Розробка уроку з англійської мови для 5-го класу на тему: "Famous people"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови для 5-го класу на тему: "Famous people" (за підручником “Access 1" Вірджинія Еванс, Дженні Дулі). Цілі уроку: тренувати вживання форм минулого неозначеного часу дієслова «to be» (was/were); ознайомити учнів з цікавими фактами з життя відомих людей.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Famous people

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Jesse Owens was ______________ a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 5

Jesse Owens was an athlete a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 6

Yuri Gagarin was ______________ a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 7

Yuri Gagarin was an astronaut a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 8

El Greco was ______________ a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 9

El Greco was a painter a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor

Номер слайду 10

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Anna Pavlova was ______________

Номер слайду 11

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Anna Pavlova was a ballerina

Номер слайду 12

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Florence Nightingale was ______________

Номер слайду 13

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Florence Nightingale was a nurse

Номер слайду 14

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Alexander Fleming and Alexander Graham Bell were ______________

Номер слайду 15

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Alexander Fleming and Alexander Graham Bell were inventors

Номер слайду 16

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientistan inventor. Marco Polo was ______________

Номер слайду 17

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientist an inventor. Marco Polo was an explorer

Номер слайду 18

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientist an inventor. Albert Einstein was ______________

Номер слайду 19

a ballerina a nurse an athlete an explorer an astronaut a painter a scientist an inventor. Albert Einstein was a scientist

Номер слайду 20

Past Simple of the verb “to be”

Номер слайду 21

- Was Marilyn Monroe a painter?- No, she wasn’t. She was an actress

Перегляд файлу

Glory days

Famous people. Відомі люди

Цілі уроку:    - формувати навички вживання нових лексичних одиниць у мовленні;

- тренувати вживання форм минулого неозначеного часу дієслова «to be» (was/were);

- ознайомити учнів з цікавими фактами з життя відомих людей;

- вчити учнів працювати в парах, бути уважними, організованими та

    активними

 

Обладнання:  підручник “Access 1”, презентація уроку «Famous people», аудіо запис «Hall of fame», картки з індивідуальними завданнями.

 

Хід уроку

 

  1.  Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  1. Greeting.

-  Good morning, children!

- Dear children, the topic of our lesson is “Famous people”. Сьогодні на вас чекає мандрівка у минуле. Ми поговоримо про людей, які стали відомими завдяки своїм винаходам, дослідженням та здібностям.

2. Warm-up.

1)Учитель дає запитання декільком учням.

 

 

  1.          Основна частина уроку.
  1. Presenting vocabulary.
  1. Look at the pictures. (slides 2-3)
  • Do you know these people?
  • Who were they?

 

  1. Ex. 1, p. 68

Match the pictures to the occupations (slides 4-19)

Who was…

C:\Users\Юля Каралева\Desktop\урок\1.PNG

Example: Jesse Owens was an athlete.

 

  1. Pay attention to the dates in brackets. Зверніть увагу на дати в дужках. Це роки народження та смерті цих людей.

In English years are usually said by two numbers: 1934 – nineteen thirty-four.

Let’s practice some numbers. Учні разом називають роки: 1934; 1968; 1541; 1614;2007.

 

  1. Quiz. Позначте правильну відповідь:

C:\Users\Юля Каралева\Desktop\урок\Снимок.PNG

C:\Users\Юля Каралева\Desktop\урок\Снимок1.PNG

  1. Listen and check your answers. Учні слухають аудіо запис та перевіряють завдання
  1. Presenting grammar.

  1. Speaking
  1. Students make two circles (one inside of another). Every student gets a card with a name and two professions. They ask each other “Was he/she/they…?” and answer “No, he/she/they wasn’t/weren’t.”

Учні отримують картки та утворюють два кола (одне всередині іншого) та повертаються обличчям один до одного. Вони отримують картки з іменами та професіями. Рухаючись по колу учням потрібно ставити запитання та відповідати:

Example: - Was Neil Armstrong a professor?

                 - No, he wasn’t. He was an astronaut.

Card 1.  Neil Armstrong / a professor / an astronaut.

Card 2. Thomas Edison / a president / an inventor.

Card 3. Agatha Christie / a composer / a writer.

Card 4. Yuri Gagarin / a scientist / an astronaut.

Card 5. Marilyn Monroe / a painter / an actress.

Card 6. Michael Jackson / a writer / a singer.

Card 7. Marco Polo / a writer / an explorer.

Card 8. Taras Shevchenko / a professor / a writer.

Card 9. Salvador Dali / an explorer / an artist.

Card 10. Alexander Fleming / a composer / an inventor.

Card 11. Albert Einstein / an inventor / a scientist.

Card 12. Mozart / an artist / a composer.

Card 13. Anna Pavlova / a nurse / a ballerina.

Card 14. Florence Nightingale / a ballerina / a nurse.

 

  1. Grammar practice.
  1. Exercise 4 (page 55)

Учні доповнюють текст словами was або  were.

C:\Users\Юля Каралева\Desktop\урок\3.PNG

C:\Users\Юля Каралева\Desktop\урок\3.PNG

 

 

             

 

  1.     Заключна частина уроку.
  1. Home assignment 

Exercise 3, p.40 WB

 

  1. Summary
  1.       So, today we were talking about famous people and what they have done to become famous. Сьогодні на уроці ми говорили про відомих людей та завдяки чому вони стали відомими.

-  Що ви сьогодні дізналися нового?

- Як ми називаємо роки англійською мовою?

- Для чого потрібні слова “wasiwere”?

 

  1. Teacher summarizes the lesson and gives marks.

  -  Our lesson is over. Goodbye, children!

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
21 лютого
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку