Портфоліо практичного психолога закладу дошкільної освіти: перебіг атестаційного періоду фахівця

Про матеріал
Атестація практичних психологів – це визначення їхньої відповідності зайнятій посаді. Одержання певної кваліфікаційної категорії є обов’язковим елементом професійного зростання зазначених спеціалістів. Атестаційний період починається з моменту подачі спеціалістом заяви на атестацію і закінчується засіданням атестаційної комісії, яка розглядає надані матеріали, заслуховує спеціаліста і виносить відповідне рішення. Як правило, до вищезгаданого заходу фахівцю слід підготувати портфоліо досягнень за звітний атестаційний період.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

портфоліо. Дошкільний навчальний заклад «Веселка»Костянтинівської сільської ради. Мелітопольського району Запорізької областіпрактичного психолога закладу освіти. ШИЯН ОЛЕНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

Номер слайду 2

практичний психологдошкільного навчального закладу “Веселка”Костянтинівської сільської ради. Мелітопольського району. Запорізької областіШиян Олена Олександрівна

Номер слайду 3

ВІЗИТНА КАРТКАМісце роботидошкільний навчальний заклад “Веселка”Костянтинівської сільської ради. Мелітопольського району. Запорізької областіПосадапрактичний психолог. Освітаосвіта повна вищаза спеціальністю «Дошкільне виховання»спеціальність за дипломом:викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь дітей дошкільного вікудиплом з відзнакою АР № 19753531 25 червня 2002 року освіта повна вищаза спеціальністю «Практична психологія»спеціальність за дипломом:практичний психолог в закладах освітидиплом АР № 35715468 29 червня 2009 року. Стаж роботина посаді – з 17.09.2002р. Кваліфікаційна категорія«спеціаліст ІІ категорії»наказ № 173 від 22.03.2011р. по відділу освіти МРДАПідвищення кваліфікаціїкурси підвищення кваліфікації при КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічноЇ освіти» ЗОР за фахом «Практичні психологи»термін проходження 31.03.14-24.04.14посвідка № 14 СПК № 201930тема курсової роботи «Формування психологічної готовності дитини до систематичного навчання в умовах ДНЗ»

Номер слайду 4

ЗАОХОЧЕННЯПодяка Мелітопольської районної ради за багаторічну сумлінну працю, вагомий внесок у виховання підростаючого покоління та з нагоди Дня працівників освіти і науки розпорядження голови ради від 30.09.2009р. № 109-р. Грамота Костянтинівської сільської ради за вагомий внесок у виховання підростаючого покоління, активну життєву позицію та з нагоди святкування Дня вчителя Р-К сільського голови № 101 від 03.10.2012р. Почесна грамота ДНЗ «Веселка» Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області за активну життєву позицію, сумлінне виконання своїх обов’язків та з нагоди святкування 55-тиріччя функціонування ДНЗ «Веселка» Костянтинівської с/р наказ по ДНЗ «Веселка» Костянтинівської с/р№ 61 від 04.10.2012р. Грамота відділу освіти, молоді та спорту Мелітопольської районної державної адміністрації за ІІ місце І (районного) туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року - 2013» наказ відділу освіти, молоді та спорту01.03.2013 № 128

Номер слайду 5

ЖИТТЄВЕ КРЕДОНеможливо повернутися в минуле та змінити свій старт,але завжди є можливість стартувати зараз та змінити свій фініш ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДОЯ вибрала Долю собі сама…І що зі мною не станеться – У мене жодних претензій нема. До Долі – моєї обраниці…(Л. Костенко)

Номер слайду 6

ЕСЕ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА“ПРОФЕСІЯ ДЛЯ НЕБАЙДУЖИХ ДУШЕЮ”Полюби у дитині майбутню людинуІ для світу зумій її серце відкрити,Серед буднів знайди спілкування хвилину,Поштовх дай до натхнення, яке не спинити…Мій шлях у психологію пролягав через педагогіку. Ставши вихователем і занурившись в практику, я помітила, що за «засіванням розумного, доброго, вічного» в дітях педагогіка втрачає найголовніше: розвиваючи розум і тіло дитини за запропонованими стандартами, не помічає її природних особливостей. Малят готують до майбутнього життя, а їм хочеться жити «тут і тепер», мати право на індивідуальність, чогось хотіти і не хотіти. Дітям нав'язують жити так, як хочуть дорослі. Дитячі життя багато в чому залежать від доброї волі дорослого населення. А тому дуже багато проблем кожен з нас несе з дитинства. Хтось бореться зі своїми проблемами і весь час незадоволений собою, а значить і оточуючими. Хтось подавив в собі ініціативність і творчість, тому що в дитинстві це не помітили і не розвинули - під загальні стандарти це не могло вписатися! Я знала, що право на вираження своєї індивідуальності дає і пояснює наука - ПСИХОЛОГІЯ. І ось, диплом отримано. Теорії вивчено якісно, але як це використовувати на практиці, уявити було дуже важко. Почалися муки розуму і душі. Було багато сумнівів - чим повинен займатися психолог? Щоб отримати відповідь на це питання, доводилося багато зустрічатися з практиками, читати опис чужого досвіду і приміряти до своєї діяльності. У деяких колег часом не помічала раціонально діючих технік і методів для своєї аудиторії. А хтось навіть казав так: «Не знаю чому, але мій метод працює!»І через багато років, «мандруючи по світу психології», часом розчаровуючись від марності певного інструментарію, набиваючи собі гулі, фруструючі від незадоволеності результатами своєї роботи - досвід все ж накопичився. Використовуючи один зі своїх улюблених психологічних методів – метафору, - тепер можу чітко уявити, хто ж такий психолог. Він - настроювач душі. Душі людей - музикальні. Ми індивідуальні тим, що у кожного своя музична композиція в душі, свій тон та інтонації.

Номер слайду 7

Одні радіють, інші надривно стогнуть, а дехто слабо видає схлипування. Психолог повинен мати чудовий слух на музику, вібрації душі іншої людини. Його очі, слух, власний внутрішній настрій - ось основні інструменти кожного фахівця. Від якості його інструментарію залежить результат роботи з людьми. Психологу головне - почути стогін, тихий протяжний плач, скрегіт від безвиході, баси агресії і загроз, деренчання і схлипування, щоб вчасно «підтягнути струни», не дати їм порватися і замовкнути. У кожного «настроювача» свій інструментарій і тільки одна на кожний з них заповідь - «Не нашкодь»! Хтось із нас любить збирати оркестр, де кожен грає свою партію, називаючи все це груповою і тренінговою роботою. Деяким подобається «сольна» робота - тобто індивідуальні консультації. Якщо «налаштування» виходить добре - ти стаєш співавтором мелодії душі людини, яка звернулася до тебе. Як тільки в душі пробиваються бадьорі, ритмічні звуки - очі починають блищати, голос розуму набуває впевненість, а значить, у мене вийшло в ці хвилини бути ПСИХОЛОГОМ. І так щоразу! Я люблю ту справу, якою займаюся, і чим більше часу працюю психологом, тим більше переконуюся, що не помилилася у виборі професії. Мені подобається зустрічатися з дітьми, говорити про їх можливості та тимчасові невдачі, вселяти надію, вчити оптимізму, розуміти їх і допомагати їм удосконалювати себе. Мені подобається моя наука – психологія, адже вона скрізь і всюди, у нєї тисячі масок, їх треба вміти і хотіти розрізняти. Психологія невловима, весь час змінюється і цим вона змушує психологів бути дослідниками, шукачами, мобілізуючими себе на нові пізнання. У моїй професії неприпустимі зарозумілість і самовдоволення, а тільки нескінченне смирення, незворушна об'єктивність, заснована на розумінні того, що ніщо людське не є чужим або негідним розуміння. Притиште, сурми, свої ноти! Мовчіть, фанфари оркестрові!Бо я психолога роботу прославить хочу в своїм слові!Бо він зорею провідною стає душі в тяжкі хвилини,Веде між лихом і бідою, безвиході ламає стіни!Він є ковтком води живої у одинокості пустелі —Серця самітні словом гоїть, вертає мир та лад в оселі. Він у страхів тяжкій буречі — завжди відважний поводир,І всім — дорослим і малечі дарує мрії, щастя й мир!Психолог віру нам приносить, дає майбутнього надії,Життя й людей любити просить, як світлі небеса святії... Отож, притиште, сурми, співи! Мовчіть, литаври й тамбурини,Бо поміж нас є праця-диво, яка нещасть ламає стіни!

Номер слайду 8

ТЕМА ДОСВІДУ РОБОТИ“РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ”Мета: актуалізувати та поглибити знання стосовно проблеми розвитку пізнавальних процесів дошкільника, сприяти усвідомленню особливостей і проблем обдарованих дітей задля враховування їх у процесі безпосередньої роботи з розвитку особистості. Завдання:розширити знання про особливості формування пізнавальної сфери дошкільника,поповнити методичну скарбничку по роботі з розвитку пізнавальних процесів дитини дошкільного віку,удосконалювати міжособистісну взаємодію між всіма учасниками навчально-виховного процесу.

Номер слайду 9

Основні завдання психологічної служби закладу дошкільної освіти:проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;психологічний супровід обдарованих дітей;психологічний супровід новоприбулих дітей;визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі. Найголовніше завдання психолога – зробити життя дитини в садку зручним, комфортним, перш за все, з точки зору дитячої психіки, загальних і індивідуальних особливостей її розвитку.

Номер слайду 10

ФОТОРЕПОРТАЖЗДІЙСНЕННЯ ЗАВДАНЬ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ТА ВСІХ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Номер слайду 11

Дорогу я обрала у життіТаку, яку сама обрать хотіла.І скільки я по цій дорозі йду,Ніколи про свій вибір не жаліла.І я завжди гордитись буду тим,Що доля саме так у мене склалась. Якби ще раз прийшлося обирать,То я би ні хвилини не вагалась!

Номер слайду 12

Метою діагностичної роботи є:поглиблене психолого-педагогічне вивчення дитини протягом усього періоду дошкільного дитинства, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, динаміки її розвитку від середньої вікової групи і до вступу в школу,з’ясування причин тих чи інших відхилень у вихованні та навчання дитини; відставання чи випередження вікових нормативів у розвитку певних пізнавальних процесів. Діагностичну роботу відповідно до конкретних завдань можна проводити з окремою дитиною, з групою дітей, а також з дитиною в умовах родинної обстановки. Результати психолого-педагогічного вивчення є підставою для складання індивідуальних, особистісно зорієнтованих розвивальних і корекційних програм. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

Номер слайду 13

Хто садочок наш не знає?Назву він “Веселка” має. Тут життя весь день вирує,Тут співають і танцюють. В стінах цих гуляє казка,Діти знають ніжність, ласку. Дружна, радісна родина,В справах й помислах єдина. Підростуть в маляток крила,Понесуть їх вдаль вітрила…Та “Веселка” не стихає,Нових друзів вже чекає. Скільки виросло в цих стінах Громадян для України!Скільки виросло талантів – Бізнесменів, музикантів!Тож “Веселка” не старіє,З кожним роком молодіє!Наш садочок, як віночок – гарний та яскравий. Діток в нас, як квіточок – всім добре й цікаво!В кожній групі так затишно, наче в ріднім домі. Вихователі, як мами, дітки – сини й доні. Ми садок свій дуже любимо і про нього дбаємо. Він для нас найкращий в світі – це ми добре знаємо!

Номер слайду 14

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: КОРЕКЦІЙНА РОБОТАЦей напрямок діяльності психолога в дошкільному закладі є найскладнішим і найвідповідальнішим. До нього входить широкий спектр форм роботи:групові психокорекційні заняття (робота з проблемами групи дітей в особистісній та пізнавальній сферах),індивідуальні психокорекційні заняття (робота з проблемами окремих дітей в особистісній та пізнавальній сферах),індивідуальні заняття з обдарованими дітьми,заняття з психологічної підготовки дітей до навчання в школі. Основною метою корекційної роботи з дітьми є сприяння їхньому повноцінному особистісному розвитку. Основні завдання психолога, який працює з дітьми дошкільного віку, полягають у психологічному супроводі природного розвитку дитини, який включає розвиток основ довільності психічних процесів у неї й тренування психічних процесів та функцій.

Номер слайду 15

Дитинство синьооке, мов волошки. Його завжди буває зовсім трошки. Воно веселе і дзвінкоголосе,Розпустить коси і блукає босе. Дитинство різнобарвне і щасливе,Яскраве, простодушне, галасливе. Воно ще поряд, зовсім недалеко,Роки ж летять у вирій, мов лелеки…Дитинство пахне мамою і хлібом.І навіть спогадом сумує ніби,Та завжди в пам'яті моїй просторе. Безмежно-синє волошкове поле…Садок дитячий гомінкий. Такий просторий і зручний. Для діток він, як справжній дім,Затишно й весело у нім. Тут і дорослі, і маліЖивуть в мирі й злагоді. Мандрують різними світами,Готові подружитись з вами!Ми пишаємося своєю професією!Адже кожного дня у нас є унікальна можливість все гарне зробити ще кращим, а все недобре намагатися змінити на краще!

Номер слайду 16

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: РОЗВИВАЛЬНА РОБОТАМета: активна участь і вплив психолога на процес виховання особистості та індивідуальності дитини. Завдання: забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормам, допомога вихователям в індивідуалізації виховання і навчання дітей, розвиток здібностей, нахилів дітей. Зміст і форми роботи:психолог опрацьовує програми, спрямовані на розвиток як окремих сторін психіки дитини, так і на розвиток особистості в цілому, з урахуванням завдань розвитку на кожному віковому етапі,розвиток пізнавальних процесів та здібностей відповідно до вікових можливостей дітей: розвиток сенсомоторних здібностей, сприйняття, спостережливості, пам’яті, активізація творчої уяви, мислення, мовлення,вироблення індивідуального стилю діяльності, що відповідав би типологічним властивостям дитини тощо.

Номер слайду 17

Дитинство-казка, мов чарівна мить,Там завжди сонячно і світло.І річка вдаль привабливо біжить,А поле травами розквітло. Там стільки сонця, радості тепла,Краси чарівної без краю!Там наймиліша стежка пролягла,Лиш вороття туди немає…Там велетні-дерева до небес,Струмочки чисті й гомінливі,Повсюди стільки казки і чудес!Там ми були такі щасливі!В дитинстві все яскраве і дзвінке,Уміє серце милувати. А золотисте сонечко таке,Що у словах не передати!А неба синь нас кликала в політ,Там чисті роси найсвітліші,Там вперше пізнавали дивосвіт. Й були, мабуть, найщасливіші. Горжусь профессией своей за то, что душу человека согреваю. За то, что я могу понять детей и детство вместе с ними проживаю. Пусть отступают все сомненья прочь, уходят пусть тревога и забота. Кусочек сердца людям отдавать – такая у психолога работа.

Номер слайду 18

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТАМета: забезпечення відповідних психологічних умов для нормального самопочуття дитини в дошкільному закладі; профілактика порушень у динаміці розвитку дітей та усунення тих перешкод, що гальмують або деформують розвиток особистості; запобігання психологічним перевантаженням та невротичним зривам у дітей. До змісту профілактичної роботи входить:психологічна допомога в адаптації дітей до умов дошкільного закладу,забезпечення сприятливого, позитивного психологічного мікроклімату в групах – у спілкуванні дітей між собою та дорослими: вихователями, помічниками вихователів,створення умов для набуття дитиною позитивного досвіду взаємин з товаришами, позитивного прийняття її групою і вихователем, успіху в іграх та різноманітних заняттях.

Номер слайду 19

Стоїть такий будинок, До нього сто стежинок,А в ньому сто доріжок,Там біга двісті ніжок. Там сотня голосочків. Дзвінкіших од дзвіночків. Там всілись на полиціВедмеді і лисиці,Там човен у куточку. Пливе по килимочку,На стінах сто картинок. З героями казок…Всі знають цей будинок – Він зветься ДИТСАДОК!Для мене психологія – це не тільки робота, але й життя, не тільки професіональна реалізація й кар'єрне зростання, але і шлях саморозвитку, створення себе, роботи зі світом, процес пізнання інших людей. Я знаходжуся в постійній роботі над собою й намагаюся навчити цьому інших, щоб людина після тренінгу чи консультації могла сама, спираючись на саму себе, будувати своє життя, вирішувати проблеми, мати доступ до своїх творчих ресурсів.

Номер слайду 20

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ПРОГНОСТИЧНА РОБОТАПередбачає:розробку, апробацію і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку дитини,складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп, міжгрупових взаємин та освітньої ситуації в регіоні.

Номер слайду 21

Де знайти найкраще місце. Для малесеньких діток?Знайте, є воно на світі – Наш “Веселка” дитсадок. Тут малеча підростає,Пізнає прекрасний світ. Край свій в пісні прославляєІ в майбутнє шле привіт. Тут герої оживаютьІз улюблених казок,З нами разом поспішають. В дружнє коло, у танок.І сміються оченята,І радіє дітвора: Друзів так у нас багато,Україна в нас одна!У садочок поспішають. Щодня гарні малюки,До казкової країни,Де летять-летять роки…Щасливі, неповторні,Веселі, невгамовні,Прекрасні та дзвінкіДитинства їх роки.

Номер слайду 22

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ЗАКЛАДУ ОСВІТИМетою співпраці психолога з педагогічним колективом є підвищення рівня психологічної компетентності, заохочення до вивчення кожної дитини, розвиток психологічного мислення, допомога кожному вихователеві в опануванні методів індивідуального і особистісно зорієнтованого підходу у вихованні, вміння визнавати кожну дитину підростаючою особистістю, поважати її й надавати відповідну допомогу. Основні напрямки роботи практичного психолога з педагогічним колективом дошкільного навчального закладу:психологічна діагностика,психологічна просвіта та психологічна профілактика,психологічне консультування.

Номер слайду 23

Дитинство – найкращий час у нашому житті. Це пора відкриттів, мрій, фантазій, чарівних пригод. І хочеться побути в дитинстві якнайдовше. В силах професії “педагог дошкільної освіти” зберегти ці таємничі миті, повертаючи дорослих до них кожного разу знову і знову. Дитячий садок – друга домівка: тепла, затишна, безпечна. Ми, дорослі, приходимо в дитячий садок,щоб подарувати дітям радість спілкування,стати їх друзями і партнерами в будь-яких справах,дати кожній дитині шанс розкритися, розвинути свої таланти. Безліч зовсім різних мов вихователь знає,Бо до кожного з дітей він підхід свій має. Знов олівчика кладе до маленьких ручок,Додавать і віднімать вчить малих чомучок. У любові цілий день в нього діти-квіти,Будуть гратися, співать і життю радіти. Тож цю працю клопітку поважати треба: Вихователь для дітей нахиляє небо!Про усі земні дива дітлахам розкаже,Де єнотики живуть, кожному покаже. Наче мама, пригорне й обійме ніжненько,Буде птахам-малюкам, мов в гнізді, тепленько!

Номер слайду 24

Мета: привернути увагу батьків до долі власної дитини, допомогти зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років розвитку особистості, ролі тата й мами і родинної атмосфери загалом у формуванні базисних якостей сина або доньки, як почуття впевненості, захищеності, вміння радіти, співчувати, виявляти творчу ініціативу, бути активним, дбати про добрі стосунки з членами родини, з друзями, вміти гідно поводитися в разі перемоги чи поразки. Батьки мають зрозуміти і відчути необхідність певної психологічної компетентності для того, щоб по-справжньому любити свою дитину, сприймати її такою, якою вона є, ні з ким не порівнюючи її й не дорікаючи їй, допомогти їй щасливо провести дошкільні роки у родинному колі, добре підготувати дитину до школи. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Номер слайду 25

Тільки разом з батьками, спільними зусиллями педагоги можуть дати дітям велике людське щастя(В. О. Сухомлинський)Мудрість батька робить дитину справедливою і мужньою. Мудрість матері робить дитину чуйною і доброю. Мудрість батьків відкриває перед дитиною гармонію Всесвіту. Батьки і діти – це любов і сльози. Це вічне щастя і одвічний біль. Це сонце і тепло, сніги й морози, Мед на вустах й на вічні рани сіль. Як на троянді – колючки і квіти, Так і в житті є радість і печаль. Високі мрії й дуже різні діти… Чомусь таке трапляється, на жаль. Всім хочеться все мати в ідеалі, Причому водночас і без зусиль,Щоб щастя без труда та без печалі Пливло саме у руки звідусіль. Та у житті такого не буває, Запам'ятати треба в чому річ: Зоря щаслива лиш тоді засяє, Якщо трудитись будеш день і ніч. А діти – це і щастя, і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж!

Номер слайду 26

ВІДКРИТИЙ ЗАХІД З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДНЗ “ВЕСЕЛКА”“Я НІКОЛИ НЕ ПАЛИТИМУ!”ПРОВЕДЕНО В РАМКАХ ДІЯЛЬНОСТІ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО ТЕРИТОРИАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Номер слайду 27

ВІДКРИТИЙ ЗАХІД З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДНЗ “ВЕСЕЛКА”“Я НІКОЛИ НЕ ПАЛИТИМУ!”ПРОВЕДЕНО В РАМКАХ ДІЯЛЬНОСТІ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО ТЕРИТОРИАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Номер слайду 28

ВІДКРИТИЙ ЗАХІД З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДНЗ “ВЕСЕЛКА”“ОЙ, ВЕСЕЛА В НАС ЗИМА, ВЕСЕЛІШОЇ НЕМА!”ПРОВЕДЕНО В РАМКАХ ДІЯЛЬНОСТІ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО ТЕРИТОРИАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Номер слайду 29

ВІДКРИТИЙ ЗАХІД З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДНЗ “ВЕСЕЛКА”“ОЙ, ВЕСЕЛА В НАС ЗИМА,ВЕСЕЛІШОЇ НЕМА!!”ПРОВЕДЕНО В РАМКАХ ДІЯЛЬНОСТІ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО ТЕРИТОРИАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Номер слайду 30

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВЗАЄМОДІЇПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ПЕДАГОГАМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИМЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУУчасть у засіданнях районних методичних об’єднань педагогів дошкільної освіти Мелітопольського району, Виконання обов’язків керівника районних методичних об’єднань педагогів дошкільної освіти Мелітопольського району (2007-2011р.р.),Участь у засіданнях Костянтинівського територіального освітнього округу,Надання індивідуальних консультацій педагогам дошкільної освіти Мелітопольського району,Надання групових консультацій педагогам дошкільної освіти Мелітопольського району.

Номер слайду 31

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВЗАЄМОДІЇПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З КОЛЕГАМИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИМЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУУчасть у засіданнях районних методичних об’єднань практичних психологів закладів освіти Мелітопольського району,Відвідування засідань динамічної групи практичних психологів дошкільних навчальних закладів Мелітопольського району,Участь у засіданнях практичних психологів Костянтинівського територіального освітнього округу,Надання індивідуальних консультацій практичним психологам закладів освіти Мелітопольського району,Надання групових консультацій практичним психологам закладів освіти Мелітопольського району.

Номер слайду 32

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВЗАЄМОДІЇПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З УЧАСНИКАМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Номер слайду 33

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВЗАЄМОДІЇПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З УЧАСНИКАМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Номер слайду 34

Планина майбутнєЗдійснити забезпечення умов, які сприятимуть повноцінному психічному та особистіному розвитку кожного вихованця. Формувати у дітей дошкільного віку здатності до самовизначення та саморозвитку. Сприяти гармонізації адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти. Забезпечити профілактику відхилень в соціальному розвитку дітей дошкільного віку. Здійснювати психологічну підготовку та створення умов психолого-педагогічної наступності при переході дітей із закладу дошкільної освіти до першого класу загальноосвітньої школи. Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.

Номер слайду 35

Перелік матеріалів, представлених у портфоліо. Візитна картка практичного психолога. Заохочення фахівця. Життєве кредо, педагогічне кредо. Есе “Професія для небайдужих душею”Тема досвіду роботи. Фоторепортаж здійснення завдань на різних етапах спільної діяльності практичного психолога та всіх учасників навчально-виховного процесу: Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з вихованцями закладу освіти – діагностична робота Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з вихованцями закладу освіти – корекційна робота Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з вихованцями закладу освіти – розвивальна робота Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з вихованцями закладу освіти – профілактична робота Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з вихованцями закладу освіти – прогностичнаробота Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з педагогічним колективом закладу освіти Основні напрямки професійної діяльності практичного психолога з батьками вихованців закладу освіти Відкритий захід з дітьми старшого дошкільного віку ДНЗ “Веселка” – “Я ніколи не палитиму!” (проведено в рамках діяльності Костянтинівського територіального освітнього округу)Відкритий захід з дітьми старшого дошкільного віку ДНЗ “Веселка” – “Ой, весела в нас зима, веселішої нема!” (проведено в рамках діяльності Костянтинівського територіального освітнього округу) Основні напрямки взаємодії практичного психолога з колегами та педагогами дошкільної освіти Мелітопольського району. Основні напрямки взаємодії практичного психолога з учасниками навчально-виховного процесу дошкільного закладу освіти 2018-2019 навчальний рік. Плани на майбутнє

pptx
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
9403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку