Портфоліо асистента вчителя. В ньому додані матеріали для асистента вчителя. Також ви самостій додаєте свої документи та різні презентації які стосуються інклюзивної освіти.
Кнот ВіКТОРІЯ Вікторівна - Асистент вчителя. Назва навчального закладу: «Миколо-Комишуватського навчально-виховного комплексу (закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – закладу дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області » Працюю в Миколо-Комишуватського НВК з 2019 року. Освіта: Закінчила Красноградський педагогічний коледж в 2019 році. Здобула кваліфікаційну категорію “Молодший спеціаліст”. Зараз навчаюсь в Полтавському інституті імені В. Г. Короленка на психолого – педагогічному факультеті . Педагогічний стаж:немає .
Номер слайду 3
МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Навчати з любов’ю, з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння,Бажання й старання. І все – залюбки!
Номер слайду 4
Мої педагогічні принципи:- Безумовне прийняття кожного учня його сильних і слабких сторін;- Неупередженість в оцінюванні учнів;- Терпіння і терпимість;- Вміння визнати свою помилку;- Почуття гумору – невідємний методичний засіб в роботі з учнями;- Виключення важливості свого настрою в спілкуванні з дітьми.
Номер слайду 5
Памятка учителя: Щоб бути чудовим педагогом, требалюбити те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш. Василь Ключевський
Номер слайду 6
Мій учень !
Номер слайду 7
Законодавча база з інклюзивної освіти Наказ МОН від 31.12.2015 № 1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі" Наказ Міністерства № 44 від 23.01.2015 «Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів» Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних Концепція розвитку інклюзивного навчання № 2442– VІ ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до законодавчих актів України з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу" До проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань освіти щодо впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
Номер слайду 8
ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАРозвиток мовлення - як важлива складова цілеспрямованого подолання порушень мовлення та удосконалення мовних, мовленнєвих і соціально- комунікативних умінь та навичок у дітей в умовах інклюзивного навчання
КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІКорекційні завдання корекція зв'язного мовлення розвиток мовневої системі (фонетико-фонематичного, лексичного і граматичного компонентів); розвиток вимовної (звукової) та семантичної (смислової) сторін вимови. виправлення звуковимови (немає окремих годин; за планом одночасно із формуванням фонематичних процесів. постановка звуків. Вимова ізольованого звука шляхом об’єднання відпрацьованих на підготовчому етапі рухів і положень органів артикуляційного апарату. Постановка звука по наслідуванню , за механічною допомогою або змішаним способом. автоматизація звуків - послідовне введення виправленого звуку в склади, слова, речення і в самостійну мову учня. Уточнення і розширення словника. Автоматизація звуку в потішках, віршах. Розвиток відчуття мовлення, слухової пам’яті, слухової уваги, мислення. диференціація звуків - поступове, послідовне диференційоване змішування звуків по моторних і акустичних ознаках: ізольовано, у складах, у словах, у реченнях, у розповідях, у самостійній мові.
Номер слайду 11
ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИФорми роботи – індивідуальна та групова Методи роботи – особисто-орієнтований підхід.
Номер слайду 12
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІПодолання та ефективна корекція порушень мовлення у дітей в умовах інклюзивного навчання. Удосконалення соціально-комунікативних умінь та навичок у дітей із вадами слуху, зору та опорно-рухового апарату в умовах інклюзії.
Номер слайду 13
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Розвиток мовлення. Тема: Формування поняття про мовлення , як засіб впливу на поведінку людини. Мета: розвивати мовлення учнів, вчити правильно спілкуватися з ровесниками, дорослими; виховувати у дітей бажання чинити добрі справи. Закріпити поняття «слова, що означають дію предмета». Обладнання: сюжетні малюнки.
Номер слайду 14
САМООСВІТАВикористання інтернет-джерел Виготовлення наочного та роздаткового матеріалів Робота над проетками