Пріоритетним завданням державної політики в галузі освіти є забезпечення її високої якості, заснованої на фундаментальності знань і розвитку творчих компетентностей учнів відповідно до потреб особистості, суспільства і держави, безпеки освітнього процесу і забезпечення здоров'я учнів при постійному розвиткупрофесійного потенціалу працівників освіти. Гуманізація освіти, її орієнтація на розкриття особистісного потенціалу зумовили виникнення й удосконалення нових освітніх технологій. Вимогою сьогодення стає апробація й упровадження інноваційних освітніх технологій у освітній процес. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року визначає запровадження освітніх інновацій як один із пріоритетних напрямів державної політики в освітній сфері. Важливим інструментом поліпшення якості освіти є застосування компетентнісного підходу до освіти, де на першому місці стоїть не поінформованість учня, а вміння на основі знань розв'язувати проблеми, які виникають у різних ситуаціях. Щоб виконати це завдання, потрібно змінити технологію навчального процесу.