Презентація містить матеріал до даного уроку: усний рахунок, пояснення нового матеріалу, завдання для самостійної та колективної роботи, фізкультхвилинку, матеріал для самооцінювання.
Порівняння частин, записаних у вигляді дробу.13.01.23 Урок 5с. 8-9, № 37-45 Півень О. М.
Номер слайду 2
Усний рахунок
Номер слайду 3
Розглянь малюнок. На скільки рівних частин поділено перший прямокутник? Другий? Третій? Четвертий?Яку частину кожного прямокутника зафарбовано?
Номер слайду 4
13 січня. Класна робота. Користуючись малюнком до попереднього завдання, порівняй дроби.1 1 1 1 1 1 1 12 3 5 2 3 8 8 2 Що більше рівних частин у цілому, то менша кожна його частина. Запиши дроби у порядку їх зростання.1 1 1 1 1 1 14 7 2 3 8 10 5600 – (230 + 90)380 + 160 - 250230 + 70 - 140160 + ( 440 – 180)1000 – 310 + 150920 – 130 - 290
Номер слайду 5
№ 41. Потяг із міста А вирушив о 8 год 20 хв ранку і прибув у місто В через 6 год 15 хв. О котрій годині потяг прибув у місто В?Назви цю годину двома способами.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
№ 42. Периметр трикутника з рівними сторонами дорівнює 15 см. Обчисли периметр квадрата, сторона якого на 3 см більша від сторони трикутника.
Номер слайду 8
Запиши, як називають: одну десяту частину метра; одну соту частину гривні; одну двадцять четверту частину доби; одну тисячну частину кілометра.
Номер слайду 9
№ 45. У картинній галереї виставили п натюрмортів, а портретів – у 5 разів менше. На скільки більше виставили натюрмортів, ніж портретів? Розв’яжи задачу, якщо п = 40.