Кнот ВіКТОРІЯ Вікторівна - Асистент вчителя. Назва навчального закладу: «Миколо-Комишуватського навчально-виховного комплексу (закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – закладу дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області » Працюю в Миколо-Комишуватського НВК з 2019 року. Освіта: Закінчила Красноградський педагогічний коледж в 2019 році. Здобула кваліфікаційну категорію “Молодший спеціаліст”. Зараз навчаюсь в Полтавському інституті імені В. Г. Короленка на психолого – педагогічному факультеті . Педагогічний стаж:немає .
Мої педагогічні принципи:- Безумовне прийняття кожного учня його сильних і слабких сторін;- Неупередженість в оцінюванні учнів;- Терпіння і терпимість;- Вміння визнати свою помилку;- Почуття гумору – невідємний методичний засіб в роботі з учнями;- Виключення важливості свого настрою в спілкуванні з дітьми.
Законодавча база з інклюзивної освіти Наказ МОН від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі" Наказ Міністерства № 44 від 23.01.2015 «Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів» Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних Концепція розвитку інклюзивного навчання № 2442– VІ ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до законодавчих актів України з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу" До проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань освіти щодо впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІУспішністьнавчаннядітейзмовнимипорушеннямившколібагатовчому залежитьвідрівняволодіннянимизв'язниммовленням. Фахівціздослідження мовленняіззагальнимнедорозвиткоммовлення(ЗНМ)відзначають,щоудітей даноїгруписпостерігаєтьсянедорозвиненняосновнихкомпонентівмовної системи(фонетико-фонетичного,лексичногоіграматичного)інедостатня сформованістьяквимовної(звукової),такісемантичної(смислової)сторін вимови. Наявністьудітейвідхиленьурозвиткувищихпсихічнихпроцесів (сприйняття,уваги,пам'яті,уявитаін)створюєдодатковітруднощів оволодіннізв'язковоюмонологічноюмовою. Оволодіннядітьмиіз. ЗНМнавичкамизв'язногомонологічного мовленняможливелишевумовахспеціальноорганізованогоцілеспрямованого навчання. Подолання. ЗНМудітейтрадиційноздійснюєтьсяшляхом використанняпоетапноїсистемиформуваннямови. Заняттязрозвитку зв'язногомовленняпроводяться1-2разинатиждень. Назаняттяхрегулярно проводитьрізноманітніігри. Проведення ігорсприяєзбагаченнютаактивізації словниковогозапасудітей,розвиваєвміннядітейшвидкознаходитивідповідь напоставленепитання,підтримуєїхемоційнуімовленнєвуакти Освітнізавдання активизаціясловникадитини,формуванняпоняттяпромовленняі спілкування; відпрацюваннявміннявикористовувативмовленнярізніграматичні конструкції;закріпленнянавичовсловотворення; розвитокфонематичногослуху; формуваннярізнихобразнихвиразівзадопомогоюприказокта прислів'їв,вчитидітейправильновикористовуватиїхувільніймові, робитимовленняобразнимтаяскравим; заохоченнядитини доактивноїдіяльності;
КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІКорекційні завдання корекція зв'язного мовлення розвиток мовневої системі (фонетико-фонематичного, лексичного і граматичного компонентів); розвиток вимовної (звукової) та семантичної (смислової) сторін вимови. виправлення звуковимови (немає окремих годин; за планом одночасно із формуванням фонематичних процесів. постановка звуків. Вимова ізольованого звука шляхом об’єднання відпрацьованих на підготовчому етапі рухів і положень органів артикуляційного апарату. Постановка звука по наслідуванню , за механічною допомогою або змішаним способом. автоматизація звуків - послідовне введення виправленого звуку в склади, слова, речення і в самостійну мову учня. Уточнення і розширення словника. Автоматизація звуку в потішках, віршах. Розвиток відчуття мовлення, слухової пам’яті, слухової уваги, мислення. диференціація звуків - поступове, послідовне диференційоване змішування звуків по моторних і акустичних ознаках: ізольовано, у складах, у словах, у реченнях, у розповідях, у самостійній мові.
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Розвиток мовлення. Тема: Формування поняття про мовлення , як засіб впливу на поведінку людини. Мета: розвивати мовлення учнів, вчити правильно спілкуватися з ровесниками, дорослими; виховувати у дітей бажання чинити добрі справи. Закріпити поняття «слова, що означають дію предмета». Обладнання: сюжетні малюнки.