Стаж педагогічної діяльності 32 роки. Освіта вища, закінчила Сумський ДПІ ім. А. С. Макаренка у 1984 р. Спеціальність за дипломом – учитель математики. Перша кваліфікаційна категорія Курси підвищення кваліфікації - 2015 рік. Викладаю математику, музичне та образотворче мистецтво Науково – методична проблема, над якою працюю “Прийоми та методи самостійної роботи на уроках математики”Нагороди: Грамота лауреата обласного етапу Всеукраїнської краєзнавчої акції “Колосок пам’яті” за роботу “О, рік 33-й, ти в пам'яті вічній!”, 2008 рік; Грамота переможця обласного етапу Всеукраїнської акції “Шляхами подвигу і слави”, 2009 рік;Грамота відділу освіти Коропської РДА, 2012 рікr
Моє педагогічне кредо. Педагогічне кредо: Усупереч народному прислів'ю „Можна привести коня до води, але не можна змусити його напитися”, я намагаюся не тільки привести учня до джерела знань, а й організувати роботу так, щоб учень захотів сам узяти ці знання. Життєве кредо. Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом. style.colorfill. Colorfill.typefill.on
Сучасні технології навчання,які я використовую в своїй роботі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 Здоров’язберігаючі технологіїФізкультхвилики. Вправи для очей 2 Особистісно-орієнтований підхід. Використовую дидактчні матеріали, відповідно рівня підготовки та здібностей конкретного учня3Ігрові технології Задачі-рисунки, задачі-жарти, задачі з неповними або зайвими даними4Інтерактивні технологіїкооперативне, колективно-групове навчання, ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань.5Інформаційно-комунікаційні технологіїНавчально-методичні комплекси, презентації, публікації, тестові системи
Навчально-методична робота. Виступи на засіданнях методоб’єднань, педрадах. Створення презентацій до уроків математики, музичного та образотворчого мистецтв. Розробки конспектів нестандартних уроків, сценаріїв. виховних заходів, дидактичних матеріалів до уроків. Використання інноваційних технологій навчання. Вивчення навчального матеріалу з погляду сучасних форм і методів. Збереження психологічного здоров'я на уроках. Використання міжпредметних зв'язків.