочках) [ o – o – o], [w – w – w]. Then it was winter(звуки на сніжинках) [ s- s –s ], [h – h – h]. After winter comes spring (звуки на крапельках дощу) [ p – p –p ], [f – f –f ]. And then our favourite season -  summer (звуки на квітках) [ d3 –d3 – d3].

ІІ. Основна частина.

1. Уведення  нового матеріалу.

Дітки, а ви любите гратися? Так.

А відгадувати загадки?Так.

Тоді давайте відгадаємо декілька загадок. Слухайте уважно, у загадці є слово-підказка.

1. Голі поля, мокне земля, дощ поливає. Коли це буває?

Восени.

2. Сніг на полях, лід на річках, хуртовина гуляє. Коли це буває?

Взимку.

3. Я пробуджую поля і заквітчую гаї,прокидається земля і співають солов’ї. Всяк на світі мене зна я........

Весна.

4. Сонце пече, липа цвіте, жито доспіває. Коли це буває?

Влітку.

Молодці, вам сподобалося? Цікаво було?

- Так, сподобалося.

Дітки, то ви здогадалися про що ми сьогодні будемо говорити?

- Так.

- Про що? (Про пори року)

 Вірно, пори року англійською мовою Seasons. Але щоб запитати англійською мовою: „ Яка це пора року?” ми повинні вимовити:

What season is it? (3)   - Яка це пора року? (3)    

Діти повторюють тричі за вчителем.                        

Вчитель показує діткам картинки всіх пір року,а вони повторюють за ним кожну пору року англійською мовою, тричі.

а) Робота з підручником

 Впр.1 с.48.

(Учні звертають увагу на написання назв пір року).

б) Вивчення віршика

Spring is green,Summer is bright,

Autumn is yellow,Winter is white.

Фізкультхвилинка

2. Повторення вивчених букв

(Вчитель називає букву, учні показують картку з цією буквою).

- Show me the letter Aa, please. (Bb, Cc, Dd, Oo, Pp, Ee, Ff, Gg).

3. Вивчення нових букв.

а) Ознайомлення із зображенням букви, її звуковим значенням.

(Вчитель демонструє катку-букву та звук, учні повторюють за вчителем).

Letter Hh, sound [h]. Letter Ii, sound [і]. Letter Kk, sound [k].

б) Ознайомлення із місцем букви у алфавіті

- Find these letters in the alphabet.

в) Спостереження за вживанням у словах

- Find these letters in following words. (a happy hare, a new iPod, a purple kite) c. 32.

г) Спостереження за написанням букв

 С.32 впр.5.

(Учні проводять пальчиками по напряму стрілочок)

д) Письмо в зошиті

РЗ сс.25-26

ІІІ. Заключна частина

1. Підсумок уроку.

Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?

Розкажіть вдома батькам нові фрази, покажіть букви. За наполегливу роботу на уроці ви отримуєте розмальовки з буквами, які ми щойно вивчили. Не забувайте їх носити на кожен урок англійської мови. Вони будуть з радістю зустрічати своїх родичів у алфавіті. The lesson is over. Goodbye!

 

 

docx
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
1329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку