Мета портфоліо :•систематизувати напрацьований досвід;
•проаналізувати вміння та досягнення в педагогічній діяльності та динаміку результатів самоосвіти;•активізувати роботу над педагогічною проблемою;
•створити презентацію діяльності вчителя;
•сприяти самоорганізації, самооцінці, самоконтролю;
•систематизувати навчальні матеріали, педагогічні доробки;
•поділитися досвідом і власними досягненнями з колегами.
Підвищення кваліфікації: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії »Діагностико – аналітичний модуль Травень - червень 2015 року. Курси. Соціально – гуманітарний модуль. Професійний модуль(в тому числі курс”Людина і світ”)Комунальний вищий навчальний заклад«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Нетрадиційні типи уроків: рольові ігри, ділова гра, круглий стіл або конференція, прес-конференція, урок відкритих думок, урок-змагання, урок-вікторина, урок-суд, аукціон знань, урок-диспут, урок-турнір, урок-еврика, міжпредметний інтегрований урок, урок-конкурс, урок творчості, урок вистава, огляд знань, урок-гра, урок-залік, урок-мандрівка (заочні мандрівки:урок-екскурс,урок- подорож, урок-«картинна галерея»), урок-діалог, урок-брифінг, актуальне інтерв’ю, рольова ділова гра, урок-лекція.
Конкурси, педради, семінари2013– 2014н.р. – участь у районному конкурсі конспектів уроку етики з використання ІКТ.2013-2014н.р. – участь у районному конкурсі «Професіонал року».2014 р. – відкритий урок для вчителів району. Виступи на районних методоб’єднаннях та шкільних педрадах. 2015р. - Обмін досвідом використання ІКТ на уроках історії на районній методичній раді.
Зрізи знань2013-2014н.р. Високий рівень – 20%;Достатній рівень - 45%;Середній рівень – 25%;Початковий рівень -10%. 2014-2015н.р. Високий рівень – 26%;Достатній рівень - 42%;Середній рівень – 23%;Початковий рівень -9%2012-2013н.р. Високий рівень -15%;Достатній рівень – 41%;Середній рівень – 33%;Початковий рівень –11%;
Результати педагогічної діяльності:2010-2011н.р. Всеукраїнські учнівські олімпіади: II етап(р-н)Правознавство: I місце в районі – Будько О. та III місце в області (9кл.) 2011-2012н.р. Всеукраїнські учнівські олімпіади: II етап – (р-н) Правознавство: I місце –Будько О. (10 кл.)Історія: Iмісце –Шаріф А.(8 кл.) , III місце –Будько. О.10 кл.)2012-2013н.р. Всеукраїнські учнівські олімпіади : II етап(р-н) Історія : I місце – Шаріф. А.(9 кл.),Правознавство: Iмісце –Шаріф. А.(9кл.), та IIмісце в області. IIмісце – Вьюненко. С.(11кл.)
2013-2014н.р.-Переможці Всеукраїнських учнівських олімпіад: II етап – (р-н) Правознавство: II місце - Філь А. (10 кл.), III місце - Рибчак Є.(10 кл.) , III місце – Пальона О.(9 кл.)-Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої» на тему «Творімо державу –Україну»(Номінація «Історія України і державотворення» Будько А.10кл.).-Міжнародний дистанційний конкурс із всесвітньої історії проекту «Новий урок»: II місце - Дорошенко М.(8 кл.), Філь А.(10 кл.)III місце – Квартальний Н. (6 кл.),Процко В.(6 кл.), Матей Н.(6 кл.),Данченко М.(6 кл.), Бушміч О.(6 кл.)Сертифікати учасників отримали 18 учнів.