Проєкт вчителів природничо математичного циклу «Впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес

Про матеріал
Необхідність сформувати в особистості школяра інформаційну культуру життєдіяльності, яка дасть їй можливість продуктивно будувати своє життя, здійснити професійне самовизначення, розкрити творчий потенціал та здатність до прийняття самостійних рішень;
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Тополинська загальноосвітня

школа І-ІІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області

 

 

 

 

Проєкт вчителів природничо математичного циклу

«Впровадження  новітніх інформаційних технологій в освітній процес»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С.Тополине

2020

 

 

Тема: «Впровадження  новітніх інформаційних технологій в освітній процес»

Скажи мені – і я забуду,

покажи мені – і я запам'ятаю,

дай мені зробити – і я зрозумію.

Конфуцій,

 

Актуальність:

1. Необхідність сформувати в особистості школяра інформаційну культуру життєдіяльності, яка дасть їй можливість продуктивно будувати своє життя, здійснити професійне самовизначення,  розкрити творчий потенціал та здатність до прийняття самостійних рішень;

 

2.Проблема розвитку дивергентного мислення старшокласників розв’язуватиметься на якісно новому теоретико-методологічному рівні; 

 

3.Поєднання проектних та інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме різнобічності діяльності учнів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, буде спрямована не тільки на систематизацію мисленнєвої діяльності, але і на об’єктивне відображення реального життя;

4. Можливість доповнення традиційного навчання природничо-математичним  дисциплінам новими формами пошуково-творчої діяльності, організації наукової творчості обдарованих учнів,  її орієнтацію на прагматизм наукових

знань.

5. Дозволяє вчитися на власному досвіді і досвіді інших у конкретній справі, а не вдавати навчальну діяльність

 

МЕТА:

розробка моделі  реалізації проектно-орієнтованого підходу до викладання природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікативних технологій

 

Завдання

1. Підвищити цифрову компетентність учителів природничо- математичного циклу.

2. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій.

3. Реалізація соціального замовлення обумовленого інформатизацією сучасного суспільства;

4. Формування життєвих компетентностей інноваційної особистості  старшокласника шляхом впровадження ІКТ у викладання предметів природничо-математичного циклу в умовах інформатизації освіти

5. • Забезпечення  проектно-зорієнтованого підходу до викладання  природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій креативної освіти

Очікувані результати:

1. Впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес.

2. Підвищення рівня викладання.

3. Розповсюдження педагогічного досвіду.

Виконавці проекту

1. Вчителі природничо- математичного циклу.

2. Учні.

3. Батьки

Термін: 22 жовтня  2020 по 31 травня 2021

Етапи реалізації:

Підготовчий  етап: ( 01.11.2019- 31.10.2019)

завдання

термін

відповідальний

1

Створення творчої групи вчителів природничо-математичних наук

До 01.11.2020

Шевченко Т. О.

2

Розробка та апробація методичного інструментарію, необхідного для реалізації проекту 

До 23.11 2020

Всі вчителі природничо- математичного циклу

3

Створення інструментарію педагогічного моніторингу ефективності впровадження проекту

До 23.11 2020

Всі вчителі природничо- математичного циклу

4

Складання кошторису

До 23.11 2020

Всі вчителі природничо- математичного циклу

4

Презентація висвітлення етапів проекту, хід реалізації

щомісячно

Шевченко Т. О.

 

 Етап реалізації: ( 01.12.2020-30.04.2021)

1

Проходження педагогами  тренінгів на он-лайн платформах

Листопад- березень

Всі вчителі природничо- математичного циклу

2

Опанування електронногог журналу на платформі «Нові знання»

Листопад

Криворотько Г. М.

3

Тренінги для старшокласників «Безпека дітей в Інтернеті»

Грудень

Всі вчителі природничо- математичного циклу

4

Практикум «Електронні таблиці як засіб обробки даних, отриманих в результаті науково-дослідницької діяльності»

Січень

Шепель С. М.

5

Створення особистих блогів

Січень- березень

Всі вчителі природничо- математичного циклу

6

Презентація досвіду (відкриті уроки)

Квітень

Всі вчителі природничо- математичного циклу

 

 

 

 

 

 

Підсумковий етап-( 01.05.2021 – 31.05.2021)

1

Самооцінка результатів і

процесу дослідження за встановленими критеріями. Статистична обробка моніторингових досліджень.

Травень

Всі вчителі природничо- математичного циклу.

2

Корекція та використання результатів проектної діяльності

травень

 

3

Популяризація та поширення досвіду роботи з даної проблеми

травень

 

 

Ресурсне забезпечення проекту:

Назва

кількість

вартість

Джерела надходження

1

Ноутбуки

7

 

Власність школи і особисті педагогів

2

Папір офісний

1уп

100гр

Власні кошти учасників проекту

3

Підвищення кваліфікації педагогів

 

 

Держбюджет і кошти педагогів.

 Разом ______

 

 

Можливі ризики реалізації проекту

Задачі проекту

Сутність ризиків

Ступінь впливуна реалізацію проекту

Вірогідність виконання

Способи мінімізації

Підвищення кваліфікації педагогів

Відсутність фінансування з бюджету

Висока

70%

Залучення коштів благодійників і участь в грантах. конкурсах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку