Портфоліо вчителя української мови та літератури П.Я. Погребняка містить відомості про діяльність педагога, класного керівника.. Може бути використане вчителями за зразок дпід час оформлення власного портфоліо
Мета портфоліосистематизувати напрацьований досвід; проаналізувати вміння та досягнення в педагогічній діяльності та динаміку результатів самоосвіти; активізувати роботу над педагогічною проблемою;створити презентацію діяльності вчителя; сприяти самоорганізації, самооцінці, самоконтролю;систематизувати навчальні матеріали, педагогічні доробки; поділитися досвідом і власними досягненнями з колегами
Візитівка. Дата народження. Освіта. Навчальний заклад. Спеціальність за дипломом. Стаж пед. роботи. Посада. Державні нагороди. Форми підвищення кваліфікації Кваліфікація - 1960 рік- вища- Вінницький педагогічний інститут- Учитель української мови та літератури- 38 років- Учитель української мови та літератури- Грамоти Міністерства науки та освіти України, ОРДА, РДА - Курси підвищення кваліфікації при ВОІПОПП (2015 р.)- Спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»
Виступи на РМО вчителів української мови та літератури: «Краєзнавчі дослідження на уроках словесності: розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні літератури рідного краю». Виступи на ШМОучителів української мови та літератури, зарубіжної літератури: * «Формування життєвих компетенстностей на уроках української мови та літератури»;* «Краєзнавчі дослідження на уроках словесності: розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні літератури рідного краю»; * «Запровадження якісного електронного контенту в освіті – це вимога часу»; * «Підвищення якості знань шляхом особистісно-орієнтованого навчання»Член екпертної групиучителів української мови та літератури Тульчинського району та Тульчинського РМО учителів української мови та літератури
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА,над якою працює педагогічний колектив школи: «Від інноваційних технологій через педагогічну майстерність учителядо формування громадянина-патріота,інтелектуальної особистості»Підтема на 2017-2018 н.р.:«Реалізація інформаційної компетентності учнів в умовах реформування шкільної освіти»
Технології реалізації науково-методичної теми: Мультимедійні технологіїДослідницькі технології Технології проблемного навчання. Технологія співпраціТехнологія«Сторітелінг»Ігрові технологіїТехнологія«Створення ситуації успіху» Інтерактивні методи навчання. Технології проектного навчання. Технологіярізнорівневої диференціації навчання Технології розвитку критичного мислення. Технологія. КТС
Систематично опрацьовувати законодавчі та нормативно-правові документів з питань освіти;Вивчати нові наукові ідеї, найактуальніші педагогічні проблеми та передовий педагогічний досвід;Комплексно вивчати питання соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ викладання української мови та літератури;Працювати над індивідуальною науково-методичною темою, докурсовим та післякурсовим завданням;Брати участь в курсах підвищення кваліфікації учителів при Вінницькій академії неперервної освіти;Брати участь в роботі обласного, районного та шкільного методичних об’єднань учителів української мови та літератури;Брати участь у виставці педагогічних ідей та знахідок;Продовжувати презентацію досвіду роботи на сторінках освітніх сайтів та в педагогічній пресі;Брати участь у дистанційних курсах, інтернет-марафонах, вебінарах, майстер-класах та тренінгах, що організовані для учителів України;Брати участь у професійних та творчих конкурсах учителів української мови та літератури;Відвідувати відкриті уроки колег школи та Тульчинського району. ПЛАН професійного зростання