У даній роботі надаються методичні рекомендації щодо раціональної організації навчальної діяльності учнів, способів оптимізації викладання, управління процесом розвитку творчих здібностей, приділяється особлива увага стимулюванню творчої діяльності школярів та створенню системи роботи з проблеми розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів на уроках англійської мови.
Метод проектів Полягає у самостійному виконанні учнями завдань, що охоплюють більшу частину матеріалу, під прихованим наглядом учителя. Цей метод нівелює домінуючу роль учителя. Учитель стає радником, спостерігачем, керівником у розвитку зацікавлень учнів. Він консультує, спостерігає за ритмом і порядком роботи над проектом, стимулює до подальших дій, підтримує учнів у їхній діяльності .
Метод проектів Роль учня: бере на себе відповідальність за власне навчання. Він обирає теми, над якими працює, планує роботу, використовує різні джерела інформації, проводить дослідження, збирає матеріали, опрацьовує їх, відбирає, аналізує і, на завершення, представляє результати своєї роботи.
Використання інтерактивних методів сприяє: розвитку особистісних якостей учнів, таких як комунікабельність, співробітництво, уміння відстоювати свою точку зору, йти на компроміси і т.д.; поліпшенню запам’ятовування, ідентифікації матеріалу і його використанню у повсякденному житті; умінню самостійно здобувати знання; вихованню особистості і підготовці її до реального життя.
Переваги інтерактивних технік над іншими є захоплюючими, цікавими та невимушеними учні працюють у групі однолітків, де вони можуть досить вільно висловити свої думки, мобілізувати знання, проявити творчий, організаторський та лідерський потенціал відбувається процес саморозвитку особистості учня
Творчі завдання для активізації мислення відновити послідовність подій в тексті; доповнити висловлювання за рахунок раніше вивченого матеріалу; скласти речення із запропонованих слів; скласти план до тексту; переказати текст від першої особи; з’єднати одну частину слова з іншою; знайти на малюнку всі предмети, назви яких починаються на одну й ту саму букву.
Творчі завдання для активізації мислення люди яких професій користуються цими речами? (назви речей записані на дошці); скласти одне слово з перших літер кількох слів; три магазини: Toys, School Things, Clothes. У хлопчика речі з цих магазинів. В якому магазині він придбав ту чи іншу річ? серед усієї їжі знайди традиційну англійську. (Яєчня з беконом, ростбіф, пудинг, вівсяна каша).