Комунальний заклад «Тополинська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області
Проєкт вчителів природничо математичного циклу
«Впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес»
С.Тополине
2020
Тема: «Впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес»
Скажи мені – і я забуду,
покажи мені – і я запам'ятаю,
дай мені зробити – і я зрозумію.
Конфуцій,
Актуальність:
1. Необхідність сформувати в особистості школяра інформаційну культуру життєдіяльності, яка дасть їй можливість продуктивно будувати своє життя, здійснити професійне самовизначення, розкрити творчий потенціал та здатність до прийняття самостійних рішень;
2.Проблема розвитку дивергентного мислення старшокласників розв’язуватиметься на якісно новому теоретико-методологічному рівні;
3.Поєднання проектних та інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме різнобічності діяльності учнів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, буде спрямована не тільки на систематизацію мисленнєвої діяльності, але і на об’єктивне відображення реального життя;
4. Можливість доповнення традиційного навчання природничо-математичним дисциплінам новими формами пошуково-творчої діяльності, організації наукової творчості обдарованих учнів, її орієнтацію на прагматизм наукових
знань.
5. Дозволяє вчитися на власному досвіді і досвіді інших у конкретній справі, а не вдавати навчальну діяльність
МЕТА:
розробка моделі реалізації проектно-орієнтованого підходу до викладання природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікативних технологій
Завдання
1. Підвищити цифрову компетентність учителів природничо- математичного циклу.
2. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій.
3. Реалізація соціального замовлення обумовленого інформатизацією сучасного суспільства;
4. Формування життєвих компетентностей інноваційної особистості старшокласника шляхом впровадження ІКТ у викладання предметів природничо-математичного циклу в умовах інформатизації освіти
5. • Забезпечення проектно-зорієнтованого підходу до викладання природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій креативної освіти
Очікувані результати:
1. Впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес.
2. Підвищення рівня викладання.
3. Розповсюдження педагогічного досвіду.
Виконавці проекту
1. Вчителі природничо- математичного циклу.
2. Учні.
3. Батьки
Термін: 22 жовтня 2020 по 31 травня 2021
Етапи реалізації:
Підготовчий етап: ( 01.11.2019- 31.10.2019)
№ |
завдання |
термін |
відповідальний |
1 |
Створення творчої групи вчителів природничо-математичних наук |
До 01.11.2020 |
Шевченко Т. О. |
2 |
Розробка та апробація методичного інструментарію, необхідного для реалізації проекту |
До 23.11 2020 |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
3 |
Створення інструментарію педагогічного моніторингу ефективності впровадження проекту |
До 23.11 2020 |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
4 |
Складання кошторису |
До 23.11 2020 |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
4 |
Презентація висвітлення етапів проекту, хід реалізації |
щомісячно |
Шевченко Т. О. |
Етап реалізації: ( 01.12.2020-30.04.2021)
1 |
Проходження педагогами тренінгів на он-лайн платформах |
Листопад- березень |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
2 |
Опанування електронногог журналу на платформі «Нові знання» |
Листопад |
Криворотько Г. М. |
3 |
Тренінги для старшокласників «Безпека дітей в Інтернеті» |
Грудень |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
4 |
Практикум «Електронні таблиці як засіб обробки даних, отриманих в результаті науково-дослідницької діяльності» |
Січень |
Шепель С. М. |
5 |
Створення особистих блогів |
Січень- березень |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
6 |
Презентація досвіду (відкриті уроки) |
Квітень |
Всі вчителі природничо- математичного циклу |
Підсумковий етап-( 01.05.2021 – 31.05.2021)
1 |
Самооцінка результатів і процесу дослідження за встановленими критеріями. Статистична обробка моніторингових досліджень. |
Травень |
Всі вчителі природничо- математичного циклу. |
2 |
Корекція та використання результатів проектної діяльності |
травень |
|
3 |
Популяризація та поширення досвіду роботи з даної проблеми |
травень |
|
Ресурсне забезпечення проекту:
№ |
Назва |
кількість |
вартість |
Джерела надходження |
1 |
Ноутбуки |
7 |
|
Власність школи і особисті педагогів |
2 |
Папір офісний |
1уп |
100гр |
Власні кошти учасників проекту |
3 |
Підвищення кваліфікації педагогів |
|
|
Держбюджет і кошти педагогів. |
Разом ______
Можливі ризики реалізації проекту
Задачі проекту |
Сутність ризиків |
Ступінь впливуна реалізацію проекту |
Вірогідність виконання |
Способи мінімізації |
Підвищення кваліфікації педагогів |
Відсутність фінансування з бюджету |
Висока |
70% |
Залучення коштів благодійників і участь в грантах. конкурсах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|