Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учнів

Про матеріал
Проблемі оцінювання якості навчання сьогодні приділяється значна увага в усіх країнах світу. У США метод оцінювання за допомогою портфоліо ставлять в один ряд з оцінюванням на основі результатів одержаних учнями і використовують, перш за все, у навчанні, заснованому на компетентнісному підході.Портфоліо - форма автентичного оцінювання освітніх результатів за продуктом, створеним учнем в ході навчальної, творчої, соціальної та інших видів діяльності. Дана презентація ознайомить вчителя із структурою портфоліо, допоможе створити портфоліо разом з учнями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учніввчитель ЗОШ.№24 міста Чернівці Матоніна Раїса. Дем’янівна.

Номер слайду 2

Портфоліо італійською – «папки з документами»є формою аутентичногооцінювання освітніх результатів за роботами, які створюють учні в ході навчальної, творчої, соціальної діяльності.

Номер слайду 3

Основний зміст портфоліо – "показати все, на що здатний учень". Педагогічна філософія портфоліо виражена у формулі: "Візьми відповідальність за своє навчання і виховання у свої руки".

Номер слайду 4

Основний зміст портфоліо передбачає :зміна акценту з того, що учень не знає й не вміє, на те, що він знає й уміє по даній темі, розділу, предмету; інтеграцію кількісної і якісної оцінок результатів діяльності учня; перенос педагогічного наголосу з оцінки на самооцінку учня.

Номер слайду 5

Портфоліо допомагає вирішувати такі педагогічні завдання:підтримує й стимулює навчальну мотивацію школярів;заохочує їхню активність і самостійність, розширює можливості навчання й самонавчання;формує вміння вчитися - ставити мету, планувати й організовувати власну навчальну діяльність;сприяє індивідуалізації навчання школярів;закладає додаткові можливості для успішної соціалізації;формує інноваційну особистість учня, розвиває вміння орієнтуватись в інформаційному просторі.

Номер слайду 6

Результатом роботи над створенням портфоліо є сформовані компетентності:вміння вчитися;інформаційна;соціальна;комунікативна.

Номер слайду 7

Структура портфоліо

Номер слайду 8

І розділ - «Мій світ»

Номер слайду 9

II розділ «Портфоліо документів»

Номер слайду 10

III розділ «Моя творчість»

Номер слайду 11

ІV розділ-«Мої враження»

Номер слайду 12

V розділ-«Скарбничка»

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Помилки при формуванні портфоліо: порушення принципу добровільності при зборі документів і формуванні портфоліо;збір матеріалів замість дитини; беззмістовне змагання при зборі портфоліо;збір у портфоліо тільки офіційних документів;підміна портфоліо характеристикою вчителя; прагнення оцінити балами всі матеріали портфоліо .

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
1429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку