Презентація досвіду роботи "Акмеологічний підхід на уроках математики"

Про матеріал
В даній презентації описані основні завдання і напрямки реалізації ідеї досвіду; акмеологічні технології іприйоми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботивчителя математики Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Курій Тетяни Богданівни

Номер слайду 2

Моя методична проблема. Акмеологічний підхід на уроках математики Акмеологія – це наука про шляхи досягнення максимальної досконалості в усіх видах індивідуальної діяльності людини

Номер слайду 3

навчити і виховати за допомогою принципів акмеологічного навчання таку особистість, де провідним є спонукання учнів до самореалізації, самопідготовки, самонавчання, самовдосконалення; створити такий освітній простір, у якому учень вчиться змінювати, удосконалювати життя, а не пристосовується до існуючих умов; спонукати учнів до чіткого розуміння важливості отримання якісної освіти; Мої професійні завдання:

Номер слайду 4

Основні напрямки реалізації ідеї досвіду. Створення доброзичливої , навчально-творчої і чітко спланованої атмосфери на уроці; створення умов успіху для кожної дитини задля розвитку її творчого потенціалу; стимулювання мотивації унів у здобутті якісної освіти та необхідності гарно навчатися.

Номер слайду 5

Акмеологічні технології

Номер слайду 6

Акмеологічні прийоми Прийом «Зв’язок поколінь»Прийом естетичного стимулювання. Прийом емоційного стимулювання Прийом «Інформаційна палітра. Прийом дидактичної гри. Прийом «Міжпредметні зв’язки»

Номер слайду 7

Мій педагогічний досвід  Математичний диктант про шкідливість тютюнопаління  (тема «Пряма пропорційна залежність», математика, 6 клас):1)                 Діти, що палять скорочують собі життя на 15 %. На скільки років  зменшують своє життя такі діти, якщо середня тривалість життя  56 років?Відповідь: на 8,4 років.2)                 Серце  нормально тренованої людини б’ється з частотою 70 ударів  за хвилину, а  серце курця повинно робити на 5-10 ударів за хвилину більше. Скільки додаткових ударів змушене робити серце курця за добу?Відповідь: 7200 – 14400.3)                 Після паління однієї цигарки в кров надходить 3 мг нікотину. Скільки нікотину надійде в кров, якщо людина випалить 14 цигарок?Відповідь: 42 мг4)                 Дослідники встановили, що до 15 %  робочого часу йде на паління. Робочий день продовжується 8 год. Скільки робочого часу губиться через паління?Відповідь: 1,2 год.5)                 Деякі зарубіжні фірми за одну й ту ж роботу курцям встановлюють заробітну плату на 15 % меншу, ніж некурцям. Середня заробітна плата - 340 $ за місяць. На скільки менше отримає курець?Відповідь: на 51 $.6)                 Відомо, що в середньому 80% курців страждають захворюванням легенів. Знайдіть кількість хворих, якщо в нашому мікрорайоні палять близько 900 людей. Відповідь: 720 людей.

Номер слайду 8

Мій педагогічний досвід. Пропоную прикладні задачі «з виховним навантаженням». НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. 5 КЛАС1)    У класі 10 лампочок по 100 Вт кожна. Якщо вони горітимуть марно 1 годину, то буде втрачено 1 к. Вт/год. електроенергії. У нашому містіі понад 420 класів. Чому дорівнюватимуть втрати електроенергії в межах міста?2)    Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 30 000 л води і 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури?3)    Запаси нафти в Україні - 125 млн. т. Розрахуйте, на скільки років вистачить цих ресурсів при умові, що їх щорічний видобуток становить 5 млн. т ?ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ1)    Багато деревини і відходів її переробки йде на виробництво картону. Із 3,4 куб. м лісових відходів виготовляють 1 т картону, що замінює 14 куб. м деревини, яка витрачається на виробництво тари. Скільки кубічних метрів деревини буде збережено, якщо для виготовлення картону використали 140 куб. м відходів?2)   Цівка води товщиною в сірник дає за добу втрату 480 л. Скільки води буде втрачено, якщо 100 чоловік не до кінця закрутять крани ? Скільком жителям вистачить цієї води на добу, якщо мінімум використання води для однієї людини 6 л?

Номер слайду 9

Мій педагогічний досвід. Використання Geo. Gebra – програми динамічної математики

Номер слайду 10

Мій педагогічний досвід. Створення ментальних мап

Номер слайду 11

Мій педагогічний досвід. Онлайн-тести

Номер слайду 12

Мій педагогічний досвід. Презентації

Номер слайду 13

Самоосвіта. Текст…

Номер слайду 14

Моя методична робота - Виступи на шкільних методичних обє’днаннях вчителів точних наук;-Член динамічної групи вчителів математики м. Червонограда;Проведення майстер-класу “Використання сучасних освітніх інструментів на уроках математики” для вчителів міста;Публікації на освітніх онлайн-порталах;Створюю та публікую інтерактивні онлайн-тести.

Номер слайду 15

Я – класний керівник. Текст…

Номер слайду 16

Позаурочна і виховна робота-участь в олімпіадах з математики;-участь у міжнародному математичному конкурсі “Кенгуру”-готую учнів до захисту наукових робіт;-спонукаю до підготовки виховних заходів з математики під час Тижня математики;-участь в інтернет-олімпіадах і конкурсах .

Номер слайду 17

Позаурочна і виховна робота. Текст…

Номер слайду 18

Робота з обдарованими дітьми2015-2016 н.р. Горбач Михайло – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІІ місце ; І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів з математики, І місце; ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів з математики, ІІ місце;2018-2019 н.р. Кочарженко Анна – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІ місце;2019-2020 н.р. Кочарженко Анна – ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, ІІІ місце.

Номер слайду 19

«Учитель живе до тих пір, поки вчиться сам, щойно він перестає вчитися, в ньому помирає учитель» К. Д. Ушинський.

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку