Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Здоров'язберігаючі технології у початкових класах на уроках навчання грамоти

Про матеріал

У презентації висвітлюється питання застосування здоров'язберігаючі технології у навчально-виховному процесі школи. У сучасному суспільстві здоров'я особистості визначається як найвища людська цінність, оскільки воно є головним показником його цивілізованості та ефективної діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоров‘язберігаючі технології у початковій школі на уроках навчання грамоти

Номер слайду 2

«Щоб зробити дитину розумною і розважливою,зробіть його міцним і здоровим»Ж.-Ж. Руссо

Номер слайду 3

Зараз актуальні здоров‘язберігаючі технології в навчально-виховному процесі, при яких формуються дбайливе ставлення до свого фізичного і психічного здоров'я, найважливіші соціальні навички, що сприяють успішній адаптації дітей у суспільстві

Номер слайду 4

В. А. Сухомлинський стверджував, що “...турбота про здоров'я дитини-це не просто комплекс санітарно-гігієнічних норм і правил... і не звід вимог до режиму, харчування, праці, відпочинку. Це, насамперед, турбота про гармонійну повноту всіх фізичних і духовних сил, і вінцем цієї гармонії є радість творчості".

Номер слайду 5

Робота з формування здорового способу життя може реалізовуватися через : проведення оздоровчих пауз під час уроків і заняття на уроках фізичної культури; позакласну роботу; роботу з батьками. «Єдина краса, яку я знаю, - це здоров'я».  Генріх Гейне.

Номер слайду 6

Здоров’язберігаючі технології – ті, що створюють безпечні умови для перебування, навчання та праці в школі та ті, що вирішують завдання раціональної організації виховного процесу (з урахуванням вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог), відповідності навчального та фізичного навантаження можливостям дитини. 

Номер слайду 7

Мета усіх здоров’язберігаючих освітніх технологій - сформувати в учнів необхідні знання, вміння та навички здорового способу життя, навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті.

Номер слайду 8

Збереження здоров'я дітей - проведення заходів по збереженню здоров'я, де закладаються навички правильного режиму дня, гігієнічні навички, профілактика захворювань, негативного ставлення до шкідливих звичок, вивчення особливостей свого організму, а також проведення оздоровчих хвилин під час уроку, підвищення інтересу до предметів.

Номер слайду 9

Для досягнення мети здоров’язберігаючих освітніх технологій  я застосовую  такі форми  роботи:·  рухова спрямованість (фізичні вправи, фізкультхвилинки, динамічні перерви, рухливі ігри та ін.);·  гігієнічні (виконання санітарно-гігієнічних вимог; особиста та загальна гігієна, дотримання режиму дня та режиму рухової активності, режиму харчування та сну та ін.).

Номер слайду 10

Здоровязберігаючий урок повинен: виховувати, стимулювати у дітей бажанна вчитися, бути здоровым, вчити їх відчувати радість від кожного пережитого дна;показувати їм, що життя – це чудово, викликати у них позитивна самооцінку

Номер слайду 11

«Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти в повсякденний побут кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров'я, повноцінне і радісне життя». Гіппократ.

Номер слайду 12

Дуже важливо на уроках формувати розуміння значення занять спортом для всієї майбутньої життя. Для того, щоб допомогти дітям зберегти фізичне, психічне здоров'я, не потрібно організувати нічого неймовірного. Їм необхідні рухові хвилинки, які дозволяють відпочити і розслабитися, принести користь своєму організму. 

Номер слайду 13

Повсякчас. Ранкові зарядки Фізкультхвилинки Дихальна гімнастика Вправи – енергізатори Занаття на свіжому повітріСміхотерапія 

Номер слайду 14

На уроках навчання грамоти. Звукова гімнастика. Пальчикова гімнастика Чистомовки Скоромовки Мовні розминки обо артикуляційні зарядки

Номер слайду 15

На уроках навчання грамоти діти багато пишуть і читають, швидше стомлюються. На таких уроках обов'язковими є гімнастика для очей та фізкультхвилинки.

Номер слайду 16

Сюжетно- рольові ігри: режисерська гра; театралізована гра. Гра фантазія. Ігри:рухливі, народні, розважальні , розвиваючі, дидактичні Казки та казкотерапія Ігри та ігрова терапія

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
11 лютого
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку