Дата народження12.04.1990 Повна вища,Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, повна вища освіта, 2012р. Посада. Вчитель трудового навчання та початкових класів. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст І категорії Стаж роботи в даному навчальному закладі: 12 роки. Загальний педагогічний стаж: 12 років. Відомості про себе. Місце роботи: Освіта: Філія Нижнівського ліцею с. Олешів,Тлумацької міської ради
Походить від слова «interact», де…Inter – взаємний. Act – діяти.Інтерактивний – здатний до взаємодії і активності, діалогу.Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну,передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність і інтелектуальну спроможність.Інтерактивні технології– це…
- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання:
Активний пізнавальний інтерес учнів на уроках трудового навчання не розвивається стихійно. Його виникнення та розвиток здійснюються за певних умов. Одна з них – створення емоційного настрою. Вона складається з різних моментів, які стосуються і змісту, і процесу діяльності учнів та вчителя. Якість і ефективність уроку значною мірою залежить від усвідомлення учнями цільового компоненту навчання. Тому доцільно використовувати кожен урок варто розпочинати з повідомлення цікавих фактів, висловів відомих людей, фраз, поетичних рядків, що спонукають до роздумів, сприяють розвитку пізнавальної активності, задають тон уроку. І часто стають несподіванкою для учнів, допомагають їм зрозуміти програмний матеріал, порівняти деякі наукові явища з життєвими прикладами, аналізувати і робити власні висновки.