Портфоліовчителя зарубіжної літератури. МатвійчукІрини Михайлівни
Номер слайду 2
На світі багато професій, Але серед них є одна, Котра вглиб коріння пустила Велику жагу пізнання. Тебе поєднала навіки, Душі твоїй засіб дала Безмежна любов до дитини, Коли йде віддача сповна. І нива твоя зародила, Й жнива вже збирати пора. Ти — вчитель. Яке ж бо це диво!Сіяч ти нового життя.
Номер слайду 3
Освіта: вища. ВНЗ: Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (російська). Психологія» Посада: вчитель зарубіжної літератури Атестація: кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»Загальний педстаж: 18 років
Номер слайду 4
Сертифікати
Номер слайду 5
Подяки
Номер слайду 6
- Де все твоє багатство і всі твої володіння? – запитав Діогена правитель.- У них, - відповів Діоген, показуючи на своїх численних учнів и послідовників. Педагогічне кредо: Посередній учитель розповідає,Хороший учитель пояснює,Кращий учитель демонструє,Великий учитель надихає…
Номер слайду 7
Щоб підготувати дитину духовно до самостійного життя, треба ввести її у світ книг. В. Сухомлинський Читач зовсім не той, хто багато читає, а той, хто багато думає. Євген Ільїн. Проблемне питання, над яким працюю: Розвиток творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технології
Номер слайду 8
Напрями досвіду: підвищення ефективності навчання;виховання культури спілкування з книжкою;уміння сприймати прекрасне в мистецтві і в житті;уміння працювати з підручником, довідковою таенциклопедичною літературою, словниками;розвиток креативності учнів;використання інтерактивних методів навчання;практично-пошукова діяльність;формування в учнів цілісної картини світу
Номер слайду 9
нестандартні уроки:урок-презентація (вчителя або учнів)урок-мріяурок-театр урок скарг та пропозицій урок “літературна майстерня”;урок “літературна пам’ять”
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Моя життєва позиція: Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні “ запалити” дітей до роботи. Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей, талант, вміння їх вирощувати – це мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини. Найвища цінність – особистість учня.
Номер слайду 12
Навчально-методична діяльність. Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Робота з обдарованими учнями. Відпрацювання технології методу проектів та методу критичного мислення у формуванні читацької культури з використанням ІКТПідготовка учнів до участі у предметних олімпіадах. Застосування мультимедійних засобів навчання
Номер слайду 13
Працюючи вчителем, ставлю перед собою такі завдання: Високий професіоналізм. Любов та повага до дітей. Порядність. Постійне самовдосконалення. Вивчення передового педагогічного досвіду. Перш, ніж вимагати від інших, робити самооцінку. Створення системи заохочування учнів до творчої діяльностіСтворення сприятливих умов навчання учневіБачити в учнях усе найкраще і стимулювати їх до творчої співпраціПереконати учнів що без навчання неможливо стати ЛЮДИНОЮ, що навчання – це робота, яка починається в школі і закінчується вдома. Не навчати всьому одразу, а допомогти учням учитися самостійно. Учень має зрозуміти, що оцінка – фактор суб'єктивний, а вміння мислити – путівка у творче, цікаве плідне майбутнє