Портфоліо вчителя української мови та літератури П.Я. Погребняка

Про матеріал

Портфоліо вчителя української мови та літератури П.Я. Погребняка містить відомості про діяльність педагога, класного керівника.. Може бути використане вчителями за зразок дпід час оформлення власного портфоліо

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРТФОЛІО ПОГРЕБНЯКАПетра Яковлевича Учителя української мови та літератури Тульчинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів-ліцею з ПВФП

Номер слайду 2

Мета портфоліосистематизувати напрацьований досвід; проаналізувати вміння та досягнення в педагогічній діяльності та динаміку результатів самоосвіти; активізувати роботу над педагогічною проблемою;створити презентацію діяльності вчителя; сприяти самоорганізації, самооцінці, самоконтролю;систематизувати навчальні матеріали, педагогічні доробки; поділитися досвідом і власними досягненнями з колегами

Номер слайду 3

Зміст портфоліо. Візитівка; Офіційні документи; Методична діяльність; Навчальна діяльність;Кабінет української мови; Класний керівник.

Номер слайду 4

Візитівка. Дата народження. Освіта. Навчальний заклад. Спеціальність за дипломом. Стаж пед. роботи. Посада. Державні нагороди. Форми підвищення кваліфікації Кваліфікація - 1960 рік- вища- Вінницький педагогічний інститут- Учитель української мови та літератури- 38 років- Учитель української мови та літератури- Грамоти Міністерства науки та освіти України, ОРДА, РДА - Курси підвищення кваліфікації при ВОІПОПП (2015 р.)- Спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»

Номер слайду 5

Освіта Вінницький державний педагогічний інститутім. М. Островського (1981 р.)

Номер слайду 6

Форми підвищення кваліфікаціїКурси підвищення кваліфікації учителівукраїнської мови та літератури (2015 р.)

Номер слайду 7

Вітчизна – це не хтось і десь. Я теж – Вітчизна.І. Світличний

Номер слайду 8

Методичний посібник з теми «Краєзнавчі дослідження на уроках словесності:розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні літератури рідного краю»

Номер слайду 9

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 10

СЕРТИФІКАТИ «SUPER. UROK» Журналу «ЗЛ в школах України»

Номер слайду 11

СЕРТИФІКАТИ Цифрове видавництво MCFR

Номер слайду 12

СЕРТИФІКАТИ Методичний портал

Номер слайду 13

СЕРТИФІКАТИ ВГ «Основа»

Номер слайду 14

СЕРТИФІКАТИ ВГ «Основа»

Номер слайду 15

ПОДЯКА І СВІДОЦТВАосвітнього проекту «На Урок»

Номер слайду 16

СЕРТИФІКАТИ освітнього проекту «На Урок»

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Виступи на РМО вчителів української мови та літератури: «Краєзнавчі дослідження на уроках словесності: розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні літератури рідного краю». Виступи на ШМОучителів української мови та літератури, зарубіжної літератури: * «Формування життєвих компетенстностей на уроках української мови та літератури»;* «Краєзнавчі дослідження на уроках словесності: розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні літератури рідного краю»; * «Запровадження якісного електронного контенту в освіті – це вимога часу»; * «Підвищення якості знань шляхом особистісно-орієнтованого навчання»Член екпертної групиучителів української мови та літератури Тульчинського району та Тульчинського РМО учителів української мови та літератури

Номер слайду 19

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА,над якою працює педагогічний колектив школи: «Від інноваційних технологій через педагогічну майстерність учителядо формування громадянина-патріота,інтелектуальної особистості»Підтема на 2017-2018 н.р.:«Реалізація інформаційної компетентності учнів в умовах реформування шкільної освіти»

Номер слайду 20

«Краєзнавчі дослідженняна урокахсловесності: розвиток творчогопотенціалу учнівпри вивченнілітературирідного краю»Науково-методична тема,над якою працюю

Номер слайду 21

Технології реалізації науково-методичної теми: Мультимедійні технологіїДослідницькі технології Технології проблемного навчання. Технологія співпраціТехнологія«Сторітелінг»Ігрові технологіїТехнологія«Створення ситуації успіху» Інтерактивні методи навчання. Технології проектного навчання. Технологіярізнорівневої диференціації навчання Технології розвитку критичного мислення. Технологія. КТС

Номер слайду 22

Шляхи реалізації науково-методичної теми:уроки. ЕкскурсіїПрезентаціїКонкурсиІнсценізаціїконференціїТворчі проекти. ЗустрічіКВК

Номер слайду 23

Шляхи реалізації науково-методичної теми

Номер слайду 24

Три шляхи ведуть до знання:шлях роздумів – це шлях найблагородніший, шлях наслідування – це шлях найлегший,і шлях досвіду – це шлях найгіркіший.  Конфуцій, давньокитайський філософ і мислитель

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Вченість – це солодкий плід гіркого кореня. Сократ

Номер слайду 27

Номер слайду 28

КАБІНЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Номер слайду 29

Систематично опрацьовувати законодавчі та нормативно-правові документів з питань освіти;Вивчати нові наукові ідеї, найактуальніші педагогічні проблеми та передовий педагогічний досвід;Комплексно вивчати питання соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ викладання української мови та літератури;Працювати над індивідуальною науково-методичною темою, докурсовим та післякурсовим завданням;Брати участь в курсах підвищення кваліфікації учителів при Вінницькій академії неперервної освіти;Брати участь в роботі обласного, районного та шкільного методичних об’єднань учителів української мови та літератури;Брати участь у виставці педагогічних ідей та знахідок;Продовжувати презентацію досвіду роботи на сторінках освітніх сайтів та в педагогічній пресі;Брати участь у дистанційних курсах, інтернет-марафонах, вебінарах, майстер-класах та тренінгах, що організовані для учителів України;Брати участь у професійних та творчих конкурсах учителів української мови та літератури;Відвідувати відкриті уроки колег школи та Тульчинського району. ПЛАН професійного зростання

Номер слайду 30

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Номер слайду 31

Номер слайду 32

pptx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
1653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку