З досвіду роботивчителя математики Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Курій Тетяни Богданівни
Номер слайду 2
Моя методична проблема. Акмеологічний підхід на уроках математики Акмеологія – це наука про шляхи досягнення максимальної досконалості в усіх видах індивідуальної діяльності людини
Номер слайду 3
навчити і виховати за допомогою принципів акмеологічного навчання таку особистість, де провідним є спонукання учнів до самореалізації, самопідготовки, самонавчання, самовдосконалення; створити такий освітній простір, у якому учень вчиться змінювати, удосконалювати життя, а не пристосовується до існуючих умов; спонукати учнів до чіткого розуміння важливості отримання якісної освіти; Мої професійні завдання:
Номер слайду 4
Основні напрямки реалізації ідеї досвіду. Створення доброзичливої , навчально-творчої і чітко спланованої атмосфери на уроці; створення умов успіху для кожної дитини задля розвитку її творчого потенціалу; стимулювання мотивації унів у здобутті якісної освіти та необхідності гарно навчатися.
Мій педагогічний досвід Математичний диктант про шкідливість тютюнопаління (тема «Пряма пропорційна залежність», математика, 6 клас):1) Діти, що палять скорочують собі життя на 15 %. На скільки років зменшують своє життя такі діти, якщо середня тривалість життя 56 років?Відповідь: на 8,4 років.2) Серце нормально тренованої людини б’ється з частотою 70 ударів за хвилину, а серце курця повинно робити на 5-10 ударів за хвилину більше. Скільки додаткових ударів змушене робити серце курця за добу?Відповідь: 7200 – 14400.3) Після паління однієї цигарки в кров надходить 3 мг нікотину. Скільки нікотину надійде в кров, якщо людина випалить 14 цигарок?Відповідь: 42 мг4) Дослідники встановили, що до 15 % робочого часу йде на паління. Робочий день продовжується 8 год. Скільки робочого часу губиться через паління?Відповідь: 1,2 год.5) Деякі зарубіжні фірми за одну й ту ж роботу курцям встановлюють заробітну плату на 15 % меншу, ніж некурцям. Середня заробітна плата - 340 $ за місяць. На скільки менше отримає курець?Відповідь: на 51 $.6) Відомо, що в середньому 80% курців страждають захворюванням легенів. Знайдіть кількість хворих, якщо в нашому мікрорайоні палять близько 900 людей. Відповідь: 720 людей.
Номер слайду 8
Мій педагогічний досвід. Пропоную прикладні задачі «з виховним навантаженням». НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. 5 КЛАС1) У класі 10 лампочок по 100 Вт кожна. Якщо вони горітимуть марно 1 годину, то буде втрачено 1 к. Вт/год. електроенергії. У нашому містіі понад 420 класів. Чому дорівнюватимуть втрати електроенергії в межах міста?2) Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 30 000 л води і 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури?3) Запаси нафти в Україні - 125 млн. т. Розрахуйте, на скільки років вистачить цих ресурсів при умові, що їх щорічний видобуток становить 5 млн. т ?ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ1) Багато деревини і відходів її переробки йде на виробництво картону. Із 3,4 куб. м лісових відходів виготовляють 1 т картону, що замінює 14 куб. м деревини, яка витрачається на виробництво тари. Скільки кубічних метрів деревини буде збережено, якщо для виготовлення картону використали 140 куб. м відходів?2) Цівка води товщиною в сірник дає за добу втрату 480 л. Скільки води буде втрачено, якщо 100 чоловік не до кінця закрутять крани ? Скільком жителям вистачить цієї води на добу, якщо мінімум використання води для однієї людини 6 л?
Номер слайду 9
Мій педагогічний досвід. Використання Geo. Gebra – програми динамічної математики
Номер слайду 10
Мій педагогічний досвід. Створення ментальних мап
Номер слайду 11
Мій педагогічний досвід. Онлайн-тести
Номер слайду 12
Мій педагогічний досвід. Презентації
Номер слайду 13
Самоосвіта. Текст…
Номер слайду 14
Моя методична робота - Виступи на шкільних методичних обє’днаннях вчителів точних наук;-Член динамічної групи вчителів математики м. Червонограда;Проведення майстер-класу “Використання сучасних освітніх інструментів на уроках математики” для вчителів міста;Публікації на освітніх онлайн-порталах;Створюю та публікую інтерактивні онлайн-тести.
Номер слайду 15
Я – класний керівник. Текст…
Номер слайду 16
Позаурочна і виховна робота-участь в олімпіадах з математики;-участь у міжнародному математичному конкурсі “Кенгуру”-готую учнів до захисту наукових робіт;-спонукаю до підготовки виховних заходів з математики під час Тижня математики;-участь в інтернет-олімпіадах і конкурсах .
Номер слайду 17
Позаурочна і виховна робота. Текст…
Номер слайду 18
Робота з обдарованими дітьми2015-2016 н.р. Горбач Михайло – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІІ місце ; І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів з математики, І місце; ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів з математики, ІІ місце;2018-2019 н.р. Кочарженко Анна – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІ місце;2019-2020 н.р. Кочарженко Анна – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІІ місце.
Номер слайду 19
«Учитель живе до тих пір, поки вчиться сам, щойно він перестає вчитися, в ньому помирає учитель» К. Д. Ушинський.