Даний посібник містить зразок оформлення мовного портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу. Запропоновані матеріали відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.
Адресовано вчителям англійської мови, молодим спеціалістам, студентам факультетів іноземних мов.
Можна використовувати для учнів НУШ.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
Англійська мова
2 клас
Укладач
вчитель англійської мови
спеціаліст І категорії
навчально-виховного комплексу№1
у складі: «Загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів та ліцей»
Гарбарець Валентина Миколаївна
2014
Укладач Гарбарець Валентина Миколаївна вчитель англійської мови навчально-виховного комплексу №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей».
Рецензенти:
Петрук Г. Г. – завідувач міського методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради
Новікова Н. А. – голова міського м/о вчителів іноземної мови, завідувач профілю іноземної та української філології, вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Шепетівського НВК№1
Рекомендовано науково-методичною радою управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради (протокол №2/5 від 29.11.2013р.)
Портфоліо. Англійська мова. 2 клас: посібник / уклад.: Гарбарець В. М.– Шепетівка: НВК №1; 2013, - 64 с.
Даний посібник містить зразок оформлення мовного портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу. Запропоновані матеріали відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.
Адресовано вчителям англійської мови, молодим спеціалістам, студентам факультетів іноземних мов.
© В. Гарбарець, 2014
© НВК №1, 2014
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА……………………………………………………….
ПОРТФОЛІО…………………………………………………………
1.Мовний паспорт (My Language Passport)……………………….
2.Мовна біографія (My language Biography)……………………..
3. Мовне досьє (My Dossier)………………………………………
3.1. Абетка (The ABC)……………………………………………
3.2. Числа (Numbers)……………………………………………..
3.3. Кольори (Colours)…………………………………………….
3.4. Я, моя сім’я та друзі (I, my family and my friends)…………..
3.5. Дозвілля (Leasure)……………………………………………..
3.6. Людина (A man)………………………………………………
3.7. Природа (Nature)………………………………………………
3.8. Свята та традиції (Holidays and Traditions)……………………
3.9. Школа (School)…………………………………………………
3.10. Лист для оцінювання (Marks for levels)……………………
3.11. Мої досягнення (My achievements)……………………………
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………
ПЕРЕДМОВА
So many languages you know,
so many times you are a man
Сучасний світ характеризується швидкістю та глобальністю змін, надзвичайною інформаційною насиченістю. Цими особливостями визначається і завдання сучасного загальноосвітнього закладу формувати таку особистість, яка була б здатна швидко адаптуватись у мінливих життєвих ситуаціях, критично мислити, використовувати набуті знання та вміння в навколишній дійсності, генерувати нові ідеї, уміти добувати та переробляти інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку та самовдосконалення.
Розвивати інтерес та підвищувати мотивацію до вивчення англійської мови покликані системи інтерактивних та особистісно зорієнтованих педагогічних технологій, серед яких метод мовного портфоліо, який створює унікальні передумови для розвитку ключових компетенцій і самостійності учнів у досягненні нового.
Використання європейського мовного портфоліо дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для учнів, розвиває у дітей вміння аналізувати виконану роботу, бачити власні успіхи й розуміти причини невдач. Даний метод стимулює учнів свідомо ставитися до вивчення мови, вміти чітко визначати цілі і шукати способи їх вирішення.
Як відомо, загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти пропонують три обов'язкових компоненти мовного портфоліо:
Мовний паспорт підсумовує лінгвістичну індивідуальність його власника; особисті досягнення у вивченні мови та особистий досвід міжкультурного спілкування.
Мовна біографія учня, використовується, щоб установити проміжні цілі, перевірити власні досягнення в навчанні, зареєструвати значущі етапи мовного й міжкультурного спілкування.
І, нарешті, мовне досьє, в якому учень збирає зразки своїх творчих робіт та свідчення у вивченні іноземної мови.
До Вашої уваги пропонуємо портфоліо, яке складено відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, згідно Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462 та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, Видавничий дім "Освіта", 2012.
All About Me
My name: ___________
My surname: _________
Date of birth: _________
Age: _______________
Form: ______________
My English Teacher’s name:
___________________
My aims:
I learn my English:
I want to know English because:
This year I would like to:
Colour the clouds
when you can do these things:
Colour the stars
when you can do these things:
Colour the balloons
when you can do these things:
Colour the figures
when you can do these things:
The ABC
Match the letters
A |
|
d |
|
|
N |
|
q |
B |
|
e |
|
|
O |
|
s |
C |
|
a |
|
|
P |
|
n |
D |
|
f |
|
|
Q |
|
t |
E |
|
b |
|
|
R |
|
o |
F |
|
i |
|
|
S |
|
w |
G |
|
c |
|
|
T |
|
p |
H |
|
j |
|
|
U |
|
r |
I |
|
g |
|
|
V |
|
x |
J |
|
l |
|
|
W |
|
u |
K |
|
h |
|
|
X |
|
z |
L |
|
m |
|
|
Y |
|
v |
M |
|
k |
|
|
Z |
|
y |
Colour the balloons (Розфарбуй пари кульок)
Match the letters (з’єднай пари літер)
A D S R T M E N O P V
t r a m d s n p v e o
1 |
one |
|
11 |
eleven |
2 |
two |
|
12 |
twelve |
3 |
three |
|
13 |
thirteen |
4 |
four |
|
14 |
fourteen |
5 |
five |
|
15 |
fifteen |
6 |
six |
|
16 |
sixteen |
7 |
seven |
|
17 |
seventeen |
8 |
eight |
|
18 |
eighteen |
9 |
nine |
|
19 |
nineteen |
10 |
ten |
|
20 |
twenty |
AUDITION
Learn the words
mother |
мама |
father |
тато |
sister |
сестра |
brother |
брат |
grandmother |
бабуся |
grandfather |
дідусь |
uncle |
дядько |
aunt |
тітка |
cousin |
двоюрідний брат |
family |
сім’я |
son |
син |
daughter |
дочка |
Learn the poem
I have a father, I have a mother,
I have a sister, I have a brother.
Father, mother, sister, brother,
Hand in hand with one another!
This is my __________.
This is my __________.
This is my __________.
This is my __________.
This is my __________.
My family is happy. I like my family very much.
Learn the words
friend |
друг |
|
cheeks |
щічки |
tall |
високий |
|
lips |
губи |
short |
низький |
|
hair |
волосся |
pretty |
гарна |
|
brave |
хоробрий |
handsome |
гарний |
|
kind |
добрий |
eyes |
очі |
|
wise |
мудрий |
nose |
ніс |
|
polite |
ввічливий |
ears |
вуха |
|
clever |
розумний |
We like
|
playing with toys. |
doing homework together. |
|
playing football. |
|
to go for the walk. |
|
playing in the yard. |
|
watching cartoons. |
My friend
This is my friend.
His/her name is ____________.
He / she is ____________.
My friend is tall/short.
His /her face is round / oval.
He / she has _______ and _______ eyes.
His / her nose is _________.
His / her lips are _________.
He / she has _____________ ears.
He / she is pretty / handsome.
He / she is _____ and ____________.
Learn the words
toys |
іграшки |
|
train |
потяг |
car |
машина |
|
computer |
комп’ютер |
robot |
робот |
|
puzzle |
пазл |
ball |
м’яч |
|
clown |
клоун |
doll |
лялька |
|
ship |
корабель |
top |
дзиґа |
|
plane |
літак |
teddy-bear |
ведмедик |
|
game |
гра |
puppet |
лялька |
|
bike |
велосипед |
space |
космічний |
|
dinosaur |
динозавр |
play with toys |
грати з іграшками |
play on the computer |
грати на комп’ютері |
play together |
грати разом |
watch TV |
дивитися телевізор |
read books |
читати книжки |
play in the yard |
грати на подвір’ї |
go to the zoo |
йти в зоопарк |
It’s my favourite toy. |
Це моя улюблена іграшка. |
go to the park |
йти в парк |
put toys in the box |
складати іграшки в коробку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Learn the words
hat |
капелюх |
|
apron |
фартух |
cap |
кепка |
|
vest |
жилетка |
dress |
сукня |
|
t-shirt |
футболка |
skirt |
спідниця |
|
shorts |
шорти |
suit |
костюм |
|
shirt |
сорочка |
jeans |
джинси |
|
raincoat |
дощовик |
sweater |
светр |
|
coat |
пальто |
tie |
краватка |
|
jacket |
куртка, піджак |
gloves |
рукавички |
|
||
socks |
носки |
|
shoes |
туфлі |
pajamas |
піжама |
|
boots |
черевики |
put on |
Одягати |
wear |
Носити |
Listen to the text and paint the picture
Read to the text and paint the picture
Look at the picture and describe the boy
Describe the pictures
(speaking and writing)
good |
хороший |
|
hot |
гаряче |
bad |
поганий |
|
frosty |
морозно |
sunny |
сонячний |
|
slippery |
слизько |
cloudy |
хмарно |
|
foggy |
туманно |
windy |
вітряно |
|
chilly |
прохолодно |
rain |
дощ |
|
wet |
мокро |
cold |
холодно |
|
puddle |
калюжа |
warm |
тепло |
|
snow |
сніг |
sun |
сонце |
|
sky |
небо |
I can |
play football. |
go to the park. |
|
play with my friends. |
|
skate and ski. |
|
sledge. |
|
make a snowman. |
|
play snowballs. |
S |
N |
O |
W |
Y |
R |
A |
I |
N |
B |
K |
S |
U |
N |
W |
F |
H |
Y |
T |
A |
Q |
H |
Y |
N |
E |
C |
L |
O |
U |
D |
W |
I |
N |
D |
A |
H |
E |
T |
K |
P |
T |
M |
A |
U |
T |
U |
M |
N |
X |
K |
H |
O |
T |
B |
H |
E |
C |
O |
L |
D |
W |
I |
N |
T |
E |
R |
G |
H |
J |
N |
W |
H |
I |
M |
R |
I |
F |
R |
V |
N |
Learn the words
domestic |
домашній |
|
wild |
дикий |
dog |
собака |
|
fox |
лисиця |
cat |
кіт |
|
wolf |
вовк |
cow |
корова |
|
bear |
ведмідь |
pig |
свиня |
|
squirrel |
білка |
cock |
півень |
|
hare |
заєць |
hen |
курка |
|
lion |
лев |
sheep |
вівця |
|
tiger |
тигр |
turkey |
індик |
|
giraffe |
жирафа |
chicken |
курча |
|
camel |
верблюд |
goose |
гуска |
|
mouse |
миша |
rabbit |
кролик |
|
rat |
щур |
horse |
кінь |
|
frog |
жаба |
goat |
коза |
|
crocodile |
крокодил |
duck |
качка |
|
monkey |
мавпа |
live on the farm |
жити на фермі |
live in the forest |
жити в лісі |
live in the zoo |
жити в зоопарку |
wild animal |
дика тварина |
domestic animal |
домашня тварина |
Find Animal Words in the puzzle and write them below the animal pictures
What animal is it?
(speaking and writing)
It is a ____________. It is __________________.
Answer the questions
What animals do you see in the pictures?
Where do they live?
I see a ____________. It is ______________.
The ____________lives _________________.
Learn the words
fir-tree |
ялинка |
|
carols |
колядки |
Santa Claus |
дід мороз |
|
bell |
дзвоник |
balls |
кульки |
|
holiday |
свято |
decorate |
прикрашати |
|
greeting cards |
листівки |
present |
подарунок |
|
Make a Greeting Card
Read and point
classroom |
клас |
|
book |
книга |
window |
вікно |
|
copybook |
зошит |
door |
двері |
|
eraser |
гумка |
desk |
парта |
|
sharpener |
підстругачка |
chair |
стілець |
|
ruler |
лінійка |
blackboard |
дошка |
|
pencil-box |
пенал |
pen |
ручка |
|
schoolbag |
портфель |
pencil |
олівець |
|
folder |
папка |
What do you put into your bag?
(Match the pictures with the bag)
Make up the words
CELPIN |
|
RASER |
|
OKOB |
|
LSSARMOOC |
|
ORDBALACKB |
|
PYCOKOOB |
|
LURER |
|
GASHOLOCB |
|
Answer the Questions
What can you see in the picture?
What do you have?
I can see …
I have …
For speaking ________________
For writing __________________
Learn the words
get up at 7 o’clock |
прокидатися о сьомій |
do morning-exercises |
робити зарядку |
wash face |
вмиватися |
clean teeth |
чистити зуби |
brush hair |
розчісуватись |
put on my school uniform |
одягати форму |
have breakfast |
снідати |
go to school |
йти до школи |
Read the text and translate it
I get up at seven o’clock. I do my morning-exercises. Then I wash my face and clean me teeth. I put on my school uniform and brush my hair. I have my breakfast. I have a sandwich and a cup of tea. I go to school at eight o’clock.
Learn the text.
(speaking)
Виріж та наклей
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(теперішній неозначений час)
Дія відбувається : in the morning вранці
in the afternoon після обіду
in the evening ввечері
after classes після уроків
in my free time в мій вільний час
every day щодня
Стверджувальне |
Заперечне |
Питальне |
|||||
I |
play |
I |
don’t |
play |
Do |
I |
play |
You |
play |
You |
don’t |
play |
Do |
you |
play |
We |
play |
We |
don’t |
play |
Do |
we |
play |
They |
play |
They |
don’t |
play |
Do |
they |
play |
He |
plays |
He |
doesn’t |
play |
Does |
he |
play |
She |
plays |
She |
doesn’t |
play |
Does |
she |
play |
It |
plays |
It |
doesn’t |
play |
Does |
it |
play |
(Участь та перемоги в конкурсах, олімпіадах з англійської мови)
ЛІТЕРАТУРА