Портфоліо
вчителя початкових класів
Світлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Булатецької Галини Василівни.
Цей матеріал для вчителів молодшої ланки , які починають працювати з дітьми молодших класів.
Дата народження: 25 квітня 1947 року . Закінчила Лисичанське педагогічне училище . Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Світлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Добропільського району Донецької області Стаж роботи: 45 років Категорія: спеціаліст Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2011 році. Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів з 2009 р. БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА Загальні відомості Додаток * БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій, програми “ Сходинки до інформатики ”. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавців української мови ім. П. Яцика та юних математиків ім. Євграфова. Конкурс знавців української мови 2006-2007 н. р. –Болбат Дмитро 2007-2008 н. р. –Шевчук Денис 2010-2011 н. р. – Яковенко Поліна , 2011-2012--Мартов Влад БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА * Моніторинг якості знань
Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів. Електронні посібники Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій Метод проектів * БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. Творчі вправи та завдання Розробки уроків з використанням творчих вправ та завдань * БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів * БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА Відеододаток
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу діже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Плани роботи Виховні заходи Робота з батьками * БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА Відеододаток
Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА * Конкурсна робота Учитель року – 2011
Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. З 2009 року я є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ІВАНІВНА * Доповіді Семінари Матеріали, надруковані в періодичних виданнях
Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Допомагає виявити ці особливості ряд тестів, інтерпретувавши результати яких, можна краще пізнати дитину, причини її поведінки. А значить побудувати навчально-виховний процес згідно принципів особистісно орієнтованого підходу. БУЛАТЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА * Ми всі різні! Тести. Анкетування