Порівняння чисел в межах 4

Про матеріал
Тема. Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4 Мета: продовжувати роботу над формуванням навичок лічби, закріплювати знання складу чисел 2–4; вдосконалювати вміння порівнювати числа у межах 4; розвивати логічне мислення, увагу.
Перегляд файлу

Тема. Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4

Мета:  продовжувати роботу над формуванням навичок лічби, закріплювати знання складу чисел 2–4; вдосконалювати вміння порівнювати числа у межах 4; розвивати логічне мислення, увагу.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

Вступна розповідь учителя.

— Сьогодні ми відвідаємо цирк. Хто був у цирку? Що там вам сподобалось більш за все?

А цирк який цікавий!

В нім цілий день вистави.

Танцюють в цирку циркачі —

Гірські цапи-бородачі.

У цирку виступають різні тварини. Наш цирк незвичайний — математичний.

Кожна тваринка перед тим, як виступити, запропонує нам завдання.

Спробуємо їх виконати?

II. Закріплення вивченого матеріалу

1. Цікаві завдання клоуна

— Першим виступати буде клоун. Він смішить всіх глядачів. Готуючись до виступу, клоун поспішав і переплутав всі завдання. Давайте їх розберемо й розв’яжемо.

Завдання 1

• Порахувати зелені кульки у клоуна. (3)

• Порахувати червоні кульки. (4)

• Яких кульок більше? Яких кульок менше? Що треба зробити, щоб кульок стало порівну?

• Якого кольору перша кулька? Якого кольору кулька, що посередині? Якого кольору остання кулька? Якого кольору кульки, що сусідять з кулькою за номером 3?

Завдання 2

Показати число, відповідне кількості предметів.

Завдання 3

Розставити числа по порядку.

2. Лічба предметів. Завдання собачки

— Наступними виступають… Вгадайте хто?

Гавкає, кусає, а в дім не пускає.

— У собачок для вас завдання на увагу. Я буду показувати вам картку з певною кількістю предметів. Картку показую декілька секунд. Ваша задача — запам’ятати, скільки предметів на картці.

3. Розвиток графічних навичок. Завдання слоненяти

— Відгадайте, хто зараз вийде на арену.

Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю.

Сам високий я на зріст,

Замість носа в мене хвіст.

— Слоненятко виступало з великими кульками. Завдання від нього — складне. Зафарбуйте кожну третю кульку від початку червоним кольором, а кожну четверту кульку від початку — жовтим кольором.

4. Порівняння чисел у межах 4. Завдання мавпочок

— Відгадайте загадку про наступного артиста цирку.

На дереві все грається,

Угору піднімається,

Кривляється, чіпляється,

На хвостику гойдається.

І зветься це малятко

Веселе... (мавпенятко).

— Мавпочкам-акробаткам треба допомогти поставити знаки між числами.

Учитель показує картку, діти — відповідну картку з математичними знаками «>», «<», «=».

5. Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вгору вушка — скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п’ять, по гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві спритно роблять вільні вправи…

Раз, два, три, чотири, п’ять! Люблять білочки стрибать.

6. Розвиток графічних навичок. Письмо цифр.

Дельфіни, що будуть виступати останніми,— поважні й серйозні. Один з них — розумний, вміє читати, рахувати й писати. Тож і ми зараз покажемо, як вміємо писати. Повторимо цифри, які вивчили. Діти прописують цифри 1, 2 на одному рядку і 3, 4 — на другому.

7. Завдання з логічним навантаженням

— Уважно розгляньте табличку. Чого не вистачає?

III. Підсумки уроку

— От ми з вами і побували у цирку, подивились на різних тваринок. Яке завдання вам було найцікавіше виконувати?

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 вересня 2020
Переглядів
1067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку