Портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу

Про матеріал

Даний посібник містить зразок оформлення мовного портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу. Запропоновані матеріали відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.

Адресовано вчителям англійської мови, молодим спеціалістам, студентам факультетів іноземних мов.

Можна використовувати для учнів НУШ.

Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

 

 

Англійська мова

2 клас

 

 

 

Укладач

вчитель англійської мови

спеціаліст І категорії

навчально-виховного комплексу№1

у складі: «Загальноосвітня школа

І-ІІ ступенів та ліцей»

Гарбарець Валентина Миколаївна

 

 

 

2014

Укладач Гарбарець Валентина Миколаївна вчитель англійської мови навчально-виховного комплексу №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей».             

 

 

Рецензенти:

Петрук Г. Г.   завідувач міського методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради

Новікова Н. А. – голова міського м/о вчителів іноземної мови, завідувач профілю  іноземної та української філології, вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Шепетівського НВК№1

 

 

Рекомендовано науково-методичною радою управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради (протокол №2/5 від 29.11.2013р.)

 

 

Портфоліо. Англійська мова. 2 клас:  посібник / уклад.: Гарбарець В. М.– Шепетівка: НВК №1; 2013, -   64 с.             

 

Даний посібник містить зразок оформлення мовного портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу. Запропоновані матеріали відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.

Адресовано вчителям англійської мови, молодим спеціалістам, студентам факультетів іноземних мов. 

 

 

 

                                                                                                 © В. Гарбарець, 2014

                                                                                                 © НВК №1, 2014

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА……………………………………………………….

ПОРТФОЛІО…………………………………………………………

1.Мовний паспорт (My Language Passport)……………………….

2.Мовна біографія (My language Biography)……………………..

3. Мовне досьє (My Dossier)………………………………………

    3.1. Абетка (The ABC)……………………………………………

    3.2. Числа (Numbers)……………………………………………..

    3.3. Кольори (Colours)…………………………………………….

    3.4. Я, моя сімя та друзі (I, my family and my friends)…………..

    3.5. Дозвілля (Leasure)……………………………………………..

    3.6. Людина (A man)………………………………………………

    3.7. Природа (Nature)………………………………………………

    3.8. Свята та традиції (Holidays and Traditions)……………………

    3.9. Школа (School)…………………………………………………

    3.10. Лист для оцінювання (Marks for levels)……………………

    3.11. Мої досягнення (My achievements)……………………………

ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕДМОВА

So many languages you know,

so many times you are a man

 

Сучасний світ характеризується швидкістю та глобальністю змін, надзвичайною інформаційною насиченістю. Цими особливостями визначається і завдання сучасного загальноосвітнього закладу формувати таку особистість, яка була б здатна швидко адаптуватись у мінливих життєвих ситуаціях, критично мислити, використовувати набуті знання та вміння в навколишній дійсності, генерувати нові ідеї, уміти добувати та  переробляти інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку та самовдосконалення.

Розвивати інтерес та підвищувати мотивацію до вивчення англійської мови покликані системи інтерактивних та особистісно зорієнтованих педагогічних технологій, серед яких метод мовного портфоліо, який створює унікальні передумови для розвитку ключових компетенцій і самостійності учнів у досягненні нового.

Використання європейського мовного портфоліо дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для учнів, розвиває у дітей вміння аналізувати виконану роботу, бачити власні успіхи й розуміти причини невдач. Даний метод стимулює учнів свідомо ставитися до вивчення мови, вміти чітко визначати цілі і шукати способи їх вирішення.

 Як відомо, загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти пропонують три обов'язкових компоненти мовного портфоліо:

  •                   мовний паспорт;
  •                   мовну біографію;
  •                   мовне досьє.

 Мовний паспорт підсумовує лінгвістичну індивідуальність його власника; особисті досягнення у вивченні мови та особистий досвід міжкультурного спілкування.

 Мовна біографія учня, використовується, щоб установити проміжні цілі, перевірити власні досягнення в навчанні, зареєструвати значущі етапи мовного й міжкультурного спілкування.

 І, нарешті, мовне досьє, в  якому учень збирає зразки своїх творчих робіт та свідчення у вивченні іноземної мови.

 До Вашої уваги пропонуємо портфоліо, яке складено відповідно до загальноєвропейських  рекомендацій з мовної освіти, згідно Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462 та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, Видавничий дім "Освіта", 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://stat21.privet.ru/lr/0c26a3cf9d19904c6e7e2a422953768d

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

All About Me

 

My name: ___________

My surname: _________

Date of birth: _________

Age: _______________

Form: ______________

My English Teacher’s name:

___________________

http://hameleons.com/uploads/posts/2013-05/1368303831_21.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              http://complekt.at.ua/_bd/195/69148449.png

My aims:

  •           Tick off.

I learn my English:

  • at home;
  • at school;
  • with my teacher;
  • by watching English cartoons;
  • by playing computer games.

   I want to know English because:

  • I want to read English books;
  • I want to watch English films and cartoons;
  • I want to understand Englishmen;
  • I want to travel around the world;
  • I want to speak English fluently.

This year I would like to:

  • learn more words;
  • read and understand English texts;
  • study grammar;
  • make and write short compositions.

 

 

 

http://st1.diets.ru/data/cache/2011jun/29/17/277266_18520-700x500.jpg

Colour the clouds

when you can do these things:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colour the stars

when you can do these things:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colour the balloons

when you can do these things:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colour the figures

when you can do these things:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The ABC

http://st.free-lance.ru/users/Boman/upload/f_49bfab4b91c63.jpg

Match the letters

A

 

d

 

 

N

 

q

B

 

e

 

 

O

 

s

C

 

a

 

 

P

 

n

D

 

f

 

 

Q

 

t

E

 

b

 

 

R

 

o

F

 

i

 

 

S

 

w

G

 

c

 

 

T

 

p

H

 

j

 

 

U

 

r

I

 

g

 

 

V

 

x

J

 

l

 

 

W

 

u

K

 

h

 

 

X

 

z

L

 

m

 

 

Y

 

v

M

 

k

 

 

Z

 

y

 

Colour the balloons  (Розфарбуй пари кульок)

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Match the letters (зєднай пари літер)

 

A   D   S    R    T    M    E   N   O   P   V

t     r    a    m    d     s      n    p    v   e    o

 

1

one

 

11

eleven

2

two

 

12

twelve

3

three

 

13

thirteen

4

four

 

14

fourteen

5

five

 

15

fifteen

6

six

 

16

sixteen

7

seven

 

17

seventeen

8

eight

 

18

eighteen

9

nine

 

19

nineteen

10

ten

 

20

twenty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AUDITION

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Learn the words

mother

мама

father

тато

sister

сестра

brother

брат

grandmother

бабуся

grandfather

дідусь

uncle

дядько

aunt

тітка

cousin

двоюрідний брат

family

сім’я

son

син

daughter

дочка

 

Learn the poem

I have a father, I have a mother,

I have a sister, I have a brother.

Father, mother, sister, brother,

Hand in hand with one another!

This is my __________.

 

This is my __________.

 

This is my __________.

 

This is my __________.

 

This is my __________.

My family is happy. I like my family very much.

 

Learn the words

friend

друг

 

cheeks

щічки

tall

високий

 

lips

губи

short

низький

 

hair

волосся

pretty

гарна

 

brave

хоробрий

handsome

гарний

 

kind

добрий

eyes

очі

 

wise

мудрий

nose

ніс

 

polite

ввічливий

ears

вуха

 

clever

розумний

 

 

 

We like

 

playing with toys.

doing homework together.

playing football.

to go for the walk.

playing in the yard.

watching cartoons.

 

 

My friend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is my friend.

His/her name is ____________.

He / she is ____________.

My friend is tall/short.

His /her face is round / oval.

He / she has _______ and _______ eyes.

His / her nose is _________.

His / her lips are _________.

He / she has _____________ ears.

He / she is   pretty / handsome.

He / she is   _____ and ____________.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Learn the words

toys

іграшки

 

train

потяг

car

машина

 

computer

комп’ютер

robot

робот

 

puzzle

пазл

ball

м’яч

 

clown

клоун

doll

лялька

 

ship

корабель

top

дзиґа

 

plane

літак

teddy-bear

ведмедик

 

game

гра

puppet

лялька

 

bike

велосипед

space

космічний

 

dinosaur

динозавр

 

 

play with toys

грати з іграшками

play on the computer

грати на комп’ютері

play together

грати разом

watch TV

дивитися телевізор

read books

читати книжки

play in the yard

грати на подвір’ї

go to the zoo

йти в зоопарк

It’s my favourite toy.

Це моя улюблена іграшка.

go to the park

йти в парк

put toys in the box

складати іграшки в коробку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FVOJ8183\MC900434865[1].png

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\D5QELTEL\MC900230013[2].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\D5QELTEL\MC900100240[1].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FVOJ8183\MC900281692[1].wmf

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\RCKTRHX7\MC900100388[1].wmf

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\5DIBY3Z5\MC900356393[1].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FVOJ8183\MC900232725[1].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Emma\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\5DIBY3Z5\MC900100292[1].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Learn the words

hat

капелюх

 

apron

фартух

cap

кепка

 

vest

жилетка

dress

сукня

 

t-shirt

футболка

skirt

спідниця

 

shorts

шорти

suit

костюм

 

shirt

сорочка

jeans

джинси

 

raincoat

дощовик

sweater

светр

 

coat

пальто

tie

краватка

 

jacket

куртка,

піджак

gloves

рукавички

 

socks

носки

 

shoes

туфлі

pajamas

піжама

 

boots

черевики

 

put on

Одягати

 wear

Носити

 

 

 

 

 

 

 

 

crosswordeasy

 

 

 

       

 

   Listen to the text and paint the picture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

      Read to the text and paint the picture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Look at the picture and describe the boy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Describe the pictures

(speaking and writing)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

good

хороший

 

hot

гаряче

bad

поганий

 

frosty

морозно

sunny

сонячний

 

slippery

слизько

cloudy

хмарно

 

foggy

туманно

windy

вітряно

 

chilly

прохолодно

rain

дощ

 

wet

мокро

cold

холодно

 

puddle

калюжа

warm

тепло

 

snow

сніг

sun

сонце

 

sky

небо

 

 

 

I can

play football.

go to the park.

play with my friends.

skate and ski.

sledge.

make a snowman.

play snowballs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S

N

O

W

Y

R

A

I

N

B

K

S

U

N

W

F

H

Y

T

A

Q

H

Y

N

E

C

L

O

U

D

W

I

N

D

A

H

E

T

K

P

T

M

A

U

T

U

M

N

X

K

H

O

T

B

H

E

C

O

L

D

W

I

N

T

E

R

G

H

J

N

W

H

I

M

R

I

F

R

V

N

 

 

 

 

 

 

 

 

Learn the words

domestic

домашній

 

wild

дикий

dog

собака

 

fox

лисиця

cat

кіт

 

wolf

вовк

cow

корова

 

bear

ведмідь

pig

свиня

 

squirrel

білка

cock

півень

 

hare

заєць

hen

курка

 

lion

лев

sheep

вівця

 

tiger

тигр

turkey

індик

 

giraffe

жирафа

chicken

курча

 

camel

верблюд

goose

гуска

 

mouse

миша

rabbit

кролик

 

rat

щур

horse

кінь

 

frog

жаба

goat

коза

 

crocodile

крокодил

duck

качка

 

monkey

мавпа

 

live on the farm

жити на фермі

live in the forest

жити в лісі

live in the zoo

жити в зоопарку

wild animal

дика тварина

domestic animal

домашня тварина

 

 

Find Animal Words in the puzzle and write them below the animal pictures

 

 

 

 

 

What animal is it?

(speaking and writing)

It is a ____________. It is __________________.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Answer the questions

What animals do you see in the pictures?

Where do they live?

http://www.gigart.ru/uploads/posts/2009-08/1249983716_5.jpg

http://www.ansar.ru/uploads/imagesb/2011/08/5d326c6c.jpg

I see a ____________. It is ______________.

The ____________lives _________________.

Animals Worksheets For Kids

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Learn the words

fir-tree

ялинка

 

carols

колядки

Santa Claus

дід мороз

 

bell

дзвоник

balls

кульки

 

holiday

свято

decorate

прикрашати

 

greeting

cards

листівки

present

подарунок

 

 

 

 

 

 

 

 

Раскраска Яблочки на нарядной новогодней елке

 

Make a Greeting Card

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Read and point

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

classroom

клас

 

book

книга

window

вікно

 

copybook

зошит

door

двері

 

eraser

гумка

desk

парта

 

sharpener

підстругачка

chair

стілець

 

ruler

лінійка

blackboard

дошка

 

pencil-box

пенал

pen

ручка

 

schoolbag

портфель

pencil

олівець

 

folder

папка

 

What do you put into your bag?

(Match the pictures with the bag)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make up the words

CELPIN

 

RASER

 

OKOB

 

LSSARMOOC

 

ORDBALACKB

 

PYCOKOOB

 

LURER

 

GASHOLOCB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Answer the Questions

What can you see in the picture?

What do you have?

http://www.volynnews.com/files/news/2011/12-09/28755-1u.jpg

          I can see …

         I have …

 

For speaking ________________

For writing __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Learn the words

get up at 7 o’clock

прокидатися о сьомій

do morning-exercises

робити зарядку

wash face

вмиватися

clean teeth

чистити зуби

brush hair

розчісуватись

put on my school uniform

одягати форму

have breakfast

снідати

go to school

йти до школи

 

Read the text and translate it

I get up at seven o’clock. I do my morning-exercises. Then I wash my face and clean me teeth. I put on my school uniform and brush my hair. I have my breakfast. I have a sandwich and a cup of tea. I go to school at eight o’clock.

 Learn the text.

         (speaking)

 

 

 

 Виріж  та наклей

I need to work on

I am good at

I am excellent at

I need to work on

I am good at

I am excellent at

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

I need to work on

I am good at

I am excellent at

I need to work on

I am good at

I am excellent at

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=77484723-47-72&n=21

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=302326008-60-72&n=21

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=75835290-41-72&n=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(теперішній неозначений час)

Дія відбувається :     in the morning       вранці

in the afternoon     після обіду

in the evening        ввечері

after classes           після уроків

in my free time      в мій вільний час

every day               щодня

 

Стверджувальне

Заперечне

Питальне

I

play

I

don’t

play

Do

I

play

You

play

You

don’t

play

Do

you

play

We

play

We

don’t

play

Do

we

play

They

play

They

don’t

play

Do

they

play

He

plays

He

doesn’t

play

Does

he

play

She

plays

She

doesn’t

play

Does

she

play

It

plays

It

doesn’t

play

Does

it

play


 

 

(Участь та перемоги в конкурсах, олімпіадах з англійської мови)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА

  1. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В. Англійська мова: підруч. для 2-го кл. спец. шк. з поглибл. вивч. англ. мови. – К.: Центр навч.-метод. л-ри, 2012. – 160с.:іл.
  2. Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. – 136 с.:іл.
  3. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник / Л.С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328с.
  4. Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, Видавничий дім "Освіта", 2012
  5. Оксана Карп’юк. Європейське мовне портфоліо // English. – 2011. - № 15.
  6. Постанова Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462  «Державний стандарт початкової загальної освіти»
  7.  http://busyteacher.org/
  8. http://learnenglishkids.britishcouncil.org

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Павонська Інна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сурду Стелла Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лісакович Вікторія Азатівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0